Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/29/20 in all areas

  1. Probabil o sa iau multe minusuri la postarea asta , dar nu conteaza.....eu nu as fi luat o masina ca asta, din foarte multe puncte de vedere. de la aspect, pana la stare tehnica, pentru mine e.....
    4 points
  2. Uite asa am dat-o ca in politica . Sa le luam pe rand: - nu merg cu bicicleta ca sunt comod din fire, si nu, nu o sa ma omoare gazele de la aia care nu mai au dpf, ca sigur ma calca altul inainte si nu stiu daca o sa fiu mai fericit ca avea DPF - intentia mea e sa imi intretin masinile - cu tot ceea ce inseamna asta - Acum cu RAR, sau alte organe, din ce stiu eu, la noi la diesel se masoara inca doar opacitatea. POate gresesc, dar asta stiu eu. De exemplu am fost in Suedia cu doua din masinile de lucru sa le fac ITP-ul. Un A6 si un E class. La ei, testul de noxe se face in afara statie, langa usa de intrare are o cutie cum sunt cele de gaz la noi si acolo are sonda, o scoate, o baga la esapament si nu, nu omoara masina in turatii ca ai nostrii... - sunt de acord si cu tine @mgi, dar cate masini din astea sunt? Pasionatii adevarati sunt putini comparativ cu numarul de masini, si din ei nu toti au bani sa intretina masinile ca la carte. In rest nimeni nimic cu nici un sfat legat de ce ar fi bine sa fac la masina? Ma uitam pe youtube si am vazut ca in general la diesel unii recomanda curatarea EGR-ului la ceva km si mai rar si curatarea galeriei de admisie. Voi ce parere aveti? Nu par a fi lucrari greu de executat. A, si am mai vazut ca ar fi bine sa fie schimbat capacul ala de la PCV sau se numeste, membrana aia se intareste in timp... Si ceva furtun dlexibil de plastic care e pe traseul de recirculare ... Acum poate cineva zice ca daca merge las-o si asa, dar parerea mea e ca o mentenanta preventiva nu are ce sa strice (in afara bugetului)
    3 points
  3. Aviz amatorilor, statul pe loc la ralanti mai ales pe vreme rece e cam daunator. mai mult de 20 secunde n-ai de ce sa stai. Care e logica, uleiul fiind vascos, are nevoie de o presiune mai mare t a ajunge bine in instalatie cat e rece. Pornesti, 20 -30 secunde stai si ai plecat usor fara sa treci de 2000 rpm in primele 5 min de mers. Nu ma credeti pe cuvant? Aveti unde sa va documentati.
    3 points
  4. Ce sa fac cu folia de pe masina , asa era de Haur, nici pe mine nu ma da pe spate dar pot trai cu ea, si mai mult de atat, peste 1-2 ani daca tin masina, o dau jos si o sa moara vecinii de ciuda ca iar am schimbat masina .
    3 points
  5. Salutare! Acum ca am citit ce problema ai, si anume ca ai un "zornait" in masina, respectiv in diferential. Aceeasi problema am avut-o eu acum cativa ani la un e90 330xd. Am fost cu ea pe elevator, tot asa cu accelerat cu ea ridicata, cu stetoscop pus pe grupul spate, si mi s-a spus ca trebuie inlocuiti ceva rulmenti axiali dinauntrul diferentialului, ca aceia zornaie (ce-i drept se auzea in stetoscop, am ascultat si eu). Sau se poate schimba grupul cu totul. Mi s-a parut destul de stupid ca la 130.000 km sa cedeze grupul spate la tractiune integrala (puterea merge si la grupul din fata), in plus erau schimbate si uleiurile in diferentiale + cutie de transfer cand o luasem. Asadar m-am gandit sa cer si a doua parere. Am fost cu masina la un alt service unde i-am explicat omului ca se aude un zornait in mers, fara sa ii zic "diagnosticul" din partea cealalta. Omul a luat masina la o tura, si cand s-a intors a spus ca este de vina rulmentul de la ROATA stanga spate, ca atunci cand mergi mai tare se aude clar din partea stanga. Deci fara nici o problema la diferential, nimic. Am schimbat rulmentul a doua zi la el (avea presa), a costat 200 lei piesa + 100 lei manopera, si zgomotul a disparut complet. Moment in care i-am spus de "diagnosticul" din partea cealalta si ca am auzit si eu zornaitul din diferential prin stetoscop, iar explicatia sa a fost ca se transmite vibratia de la rulment, fiind defect, prin planetara catre diferential, si de aceea se aude si acolo. Poti incerca sa vezi daca nu este de la rulmentii de la roata. Sper sa te ajute informatiile astea, eu am relatat exact cum mi s-a intamplat.
    2 points
  6. Uleiul se incalzeste de aprox. 2 ori mai incet decat antigelul. Indiferent de temperatura exterioara se pleaca de pe loc aproape imediat ce ai pornit motoruk, sunt suficiente 15 secunda ca sa traga pompa si sa ajunga uleiul unde trebuie. Habar nu aveti ce vorbiti, ala are impesie ca e ca la dacia 1310 sa lasi 10 minute cu socul deschis
    1 point
  7. Azi am montat clapetele REDO. Am circulat cca 100 km, urban si extraurban. Pana in prezent, totul e ok.
    1 point
  8. 100% masina aia nu mai are DPF, sau e data gaura prin el. Daca zici ca masina a avut/are si probleme la injectie, atunci e si mai clara treaba. Am un amic care a dat un e60 pe la 350k km (daca nu mai bine) care, culmea, inca avea dpf-ul original, iar toba era complet curata. Racordul flexibil trebuie sudat, 100%! Se da DPF-ul jos, sau carcasa lui ce mai ai acolo, se taie cel vechi apoi se sudeaza cel nou. Stiu ca l-am schimbat si eu.
    1 point
  9. De ce sa iti iei minusuri? Fiecare cu parerea lui. Si mai ales cu obiectivele lui . Pentru mine castigul major fata de Mini e spatiul. Plus ca e cu 2.5 ani mai noua si Euro 5 vs Euro 4 de la Mini. Initial am zis ca o sa fie o etapa intermediara spre un E class la care ma tot gandesc din 2016 si de atunci asta e a 4a masina care o iau si nu e Mercedes . Aspectul e discutabil, stii cum e la unii poate le place ca iese din comun (nu neaparat in sens bun ), iar la altii nu le place (de exemplu tie). In final pentru mine nu conteaza, am trecut de varsta la care era importanta culoarea, dotarile si muzica. Acum e important sa mearga bine, si daca o pun la punct dpdv tehnic va merge bine si infoliata si desfoliata si cu orice culoare . Zici ceva de starea tehnica ... sincer ma indoiesc ca este cineva care poate spune din informatiile date mai sus sau din pozele puse care e starea tehnica a masinii ... Am facut revizia, o sa fac lucrari de mentenanta (apropo nimeni nu zice nimic de asta...) o sa imi iau in primavara gume noi de vara si anul viitor in toamna gume noi de iarna. Astea de le am sunt praf (cele de vara) si la al 4-lea sezon cele de iarna. Franele spate asa cum ziceam mai sus sunt pe drum, ieri dimineata inca erau prin Germania ... Cand schimb franele o sa verific si toate bucsele din spate pentru ca acolo 100% ceva nu e in regula. Usor, usor - vorba unui mare clasic in viata - remediez tot ce este de facut la ea. Sunt convins ca masina ta e intr-o stare mult mai buna dar sigur a fost mai scumpa sau ai reparat ce era de facut, nu? Apropo, stii cineva sa imi zica 100% daca flexibul se sudeaza sau se prinde cu cleme? Mersi
    1 point
  10. da, asa stiu si eu, ca producatorii recomanda ca masina sa mearga in regim normal pentru a se incalzi cat mai repede uleiul. daca stai pe loc , uleiul se incalzeste mai greu si nu ofera protectia care trebuie in acele minute.
    1 point
  11. Da, exista bmw-uri cu esapamentul curat dupa 300k km. Alea intretinute corect.
    1 point
  12. E92 320D...alergat prin bucuresti dar mult si in afara...drumuri dese bucuresti brasov...am ajuns la 265 mii km...masina luata de la 20 mii km...am schimbat pe langa consumabilele regulate urmatoarele: galerie admisie de 2 ori, 2 injectoare, modul bujii, filtru de particule, egr, ambreiaj, telescoapele...la suspensie am fost surprins ca nu prea am umblat...deci chestia cu iesitul nu prea m-a ajutat mult...motorina am folosit doar de cea mai buna...asa ca no ce sfat sa iti dau...masina e din 2008, tinuta in garaj, ca aspect ext si int nu am ce sa ii reprosez, materiale bune, inchegata bine...dar ca fiabilitate m a cam dezamagit...la cat am investit in ea ar trebui sa urce si in dormitor cu mine:) toate bune! p.s ...era sa uit...schimbat de 2 ori distributia!la 130 mii si acum la 260 mii
    1 point
  13. Si masina mea a fost rulata pe elevator, si pe cuvantul meu de onoare ca nu se auzea doar dintr-o parte, se auzea cumva central, de aceea a fost si pus stetoscopul pe grup. Acum na, eu i-am dat doar o idee omului, la ce ar putea sa se uite in plus...
    1 point
  14. @Exilong999999 - distributia a fost facuta de primul proprietar in Romania, care de altfel a avut destul de multa grija de masina. Asta se intampla undeva in urma cu 90k. Momentan n use aude zgomot de lant. @Mircea-Si - poza nu reflecta realitatea. Oricum si daca ar avea 450k ideea e ca merge si ca din start stiam ca o masina de varsta asta adusa de afara face minim 30k / an. Interesant e ca unii mai cred in povestiel cu doctori, babe, mosi, popi si ce o mai fi. Ca si paranteza in Suedia oamenii se lauda cu masini de peste 300k. @ADRIAN HD - ambele masini (BMW-ul si Mini-ul) erau pe olx la 6000+. Restul e cancan Masina a avut ceva probleme pe sistemul de injectie, rezolvate partial de fostul proprietar ... Inca mai am niste coduri de eroare pe care incecr sa le descifrez si sa le rezolv mai mult sau mai putin singur. La BMW totul e mai aerisit sub capota (comparativ cu mini) asa ca imi este mai usor sa lucru in conditiile in care nu am atelier, ci doar un garaj cu groapa. Pentru asta am afcut rost de Autodata, ISTA si altele, urmeaza sa imi iau un cablu pentru diagnoza si sa ma pun pe treaba, desi nu prea ma trage sfoara acu ca vine frigul. Urmatoarea investitie va in setul de anvelope de vara unde am niste dubii si poate mai primesc informatii de la voi care poate ati facut asta. Masina am primit-o cu seturi de jante, pe 17 cu gume de iarna (asta e sezonul 4, deci iarna viitoare urmeaza gume noi) si pe 18 cu gume care trebuie schimbate inainte de montare. In plus fata de astea eu mai am un set de jante pe 19 in 2 latimi de la un BMW seria 7 modelul de prin 2012 parca. Oare intra astea pe seria 3 fara modificari la aripi? Daca aveti alte sfaturi legate de intretinea masinii sau despre chestii preventive care sunt de facut, le primesc cu placere, pana atunci rup youtube-ul .
    1 point
  15. Salut, Ca utilizator de e90 4 ani si f30 ~3 ani eu iti recomand urmatoarele: As lua in calcul 320d, 320i 328/330i (pe facelift se numeste 330i, are alt motor). Depinde de ce putere ai acum. In timp vei simti nevoie de mai multa putere. In cel mai rau caz 318d, banuiesc ca-l poti ajuta putin cu un soft. Poti lua in calcul si 320d ed. Are 163 cp in loc de 184 dar cuplul este acelasi (380Nm). Dezavantaj e ca oficial poti pune doar jante pe 16, peste 16 vor creste emisiile si esti limitat de RAR la 205 60 16-> unde ai consmul cel mai mic. De buget nu stiu ce sa zic, un facelift il iei dar km spre 200k, sweet spot e pe la 100-130 k km. (sa-l poti folosi macar in primi 2-3 ani fara cheltuieli). Teoretic pana la 180 km nu ar trebui sa ceara prea multe, in functie de cum a fost ingrjit. Si da, eu m-as uita dupa facelift, citeam ca si suspensia e mai ferma fata de nfl. Ca si dotari mininme: faruri minim xenon, poate chiar led , transmisie automata, senzori fata spate, piele ( nice to have daca te atrage). Navi profesional (navigatia mare, e iar nice tohave, nu o vei folosi asa mult) si sistemul de sunet macar Hi fi, cel standard nu e prea grozav pe f30. Ca si posibile probleme/piese de schimbat: -racitor egr la toate variantele diesel-poate a fost deja schimbat, era campanie si se schimba gratis -filtru de particule -> dupa 180-200 k km se mai poate infunda daca masina a fost folosita mult in oras. (doar la variantele diesel) -placute, discuri -> probabil ca vei avea de schimbat dupa ~150 k km -> discuri recomand originale (cele pe producator se ovalizeaza usor), placute poti folosi mai multe variante -distributia- e problema arhicunoscuta la motoarele N47 , am auzit de cauzuri si de b47 (motorul de pe facelift)= sub 200k km se schimba doar daca se aude, exista un test cu osciloscop la reprezentata. (eu am 136 k km si nu am probleme), schimbul pleaca de la ~3500 ron. -tampoane motor/cutie- cele de la motor dupa 150k km nu mai sunt ca noi si vibreaza motorul, eu le-am schimbat la 130k. -la variantele benzina 320i/328 (nfl) erau probleme cu pompa de ulei, se gripeaza si nu mai are ungere motorul- am auzit de multe motoare schimbate in garantie pe 328i. -330i (facelift >dupa 06 /2015)-am auzit ca este foarte ok motorul. Cam atat, spor la achizitie. A .. si orice masina ai lua, s-o verifici dupa serie. @gogu258-suspensia e mai joasa cu un 1cm fata de varianta normala pentru a imbunatati aerodinamica rezultand un consum redus, suspensia e mai joasa dar nu la fel de ferma ca cea de pe M pachet de exemplu. L.E. -sistemul de sunet dar si toate dotarile il poti vedea daca decodezi seria de sasiu. Doar la HK scrie pe boxe, hi fi parca are o boxa in bord in spatele navigatiei.
    1 point
  16. Nu stiu cat de mult simt acest factor, nu prea am cu ce sa compar pentru ca nu am condus alte masini cu caracteristici dinamice asemanatoare sau superioare pentru perioade suficient de indelungate. Este adevarat ca se simte diferit fata de celalalt BMW al meu (520d), dar asta probabil pentru ca este mai usoara, mai puternica, plus ca si pozitia e mai mult ca si cum ai conduce de pe bancheta din spate (intr-un mod placut).
    1 point
  17. Am comandat si eu un set de clapete de la Redo. Astept sa le primesc. Dupa montaj, vin cu raport.
    1 point
  18. Runflat continental(nu mai stiu ce model) de vara pe 18(255/55/18) am avut cand am luat masina si le am schimbat dupa un sezon cu dunlop sport maxx rt2 si e diferenta ca de la cer la pamant in termeni de confort. In plus am luat o roata de rezerva de dimensiuni reduse si aia fost, am rezolvat si problema in caz de pana si nici nu o sa ma intorc la runflat vreodata. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. WOW,a trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai postat nimic. Intre timp am setat si testat instalatia de NOS si cam asta a iesit: Dupa acesta,am schimbat cutia cu alta care nu avea absolut nici o problema pe nici o treapta. In weekendul ce a trecut(11-12.07.2020) a avut loc prima etapa de Drag RAce de la Arad unde am avut ocazia sa vad rezultatul care a fost mai mult decat m-am asteptat: S-a reusit sa se obtina un timp de 11,3s cu un 60ft de 1,9s;0-100km/h 3,8s cu anvelope 245/40/18 si locul 2 la categoria AP 6(Diesel Profi);asta arata ca trebuie sa upgradez latimea anvelopelor pentru o plecare mult mai rapida si daca as upgrada si partea de transmisie ar trebui sa intru in zona 10,xxs :frantics: Aveti mai jos si un mic video cu run-ul de 11,3s in stilul caracteristic propriu,vizionare placuta:
    1 point
  20. Nu am spus niciodatĂŁ cĂŁ sunt un ecologist ,incerc sa duc o viața cât mai sĂŁnĂŁtoasĂŁ in general ,partea cu dpf-ul este o paranteza ,nimeni nu-i perfect
    1 point
  21. Si pozĂŁ cu rezultatul final ,din pacate plouĂŁ Ăâ˘i asta a fost tot ce am fĂŁcut Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  22. Ce sa mai repare la viteza aia, plus ca a mai si incercat sa porneasca.... Cati km avea masina?
    0 points
  23. A mea are 339.000km si dpf-ul lucreaza in parametrii.
    0 points
  24. Ai desfacut la tine sa vezi cum sunt montate sa compari daca le poti inlocui cu astea? Probabil ca nu se poate pentru ca, cele de bmw sunt prinse cu suruburi nituite pe ax. Axul fiind o piesa intreaga.. (nu ca asta ar conta mai intai..). Demonteaza si compara. Sau da cu un email dupa aia si intreaba daca au pentru bmw modelul tau. Si daca le primesc inapoi daca nu se potrivesc. Simplu. Si spunesi aici.
    -1 points
  25. Daca tot suspectezi diferentialul si nu ai umblat la el schimbandu-i uleiul, eu l-as scoate (uleiul), pune altul.. si m-as uita si la starea celui vechi (daca are ceva in el sau e doar innegrit..). Si asa elimini oarecum potentiala cauza (uleiul nou sigur nu va face diferentialul mai zgomotos decat era/ar fi fost) si previi si o viitoare uzura.
    -1 points
  26. Verifica urgent distributia..asta zic eu ca ar fi mai important.
    -1 points
  27. Mai are DPF? Sau e dat jos?
    -1 points
  28. Chiar am vrut sa zic ca mi se par o tiganie acele abtibilduri..bine, nici culoarea nu e mai breaza dar tine de.gusturi deja.Daca rezolvi cu luneta sa ne anunti, mie mi se deschide doar uneori.
    -1 points
  29. Deci Kiev. Si tu stai practic acasa doua weekenduri pe luna. Si pt cele doua weekenduri conduci cate 2100km de fiecare data. As face chestia asta doar pt 10.000 euro net pe luna.
    -1 points
  30. Numai sa nu ai vreo surpriza cand dai folia jos si sa te trezesti ca tre sa vopsesti si masina....stiu care avea ceva defecte mici pe masina inainte de infoliere, au chituit,slefuit si apoi au aplicat folia.Asa ca grija mare.
    -1 points
  31. Poluam topicul omului ca stam pe loc sau nu.. Uite ca eu de peste 100k km am tot stat pe loc, pana intr-un minut (iarna chiar peste..) si nu consuma ulei motorul mai mult sau sesizabil in 8 ani de cand am masina; porniri zilnice! Sa va vad cu parerea a ce se incalzeste mai repede si in cat timp. Pana pun programul..
    -1 points
  32. Bimmer o dam in tribologie si n-are rost. Ce faci tu e strict treaba ta, pe banii tai. eu am dat un sfat. Cine vrea il urmeaza cine nu, nu. Vedeti ce scrie si in manualul de utilizare al masinii, cine il are..
    -1 points
  33. Domne si Fereste tribologie.. Eu am dat doar un exemplu personal, cum prea bine zici. Nu am mai zis faceti ca mine.. Daca eu cred ca uleiul trebuie sa urce linistit si din abundenta intr-un motor perfect balansat intern (sau aproape perfect..) si cred ca NU are rost sa ii atarnam O SARCINA in primul minut cand e rece, e din nou numai treaba mea.. Ceva frecari nedorite sigur se intampla din lipsa de ulei... cand e rece, dar din nou, cred numai eu ca la mine se intampla mai putin.. Dar din nou, NU faceti ca mine. (Eu mi-am spus doar parerea si tin la ea.) Tot in manual scrie ca trebuie schimbat uleiul cand te anunta masina nu?.. Hmmm..
    -1 points
  34. Cartea Service Electronica e prezenta pe toate F10, indiferent de an sau doar la facelift a aparut? Intreb pentru ca am vazut un F10 din 2011 care nu avea cartea service in iDrive si nu stiam daca e o problema sau asa e normal
    -1 points
  35. Din 2012 (dar nu stiu exact si luna) toate F10/F11 au Service History numai digital. Pana in acel punct era mixt, carte sau/si digital.
    -1 points
  36. bmwiosif si tu ai intrat in clubul celor care nu stiu ce vorbesc ( nu ma simt vizat) dar la 15 secunde fara ungere nu stiu ce viata are motorul, la cate piese sunt in miscare.... Asta ar insemna ca fiecare din noi sa avem o pompita de cu ulei si dim inaint sa pornim dam cu ulei pe la came , pe la lant..etc:))))))))) Chiar daca se scurge in baie in afara de cilindri, uleiul lasa o pelicula peste tot pe unde circula..tocmai ca sa nu fie uscat la pornire. Repet, nu stai cu masina pe loc la ralanti...
    -1 points
  37. Dupa cum arata scaunul soferului sigur are 450.000
    -2 points
  38. Mie 30 de minute mi se par ENORM de mult timp cand uleiul oarecum depaseste antigelul, la un motor fie el N47, m47 sau mai stiu eu.. L-as intreba pe Godini ce aplicatie a folosit cand a ajuns la aceea concluzie. Poate pun si eu pe masina aceiasi aplicatie si vad. Eu, dimineata pe drum citind am pus Carly dupa cam 10 minute de mers si apa era deja la 78 iar uleiul avea 114.. (eu nu m-am uitat in Parametrii programului selectand temp. uleiului pana acum.. asa ca am am niste dubii). Temperatura dimineata asta 6-7 grade. Parerea mea e ca antigelul avand doua nivele termice (circuit mic si apoi circuit mare) si considerand ca radiatorul la randul lui raceste permanent antigelul, va face ca uleiul sa treca muult mai repede pe langa regimul termic de 85-90 al motorului, chiar daca si uleiul in total are cam 5 litri.. din ce tin minte prin ceva carti scria o data.. ca uleiului ii trebuie cam 5-10 minute ca acesta sa treaca o data complet prin tot sistemul practic. Deci se poate considera fierbinte o data trecut.. Dar personal asta mi se pare cam mult.. Am si programul lui Dr. Gini si poate il pun pe ala intr-o dimineata.. care se stie ca e plin de ceasuri care citesc permanent cam toti senzorii motorului...
    -2 points
  39. E clar ca dpf nu mai ai, daca mai mirosi si gazele....e clar. Poti sa pui un ista sa vezi eventual daca a fost resetat si daca isi mai face regenerari. Banuiesc ca n-ai erori. Daca isi face regenerari e clar ca n-ai miez sau e gaurit. Sau poate e softul manarit. Nu stiu. Cauta un dpf sh si curata-l sau unul AM nu sunt f scumpe dar nici n-au durata lunga de viata. Sau poti sa mergi cu ea asa pana la itp unde daca nu te descurci nu treci sau mai rau sa prinzi un filtru de la rar si sa te lase fara numere si talon.
    -2 points
  40. Da, da, daaaaaaa De aia se schimba DPF la un anumit interval de timp, sa mentina noxele intr-o anumita valoare si absolut logic, esapamentul va fi curat! Daca pentru tine DPF nu prea inseamna mare lucru, iti recomand sa mergi cu bicicleta in spatele masinii tale intr-un ritm foarte ridicat 5 minute. Sa-mi spui dupa aceea daca nu-ti doresti ca masina din fata (adica a ta) sa dispara de pe sosele.
    -2 points
  41. Poti verifica foarte simplu daca DPF-ul e activ, vezi teava de aesapament, daca e innegrita e clar ca miezul e gaurit sau nu mai exista. Daca teava e curata in sensul ca se vede tabla ai noroc. Folia nu e rea da putin a taxi dar merge in combinatie cu plafonul si cu jantele.
    -3 points
  42. Risti de un de stii ca omu' nu vrea sa rezolve problema? Inceteaza cu atitudinea asta de lup moralist ca nu ajuta in nici un fel.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.