Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/07/21 in all areas

  1. eu pe acolo trec cu 2 copii in drum spre parc. daca tu mergi cu 170 esti un bou iresponsabil si sper sa iti suspende permisul alaturi da ala care te-a scolit sa mergi asa. si daca ai un eveniment sa fii singur implicat.
    9 points
  2. Serios ca voi comparati autobuzul ala de Touareg cu un seria 5??
    4 points
  3. Problema lag-ului era la toate A6 din modelul nou pana in 2021, inclusiv la cele cu dublu ambreiaj. Nu stiu de unde provenea, nu avea legatura cu cuplul(la cele diesel echipate cu ZF8), insa asa fac toate. Liquid, sticla aia de la displayuri e normal sa se zgarie. Fata de seria 5, ce am observat eu ca si avantaje clare pt A6 ar fi spatiul mult mai mare pt pasageri(mult si peste seria 7 swb), finisajele net superioare si felul cum este lucrata masina (sunetul usilor cand se inchid, a capacului de la portbagaj, a geamurilor la capat de cursa). Prin comparatie, usile la seria 5 iti e teama ca or sa cada pe jos dupa ce le inchizi iar geamul cand culiseaza, te astepti sa iti sara in brate. Pe de alta parte, la A6 gunoiul e bagat sub pres. Greieri din primele sute de km, masina noua. Peste tot. Dupa 4 ani si 93 km, seria 5 nu zdranganea in interior la fel cum zdrangane A6 la denivelari. Pielea la bmw sub orice critica si fara posibilitate de comparatie. Liquid, la tine cum e cu greierii ca pe mine deja sitiatia ma scarbeste. Eram sa uit. Parbrizul, farurile, aratau la seria 5 ca si cum am mers la razboi cu masina inca din prima luna. La A6 sunt intacte dupa 16k km. Niciun punct pe ele. Vopseaua la fel, incomparabila mai buna la audi. Portbagajul la A6 inutil pt obiectele voluminoase. Nu este indeajuns de inalt. Spre exemplu, nu incap una peste alta 2 roti de 245. In seria 5 puneam una de 275 si una de 245 si ramanea si loc deasupra lor sa bagi palma. Gata, au venit prostii si flamanzii cu minisurile ) Comedie!
    3 points
  4. Salut. Am avut Passat B8 BiTDI si l-am dat anul asta pentru un G31 530ix. Imi place foarte mult seria 5 vs Passat, este diferenta mare la confort, simti mult asta la drumurile lungi. Singurul lucru care nu imi place este senzatia de putere: cu toate ca are 250cp si 320nm, nu ai senzatia din BiTDI...
    2 points
  5. Nu exista nicio diferenta la tinuta de drum intre A6 si seria 5. Ma refer la ultimile modele, nu la masinile de epoca. Am avut g30 pt 4 ani si am A6 de 9 luni. 3.0tdi de 286cp are o singira turbina. Dar tu de ce vrei diesel? Ia 4 cilindri pe benzina, aprox 250cp si sunt indeajunsi
    2 points
  6. Salutare, Am avut mai multe masini BMW (E90, E60, E83, E70), VAG (Golf 5, Octavia 2, Passat B6, Audi B7, Touareg 7L) si Ford (Mondeo III, Focus III), din care doar SUV urile au fost 4x4. Experienata noastra cu SUV urile a fost insa inadecvata, in special cu transportorul annfibiu blindat Touareg consum mediu 13%. Ai mei nu au avut niciodata rau de masini, dar de Touareg a trebuit sa scap repede. E83 a fost bun in toate si excelent in nimic, iar E70 extraordinar dinamic si spatios, dar pagubos si scump la intretinere. Am concluzionat ca dezvantajele unui "Jeep" sunt mai mari fata de avantajele oferite si am abandonat proiectul X3 F25. Acum am de nou un Seat Leon FR ST 2.0 Tdi 184 Cp DCC, tractiune, de a carui dinamica consum si portbagaj 590L sunt foarte multumit, dar nu si de ieftineala si spatiul interior. Doresc sa-l schimb pentru performanta si spatiu mai mare. Masina sportiva, spatioasa, sub 150K curati si la 20-25k euro, am gasit-o doar ca strut-o-camila formata din BMW G21 Touring si Skoda Superb III Kombi. Asa ca m-am oprit la G31 530d 265 Cp Xdrive DDC portbagaj 570L si la Passat Variant B8 4Motion 2,0 BiTdi 240 Cp DCC portbagaj 650L. Passatul este in medie cu 3k mai ieftin. M-am gandit si la A6 Allroad, dar nu am aprofundat. Va intreb pe cei mai experiemntati, care ati condus consistent ambele masini selectate, ce pareri aveti si asteptari sa am de la ele. Am facut test drive cu Alltrack ul care pe langa viteza pe drum drept si acceleratie la plecare nu m-a inspirat deloc, chiar l-am facut usor sa piarda aderenta pe curbe sau accelerare dupa franare. Ma incanta la el motorul de 2.0, cutia DQ500, care este reusita si portbagajul, dar nu mi place ideea de doua turbine si cum se inclina pe curbe. Cu F11 si G31 nu m-am dat, dar banuiesc ca G31 ar trebui sa fie un E60 mai confortabil si accesorizat, dar cu o directie mai putin comunicativa... si cum mai ziceti voi:
    1 point
  7. Salut, si eu am avut eroarea aia pe dpf, schimba senzorul care iti citeste presiunea in dpf si dispar erorile, costa in jur de 200 lei si poti sa il schimbi singur.
    1 point
  8. Vezi poate gasesti si aici un Cristi Audi si te baneaza pt linkuri la alte firme Este 10k sub pretul de pe mobile.de weltauto, dar nu mai intereseaza masina la 450k. Si mie imi trebuie o semireorca sa o agat de masina cand am de carat ceva, mai ales ca am curte unde nu deranjeaza pe nimeni. Deci te dai cu F10 si recomanzi B8. Si mie mi-a placut E90 520i si E60 525d, dar ma dau cu Seat. Passatul este alegerea corecta pt ce imi trebuie si eventual pt joaca imi iau un Focus.
    1 point
  9. Da, chiar artzagos pana il cunosti mai bine. Eu si acum il sun cand am vreo nelamurire la Audi, pt ca are un mic service. Propun sa revenim la echipa de aici si la discutia de baza. Nu aveam impresii cand conduceam X5 si ma depasea Octavia si nici retineri cand merg cu Seatul si depasesc Panamera, TT uri, Seria 5. E chestiune de percptie si cum te simnti indiferent de masina sau unealta pe care o folosesti. De aceea nu am ezitat sa intreb acasa la BMW de Passat vs Seria 5 si bine am facut. Imi plac armele si fac o analogie: Jeff Cooper, intemietorul scolii tactice americana de folosire arme scurte spunea: faptul ca doar porti pistolul te va face un pistolar celebru, asa cum si doar purtatul unui viori te va face un violonist desavarsit. Adaptat aici: doar conducand un M vei deveni un pilot .....
    1 point
  10. @wdw Eu am si un stil mai aprig de a posta si da, acel Cristi de care zice Popescu ma ardea mereu. El mi a si inchis topicul
    1 point
  11. Cat de idiot sa fii sa pleci la munte in Decembrie cu cauciucuri de vara..
    1 point
  12. Tot pe siteul bmw.de - Gebrachtwagen cautam si eu, dar una cu dotarile pe care le vreau eu ajunge lejer la 45K, plus costul de transport. Am si alte prioritati, nu as da mai mult de 37/38K.
    1 point
  13. Azi am schimbat placutele + senzorii la masina;( fata/spate) Totul pe OE 2200 ron , la Augsburg din militari; LA PBV1, am oferta de 4100 ron; O fi bine ?
    1 point
  14. un surub il desfaci pe dedesubt, plusul etc celalalt prin fata pe la radiator il dai jos pe dedesubt sau prin fata nu mai stiu sau pe sus l-am scos de 2 ori dupa ce am demontat electrovalvele si ce mai e pe acolo servo... ca sa il tragi afara pe sus... nu as mai face asta surubul ala lung il desfaci si dupa filet tot cu cheia ca se duce inapoi usor usor , o fericire nu am timp, ramane pe alta data sa demontez tamponul ala
    1 point
  15. Data viitoare sa iti iei prelata cu lantz sau gard electric. Sau si mai bine scrii si pe o parte si pe alta numarul de inmatriculare. Cu, ceva sa se ia foarte greu. Buna ideea?
    1 point
  16. Multumesc pt straduinta dar e90 de acum asa ramane la capitolul suspensie/amortizare. Chiar daca mai port uneori basca intoarsa, nu mai am totusi 25 ani Sunt la limita cu garda sol si vreau totusi masina asta sa fie si deplasabila in conditii de trafic obisnuite. Tot la limita e si confortul in sensul ca masina nu e plina de "greieri" si nici pasagerii nu ma injura ...daca totusi sunt atent pe unde ma duc
    1 point
  17. Nu am dreptul la borduri. Imi pune probleme si acel "politist mort" (denivelari) la treceri pietoni din oras, si asta singur in masina. Cu "pacienti" frec mereu ceva pe sub masina. Stiu, e o porcarie, dar ajungi sa te obisnuiesti. Iti intra in reflex la un moment dat. Ca si confort sunt la limita, adica cu arcurile de m3 de acum nu-ti vine parbrizul in brate la orice crapatura din asfalt si chiar e ok prin oras. Diferenta apare "in afara", evident, cand tu esti la butoane. Am pus pe Opel arcuri sport rosii ...da, masina se misca "in exterior" intr-un mare fel dar odata intrat in oras iti simteai rinichii in plamani ! Am rezistat cu ele 80 km, adica o zi dupa care le-am dat jos. Sti cum e cu astea cu "low" ? Cand apuci sa experimentezi si cand vezi cum pur si simplu masina sfideaza legile fizicii, nu-ti mai pasa de 3 canale si 4 crapaturi de asfalt intalnite prin oras. Si eu ii condamnam la inceput pe cei "apucati" de boala asta ...pana am experimentat. Apoi am inteles despre ce e vorba. Mereu e aceeasi chestie - "ceva pt altceva !" Ai confort si elasticitate ? Pierzi la directie, precizie si control. Esti low si sport ? Iti testezi vertebrele si plombele dar in schimb masina devine o prelungire a nervilor tai. Oricum nevasta m-a facut "idiot" si nu intelege de ce ar vrea cineva sa aiba senzatia cand se "urca" in masina ca de fapt se pune cu curu' pe asfalt. Cel mai bine e totusi o linie de mijloc...
    1 point
  18. O avea, dar este alt pret, probabil mai multe turbine care pot creea probleme dupa 150k. Nu alerg dupa prea multi cai, 220-250 ar fi optim pt nevoile mele. Desi nu am condus A6 consider ca se apropie de E Class. Daca vroiam barca, ma uitam la Superb III de 280 cp pe care in banii astia o luam mai noua si cu mai putini KM.
    1 point
  19. domnul meu: felicitari pentru daruire, disponibilitate si efort! Pretul pentru un set de roti de iarna mi se pare incredibil de mare, aberant de mare chiar. Nu vreau sa fiu inteles gresit, chiar apreciez faptul ca ai facut achizitia si te felicit sincer, dar ceea ce am scris legat de pret este strict o parere personala, atat! stima
    1 point
  20. Bravo, bucura-te de motorul ala ca nu e un motor prost deloc. 163cp e cam pe acolo pe unde ii sta bine unui seria 3.. Eu as implementa mai degraba un >>>oil catch can<<< decat "durerea" ca trebuie sa desfac atatea plastice o data pe an.. Sa fie asta cea mai mare problema; eu pot trai cu ea decat cu altele..
    1 point
  21. Ai inteles nitel gresit ce am incercat sa zic. Ma asteptam sa vad ovalele alea scoase.. incearca sa le scoti sa vezi ca umarul ala al plasticului trece mai usor spre spatele motorului cu ele scoase. M-au incurcat pana m-am prins ca se pot scoate si pune inapoi cand umblu la capacul ala de caca.. Teava nu ai unde sa o muti.. Util e sa scoti si guma aia lunga de cauciuc si sa o cureti, sa vezi cata mizerie se aduna la interiorul ei.. parca si aia spuneam, incurca.. cu plasticul ala. La E90, daca imi aduc aminte bine schimbul filtrului de aer se face la 2 ani sau 30k km. E destul de mult; eu schimb filtrul anual. Si un alt lucru interesant care l-am observat e ca mi se pare ca suprafata de aspirare a aerului la E90 e mai mare decat la fratii lui E46 si F30.. Daca unii au curiozitatea, le putem compara masurandu-le in alt topic.. Iar sa pui carcasa de filtru de F pe E90. Cand o sa iti iasa o sa raman uimit.
    1 point
  22. NCU, in poza cu, cerc rosu vad ca au ramas pe masina garniturile alea doua (pein care intra bratele alea de stabilizare/rigidizare/bla-bla, ce sunt prinse in V sub capota) si garnitura aia lunga care vine sub capacul ala lung din plastic/fibra (peste care vin alte doua plastice in lateral). Acum vine intrebarea. Motorul nu mai are capacul al doilea, cel din spatele celui pe care scrie BMW? Ca eu nu inteleg cum l-ai putut scoate avand in vedere ca si capacul ala mai mic (si curbat) intra acolo foarte foarte la limita! Bine-nteles ca de el e prins si un burete subtire (pe interior)... Adica, la mine, fara sa dau jos cele doua garnituri ovale prin care trec barile alea de stabilitate SI garnitura aia lunga.. nu iese decat foarte greu.. rupt.. (Eu mai am buretele ala original in capacul al doilea. Bine-nteles ca e "varza" dupa atatea scoateri, plus ca are prostul obicei sa se increteasca in capac si sa nu iti dai seama..(cate maini julite nu am avut pana sa il pun cum trebuie.. ehe.. ) daca te grabesti chiar il rupi.
    1 point
  23. Atunci nu le mai strica inainte ce sa afli ce se intampla in ele cat de cat. I-ati macar o interfata bluetooth si instalezi pe un android; am eu vreo doua softuri bune pentru android. Si stergi eroarea macar asa.
    1 point
  24. Deci electrovalva aia trage "fumuri" fara filtru acum, ha? Ai rupt tu sau asa ai gasit? Pana la urma daca.. "merge si asa" si nu te dau banii din casa cand s-o strica valva stii de ce..
    1 point
  25. Da desigur ca pompa de vacuum produce cea mai mare cantitate necesara dar probabil mecanismul de reglaj al dozei de vacuum necesara operarii EGRului are nevoie de ceva aer in cantitate mult mai mica. Bine punctat.
    1 point
  26. Am mai vorbit de asta si in alte postari mai vechi ale mele.. In interiorul "patratului"/cubului din poza e o sita foarte foarte fina. Pe acolo trage aerul necesar electrovalva. Cu o surubelnita foarte subtire sau cu o penseta cu, cot; sau si mai bine cu amandoua iese. Iti trebuie un pic talent sa nu rupi clemele din cub..
    1 point
  27. Tu trebuie sa tii cont cand mai cureti sita aceea, de faptul ca aerul practic este absorbit din exterior iar asta inseamna ca sitei trebui sa ii aplici un vacuum pentru a scoate mizeriile adunate in ea, in nici un caz sa sufli in ea, tu practic fie fortezi mizeria sa treaca de sita nu sa fie INDEPARTATA DE PE SITA.
    1 point
  28. Eu am raspuns in topic. Altceva nu prea mai am ce zice ca, numai tu stii ce simti. Am scris mai sus, ca si tine, ce am inteles dupa ore mele petrecute citind si intelegand. Am facut si eu testul ala al tau cu.moneda. La pornire sta, nu cade, la oprire nu e N47..
    1 point
  29. Mai omule clapetele alea is acolo pentru eficientizarea arderii in ture mici. Ce faci tu, cum zici ca, conduci, la tine motorul nu are de ce sa mai aiba swirl flaps! Doape ii trebuie. ..Si toti care conduc ca tine. Aici nu o lua ca o ofensa ca forumul aduna diversi fani ai marcii; este o observatie personala si cu asta basta. A sau daca esti din aceia care cred SI STIU SI AU VAZUT ca galeria are depuneri FIRESC de la gaze recirculate. In ce priveste swirl flapsurile la masina mea care la data curenta are 457732km are swirl-flapsurile din fabrica, putin joc in axul care le tine impreuna, pompa aia pe vacuum - originala (multumesc ca mi-ai aratat cum arata inauntru!). Masina trage cam la fel ca acum 9 ani de cand o am. La swirl flaps m-am uitat acum aproape o luna ca am schimbat demarorul PREVENTIV, fiind pe masina de cand este facuta! Daca vrei iti arat poze cum arata swirl flasurile la mine. Am bagat surubelnita foarte ascutita intre flaps si ax sa incerc sa vad daca are vreun joc; nici un joc. Si le-am pus inapoi ca nu avea rost "sa ma bag la creatii".. Iti dau bani pe repararea motorului ala daca ala isi inghite flapsurile. Am exact acelasi motor. (Dar la felul cum il conduci nu flapsurile il vor omora ci altceva; din nou parere personala adiacenta.. ) Ai inteles sau iti mai explic o data? A, si merg ca un mosh de 60 ca imi place cum si cat consuma. A, pun ca si tine si banuiesc ca stii ulei 2T ii pun pana crapa.
    1 point
  30. Acolo este un camp, centura, cred ca nu stii la ce loc ma refer. De mai bine de jumatate de mil de km de cand sunt sofer, o singura data am tras de vreo masina astfel incat sa intre ESP-ul intr-o curba. Deci poti sa fii linistit ca nu voi fi implicat niciodata in nimic deoarece nu am dementa si prostia necesara sa imi incer limitele mele si/sau ale masinii. Sunt si pe forumul Audi. Oamenii aia sunt bolnavi, sufera de un complex de inferioritate amuzant, izvorat cu siguranta din faptul ca fiecare este constient in sinea lui fara sa isi admita nici lor faptul ca ei conduc un brand cotat ca fiind inferior. Mi-au inchis topicul, m-au cenzurat in toate felurile ca indraznesc sa am si nemultumiri. Nu mi au dat ban probabil pt ca am aproape 14 ani de cand sunt acolo
    0 points
  31. Am luat eu un 7P 2016 recent 3.0 TDI V6. Ca si masina polivalenta, de tras pe ea. Lag la greu pe Normal la cutie. O trec in S cand vreau depasiri. G31 mi se pare alegera perfecta. SW cu spatiu mare, tinuta de drum, cutia e super tare. Eu as lua un 3.0 xDrive. Ca si probleme, dupa mai multe modele pot sa iti spun ca nu am intampinat ceva la motor + cutie. Insa greierasi, piele pretentioasa, un compresor AC pe un F25 si cam atat.
    0 points
  32. 198 mii daca sunt reali si circulati preponderent pe autostrazi in vest, nu sunt asa multi, cel putin fata de 130 de mii rulati de exemplu prin Ro. Conteaza si orele de functionare si desigur regimurile. Mercedesurile au 4 5 sute de mii pe taxi dupa 2 3 ani si merg bine mersi. Asa ca depinde cu ce compari.
    0 points
  33. :goodjob: Asa e, eroarea de increased emission e de la EGR.. Chiar nu te inteleg, de ce nu ai INCA un program de diagnoza ISTA? La cate experimente faci si incerci sa intelegi, ar trebui sa ai asa ceva. Bravo, esti printre putinii care isi baga mainile si isi iau smaltzul de pe ele.
    -1 points
  34. O da. In 7P daca ai parc de distractii in spate. Clapetele este boala 3.0 TDI la VAG. Pentru mini off road am luat si eu masina. Plus diverse chestii unde mai am eu treaba. Nu stiu exact, insa SW pe seria 5 nu au perne pe spate? Parca asa stiam... Anyway, merge si x5-ul. 6 in linie de la BMW, diesel sau petrol, mi se pare cel mai reusit motor ever. Intretinut corect este fiabil pentru multi km.
    -1 points
  35. ...kiwi82 cu doua postari din 2018 ii spune lui goodman tot cu doua postari ultima acum 3 ani cum sta treaba cu intretinerea unei masini clar clar pentru si doar pentru iubitorii inraiti de bmw cum sta treaba cu intretinerea unui bmw clasic. Iti spun io cum sta treaba dupa peste 5000 de postari; la nivelul ala.. BANII NU CONTEAZA. Sunt ultimul lucru de care sa iti pese! Apropo de intrebarea ta, cate bmw-uri intretii? Eu doua. Ce, cauti cu Suzuki Swift langa un BMW E30 facut pana in 1994(!)... pe forumul bmw?
    -1 points
  36. Deci pe Wvforum e iubire neconditionata; si daca-i curg tablele si-i scartaie plafonul tot cea mai cea masina din univers ramane, ha? Iubirea la mine e pentru M47 si ura e pentru N47.. si mi-am exprimat deschis treaba asta. Asta ca sa nu mai zici Popescu de mine ca te trimit la st(d)ealer una doua. Ca aia e. Baga mana in buzunar de ajunge de nu i se mai vede nici capul.
    -1 points
  37. Toti aveau anvelope de vara… https://ibb.co/j3vZYv6
    -1 points
  38. era polei grav ...si soferi fara exp. PAnta aia la predeal e jale ,primaria putea sa dea material antiderapant cu o noapte inainte , nu e ca si cum nu se asteptau , nu vedeau prognoza etc , dar probabil mai interesati de covid acum
    -2 points
  39. A4 e deja un model obosit, lansat acum mai bine de 6 ani. Prefer si eu inzecit seria 3. Vad ca esti din bucuresti. Daca stii centura ploiestiului, cand vii nord/sud, ultima curba de pe centura de dinainte de a intra pe autostrada, este una la stanga, in urcare pe un pod. Am intrat cu 170 am luat piciorul de pe acceleratie si am franat in varful dealului, sus pe pod pt ca ajunsesem alte masini, cand curba deja se terminase. Cred ca este suficient. Incercati si voi.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.