Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/21 in all areas

  1. https://www.apbservice.ro/ Ăștia de pe str Constantin Istrati, zona Sos Viilor, aproape de Maddog Service Ford, iarĂŁși ok pe bmw
    2 points
  2. Bavaria sau Filaret, sunt vecini serviceurile. Alt service auto care repara bmw, foarte ok pe str Cuțitul de Argint, aproape de celebra strungarie. Mai e alt service in spate la aeroportul Băneasa, in curtea cu strungaria Sten Back(http://www.strungarieauto.ro/) de pe strada Biharia 67-77(unde își duce coastaDeEst chiulase la refăcut și vibrochen) ,si serviceul de reparatie cutii de viteze. Te mai poți duce la CoastaDeEst, 2 mecanici cei mai tari Vali Miron si tânărul Dragoș aproape nou, are câteva luni de zile, dar mănâncă pe pâine BMW, Mazda si VAG-urile. Vedeti clipurile de pe YouTube. Pacat ca a plecat Ion, era peste Vali Miron, nu mai era mulțumit de salariu zicea într-un clip șeful lor patronul Bogdan Zdrafcovici!
    2 points
  3. Buna "bimmere". Nu trebuia sa te "enervezi"asa... Nu postez pe forumuri ca nu ma intereseaza si n-am timp! Goodman ,probabil a fost interesat "temporar" de frumosul sunet pe care un E30(cu macar un M20B20 in el) poate sa il scoata cand o calci pana la 5000-6000 ture. Cum a vazut ca nu-i de el,s-a retras in banca lui si conduce probabil,ce isi permite! Intretinerea unei masini ,clasica precum E30,sau mai moderna nu e foarte diferita! Am schimbat uleiul la M20B20 pe marginea drumului ca s-a "dat ocupat mecanicul" deodata.chiar de aveam programare la el... Ca n-am reciclat "oloiul" sa ma scuzi ,dar ca dificultate,a fost usor. Mai multe "emotii" as avea la um bmw mai nou... Iar de reglat jocul la supape la M20B20 ,mi-a iesit din prima. Si chiar se auzea mai bine,tragea mai "altfel" ,sau mi s-a parut mie... Nu stiam ca e concurs de postat pe forum... Daca e, nu ma intereseaza! Era o vorba cu banii: "daca trebuie sa intrebi cat costa...mai bine nu mai cumperi!" Cate bmw-uri intretin?! Niciunul. Mai e unul prin curte,sper sa dispara intr-un final! Felicitari daca te chinui cu doua ,doar tu stii motivul! De ce am mentionat Suzuki swift aici? Pentru ca, sunt si motociclist cam de prin 2005 si, am constatat cu "stupoare" ca japonezii astia chiar stiu sa faca motoare ce chiar mai si functioneaza mult si bine. Fie ca e vara sau iarna, bineinteles respectand minimul de intretinere recomandat! Si nu sunt singurul "fan suzuki", pe 2 sau 4 roti... Vezi si tu in trafic cate sunt! O seara buna!
    2 points
  4. Daca ar invata sa foloseasca programul de identificat piese ar fi grozav Codul care iti trebuie tie este 11788514489 cu fir de 0.82m, tie ti-a comandat cu fir de 0.47m.....
    1 point
  5. Salut! Am avut si eu o problema asemanatoare la E60, a fost releul de la stergatoare. L-am schimbat, merg ok acum.
    1 point
  6. eu am cumpărat sonda lambda FAI, noua dupa catalizator, la F10, de la targuldepiese, au preturi mai bune decât Autokarma! Am montat noua sonda unsa pe filet cu pasta de cupru la tub și stransa nu foarte tare (ai saiba similar cu bujia de aprindere de la motorul clasic aspirat de benzina) , cu cheia normala de 22 parca Pentru demontare, dai cu wd40 de mai multe ori câteva zile, lasi sa acționeze si dupĂŁ incalesti cu lampa de gaz de instalator sau de benzina (fiecare ce are) si desfaci cu cheia fixa normal.
    1 point
  7. Ce sa zic, o fi asa cum zici. Am auzit si din alte locuri despre reputatia motoarelor japoneze, dar nu am inteles exact de ce nemtii cu motoarele lor, mi se pare chiar bmw, au semnat de ceva ani un parteneriat prin care mentii le dau motoarele lor iar japonezii bateriile. Sau or fi buni si la baterii si la motoare aia cu ochii oblici?? ..ei, na.normal ca subt destule japoneze pe strazi, oamenii vor sa circule.. NUMAI ca, ce am auzi e ca daca tii la vreun model japonez s-ar putea sa te coste mult si piesele lor (asa mi-au zis altii..) si colac peste problema (fara sa te salveze) astepti si destul de mult pana iti vine piesa. Si daca ai treaba s-ar putea sa te gandesti ca daca mai pui niste bani iei alta japoneza pana ajunge piesa ta.. Hmm.. Nu sunt suparat deloc. Vad ca scrii bine si pe intelesul tuturor.
    1 point
  8. Vezi ca si contact intermitent tot "open circuit" da ca reactie. Conecteaza mufa si/sau da cu un spray de oxizi, baga de vreo doua oir mufa, asteapta sa se "usce" si vezi poate i-a trecut..
    1 point
  9. hmmm....la manerul defect cu confort acces parca iti da eroarea battery discharge when stationary.cel putin la mine asa a fost.
    1 point
  10. test auto mecanica + diagnoza vad ca faci bascalie,nu imi place
    1 point
  11. Si tie iti place Focusul. Supertare remorca si pretul.
    1 point
  12. focus ai 1,6 ecoboost motorul sau varianta noua 1,5 ecoboosturile de 1,0 125cai avea probleme. Vezi ghinionisti pe forumul monomarca clubford Am vrut sa îmi iau Passat b8 second hand , dar soția mea nu vrea Passat... gusturile nu se discuta. uite cum arata remorca, genul meu cu prelata. https://unitrailer.ro/product-rum-4232-Remorca-usoara-200-x-106-cu-prelata-albastra-cadru-si-roata-manevra-MMA-750-KG-Garden-Trailer-200-KIPP.html-uniw.googleshopping.html?gclid=Cj0KCQiAqbyNBhC2ARIsALDwAsD5vQubfh2V7oai04MYHD35fXb9FR8QkptrKbTTBJRIelRuvjcDT70aAp_xEALw_wcB gasesti și la Brico Depot. Eu imi luasem de la Praktiker ĂŽn vara 2014. Foarte utila.
    1 point
  13. care vrea de carat isi ia microbuz mertzan Sprinter cu motorul de 3,0 v6 diesel cdti https://m.olx.ro/d/oferta/motor-mercedes-sprinter-3-0-cdi-euro-5-e5-tip-motor-642-319-519-IDaFiRw.html Ai spațiu acolo calumea de carat )), scuze de offtopic, dar mai sunt care vroia sa isi cumpere autobuze frate. Exemplu de sprinter 319 cu 3,0 cdti https://m.olx.ro/d/oferta/vand-mercedes-benz-sprinter-319-cdi-automat-euro-5-IDfC7UJ.html
    1 point
  14. masina asta o poti negocia la 58-59.000 lei, de la 64 si ceva mii:) Omul imi pare ca vrea sa ceara mai mult decât face masina! https://m.olx.ro/d/oferta/vw-passat-b8-2015-bitdi-240-cp-IDfvoRf.html ar merita verificare și studiere amanuntita. Trebuie negocieri la preț.
    1 point
  15. on topic, părerea mea personala passat b8 motor bi tdi, portbagaj destul de ok. Eu la al meu F10, am o remorca noua Stema cu prelata, inalta, de 750kg ptr carat, o axa fara sistem de frânare . Imi ajunge. O folosesc de 2-3ori pe an. Au fost cazuri când statea nefolosit in acei ani (nu aveam de carat). Ii fac rca pe 1 luna si rovigneta cate zile am nevoie , când car ceva.In rest sta, legata de balustrada de la scara blocului în parcare , nu cere de mâncare. Pentru oras, nu recomand masina mare și lata, e greu de strecurat în aglomeratie în trafic. Plus ca e greu cu parcările pe stradute, mai ales în centru (atenție sa o parchezi sa nu lovești).
    1 point
  16. @wdw Eu am si un stil mai aprig de a posta si da, acel Cristi de care zice Popescu ma ardea mereu. El mi a si inchis topicul
    1 point
  17. pe clubaudi era unul Cristi(Staff Member) moderator, el taia și spanzura, tinea cu comerciantii, https://www.clubaudi.ro/members/cristi.9589/ ca și pe vwforum și clubopel.
    1 point
  18. erau criminali, ii ardea pe mulți aiurea fara absolut nici un motiv real, din senin, ca aveai ghinionul sa iti vizualizeze ei profilul. Sancțiunea trasa la xerox de toti adminii și moderatorii, era celebra :"Este interzis bagarea în seama! Posturi monosilabice in regulament!" Chiar și pe un moderator de-al lor de pe secțiunea Aircooled( MishuL) , l-a ars aiurea din senin, într-o noapte, ca i s-a părut administratorilor ceva . Comunisti frate, celebra securitate de pe timpul lui Ceaușescu care bagau oameni nevinovați în pușcărie, le ascultau telefoanele și ii filau(urmareau) ) Regulamentul lor foarte aiurea și stufos cu multe SANCTIUNI, scria foarte clar citez:"se respecta intocmai regulamentul sau pleci de pe forum cu ban definitiv!!! "
    1 point
  19. eu pe acolo trec cu 2 copii in drum spre parc. daca tu mergi cu 170 esti un bou iresponsabil si sper sa iti suspende permisul alaturi da ala care te-a scolit sa mergi asa. si daca ai un eveniment sa fii singur implicat.
    1 point
  20. Multumesc pt straduinta dar e90 de acum asa ramane la capitolul suspensie/amortizare. Chiar daca mai port uneori basca intoarsa, nu mai am totusi 25 ani Sunt la limita cu garda sol si vreau totusi masina asta sa fie si deplasabila in conditii de trafic obisnuite. Tot la limita e si confortul in sensul ca masina nu e plina de "greieri" si nici pasagerii nu ma injura ...daca totusi sunt atent pe unde ma duc
    1 point
  21. alta varianta, găsești de cumparat, sunt mai moi decât eibach sport line rosii https://www.pieseauto.ro/arcuri-sport/bmw/seria-3-e90/arcuri-sport-vogtland-bmw-seria-3-e90-40-25-mm-485432120.html?ssk=8010f37708d29fe7a45a126a93ea6094 Arcuri sport Vogtland BMW Seria 3 E90 sedan Cod produs: 951035 Pentru toate variantele BMW Seria 3 E90 sedan 318i-330i, 316d-335d, af 04.05>01.12 Reduc garda la sol cu pana la 40mm fata si 25mm spate. Set de 4 bucati Culoare rosu/visiniu. Compatibilitate cu amortizoarele originale ale masinii. Compatibile cu toate dimensiunile de jante agreate de producator. Nu si pentru variantele cu suspensie reglabila automat. sau vogtland 30/30 drop https://www.pieseauto.ro/arcuri-sport/bmw/seria-3-e90/arcuri-sport-vogtland-bmw-m3-e90-30-30-mm-1111694323.html?ssk=8010f37708d29fe7a45a126a93ea6094
    1 point
  22. 13NCU, este unul pe YouTube dan cristian vlog, a pus pe seat 1,9tdi arcuri sport rosii Eibach Pro și a zis ca e bestial, le avuse pe Opel Astra și erau tari. După 5 km s-au așezat pe mașină, drop 2 degete )) nu i s-a părut asa dure ca pe Opel, zicea în clip, e acum actual, nu vechi. Si el tot sh rosii a cumparat.
    1 point
  23. se poate intari amortizoare,custom.Gasisem pe cineva cu vreo 2ani in urma,schimba tot din amortizor si le face dure cat vrei de tari. Poate face foarte dure gen race,ptr macadam. Pretu mi se paruse cam mare 150 lei bucata (ii trimiteam amortizoarele mele prin curier ),sunt cam chitros si nu am avut sange in instalatie,asa ca pusesem amortizoare noi sachs pe gaz la peugeot. am gasit Codescu,com Rosu,If https://m.farcebook.com/profile.php?id=708971195912336&__tn__=C-R 0744869963 auzisem de bine pe la cineva de pe forumul peugeotclub,pe pm. poti sa mai pui bride sau coliere pe arcuri,mai strangi niste spire,am vazut pe alt forum,varianta de buget facuta de cineva.O faci mai rigida,coboara garda la sol putin )
    1 point
  24. aici noi cum arata https://www.pieseauto.ro/arcuri-auto/bmw/seria-3-e90/set-arcuri-suspensie-sport-eibach-bmw-seria-3-e90-1451507745.html?ssk=9dec2924b10fe642c6381aba59f90630 gasesti mai ieftin sh pe olx are noi in Oradea pe olx, mai ieftin https://m.olx.ro/d/oferta/arcuri-eibach-sportline-bmw-3-e90-323i-325i-328i-330i-316d-318d-IDcq2xd.html
    1 point
  25. arcuri Eibach Pro, rosii. Iti da drop de 40mm, sunt tari pe amortizoarele masinii.
    1 point
  26. ia passat b8, motorul bi tdi și cutie de viteze DQ500. Portbagaj mare 650 L
    1 point
  27. da, e foarte tare 55 grade. Am mai băut absint verde, cumpărat de mine din aeroport in Franța . Tot peste 50 grade, ardea il beam cate puțin în pahar. Palinca imi aduce de prune de 40 grade de la el de la tara un vecin.
    1 point
  28. alternator boboc, releu foarte bun. bateria se consuma dimineața, trage mult curent bujiile incandescente cu releul mai consuma si caloriferul electric cu releele, de încălzire din bord. Pe frig e teroare pentru baterii. Io am luat la sf lui Octombrie baterie noua Rombat Champion 80ah 780a. La sfert de cheie pornește motorul. Și eu circul puțin 2km pe zi pana la serviciu. Dupa 2 săptămâni cazuse la 12,4v jos de pe mașină și pusa pe un redresor de pe timpul lui Ceaușescu, din comert 6-12v cu un bec rosu care se aprinde când e încărcat bateria. In 6 ore a decuplat, era incarcata bateria. După repaus 12,85v
    1 point
  29. pai de ce nu iei Skoda Superb 3, 280cp? E spațioasĂŁ, portbagaj mare. Are navigație auto Ce sa vrei mai mult.
    1 point
  30. https://m.olx.ro/d/oferta/mercedes-e320-cdi-3-0-v6-IDfAx1R.html modelul asta imi place 3,0v6 dacĂŁ as avea bani l-as cumpara pentru mine și as vinde masina mea de la semnĂŁtura
    1 point
  31. uite aici Dom'Nico de vânzare În Oradea palinca de bihor https://m.farcebook.com/pg/Palinca-de-Bihor-1971335746289163/posts/ si https://www.viostel.ro/tarie-de-bihor-rieni-pere-500ml-p374.html Bafta!
    1 point
  32. La mulți ani Nicolae! Sper ca ți-ai luat sa bei Palinca de Bihor, de 40grade.Esti din Oradea. Rieni mĂŁcar, de 500ml, de Prune sau Pere! ) Bafta! Si ma bucur ca nu ai ceva grav la masina. MĂŁsoarĂŁ incarcarea, sa nu te fi lasat releul regulator de tensiune de pe alternator
    1 point
  33. Passat Variant B8, 4motion BiTdi DCC portbagaj 650 litri, sa te oprești la el! Părere personala motorul de 2,0 cutia DQ500 state of art, indestructibila, ca de tanc
    1 point
  34. Recent am decis sa-mi vand masina. Dupa ce am discutat cu cativa potentiali cumparaturi, am tras niste concluzii, pe care mai mult sau mai putin le constientizam dar nu le-am experimentat pe propria piele. E incredibil de proasta piata din Romania pentru masinile SH. Asta e prima masina pe care incerc sa o vand si oamenii au niste asteptari imense si sunt complet irealisti. Daca s-ar putea, sa fie si ca noua, si dotata, si fara dauna in istoric, si sa fie si jumate din cat e pretul pietei, atunci e perfect. Am dat doar de negociatori de coltu blocului, nici o persoana mai serioasa. Cand le zic ca distributia nu a fost schimbata sau ca bando-ul e putin zgariat, renunta, chiar daca sunt dispus sa las din pret piesele+manopera pt distributie de exemplu. Preferabil sa fie masina rasturanata de 7 ori si facuta din bucati, dar sa arate tipla si sa coste jumate din cat e pretul de piata... o cumpara si pe urma se lauda la rude ca ce mare afacere o facut si pe urma ii vezi intinsi pe DN-uri la stiri dupa ce masina s-o rupt in doua. In contextul asta, tu daca esti un om sincer, cum vinzi o masina in tara asta? Doar la pret de nimic. Eu am masina pusa la 8000e negociabil, in timp ce una asemanatoare ca si km si dotari pe mobile in DE se invarte pe la 9-10 mii. Am primit oferte de la "6000 ca mai mult nu face" pana la schimburi cu hale metalice si alte porcarii In conditiile astea, prefer sa-mi fac leasing la o masina cu valoare reziduala mare si sa o schimb din 4 in 4 ani. E mega frustrant cand te suna toti combinatorii si-ti ofera niste preturi de nimic. /rant off
    1 point
  35. ontopic : bimmer tata, ce era nașpa conceput la motorul ala de Warzawa de 2,1 era cutia de viteze prost etajata, 3 trepte de viteza, maxim 95km/h Urla microbuzul ala in turație de zici ca il apucase cineva de oua. Zero antifonare, erai cu motorul intre tine și pasagerul din fata ca la microbuzele Robur Lo3000, Barkas și primele microbuze Mercedes ) Ca și tuning pe Nysa 522 si Zuk au pus romanii motorul și cutia de Aro Brașov, iar pe Robur Lo3000 racit cu aer i-au trantit motorul de tractor U650 =))
    1 point
  36. gaseai frate mecanic de 1310 la orice colt de strada, era imposibil sa nu opreascĂŁ un șofer de 1310,aro,tv sa nu te ajute sa repari masina in strada. Aveau portbagajul plin de scule și de piese auto care mai de care. Isi fĂŁcuserĂŁ bufet cu rafturi in spatele portbagajului, in spatele banchetei spate. Aveau antifurt filtru de ulei la busonul de umplere de rezervor de benzina, iar la portbagaj și la capota lant gros + dita mai lacatul. Sa ii fi vĂŁzut ce se chinuia singuri cu panza de bomfaier sa isi taie singuri lacatu și ce injurau, de coborau sfintii atuncea pe pĂŁmânt, la masina lor ) vazusem pe unul, ce antifurturi avea: lua ĂŽn casa platina de la delcou și lua surubul de reglaj clapeta de la carburator ptr relanti, ala gros cu arc. Si nu era suficient, lua si surubul cu jigloru de relanti. Ii era frica sa nu ii fure 1300 din gradina din fata blocului, deși avea lacat la poarta cu zavor la usa de la sofer avea tabla cu lacat =))
    1 point
  37. daca cadea in compartimentul motor partea mica de la jigler in scut, acolo ramaneai cu 1310 )) sau diuza de la furtunul dintre capacul de culbutori și teul de la carburator. Dacă o pierdeai, una din ele adio relanti frate! Ai prins iarna cu mâinile inghetate sa schimbi in trafic platina de la delcou? sau măcar capsula vacuumatica de la delcou? sa vezi acolo ce injurai când scapai surubu mic in delcou sau siguranța mica. De obicei șuruburile alea aveau uzat capu de surubelnita de la prea tare strâns sau se desfacea singur cat sa se apropie platina in delcou și papa adio scânteie. Dacă nu le aveai deloc cu mecanica, dadeai la automat pana descarcai de tot bateria ) Nu mi-a plăcut niciodată cum suna motorul de Trab 2t și nici cel 3 cilindri de Wartburg ) Singurul motor care mi-a plăcut a fost cel de 4 cilindri de Warzawa, de 2160cmc, carburator 1 singura camera, putin mai mare ca ala carfil 32irma. Fiind foarte scump nou la moldoveni, toti au pus carbul de dacie carfil simplucorp, se potrivea la gauri la prinderea pe flansa de admisie. Motoarele alea au fost puse de polonezi pe celebrele microbuze 8+1 persoane Nysa 522 poreclite "bocanc" si Zuk. Erau aduse de la unguri, Germania, Cehia, Moldova, Ucraina și de romani in diverse orase sa faca maxi taxi cu ele. Mai tarziu au adus si Barkas B1000 cu motorul de Wartburg - urat mai mergeau alea frate- in fata avea o tulumba cu elice antrenata de o curea de la axul cu came, iar in spate, era pompa de apa, antrenata de curea tot de la axa cu came ) Prost gândit motorul. Cine a fost deștept a pus direct motorul de dacia 1,3 cu cutia de viteze 4tr de pe fostul 1300 papuc pe Barkas(avea transmisia pe spate cu cardan) . Au acceptat modificarea si cei de la Rar. Ulterior s-a extins și la microbuzele vw t2, alea cu motorul boxer de 1600 similar cu al oltcitului 1,3. ce imi mai aduc aminte, porneau astia 1310 cu lampa de benzina incalzeau puternic blocu motor pana il incingeau puternic, iar pe la carcasa de la filtru de aer ii dadeau in "nasau" cu festila cu foc și motorina sa respire fumul cald sa pornească ușor, inspirati cred ca din autobaza, cum se pornea motoarele de Aro 244 diesel și camionul Saviem D795-05. ai prins moda cu ciorapul de dama, in trafic când ramaneai cu 1310 stricat, sa filtrezi benzina? ) sau pastilele uzate din pompa cu cama din corpul pompei de benzina de nu iti mai ajungea benzina in carburator? Te facea dacia 1300 șofer mecanic auto de nevoie frate. Tin minte și acum mosii care isi demontau singuri in fata blocului in parcare dacia 1300 sa vada de ce merge, ca se plictiseau in casa. După care se ducea la mecanic sa il aduca la ei acasa sa le repare masina. )
    1 point
  38. trucul asta provenea de la Oltcit, asa asculta în parcare mecanicu la relanti pe toata lungimea carterului de aluminiu (ambielajul, in carterul de aluminiu și cuzineții). Daca facea dumdum, era clar ca era ambielajul uzat.
    1 point
  39. se mai captusea carburatorul carfil 32irma cu carton cicĂŁ ca sĂŁ nu inghete, anti jivrare sa circule bine benzina in carburator benzina iarna la pornire la rece ) care erau mai ĂŽnstĂŁriți, puneau injecția mecanica kjetronic de pe vw, pe motorul de dacia 1,4 vazusem la cineva, isi facuse galerie de admisie turnata din aluminiu la tigani ca sĂŁ punĂŁ injecția aia mecanica de vw. Dezavantaj ca era foarte greu de reglat și consuma foarte multa benzina ajungea la 20% in oras pe 1310 ))
    1 point
  40. bimmere tata, la 1310 zâmbetu lui Ion Iliescu, se punea cartonu pe jumătate de radiator, altii puneau pe tot radiatoru )) si mai captuseau găurile din spoiler cu scotch maro deschis de plastic și hârtie sau polistiren alb subțire =)) Ce vremuri anii doomii, imi amintesc cu placere
    1 point
  41. Posibil sa fie aproape terminati carbunii alternatorului iar dimineata, cand aerul e umed si rece, sa nu faca atingere suficient si sa primesti erorile de mai sus. Exact asta mi s-a intamplat la fostul seria 5 E60 acum ceva ani buni. Am schimbat carbunii si totul a fost ok dupa. La F10, fix acelasi model ca si al tau, la una din revizii, am observat cum cablul de masa dintre cutie si caroserie, se corodase destul de bine si se mai tinea in cateva fire. L-am schimbat preventiv. Verifica si acest cablu... corodeaza pt ca fix langa el e furtunul de scurgere al condensului de la AC, iar condensul este stiut ca e acid si asta face.
    1 point
  42. Ai dreptate, scuze Este vorba despre un f10 530xdrive 258cp anul 2012 luna a 8-a. Ma gandesc ca e posibil ca mĂŁcar un coleg sa fi intalnit o astfel de problemĂŁ și poate sa-mi ofere o parere. DacĂŁ nu, este in regulĂŁ. Am programare la reprezentanțĂŁ peste 2 sĂŁptĂŁmâni, dar ma omoarĂŁ gandul ca nu stiu ce problema poate fi, pânĂŁ atunci. Legat de erorile care au apĂŁrut, am zis ca absolut toate erorile mi-au apĂŁrut. Toti senzorii pe care ii am pe mașinĂŁ. Ma gandesc totuși ca e ceva electric și nu ceva mecanic pentru ca nu vad legĂŁtura intre eroare cu “drivetrain” de exemplu și “pedestrian”. Care nu au nicio legĂŁtura.. la fel și cea cu presiunea in roți, ce legĂŁtura are cu servodirecția?
    1 point
  43. Vând BMW-E60 seria 5 4*4 xdrive automat, facelift LCI Link anunț și poze https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525d-ID7GUjuN.html Sunt al doilea proprietar. Mașina a fost cumpĂŁratĂŁ noua de primul proprietar de la Bavaria Otopeni in 2009 iar eu sunt al doilea proprietar din 2017. Am cumpĂŁrat-o cu 121.000 km la bord iar acum are 213.000. Când am cumpĂŁrat mașina i-am contactat pe cei de la https://inspectorauto.ro/ro/inspector-pe-teren/ care au verificat-o și au fĂŁcut un raport pe care vi-l pot oferi. Kilometri sunt reali și se pot verifica online la RAR, cu toate intrĂŁrile de ITP, de asemenea se pot verifica și ĂŽntrĂŁrile la dealer BMW precum și la diferitele revizii efectuate la APB, dealer bmw unde sunt ĂŽnregistrate mașinile ĂŽn baza oficiala de date. Ultimul ITP a fost efectuat ĂŽn Octombrie 2021 și este valabil pana ĂŽn 2023. Pentru toate intervențiile la service dețin facturi. Masina a mers 90% din timp ĂŽn afara orașului. -An fabricație 2009 luna septembrie -Vin : WBANY51040CW89479 -Motorizare 2.5 cu capacitatea cilindrica 3000 cmc -197 CP -Cutie automata cu joystick -4*4 automat Xdrive -Piele ecologica crem la interior -Faruri xenon faza scurta - faza lunga -Senzori parcare fata spate + camera video marșarier -Senzori ploaie -Senzori lumini -Senzori presiune anvelope -Scaune fata incalzite -Aer condiționat automat pe doua zone -Pilot automat -Unitate android 8.1 inch aftermarket și camera de mers ĂŽnapoi (dețin și unitatea originala). Include și Bluetooth. Unitatea se poate conecta la internet fie prin hot spot de la telefon, fie prin dongle (are ieșire in torpedou) și se pot folosi aplicații gen waze, google maps, Spotify. -Priza 12V suplimentara ĂŽn torpedou -Cârlig remorcare Westfalia cu decuplare rapida și instalare din fabrica. -Sistem isofix -Anvelope vara din 2020 -Anvelope iarna din 2017 Mașina este ĂŽnmatriculatĂŁ ĂŽn Brașov, dar se poate viziona ĂŽn București. Are toate taxele plĂŁtite, deci și fiscalul se oferĂŁ pe loc,iar vânzarea se face doar cu transcriere pe certificatul de ĂŽnmatriculare și cu parafarea tuturor actelor. Nu ma intereseazĂŁ absolut nici un schimb, nici cu alte mașini, nici cu altceva... Prețul este 8400 Euro și este negociabil.
    0 points
  44. Ce becuri ai pe masina? Ceva de firma, sau chinezarii/fake-uri?
    0 points
  45. Dupa parerea mea trebuie sa fii kamikaze sa-ti iei o masina produsa in 2015 cu aproape 450k km. Sau sa ai un service si s-o repari singur (si mai ieftin) cand pica ceva.
    0 points
  46. daca comentezi pe vwforum.ro,da ban direct forceturbo,aries13 si inca unu cu masca pe fata puscarie frate
    0 points
  47. Problema lag-ului era la toate A6 din modelul nou pana in 2021, inclusiv la cele cu dublu ambreiaj. Nu stiu de unde provenea, nu avea legatura cu cuplul(la cele diesel echipate cu ZF8), insa asa fac toate. Liquid, sticla aia de la displayuri e normal sa se zgarie. Fata de seria 5, ce am observat eu ca si avantaje clare pt A6 ar fi spatiul mult mai mare pt pasageri(mult si peste seria 7 swb), finisajele net superioare si felul cum este lucrata masina (sunetul usilor cand se inchid, a capacului de la portbagaj, a geamurilor la capat de cursa). Prin comparatie, usile la seria 5 iti e teama ca or sa cada pe jos dupa ce le inchizi iar geamul cand culiseaza, te astepti sa iti sara in brate. Pe de alta parte, la A6 gunoiul e bagat sub pres. Greieri din primele sute de km, masina noua. Peste tot. Dupa 4 ani si 93 km, seria 5 nu zdranganea in interior la fel cum zdrangane A6 la denivelari. Pielea la bmw sub orice critica si fara posibilitate de comparatie. Liquid, la tine cum e cu greierii ca pe mine deja sitiatia ma scarbeste. Eram sa uit. Parbrizul, farurile, aratau la seria 5 ca si cum am mers la razboi cu masina inca din prima luna. La A6 sunt intacte dupa 16k km. Niciun punct pe ele. Vopseaua la fel, incomparabila mai buna la audi. Portbagajul la A6 inutil pt obiectele voluminoase. Nu este indeajuns de inalt. Spre exemplu, nu incap una peste alta 2 roti de 245. In seria 5 puneam una de 275 si una de 245 si ramanea si loc deasupra lor sa bagi palma. Gata, au venit prostii si flamanzii cu minisurile ) Comedie!
    0 points
  48. As vrea sa aud si alte pareri de la cei ce au condus Seria 5 si Passat pentru ca momentan inclin catre VW. Acesta este mai ieftin la achizitie/intretinere si imi ofera oarecum ce doresc, mai putin agilitate pe curbe si faptul ca navigatia este jos si nu sus in raza vizuala. Trecand peste diferenta de pret,clasa, accesorii, stil.... F10/11 si G30/31 xD sunt masini mai sportive ca Passat B8 4Motion vechi sau Facelift? Stiu ca nu pot compara ZF cu DSG, sau Xdrive cu Haldex... in fapt imi plac manualele, dar nu le mai gasesti la cai multi.
    -1 points
  49. Stiu despre ce vorbesti, pt ca pe acolo circul des la viteze similare. Noroc ca mi-am amintit de denivelarile din carosabil de la la inceputul rampei si am redus pe la 120, dar tot m-au destabilizat fiind pe sport si a trebuit sa accelerez. Imediat cum incepe panta, a vazut unul vale si gata... acum e pt depasire, a semnalizat odata cu schimbarea benzii. Probabil chiar daca se uita in oglinda nu m-ar fi vazut. Am reusit sa nu i-o trag, apoi am mers paralel cu el pt al intreba de vorba..... dar ce sa-i ceri, era un nene care probabil venea si el de vie, fiind in lumea lui. Am multumit lui Dumnezeu ca suntem bine, l-am salutat pe nene si am dat enter pt a nu uita de acea zona si potrivirea de situatii.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.