Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/27/22 in all areas

  1. Asta e intrebare pentru colegul cu problema? Ca nici una nici alta nu e fireasca. Normal ca pot fi intrerupte.. De fapt ce a patit el probabil alte fire se pot intrerupe in timp ce umbla la la alea defecte pentru ca si alte fire erau la limita ruperii in interior cu izolatie intacta pe exterior. Asta e un raspuns complet nu chestionar...
    1 point
  2. 1 point
  3. Au aparut hartile CIC West PREMIUM 2023 , eu le-am download-at de pe Drive . ru ( https://www.drive2.ru/l/633265647236698680/ ) , inca nu le-am instalat .
    1 point
  4. Salutare. Am o problema de miros de ulei ars și ulei pe admisie.. toate astea au apărut de când am schimbat distribuția, pompa de ulei și capacul de la culbutori.. pana atunci nu aveam mirosul de ulei ars și nici nu mi se “afumau” tobele.. in 4000 mii de km mi-a scăzut uleiul la jumătate.. am mai schimbat încă o data capacul de la culbutori sa nu fie prb cu filtru carter sau cum se numeste, am rectificat turbina (nu era nevoie) am curățat și verificat filtru de particule (nu era nevoie) și aceeași problema.. prima data l-am schimbat din cauza ca imi curgea ulei la ultimul surub pe filtrul de partide. ceva sfaturi? Multumesc! Și parca nici nu mai trage cum trăgea înainte..
    0 points
  5. -Turbina ii verificată și dacă tot am dat-o jos am și rectificata. Avea doar un pic de joc la ax.. nu era nici un strop de ulei nimica. - nu am nicio scurgere pe motor, am fost la toate service-urile din Bistrita, inclusiv la BMW Bavaria, reprezentanta BMW din bistrita, am fost și in București la un service.. am peste 1500 de lei băgați in testat.. Mirosul, consumul de ulei si adunatul tobelor a început de când am făcut schimburile (distribuția cu pompa de ulei și capacul de la culbutori ca era deformat din cauza filtrului de particule) deci nu exista nicio scurgere de ulei nimica.. Verificatul si rectificatul turbine a fost la Turbologic Targu-Mures, am fost personal cu mașina acolo.
    0 points
  6. Salut, in prima parte a frazei intrebam daca a sunat firele si apoi dupa virgula spuneam ca pot exista fire intrerupte fara ca izolatia sa fie afectata. Scuza-ma ca am fost prea subtil pentru capacitatea ta intelectuala de a intelege un text. Data viitoare voi face o schema bloc....
    0 points
  7. Mergi inapoi la cine ti-a lucrat la masina. E de la garnitura,simering,scapa ulei pe undeva. De vazut si turbina daca nu scapa ulei pe evacuare sau in admisie.
    0 points
  8. Salut, pai daca o deschizi nu vezi de unde vin? Ai webasto pe masina?
    0 points
  9. Salut, trebuia sa deconectezi bateria, mai ales ca ai lipit cu pistolul si nu cu aer cald. Poate ai facut vreun scurtcircuit, verifica sigurantele. Ai sunat firele cu aparatul de masura, poti avea fire intrerupte in interiorul izolatiei fara ca ea sa fie afectata? Spor la treaba.
    0 points
  10. De ce ai schimbat toate piesele respective daca nu era nevoie? Intai si intai mergi la mecanicul care ti-a facut tot, el e responsabil de reparatie. MIrosul de ulei ars sigur vine de la vreo scurgere, un semering, garnitura, furtun ceva. O diagnoza cu ISTA te ar ajuta sa vezi daca ai erori. Cred ca turbina iti papa uleiul, trebuie verificata si ea. Cei care au reconditionat-o probabil nu au facut ce trebuie.
    0 points
  11. Cum ai aflat ca era filtrul?
    0 points
  12. Black Friday https://www.supersprint.com/ww-en/bmw-3-series-e30/supersprint-performance-sport-exhaust-bmw-e30-318is/centre-pipe--rear-exhaust-90x70-steel-409.aspx#!/
    0 points
  13. E32 - acolo ai si M30 ai si protectie la rugina .
    0 points
  14. E serie 5 ala, alea le mai prinzi..E23 era unul pe la Circ nu stiu daca mai e, cel cu BAV la numar apoi cred ca a ajuns pe la Iasi / Neamt acela era 745 ma rog masina la baza 728 .
    0 points
  15. Asa aparent acolo se plange ca trage aer fals . As incepe cu treburile "evidente" furtune intercooler de ex
    0 points
  16. In tara nu prea mai sunt sau nu la vanzare era acum 1/2 ani ceva pe la Timisoara in stare destul de rea din ce stiu, as zice sa cauti Spania/Italia acolo macar in teorie nu sunt probleme cu rugina.
    0 points
  17. Daca esti din Bucuresti de ce nu te duci la ei? Persoana care se ocupa de service este super si preturile chiar sunt decente! Mie dupa un update la masina mi se arsese ceva la camera. M-am dus si in 30 min a fost gata. Nush ce a schimbat pe placa de baza si 50 lei a costat
    0 points
  18. Saau Eibach, la E30 cel puțin este soluția perfectă. E drept că și "drop" a aproape că un M tech, undeva 1 max 2 cm mai jos .
    0 points
  19. Cred ca este vorba de legea 449 din 2003
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.