Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/29/23 in all areas

  1. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, însă doar omul “ prost “ fuge de N47. Atata timp cat i schimbi distribuția nu are ce sa pateasca motorul ala, au mai fost cazuri de alte probleme, dar nimic general ca distribuția. Toti neștiutorii fug de N47 ca se rupe distribuția, dar nu s au gandit ca daca i o schimbi nu se mai rupe :)). La N57 e alta treaba… nu prea ai ce sa schimbi, decât daca umblii efectiv in motor si schimbat si pompa ulei ca sa fii sigur ca e ok.
    2 points
  2. O gramada de pesimisti, pentru inceput vezi cum arata uleiul/filtrul de ulei, dacă ai span aia e alt motor. Dacă nu , cine știe poate ai noroc
    2 points
  3. Da, acum am vazut ca vorbeai de antigel, dar oricum nu suna bine deloc, eventual verifica clapetele de pe admisie, la seria G fac un sunet asemanator.
    1 point
  4. Salut Dragos, imi pare rau pentru ce ai patit. Am patit si eu la fel ca tine acum 2 ani, la mers sportiv pe autostrada mi-au crapat cuzinetii si mi-a bubuit motoru N57D30B 313 cai. Am remediat prin inlocuirea blocului motor cu unul SH din Ghermanistan cu km certificati. M-a dus undeva la 5500 euro toata distractia. Am schimbat atunci si multe garnituri, O-ringuri, ulei, placute, discuri pe fata OE, tampoane OE, curea de accesorii, freon. Daca ai nevoie de ajutor sa ti caut motor in Ghermanistan, da-mi un mesaj privat si te ajut. NU TE SFATUIESC SA desfaci motorul si sa-l repari pt ca nu va tine. Incearca sa revii la 313 cai sau 299 cati avea masina de fabrica si ar trebui sa mearga ok. Sa schimbi si cuzinetii la "noul" motor sa dormi linisitt plus pompa de ulei. Motoarele astea N57D30B sunt ft sensibile si nu tin mai ales daca au km multi si inca 200 de cp peste cei 300cp de fabrica......Uite aici un anunt interesant la pret ok https://www.olx.ro/d/oferta/motor-bmw-3-0d-n57d30b-biturbo-313-256-cai-distributie-noua-garantie-IDghMZ4.html (A nu se considera reclama). Spor si sa ne anunti ce ai facut!
    1 point
  5. Dar ce crezi ca bate? Pot sa pun pariu pe bani fără sa desfacă motorul ca e plin de pilitura in baia de ulei. Una e sa fii pesimist, una e sa fii realist, una e sa fii optimist. In cazul de fata, cred ca optimismul ar trebui sa fie la cat mai putine piese defecte, pentru ca poate sa mai scoată lejer 4000-5000 lei din motorul asta defect ( atât am scos si eu de pe un N47 exact in aceeași situație ca a lui)
    1 point
  6. 125/80R17 https://bimmercat.com/bmw/en/search/selectCar/E90/Lim/BMW+320d+N47/ECE/36_1274 vezi pe olx !
    1 point
  7. Motorul ala sh o sa coste ceva, mai ales dacă nu e de la un 'băiat' din Pitești, ci de undeva cu garanție
    1 point
  8. Asra e acum, iei un motor sh, ii bagi si cuzineti noi si asta e.
    1 point
  9. dragosRDK, imi pare rau pentru problemele pe care le ai cu masina. Pe langa faptul ca subscriu la opiniile postate de cei care au raspuns inaintea mea, consider necesar sa mai punctez un aspect. Este, de regula, foarte riscant sa cumperi o masina al carei motor are putere specifica mare si totodata un rulaj considerabil. Acest lucru e valabil indiferent de producator, iar exceptiile sunt rare si au mai degraba legatura cu norocul. Din pacate, sansele de a trage lozul norocos sunt - asa cum singur ai constatat, intr-un mod cat se poate de nefericit - foarte reduse. Consider ca si 100 CP/l este un motiv de ingrijorare, la un Diesel second-hand care a trecut de 100.000 Km parcursi. In cazul tau, vorbim de aproape 170 CP/litru la un motor Diesel cu rulaj de 300.000 Km; se poate spune ca dezastrul astepta imediat dupa colt. A cumpara un autoturism second-hand cu rulaj mare, care sa iti asigure o fiabilitate acceptabila, implica sa accepti un compromis si sa alegi o motorizare din partea de jos sau cel mult de mijloc a gamei. Invers, daca vrei o masina foarte puternica, acesta nu poate fi nici ieftina si nici cu rulaj mare.
    1 point
  10. Partea mai trista este ca motorul respectiv are cautare, de aceea si preturile pentru un motor sh cu rulaj decent/garantie este destul de ridicat; nu stiu daca reparatia este o optiune, nu cred ca vei gasi in Romania pe cineva sa efectueze o reparatie ca la carte/costurile sunt ridicate datorita pieselor/manoperei.
    1 point
  11. N57 cu 2 turbine pica pana in 300k km si fara soft in majoritatea cazurilor...daca mai si "tunezi"...doar o chestiune de timp si noroc, mai ales timp. Nu merita reparat, nu tine.
    1 point
  12. Motorului ăstuia cred i ar trebuie interne forjate cap coada si probabil ar tine atunci, făcute de ceva firma specializată. Orice altceva, mai ales cu upgrade uri, va pica imediat. Nu vreau sa te alarmez, însă proprietarul cu siguranța stia ceva, probabil sa se fi uitat la cuzineti/arbore. Daca nu cumva chiar a gasit urme de Șpan la schimbările de ulei sau s a uitat anume si a “stiut” momentul când sa îl vândă… Asta ca sa nu zic ca a fost “ pregătit “ de vânzare cine știe cum, la câte am auzit, se pot face multe.
    1 point
  13. Nu incerca reparatia motorului . Nu tine orice ai face. Au incercat si altii inainte si nu am auzit sa tina la nimeni.
    1 point
  14. Exact cum au spus toți colegii… când a început sa tremure, problema era de la joc cuzineti/biele. Motorul a început sa se supraincalzeasca din cauza frecărilor si problemelor apărute. Cum tu ai tot pornit o si nu ti venea sa crezi ca e motorul, s au tot frecat cuzinetii aia si problemele au tot avansat cu fiecare secunda. Nu înseamnă ca ai făcut ceva gresit, oricum era dus de când a început sa tremure. Una e sa repari un motor de la chiulasa in sus, una e sa repari un motor de la chiulasa in jos, adică pistoane,biele, cuzineti, arbore, etc, adică ceea ce ti s a dus tie. Recomandarea mea este sa cauți motor din Dezmembrari sau unul recondiționat de la o firma serioasă cu garanție. Orice ar fi, trebuie distribuție noua + pompa ulei noua pe motorul pus. Nimeni nu ti va da garanție daca aude de modificările motorului, asa ca mai bine sa rămână doar pentru tine. Si asa motorul asta e problematic, daca i mai adaugi inca 120 cp e clar :)).
    1 point
  15. Eu sincer ma mir ca a tinut 300 de mii, motorul asta nici resoftat nu tine prea mult, toate n57 au aceeasi problema se duc cuzinetii. Nu vreau am auzit sa tine motoarele estea dupa refacere... La tine poate a ajutat la distrugere si ca s a supraincins motorul.
    1 point
  16. Nasol, numai vesti proaste. Deci...ce avem noi aici???? Pai ce sa avem vestiul motor care-i pleaca cuzinetii de palier. Daca mai iei in calcul "modificarile" facute si rulajul....iese ditamai placinta. Iti dai seama ca in cei 300.000 km masina asta a vazut cox 90% din timp. Bataie in motor inseamna ca au aparut niste jocuri excesive in componentele interne ale motorului, unde tolerantele sunt de ordinul micronilor si aici vorbim de arborele cotit , biele, piston.....Cu alte cuvine...muci... Alt motor cu garantie n-are rost sa te complici cu RK
    1 point
  17. Salut, s au dus cuzinetii, e praf motorul, iti trebuie altul sau daca te incumeti sa incerci sa il repari... Nu o mai pornii.
    1 point
  18. Daca masina consuma 1l la 800km cu 0w30 o sa consume foarte asemanator si cu 0w40. Asta nu este o solutie... Si cu 5w40 o sa consume avand in vedere in ce stare este. Diferentele de viscozitate intre uleiurile astea la cald oricum sunt foarte mici.
    1 point
  19. Salut,eu am luat masina cu jante de tabla,toate aceeasi dimensiune la anvelope.
    0 points
  20. Daca tot nu ti-a sugerat nimeni (te si intreb in acelasi timp) ..poate e cazul sa treci la un ulei mai gros la regim. Incearca la urmatorul schimb sa pui un ulei 0W40. Ii las pe altii sa iti recomande fabricantul. [ (mai ales cei negativisti - cu minusul dua ei )] Asta e bine sa faci inainte de a te apuca sa bagi bani in manopera (daca nu ai inclinatii mecanice o sa coste..) sa demontezi intercooler, epurator (mai mult ca sigur e integrat in admisie pt ca motorul e N47..), segmentari, simeringuri.. poti pune un ulei mai gros si mai vezi dupa aia. (Daaca te stii priceput in demontari poti sa faci ce ti s-a spus mai sus.. ca scapi oarecum mai ieftin verificand personal) Ce tip de ulei pui in motor si cat de des se face schimbul de ulei si filtru de ulei?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.