Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/02/23 in all areas

  1. La fonta la un motor cu regim normal de functionare ar trebui sa fie pe viata. La aluminiu depinde foarte mult de motor, M54 si M57 tin destul de mult daca sunt intretinute corespunzator... N-urile sunt jale
    1 point
  2. EQ pe zero toate, apoi dai bass-ul si inaltele la maxim si atat.
    1 point
  3. Nu ma supar. Am scris doar asa mai in raspar.. Doar ca sunt surprins ca nu ai prins inca idee ca motorul nu pateste absolut nimic daca la tine uleiul e pe joja trei sferturi intre Min Max. De la ideea de deasupra am plecat cand am scris primul mesaj pe topicul tau.. Stiu si eu ceva de genul 5,5 litri incluzand filtrul la motorul cu patru pistoane si 2 litri. M-am uitat acum in manual si zice (approximately).. Acuma sa stii ca eu nu m-am suparat ca nu zice exact.. avand in vedere ca motorul are joja am procedat cum am zis mai sus si mi-a mers de cateva sute de mii fara sa se strice sau ceva. Ne bucuram de ultimile motoare facute FOARTE BUNE SI STRASNICE.. Ce m-a enerveaza cel mai mult e ca daca apare eroare de lipsa ulei aceasta se ascunde sub un semn al mirarii in bord si trebuie sa cauti sa te uiti in mwniul din bord sa afli daca sub semnul ala se ascunde ceasul dereglat, sau mai stiu eu ce.. Iti mai apare doar dupa ce opresti motorul si dai sa pornesti. Vezi ca mai e un topic aico pe forum unde colegii au discutat indelungat despre cum se masoara uleiul pe joja cel mai bine.. ala e un topic de citit.. ca cine stie poate si asta te intrebi..
    1 point
  4. Carly e destul de.ok pentru a monitorizare parametri în timp real,și bineînțeles ISTA+ pentru o diagnoza amănunțită....asa cum spunea mai sus și bimmer90f30 contează foarte mult și interpretarea ...și bineînțeles o interfață de calitate....am schimbat 3 bucăți într-o lună de zile .....asta e made in China . Ce am observat, în ultimul timp și Carly se descurcă destul de bine pe diagnosticarea.
    1 point
  5. Imi place totul la masina ta. Si eu mi-aș fi dorit motor ca si a ta . După părerea mea asta e imaginea ideala a unui f30 pachet m. Imi plac la maxim jantele si culoarea interiorului . Ii sta perfect cu shadow line. Mi-aș fi dorit asemenea Look si la a mea . Pot sa întreb cât a costat ?
    1 point
  6. Salutare tuturor ,revin cu update ! Am trimis Ecu la verificat ,sa descoperit ceva scurt in el ,a fost reparat ,l-am montat inapoi pe masina ,pornesc masina toate bune .Au disparut toate erorile inafar de "speedmeter display faulty" ...... Toata bucuria a tinut 2 zile . A puscat iar ecu .... Am dus-o masina la cel care mi-a reparat ecu initial .Si de aici alta aventura ,sa descoperit faptul ca modulul care tot ardea ecu defapt era modulul CAS ,asa am renuntat la ecu meu care era compromis ,si am schimbat toate 3 module CAS ,DDE,KOMBI .... Doar asa am reusit sa fac masina toata functionala din nou ....momentan are 2 saptamani de cand functioneaza ,deci e ok ....
    1 point
  7. @WIN60 cu evacuarea am rezolvato... o sa revin la urmatoarele postari, flanse ma mai gandesc, oglinzile alea de iem de sunt pe toate drumurile nu ma incanta deloc. Pe aripi am badge-urile M cu care vine masina.... @Viper05 Ba da...
    1 point
  8. aici pot adauga si o explicatie. 1 - masina are gandita suspensia sa pice intr-un fel. In momentul in care tu indepartezi roata de fuzeta atunci deja ii dai alt unghi suspensiei. Ca si dezavantaje ar fii ca se duc cauciucurile mai repede si ca suspensia in timp va avea mai mult de suferit. Din punct de vedere performanta din cate am citit pe net este insesizabila pierderea de performanta pentru ca , chiar daca suspensia nu mai lucreaza la fel de bine macar se mareste distanta intre roti ( logic vorbiind " latesti " calcatura masinii ) 2 - in momentul in care scoti rotile la nivelul aripii sa te astepti ca si in timp bara spate si aripile fata sa se sableze usor de la nisip , pietris ETC. Cand scoti rotile in afara ele nu vor mai pica in interiorul aripii ci partea de jos a rotii va iesi in afara barii spate. Daca cumva ai X-Drive atunci trebuie sa ai mare grija incepand de la ce ET si ce J au jantele pana la distantiere dar deja vb despre altceva deoarece poti influenta diferential / grup daca cresti distanta intre puntea fata si puntea spate cu mai mult de 10 mm
    1 point
  9. Sunt 3 tipuri de caseta pentru E60: standard hidraulica, Servotronic care variaza nivelul de asistenta in functie de viteza ($216 in VO) si Active Steering care variaza nivelul de asistenta si numarul de rotatii ale volanului in functie de viteza ($217 in VO). La orice masina cu caseta Servotronic se poate coda nivelul de asistare in KGM (la E60), adica se poate face directie mai rigida similar cu ce ai cand apesi butonul Sport. Standard cand e in mod Sport, asistarea e dezactivata de tot (valva Servotronic de pe caseta e inchisa).
    1 point
  10. Le-am facut impreuna cu un prieten. Pentru lampi la picioare ai nevoie de lampi (cod: 63316962040) fire si doi pini (cod:61130005197) Lampile le gasesti la dezmembrari ( se potrivesc si cele din portbagaj sau torpedou) Trebuie sa demontezi torpedoul, panoul de sigurante din spatele torpedoului si plasticele de la picioare unde o sa vina montate lampile. Dupa ce ai demontat torpedoul si panoul de sigurante, o sa vezi un modul negru cu 54 de contacte ( este deasupra modulului SGM) in acest modul va trebui sa introduci 2 pini in pozitiile 53 si 54. Fiecare pin alimenteaza plusul de la fiecare lampa. Pentru minusul de la lampa eu am folosit saibe din alea care se pot prinde pe surub. Minusul de la lampi il poti lega de pe orice surub care este prins de caroserie. Pentru lampa din stanga, poti trage firul prin spatele bord-ului ( ai loc destul acolo) Toata treaba dureaza maxim o ora P.s. Am finalizat si retrofit la high beam assist
    1 point
  11. Parca tot mai bine da contrastul dintre albul xenonului si portocaliul sprancenei.
    1 point
  12. de ce sa te chinui sa faci un bmw sa semene cu un audi ??? :)
    1 point
  13. Viper ca sa știi, te am blocat probabil de un an, cam asa, pentru ca nu gândești când scrii ceva sau gândirea ta este limitată doar la anumite conceptii ale tale. Siglele de orice fel “ M” , “ S-line”, nu mi plac, nu sunt pe gustul meu, din cauza ca toți au aceste sigle si “scrisuri” pe toate cazanele posibile si imposibile, si au pierdut farmecul. Nu are treaba cu faptul ca mașina este stock sau ca daca le are puse de fabrica atunci nu trebuie date jos. Am zis ca singura mașina pe care as tine asa ceva, ar fi un M adevărat pentru ca îl reprezinta, de acolo a plecat toată treaba. Dupa ideea si întrebarea ta “ dar nu sunt puse de fabrica?” Înseamnă ca daca sunt puse de fabrica sunt frumoase si daca nu sunt urate? Era vorba de gustul meu, nu i am zis sa le de a jos, mi am spus părerea si implicit poate i am dat vreo idee, poate își da seama ca nici lui nu i plac. Daca i plac, sa le tine omul, ca trebuie sa facă ce i place lui. Am dat read la postul tau pentru ca in același timp eram curios daca un user blocat poate sa imi vada postările si eram curios ce ti a mai debitat tartareata după postul meu. Sper ca m ai inteles.
    0 points
  14. E ce trebuie, o evacuare ar mai trebui, poate un 10-20 mm flanse spate si ceva la oglinzile alea. Ai ceva cu scris M pe aripi? Alea eu le as da jos, însă tu știi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.