Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/23 in all areas

  1. Daca esti dispus sa faci un drum pana in Bucuresti da-i un mesaj lui @neo_andersson
    4 points
  2. Simplu. Ai avut codari pe masina, care in urma update ului s-au dezactivat. Mergi la cineva care face codari si ti le va reactiva. Asta se intampla cand faci update de soft la masina si nu ai optiunile din fabrica.
    3 points
  3. In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.
    2 points
  4. Pe prima poza, ce ai acolo jos la Vehicle order, verifica cu ce ti-am dat aici, ce ai modificat: 1CA,1CB,216,230,24B,258,2PA,2TB,2VB,302,320,3AC,3AG,3BE,3DZ,420,423,431,465,481,493,494,4AE,4LV,507,521,534,544,548,563,575,5A1,5A2,5AC,5DC,609,610,698,6AC,6AE,6AK,6NW,6WA,6WD,710,7AC,7CG,7LD,868,886,8KA,8R9,8S3,8SM ce ti-am scris e de fabrica , ce lipseste/adaugat e retrofit/modificat. Daca ai vreo intrebare, in legatura de vreun cod ce inseamna, o sa dau edit la postare.
    2 points
  5. Cineva a modificat la greu FA-ul mașinii. A făcut retrofit la ceasuri de bord digitale (6WB) tu având din fabrica 6WA. A scos din FA opțiunea 563 (lumini ambientale) și de aia nu-ți mai funcționează acum după update de soft. Asta la o evaluare sumara. Cineva priceput pe parte de soft rezolva situația fără probleme. L.E cred ca dacă se adaugă opțiunea 563 în FA și se codeaza FEM-ul se va rezolva problema cu luminile ambientale.
    2 points
  6. Dacă este 2017, cel mai probabil ai update de la id4 la id6(asta este de fapt modificare software la bmw).. dar sunt idioți. Scuze că zic treaba asta. Recomand @neo_andersson Te poate ajuta cu orice problemă. Nu înțeleg ce problemă ai la luminile ambientale, pentru că în mod normal trebuia să-ți meargă. Poate s-a jucat proprietarul dinaintea ta prea mult pe FA(la cineva, bineînțeles)pe mașină. Din câte știu (sper să nu greșesc) bmw nu îți verifică fa-ul mașinii.. și dacă ai anumite diferențe de software/ilevel stricat pe module, când îți face update ți se pot strica unele module de pe mașină. Întrebare: e schimbată interfața navigației înainte/după update? Dacă poți să faci o poză cu versiunea navigației/hărții.
    2 points
  7. Erorile sunt diverse, depinde care parte a ECU a fost afectata. Se poate observa prin inspectarea periodica a senzorului dacă e străpuns. Se deconectează mufa și se observa dacă este contaminata cu motorina în interior.
    2 points
  8. Eu îmi mențin opinia ca este vorba de capilaritate.
    2 points
  9. Salutare, A mai trecut ceva timp si.. ca sa sterg putin praful de pe aici, mai adaug una alta. Acum putin timp am facut schimbul placutelor de frana spate, ocazie cu care am schimbat si lichidul de frana, doar ca sa stau eu linistit. Ulterior, ca o coincidenta nefavorabila, s-a scurs tamponul motor de pe partea stanga si a prins un joc bratul stang inferior. Rezultatul -> am fost nevoit sa schimb ambele tampoane motor, si ambele brate inferioare. Dupa inlocuire, masina parca se simte mai inchegata si au disparut si micile trepidatii de la motor pe care le simteam, putin, cand o opream. Intrebare: e cineva pe aici care lucreaza la Bavaria - piese - sa ma ajute cu o cotatie de pret pentru 18302464496 ?
    2 points
  10. Asta e un romanism 100%. Si pentru ce, ca sa nu dai 30 de lei in plus o data pe saptamana la o statie de incarcare? Asta ar trebui amendat. Dar la noi, cine sa-l amendeze?
    2 points
  11. Pe langa mesajul principal din clip-ul de mai sus, am retiunut si urmatoarea declaratie (time-stamp 4:40): "We [...] implement engineering efficiency and other improvements to make our vehicles less expensive to produce, and more profitable". Deja suntem satui de astfel de masuri, denumite pompos drept "eficienta inginereasca" si "imbunatatiri", dar care in fapt sunt exact invers, anume compromisuri ingineresti si rabat la calitate. Singurul lor efect, pentru client, ne este bine cunoscut: scaderea durabilitatii si fiabilitatii. A detine o masina moderna iesita din garantie constituie deja un semnificativ risc financiar.
    2 points
  12. ....al 4lea sau al 5lea E46 care ajunge la mine...clar imi e drag tare modelul acesta si pentru ca E46 a fost primul meu BMW acum mai bine de 15 ani si mi-a ramas la suflet, asa ca am vrut sa mai gasesc unul, cat inca se mai poate, intr-o stare cat mai aproape de cea originala si cu cat mai putina rugina, asa ca de cateva luni bune de cand mi s-a aprins beculetul tot caut, si pe la noi si prin DE unde insa preturile lor au ajuns foarte sus pentru un exemplar intr-o stare buna. Initial gasisem unul interesant la Timisoara insa intre timp proprietarul s-a razgandit si nu-l mai vindea....apoi iar a urmat o pauza in care nimic interesant nu mai aparea pe net, pe mobile tot asa nu am reusit sa "prind" ceva ok asa ca intr-un fel renuntasem la idee momentan. Mai dau un browse intr-o zi pe olx si dau de acest exemplar, la Bucuresti, mi-a atras atentia imediat pentru ca masina parea sa fie complet stock, cu exceptia etrierilor care nu sunt din peisaj insa restul se alinia perfect cu ce vroiam eu. Iau legatura cu omul si aflu povestea masinii, aceasta apartinea tatalui lui care are 82 de ani, un domn foarte fain care inca mai conduce si merge chiar si cu motocicleta si masina a cumparat-o prin 2012 cand plecase in DE sa-si ia un motor de fapt si s-a intors cu masina aceasta, ulterior si-a luat si motor . De atunci si pana acum masina a facut doar 10k km si in ultimul an doar 800, la prima vederea clar m-a cucerit si cu povestea si cu starea masinii. Am batut palma prin whatsapp si dupa vreo saptamana si ceva am ajuns la Bucuresti sa o iau, la fata locului am mai descoperit mici chestii oarecum normale pentru o masina destul de stata si tinuta afara din pacate, dar nimic insa grav, dar ma batea gandul sa renunt, am zis insa hai sa facem o tura cu masina si atat mi-a trebuit, ca aia a fost, nu ma asteptam sa mearga atat de misto, motorul merge incredibil de bine, suspensia la fel, interiorul arata foarte bine pentru varsta ei si faptul ca a stat asa mult afara. Mi-a fost teama ca nu ajung cu ea la Sibiu, gumele desi puse noi in 2017, au crapat de atata stat, franele destul de oxidate insa nicio roata blocata, racirea motorului si AC merge perfect, ce sa mai...am luat-o. Drumul inapoi la Sibiu a fost o reala placere, masina mi-a depasit asteptarile, a mers perfect, pe ultima bucata de autostrada am alergat-o mai bine pentru ca deja eram acasa si daca era sa se intample ceva eram aproape. Planul este sa o aduc in conditia cea mai buna aproape de cea originala si s-o tin indefinit, nu mai gasesc asa ceva atat de usor. practic voi revizui complet toata mecanica si apoi partea de caroserie unde are cateva puncte mici de rugina, insa nimic grav. Am ridicat-o pe elevator si am fost foarte placut surprins sa descopar ca toata caroseria pe sub ea a fost ceruita la un moment dat si practic e rust free, deci o baza nemaipomenit de buna, clar si faptul ca masina a circulat putin a contat. Nu are scurgeri de ulei pe la motor, avea doar pe la simeringul cautatorului de viteze, pe care deja l-am si schimbat plus flansa la cardan. Vor urma multe de facut la ea...
    1 point
  13. Mergi la cineva care stie, dureaza cca 40 sec rezolvarea.
    1 point
  14. E siguranța de la mufa, sa nu sara de pe poziție. Ca și procedura de scos mufa: tragi de siguranță cat îți permite, apeși pe ea și apoi scoți mufa. Mufa se montează înapoi cu siguranță trasa și după ce mufa este fixata pe poziție se împinge siguranța in poziția de blocare.
    1 point
  15. Nu , nu. nu masina a venit de fabrica cu jante de maxim 15 specificațiile de fabrica sunt 7Jx15 ET24 Am avut 16-uri pe 323 și da arata frumos dar în rest "nu se merita" . Ar mai fi întrebarea - sa înțeleg ca ai "terminat" cu restul mașinii așa încăt ai ajuns la jante? Aș zice sa rami la un style 5 "cinstite" Ma rog ai pe site ul lor https://jr-wheels.com/wheels?filter=1&ktype=34&wheel=0&redirect=0 fitment guide
    1 point
  16. Pentru cei ce au aceasta problema, in 99% dintre cazuri schimbati bujiile degeaba. Problema este releul de bujii. Atentie mare, in aceasta situatie calculatorul blocheaza si ciclurile de regenerare si in scurt timp trebuie inlocuit si filtrul de particule Trebuie rezolvat urgent
    1 point
  17. Prima eroare nu cred că ar trebui să o bagi în seamă, am avut eroare pe x6, 2016, la fel citită (de esys, pe ista nu era) și luminile mergeau. Unexpected lin-slave.. eu înțeleg că ai vreun led / mufă scoasă. Sper să mă corecteze vreun coleg dacă greșesc. Nu știu cum funcționează pe FEM, dar pe BDC este în serie, dacă nu ai un led/mufă băgată, nu ți se mai aprinde nici o lumină, decât pe bord..
    1 point
  18. Motorina e impinsa prin fire nu de capilaritate (mult prea putin) ci de cei minim 4 bari prezenti in senzor...
    1 point
  19. Initial am făcut și eu chestia asta cu decojitul izolației dar gândindu-mă logic ulterior am ajuns la concluzia ca nu ajuta cu nimic. Motorina va urca în continuare prin spatiile goale dintre firele de cupru ale cablului. P.S. Cu cat capilarele au diametrul mai mic, cu atât se propaga lichidele prin ele pe o distanta mai mare.
    1 point
  20. mda.... n-am mai vazut pana acum sticker asa saracacios fie e o particularitate pentru Polonia sau nu mai este reprezentativ acest reper. la o cautare simpla pe G31 sunt de la 17" la 20"
    1 point
  21. Omul a intrebat, eu am incercat sa-l ajut. Oamenii sunt buni pe mecanica, acum ca ei au calcat pe bec si tu, ca admin, le-ai dat bann sunt chestii care nu ma privesc.
    1 point
  22. Pai ar trebui făcute cu plata, în primul rand. Cu card de acces eliberat de primărie, pentru cei din sector eventual (dacă nu se poate face unul unic pentru toate sectoarele). 200 de stații de încărcare sunt un început bun, zic eu. Totul e sa fie făcute inteligent, ca să permită accesul cât mai multor oameni. Adică suprataxa dacă lași mașina 2 zile pe un loc, amenda și ridicat mașina dacă nu e electrica și sta pe un loc cu încărcare, etc.
    1 point
  23. cartea de identitate este acasa in sertar, iar in talon, nu se mai trec dimensiunile de ceva vreme, din ce stiam eu, daca nu s-a modificat intre timp. Asa ca, daca ai acele dimensiuni de pe stalp, omologate de producator, nu cred ca o sa fie probleme la un control rutier al politiei. Cred ca acestea au fost scoase din talon pentru problemele cauzate de identificarile facute initial de RAR in care nu treceau toate optiunile de anvelope.
    1 point
  24. Da, prin cabluri ajunge, ideea cu decojitul nu e rea doar ca trebuie sa ai in vedere: 1. sa nu ajunga pe zone incinse de ex galerie, egr si 2. sa nu fie expuse la apa...o sa cocleasca, eventual bandajezi cu banda panzatazona decojita
    1 point
  25. Pentru ca noi nu avem de fapt politicieni. Noi avem niște clanuri la conducere și ei ocupa toate funcțiile din stat. Deci cine sa negocieze ceva cu UE? Unul care n-a făcut un business în viata lui, care are facultatea făcută la mișto (dacă o are) și care e și agramat? Unul a cărui experienta e ca a avut un butic într-un sat? Alții condamnați pentru frauda? Altul care a fost fotbalist? Altul a cărui singura calitate e ca e ruda cuiva?
    1 point
  26. recall-ul e valabil inca, m-am inscris deja, astept sa ma cheme, dar probabil ca mai dura mult si bine...stalpii inca sunt disponibili noi, dar pentru ca i-am gasit sh in stare foarte buna am preferat sa fac asa, am luat noi doar trim-urile stalpilor A, cele cu inscripitia Airbag. La M-tech 1 ma gandeam si eu insa nu sunt 100% hotarat cum nu sunt nici cu stopurile albe, am luat deja un set OE dar nu sunt convins sa le si montez.
    1 point
  27. Am găsit un prieten cu tester auto, să vedem ce rezolv poate revin cu codurile de eroare să îi găsesc rezolvare.Danke schon
    1 point
  28. Stati sa vedeti cand scot astia de la apple electrica....
    1 point
  29. Și Android este tot un Linux la bază. Chiar alea sunt. Este mai ieftin să optimizezi pe o platformă standard decât să o dezvolți tu singur. În plus, mai este și partea de compatibilitate cu o mulțime de aplicații OOTB (ceea ce se rezumă tot la costuri până la urmă). Din câte am citit, iDrive 8x este tot un distro specific de Linux. De la 9 au trecut la Android.
    1 point
  30. Puteti sa imi recomandati pe cineva care se ocupa cu aceste codari? Eu in acest moment doresc doar sa imi refac luminiile nefunctionale, ce este in plus e bonus...
    1 point
  31. Nu ar trebui sa fie legala treaba asta, nu se stie cine trece pe acolo si poate pune mana unde nu trebuie. Cea mai buna solutie este in locul de parcare subteran, cum am ales eu chiar daca nu am electrica. Spre mirarea mea nu a trebuit sa platesc nimic, mi-a zis dezvoltatorul ca deja s-au gandit la asta.
    1 point
  32. Raspunsul BMW Romania este clar si din pacate, singurul lucru pe care il poti face este sa injuri fostul proprietar. Ai facute niste codari pe masina iar pentru asta s-a umbat si s-au codat cele care acum sunt nefunctionale (AC, Sport+ etc etc).
    1 point
  33. Turbina de aer = pompa de aer si din ce stiu eu e normal la pornire sa mearga e pentru noxe nu mai stiu cat timp ar trebui sa mearga. Altfel as zice sa mergi la mecanicul care a facut masina el stie mai bine ce a facut pe acolo , o diagnoza ar ajuta de asemenea sa vezi daca ai probleme cu vreun senzor . PS : senzor galerie admisie? sau senzor ax cu came?
    1 point
  34. Sunt bani de la UE pentru montat statii de incarcare. Doar ca trebuie sa fie in stare si primariile sa-i ia, si sa faca ceva util cu ei. Nu stiu cine ar trebui sa le opereze, nu cine face treaba asta in Amsterdam. Dar in general incarcarea pe AC e mai ieftina decat cea pe DC. In Amsterdam de exemplu sunt foarte multe, peste tot pe unde te uiti pe strada vezi. Nu stiu cum e la Paris, n-am mai fost de niste ani acolo. E adevarat, la noi primariile nu sunt in stare nici sa faca un sistem de parcari calumea, cu permise de zona. Deci asta e nivelul, nu se poate mai mult. Dar posibilitati sunt. Iar statiile nici macar nu sunt asa scumpe. Am dat o cautare si am luat un magazin la intamplare, gasesti si cu 2k euro o statie de 2x22 kw. https://ev-mag.ro/10-statii-de-incarcare-masini-electrice?q=Categorii-Statii+de+incarcare+--+PUBLIC-Statii+de+incarcare+--+PUBLIC+AC Nu stiu cat costa racordarea si intretinerea, dar sunt convins ca pentru o primarie de sector in Bucuresti ar fi fezabil sa monteze vreo 200 de statii intr-un an daca ar avea niste oameni competenti. Mai ales cand dau altii banii... Edit: am gasit si o harta cu statiile de incarcare din Amsterdam. Pare ca sunt operate de primarie, sau cel putin ei dau cardul de acces. https://amsterdam.maps.arcgis.com/apps/Embed/index.html?webmap=1ff32800cd324886b4bfff6c6ddaf325&extent=4.8683,52.3623,4.9374,52.3845&home=true&zoom=true&scale=true&search=true&searchextent=true&legend=true&disable_scroll=true&theme=light
    1 point
  35. Sunt omologate toate...abtibildul ala se pune dupa ce masina a fost configurata inclusiv cu sitemul de franare (normal sau M).daca ai optiunea cu frane M,dimensiunile minime nu mai pusca cu cele care au frane normale.De ex. un 540i are probabil trecuta si dimensiunea pe 18 daca are frane normale dar daca are frane M (mai mari) dimensiunea minima e de 19 iar pe stickerul de pe usa nu o sa mai fie trecuta dimensiunea pe 18.
    1 point
  36. Am o diagnoza folosita OBD11, lucreaza acum baietii si cu BMW sa o certifice, momentan citeste si sterge erori. Am sters odata eroarea si tot a aparut. La BMW ori le zic de pe Car Data ca se vede ori ma plang de probleme pe microfon si ei sa caute eroare acolo. Acum am facut update de soft, si am gasit pe net si asa ca s-ar rezolva problema si cu soft nou, dar inca nu am scanat iar masina, revin cum aflu.
    1 point
  37. Pai aici e usor, multe stati sunt puse in parcari, care oricum ocupau spatiu mare. Mai toate mall-urile acum au vreo 10-20 de prize, care oricum ar fi fost locuri de parcare. Cam asa o sa mai toate orasele mari, in orice parcare mare cateva locuri o sa fie pentru incarcare si asa statiile de incarcare o sa ocupe mai putin spatiu decat o benzinarie clasica. Pe viitor daca la 10 locuri de parcare amenajate sun 2 statii de incarcare, nu ar fi nici o problema cu spatiul. Doar infrastructura trebuie sa se dezvolte incat sa reziste. Parca in bucuresti sunt aprox 260-270k locuri de parcare, daca 2 din 10 locuri ar fi cu statie de incarcare asta ar insemna 52.000 de statii de incarcare fara sa ocupe alt spatiu aditional.
    1 point
  38. :)))...eu ma intreb si unde o sa gaseasca atat spatiu liber sa construiasca zeci sau sute de statii necesare unui oras mare atata timp cat nici macar locuri de parcare nu mai prea sunt. Cred ca pentru toata lumea, un oras mare e deservit cu mare succes de cateva statii in cazul ICE, pentru electrice in schimb...All in all...tehnologia actuala pentru baterii si timpul de incarcare e suficient de proasta cat sa nu fie fiabila. Cat despre costuri...am mai tot spus...in acest moment industria de electrice, cumpararea de electrice, detinerea de electrice e puternic subventionata. Nu va mai fi mult timp. Pretul actual al energiei electrice face electricele mai bune la cost/km etc. Nu va mai fi. E ca orice piata: cerere si oferta.
    1 point
  39. În 2016 am luat un f10 din Bremen cu Raiffeisen,mi a făcut un discount frumos pentru că apăruse g30 și astea nu le mai voia nimeri
    1 point
  40. Am întâlnit problema asta la N47 și B47.
    1 point
  41. acei "EI "care nu recomanda schimbul uleiului in cutie .......va asteptati sa admita ca o panarama de senzor ar trebui schimbat "preventiv "
    1 point
  42. Vorbești în necunostinta de cauza. Senzorul respectiv este senzorul de presiune și temperatura motorina de pe conducta de tur. El se defectează permitand ca motorina sa ajungă prin firele de la cablajul din compartimentul motor peste tot (inclusiv la ECU motor) prin fenomenul de capilaritate, nu cum te gândești tu, ca ar împroșca pe acolo.
    1 point
  43. Problema este ca nu gasesti sa cumperi acest senzor separat, vine doar cu tot cu conducta de combustibil. Dacă la N47 ansamblul este destul de rezonabil ca pret, la modelul tău de mașină trebuie sa cumperi ambele conducte (asa este unitatea de vânzare) și costa cam 1600 lei. Recent am efectuat o reparație similara,tot pe un F48. Costuri piese: ECU motor SH 1000-1500 lei+ cost clonare, Senzor NOU adaptat de pe o conducta de motor N47- 600 lei (e cea mai ieftina varianta pe care am găsit-o). Dacă vrei sa faci ca la carte trebuie ECU nou care este cca. 9000 lei, ansamblu conducte și senzor care costa cca. 1600 lei și înlocuit cablajil de la motor (nu știu cat costa). Tu decizi care este varianta potrivita pentru tine.
    1 point
  44. Mda , motor si AC sa fie restul nu prea ma intereseaza . edit :mint domne scaune sport si volan din ala sport misto
    1 point
  45. Eram drum spre Transalpina. Si am avut super noroc cu o Vale a Oltului aproape goala.
    1 point
  46. Felicitări pentru achiziție, și spor la șurubărit, dețin și eu una de 11 ani, și pot spune ca încă îmi bucura sufletul când o conduc in perioada calda. Personal i-as pastra originalitate la pachet cu jantele style 32, poate doar cu excepția semnalelor galbene, aici fiind vorba de gusturile fiecăruia, in rest as conserva-o cât mai bine, se pare ca încep sa dispară încet și sigur e46-le cu adevărat ingrijite, ori mai exista varianta in care ca modificari extreme as monta un pachet m-technic 1 pe ea la pachet cu jante style68. Cât despre stâlpii C plafonului, eu i-am cumpărat noi acum cativa ani, încă se gasesc. Ma bucur când gasesc persosne ce îndrăgesc aceasta platforma. Verificați la reprezentanta dacă mai este valabil recall ul pentru airbag uri Numai bine!
    1 point
  47. Voi ati luat si optiune cu ochelari de soare?! Eu nu am… cum e? Se merita/nu se merita? Sunt cu * sau fara?
    1 point
  48. intre timp mai punem la punct diferite chestii astfel incat sa-l pastram un gentleman in continuare, binecunoscuta problema la E46 cu dezlipirea materialului textil de pe stalpii A si C...daca la cei A am gasit sa cumpar noi baghetele acelea cu inscriptia airbag, restul sunt totusi prohibitv de scumpe, asa ca tot cautand am reusit in final sa gasesc la Remat o masina de UK in stare foarte buna si sa le recoltez, am insistat sa ma lase se mi le desfac eu, sunt sigur ca altfel le-ar fi mozolit si rupt cei de acolo. Nu sunt inca hotarat la ce model de jante sa raman, dar cred ca style 32 sunt printre cele care trebuie.
    1 point
  49. normal ca astea mai noi se "farama" mai usor sa disipe energia, daca asta ar fi criteriul nr. 1 atunci probabil am fi plini de SUV, nu ca suntem departe, si toate se taraie cu 30kmh in mare parte din timp pentru ca merg 90% in oras, mi se pare o idiotenie sa-ti iei un SUV sa te duci cu el la lucru in oras, e de-a dreptul stupid sincer sa fiu...daca e sa ai ghinion sunt si mine anti-tanc gaseam si acolo dar mult mai scumpe in acceasi stare, am gasit exemplare la aceeasi km si an de fabricatie la 7-8k Eur si mai sus de atat chiar. stiu ce la ma inham, nu e prima data, imi place sa surubaresc la ele si nu e masina de daily, asa ca o fac usor si in timp. am facut o inspectie a motorului si vezi mai jos cateva poze...nu i-am luat o compresie dar dupa cum merge si cum arata bujiile nici nu cred ca e nevoie
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.