Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/23 in all areas

  1. E nasoale bmw-urile astea noi, de rahao. E de rahao ca nu poti tu sa faci o mentenanta corespunzatoare singur, ca trebuie sa dai galeria jos sa schimbi releu + bujii. Au gresit cei de la BMW ca nu ti-au cerut parerea cand au proiectat e91. Bro, tu realizezi ineptiile scrise mai sus? Pai daca e asa intoarce-te la 1310 ca acolo cu o sarma si un patent rezolvai totul. Si apropos, si Reno e de kkt am vazut, am avut Megane Estate 1.5 dci 110 cai din 2016. Foarte ok masina din toate pdv, inclusiv confort si insonorizare. Si daca vrei consum mic, am scos cu octavia 3 1.6 tdi 3.8% mediu de la Paltinis la CT, Daca o abuzez tare nu trece de 5%. Da sa vezi cat costa intretinerea....
    2 points
  2. Da, am folosit pe mai multe masini. Am licenta pentru IOS (pentru ca initial era disponibil doar pe IOS). Pentru chestii elementare este foarte usor de folosit. Nu am avut probleme.
    2 points
  3. Care nici nu apare pe carvertical :))
    1 point
  4. Nu are cum sa-ti stea apa la 37 grade cand ai ambele termostate schimbate noi, asa cum, “nu-mi mai porneste masina dar nu am nicio eroare pe tester”, cum vin multi useri si posteaza. Daca plecam cu minciuni, informatii eronate din start, normal ca apar discutii. Chiar si colegii care au cunostinte, au si ei o rabdare care are limite… din cauza asta, multi evita sa mai dea raspunsuri ori solutii. Sunt foarte multi care nu fac nicio verificare, absolut nici una si posteaza direct.
    1 point
  5. Am luat-o pe cea la 250 lei, nu stiu cu ce te ajuta aia pro, dar cu asta mi-am facut ce trebuia, chiar daca unele nu au mers ( probabil pentru ca e masina din 2005 si nu am acele functionalitati )
    1 point
  6. Salut! Am si eu cateva probleme cu BMW E90 320i. Motorul este N43, 170cai. Am urmatoarele probleme (atasez si erorile din ISTA mai jos): 1. Erori pe NOX / Catalytic-converter Intrebare: Ce ar trebui sa verific mai departe ca sa vad exact unde este problema. Am vazut cazuri in care inlocuirea senzorului nu a rezolvat problema. Ce etape ar trebui sa urmez ca sa ma asigur ca intr-adevar problema e din senzor. PS: O singura data mi s-a aprins check engine pana acum, erorile sunt in poza de mai jos. Erau active 29F5 si 30DA ( se poate vedea la statusul “Existent” ca apare cu “yes”. Pana acum apareau aceleasi erori, doar ca erau toate cu “no” si nu dadea check engine) 2. A06B - Aerial, bumper Intrebare: Ce reprezinta aceasta eroare mai exact? Am cautat si am gasit informatii cum ca aceasta ar fi antenna pentru keyless entry/go. Nu am nicio problema cu keyless entry/go, de aceea nu inteleg de ce imi da eroarea. 3. O problema mecanica pe partea de cutie manuala si diferential. Sare uneori din viteza 1 la plecarea de pe loc.Intra usor in viteza de fiecare data, doar ca sare brusc cateodata. Diferentialul fluiera pe partea de decelerare, in frana de motor. In accelerare sau pe pilot automat, nu mai fluiera. Multumesc anticipat!
    1 point
  7. Calmeaza-te,bro,de ce te ataci aiurea,bro ? De unde malitiozitatea asta la tine.? Nu e obligatoriu sa ma ajuti sau sa raspunzi la topic...nu am fortat pe nimeni ci am pus o singura intrebare : ce consum aveti la e90 320 d ? Am impresia ca tu nu ai inteles ce am scris eu pana acum ! Cine ti-a spus ca nu am schimbat bujiile si de ce as schimba un releu daca functioneaza corect si daca nu mi-l da pe diagnoza ? Am schimbat bujiile la fel ca la orice masina pe care am achizitionat-o pana acum,chiar daca functioneaza... Am impresia ca unii va atacati doar pentru ca am spus ca "am achizitionat un e90 din greseala ".Eu sunt capabil sa fiu obiectiv, sa laud ce e de laudat si sa critic ce e de criticat ! Care e problema ,nu am voie ? Daca deranjez,rog un administrator sa inchida topicul. La fel cum am iesit din forumul celor de la Mercedes,asa o sa ies si de aici,no stres.In afara de "mergi la reprezentanta" ,acolo nu am primit altceva .Cred ca inca sunt in forumul acela BMW pe care il stiu eu din 2009 cand membrii incercau sa se ajute reciproc,nu sa se eticheteze ca incapabili ca nu stiu repara un BMW. Unde am afirmat eu ca Renault e de kkt ? Au motoare foarte bune dar comparativ cu nevoile si pretentiile mele,restul masinii nu e suficient.Si consuma la fel la mersul meu,la fel ca un 2.5 ! Cand o sa faci 40.000 km anual mai vorbim.Pana atunci,sa fii sanatos cu el si drumuri bune ! De ce l-ai schimbat daca a fost asa bun ? Daca o fi bun pentru tine,nu e obligatoriu sa fie bun pentru mine.Si nu mai compara pretul unui e90 din 2007 cu cel al unui Megane din 2016,incearca sa fii obiectiv. Nici Skoda,nici Dacia 1310 nu ma intereseaza...nu doar consumul e important la o masina.Nu am fost multimit de Audi A6 ,de ce m-as uita la o Skoda ? Si daca tu crezi ca evolutie inseamna sa nu oferi un ceas de temperatura,sa nu oferi un viscocuplaj ,sa stii ca te inseli...e involutie,si asta pe bani mai multi. Am rugamintea sa nu va mai simtiti obligati sa interveniti si sa ma certati si sa ocoliti subiectul daca va deranjeaza . PS : pentru a contribui in mod util la acest forum,vreau sa va spun ca ,in urma unei diagnoze am aflat urmatoarele : in oras ,apa nu se ridica la mai mult de 37° iar afara sta la 70° si banuiesc ca de aici vine si consumul ridicat si incalzirea insuficienta a habitaclului(probabil am nimerit un termostat defect sau care s-a blocat pe deschis). Pentru ca nu doresc ca aceasta discutie sa o ia pe aratura,din punctul meu de vedere ,topicul poate fi inchis,stiu ce am de facut la masina.Tin sa multumesc membrilor care au contribuit cu timpul lor,cu sugestiile lor si care si-au lasat acasa superioritatea si rautatea.O seara frumoasa la toata lumea doresc !
    1 point
  8. Eu iti recomand sa urmaresti niste tutoriale pe yt si incearca sa ti le schimbi tu. Nu e nimic "rocket science" Si eu mi-am schimbat manerul la usa-sofer si am procedat la fel. Vezi la ce trebuie sa fii atent a.i spre exemplu sa nu rupi acele lightguide-uri de la luminile ambientale spre exemplu. De asemenea ai nevoie de niste pry tools-uri din alea din plastic pt a le desprinde. Altfel, invatand cum se desfac toate alea, vei avea mai multa grija decat altul la care mergi si stiind ca nu-i a lui, posibil ca n-o sa acorde aceeasi atentie.
    1 point
  9. Ciudat este ca el se supraincalzeste, daca ar fi fost arsa plasa nu ar fi trebuit sa nu mai mearga deloc? Si un detaliu care ar putea ajuta, cand pasagerul nu isi pune centura nu este acea avertizare ca la sofer, uneori apare ca nu are centura, alteori apare ca si cum este pusa dar de fapt nu o are pusa. Depinde de cum sta pe scaun..
    1 point
  10. Eu l-am folosit fara probleme pe G31, codari de baza, nu am cautat ceva mega avansat dar are functia de expert (sau advanced, nu mai stiu cum se numeste) unde poti modifica ce vrei tu.
    1 point
  11. Crapa motorul....hai ca nu e chiar asa nu mai speriati oamenii.Depinde foarte mult de cati km are,cum a fost intretinuta si cum a fost condusa.Am avut F10 cu N57 si pana la 260.000km aproximativ cat a fost la mine nu am schimbat decat niste furtunase de vacuum,electrovalvele de la turbine,egr si racitor gaze (de vreo 3 ori pe campanii tehnice),si o sonda lambda.Reviziile facute la 15.000km in loc de 30000km (fac peste 30000km deci erau minim 2 schimburi pe an).In rest nu am avut absolut nici o problema.Totul depinde de cati km are masina si cum a fost intretinuta.
    1 point
  12. Din cate vad e pe Android.. nu cred ca il pot folosit pe Desktop... dar voiam sa stiu daca chiar e okay ca si coding software.
    1 point
  13. @Mariusz7 Daca memoria nu ma inseala, avertizarea de uzura din bord se aprinde cand grosimea materialului de pe placuta a scazut in jurul valorii de 3mm. Retine totusi ca aceasta avertizare este aproximativa. Sunt doar doi senzori (unul fata, altul spate), dar 8 placute de frana. Iar uzura este oarecum neuniforma. De indata ce observi ca oricare dintre placutele din fata, respectiv cele din spate, este uzata aproape de 3mm, este bine sa schimbi setul pe puntea respectiva, chiar daca senzorul inca nu s-a activat. Bonus, in acest caz nu mai trebuie sa inlocuiesti si senzorul.
    1 point
  14. Se pot coda din laptop sau din meniul secret al unitatii radio. La mine la e39 se tine apasat pe knob ul de volum(sau butonul de derulat inapoi) si se pune contactul pe pozitia 1. Sunt tot felu de setari inclusiv astea cu regiunea pentru frecvente.
    1 point
  15. Am condus si eu un cabrio odata(yeey), chiar m am straduit sa imi placa dar nu stiu... Tot in colivia de sedan e mai bine nu era BMW, era un opel bertone frumusel cu motor micut pe benzina. @Romulus eu as mai adauga pe lista si urmatoarele: - Se uita lumea la tine ca la zoo. - Eu personal daca m a luat curentul putin ma sparge capul, cari Neurofen dupa tine. - Daca o lasi decapotata undeva in spatele blocului 10 min, s ar putea sa ti faca copii de trec pe langa ea vreo glumitza. Poate ca au farmecul lor dar sa te dai cu ele doar prin peisaje frumoase, in oras nici vorba. Cred ca singurul plus este ca un cabrio e aspirator de gagici.
    1 point
  16. @Shep86 intrebarea e total alta. initiatorul nu intreba cand vine atentionarea, el intreaba cam la cati mm vine atentionarea pentru ca mai are creo 2/3 mm si nici o atentionare
    1 point
  17. Atentionarea vine atunci cand ajuge la senzor, si mai poti face undeva la 500-1000 de km (depinde de situatie). Dar odata ce a ajuns acolo, teoretic in secunda doi iti faci programare la service.
    1 point
  18. Din pacate nu am mers cu nimic mai nou,in afara de e61 vreo 60 km,nu am mers . Oricum eu traiesc foarte mult in trecut la capitolul masini (am in casa E 38 si E 39 si fac comparatie cu ele fara sa vreau). Ce imi place la e91 : -lipsa ruginii,dinamica buna= e fasneata,gabarit redus-usor de parcat,frane bune ,directia foarte precisa,cutia automata in 6 viteze schimba superb,servisarea cutiei e foarte usoara ,motorul trage "relativ bine " si e destul de silentios pentru un tractoras in 4 cilindri (aud PD -urile de la 1 km ),clima raceste decent,sistemul audio standard e banal dar suna bine. Ce nu imi place : -antifonare habitaclu slabuta-vibratiile motorului se resimt in interior, comanda geamurilor si oglinzilor e pusa la dracu(tre'sa fii urangutan sa ajungi la ele)lipsa indicatorului de temperatura a lichidului de racire ,priza bricheta in cotiera wtf ???,incalzire slabuta a habitaclului (pana la +28° C),ventilatia e slaaaba chiar pe maxim pusa,lipsa roata de rezerva,cric,trusa de scule,dificultate schimbare becuri in far,calitate slaba a plasticului interior (manere usi,consola centrala spate),pornire la buton (jucarie copii),oglinzi exterioare mici-vizibilitate redusa, La compartimentul motor, schimbarea filtrului de aer,a bujiilor si releului de bujii,sunt de-a dreptul CRETINE ! Mi se pare deplasat sa dau galeria de admisie jos pentru un schimb de bujii +releu.Lipseste busonul de golire al radiatorului ! Sa mai zic ca surubul de golire al lichidului de racire de pe blocul motor e ffffff greu de accesat fara a da jos catalizatorul ? Sau ca pentru schimbarea unui amarat de senzor vibrochen trebuie ,la fel,data jos galeria de admisie si demarorul ? Eu sunt obisnuit cu intretinerea si reparatiile auto si le fac cu absoluta placere dar e dureros sa vad regresul BMW in usurinta servisarii ! Stiu,asa e tendinta acum ,chiar si la alti producatori .Personal,nu as mai cumpara niciodata un bmw mai vechi de 2002... Am uitat de maneta de semnalizare si maneta de stergatoare cu impuls,chiar era necesar ? Woof !
    1 point
  19. Zici ca am facut o eu in garaj cu tabla de 2 si niste nituri din hornbach. ajutat si de soacră mea Lol.
    1 point
  20. Este criza financiara si in Romania si in toata Europa, masiniile second hand au pret nearealist de mare, sunt multi stau cu ele la vanzare si de 1 an cu speranta ca vine gasca la ea. Daca o masina nu se vinde in 2-3 luni e clar ca nu acela este pretul real, toti compara cu preturile din Germania de pe mobile dar uita ca noi suntem in Romania. Cele din Germania au preturi mai mari decat cele din ro, ca sunt mai ok in general si pt ca Germania are piata mult mai mare de desfacere. Si in plus ai un motor care pica pe capete, toata lumea stie ca n57 cu 2 turbine este foarte sensibil , se duc cuzinetii la el. Un motor la mana a doua este 5000-6000 de euro ca este foarte cautat.
    1 point
  21. Hmm, avea pretenții sa repare importatorul mașina? Dubios din ce tin minte moto / mașinile de drive test nu au CASCO , bă chiar parca semnezi ca suporti tu reparația.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.