Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/21/24 in all areas

  1. Am platit eu 3150 lei pentru 3 litri, am acoperit 10 mild hibrizi de bucuresti :))
    3 points
  2. Eu zic sa citesti despre tot ce tine de F10. Cred ca este unul din cele mai intalnite modele de la bmw pe care le poti intalni pe la noi. Plecand de la premisa pretenasilor tai, cam da cu virgula. Daca erau chiar atat de nasoale, crezi ca se legau la cap atata lume cu ele? Pretenii astia ai tai au avut F10-uri? sau vorbesc de pe grupul de F10/F30 de pe fb? Eu zic ca 17k este un buget ok pt un F10 intretinut. Este ok ca n-ai alocat doar 9k asa cum au majoritatea pe acel grup si care dupa ce si le cumpara, pardon, isi iau tepe, se reintorc tot acolo si incep fie sa caute rezolvari, fie sa improste cu noroi cum ca ce gunoaie de masini sunt
    1 point
  3. Saptamana viitoare intra in service pentru ulei cutie si inlocuire modul termic.
    1 point
  4. Salutare, Aici pot sa ajut eu cu o informatie care sa contrazica cele spuse mai sus(doar in speta vazuta de mine, nu garantez ca este vorba de acelasi lucru pentru toti producatorii), am lucrat ca si contractor pentru un producator mare care de asemenea era la fel contractor pentru un brand de masini, am ajuns inclusiv prin afara la mega fabrici unde produceau multe branduri si pot sa va zic urmatoarele: CTC in privinta celor la care lucram ca si contractor era mai drastic pe OEM decat pentru cele iesite pe banda pentru masina noua, ca si toleranta se accepta mult mai putin rebut decat pentru cele ce ieseau din productie ( chestie care m-a mirat si pe mine). Exista 3 feluri de piese nu cum stim doar cele 2 de OEM sau AM. Exista piesele de vin pentru a fi montate pentru banda de productie ( sa zicem ca avem faruri Hella pentru BMW, e doar un exemplu) , apoi sunt piesele OEM care sunt produse de producator gen Hella,Denso,Continental care vin pe banda dar nu mai este produs pe aceeasi banda si poate fi produs in alta parte, matrita sa aibe o alta modificare etc, si piesele AM la care Brandul de masini da aprobare catre terti producatori sa faca piesa, li se da o marja acceptata de toleranta etc unde teoretic ar trb sa scada calitatea piesei dar nu in toate cazurile unde cum am zis am intampinat si cazul opus unde producatorul ( care intr-adevar era TOP nu accepta compromis) Nu dau nume de firma, fabrica etc ca nu isi are rostul Eu unul cred ca acum nu e vorba ca a scazut calitatea pieselor atat de mult ci avansul tehnologic este foarte mare ceea ce face ca multe piese marunte, senzori etc sa pice, daca te uiti la Mercedes ul bot de cal ce naiba sa pice la ala, mai tarziu vb de e46 deja avem senzori mai multi si tot asa din ce in ce mai multa tehnologie care e dependenta una de cealalta si cu un mic plus pe faptul ca sumele mari de bani din servisare se fac nu din vanzarea de auto
    1 point
  5. Intre timp, altii gasesc solutii mult mai bune pentru comenzi la interior: https://insideevs.com/news/713044/xiaomi-docking-buttons-screen/
    1 point
  6. @wolf20 confunzi lucrurile. Multe au m+s pe ele, dar asta nu inseamna ca sunt all season si sunt testate in conditii de iarna. Trebuie sa fie allseason cu fulgul de nea pe ele, acestea fiind acceptate.
    1 point
  7. Este mai confortabila cea adaptiva pe confort si mai stabila pe curbe pe sport fata de cea normala. Cea adaptiva este net superioara celei standard. Pana la urma nu e degeaba 3000-4000 de lei un amortizor. Daca ai xdrive ia runflat. Nu e mare diferenta intre rff si non rft. Sunt putin mai confortabile cele non rft. Vorbim de anvelope bune noi, nu rft de 10 ani la mana a doua.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.