Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/22/24 in all areas

  1. Dotarile sunt o arma cu doua taisuri. In general, o anumita dotare a unei masini moderne implica electronica + software. Combinatie care pe de o parte devine problematica atunci cand imbatraneste, iar pe de alta parte este predispusa sa se perimeze moral. De exemplu, cand a lansat BNW cel mai recent firmware pentru F10? In concluzie, la o masina cumparata noua sau cvasi-noua, optiunile sunt un avantaj. Invers, o masina veche si/sau cu rulaj mare este de preferat sa fie cat mai simpla ("cheala", cum se mai zice). A urmari cat mai multe dotari la o masina veche este o contradictie. O astfel de nasina este de regula cautata intrucat bugetul este mic. Altfel, s-ar cumpara o masina (mai) noua. Dar dotarile risca sa o faca mult mai scumpa la intretinere, ceea ce se contrazice cu ideea de buget redus.
    3 points
  2. Asta cu agresivitatea cred ca e caracteristica nației noastre. Am mers pe afară, Austria, Franța, Italia, mult mai liniștită lumea. Și în Bulgaria, aia chiar merg liniștiți, care depășește aiurea, mașina de România, nu zic ca eu nu depășesc, dar vad multe depășiri pe linie continua, curbă, panta și într adevăr, bmw cu nr de ro. Mai sunt și ăștia cu skode, dacă mai e și vrs, dacă nu îți dă milioane de flash uri nu a făcut nimic.
    2 points
  3. 530e sau 530i.Eu as fugi de diesel mai ales de astea noi care sunt mult prea complicate si aici ma refer la senzori care daca se strica provoaca reactii in lant.530e daca nu ai unde sa o incarci zilnic o iei degeaba.
    2 points
  4. Eu zic sa citesti despre tot ce tine de F10. Cred ca este unul din cele mai intalnite modele de la bmw pe care le poti intalni pe la noi. Plecand de la premisa pretenasilor tai, cam da cu virgula. Daca erau chiar atat de nasoale, crezi ca se legau la cap atata lume cu ele? Pretenii astia ai tai au avut F10-uri? sau vorbesc de pe grupul de F10/F30 de pe fb? Eu zic ca 17k este un buget ok pt un F10 intretinut. Este ok ca n-ai alocat doar 9k asa cum au majoritatea pe acel grup si care dupa ce si le cumpara, pardon, isi iau tepe, se reintorc tot acolo si incep fie sa caute rezolvari, fie sa improste cu noroi cum ca ce gunoaie de masini sunt
    2 points
  5. Sau intr o pungă, o desfacem mai târziu.
    1 point
  6. a mai fost discutata masina pe alt thread - eu nu inteleg cum e petarda. scaunele sunt petarde, adevarat, dar in rest e rezonabila, mai ales pusa in contextul pretului. ai dotarile de bun simt. una e sa dai 20k + eventuale scaune de 2k, alta e sa dai 30k si eventual sa o si aduci de afara.
    1 point
  7. Prea multa bataie de cap, nu justifica. Cand zici masina premium, masina tre sa aiba scaune premium, interior, feeling overall. Nu doar sa te bucuri la bani
    1 point
  8. Dar nu gaseste la 25.000 euro ceva in mintile ei
    1 point
  9. M-am uitat dupa solutia magica a coleglui mentionat si nu am gasit-o, cel putin nu in topicul tau. Ai putea sa o spui? sa o stim si noi, macar in caz de criza si nevoi..
    1 point
  10. Este deficit de personal în politie, defapt peste tot, profesorii, doctorii etc au plecat și pleacă, cei care raman sunt slab pregătiți... Am un prieten diriginte de șantier, nici acolo nu stam bine, rar găsești un structurist, un maistru, tot in aia bătrâni e baza. Revenind la subiect, părinții sunt vinovați în primul rand. Când suntem tineri suntem puși în fata unor alegeri când încă nu suntem copți la minte, vb de majoritate, dacă nu are cine sa te ghideze și din partea părinților totul se rezuma la bani și la a cumpăra lucruri, indiferent care or fi ele, în cazul de fata mașini scumpe și puternice, cam asta i rezultatul. Nu dau cu pietre, nimeni nu i perfect, toți am făcut greșeli. I se poate întâmpla oricui. Păcat ca mulți mor de tineri.
    1 point
  11. Cu mentiunea ca si 530e are motor benzina cu turbo.
    1 point
  12. Salut @sergiu9my, si eu sunt de acceasi parare cu @tzucul. As merge pe una din cele 2 variante, dar 530e doar in cazul in care pot incarca acasa, mai ales in ideea in care ai si panouri ( cum a zis si @Lospaa ) Totodata, alegerea depinde mult si de rutina drumurilor... daca mergi mult extra urban, daca faci multi km extraurban, etc... poate la 30-40k km pe an iese mai rentabil un diesel, etc... sunt multe variabile. Daca ne dai mai multe detalii despre utilizarea zilnica/anuala a masinii, poate te putem sfatui mai bine
    1 point
  13. Pai ar fi asa: 530i - motor 2.0 benzina cu turbina 530e - motor 2.0 benzina plus electric 520d - motor 2.0 diesel cu turbina Eu am de 5 ani 520d, 77k km momentan, probleme majore nu am avut, am schimbat rezervorul de ad-blue, care e problema comuna la BMW-urile diesel, si faimosul racitor EGR pe recall. Despre restul motorizarilor nu stiu cat de fiabile sunt insa daca ar fi si eu as lua 530e cu 292 cp. 190 de cp pe diesel sunt ok, dar parca cam putini. Depinde ce buget ai si ce vrei sa cumperi, cauta o masina cu istoric complet ca sa nu regreti ulterior, sunt destule masini cu peste 200k km, iar de acolo e dupa noroc. Sunt masini complexe cu piese scumpe in cazul in care se strica ceva. De ex rezervorul de ad-blue a fost vreo 5000 de ron.
    1 point
  14. Dacă nu stai la casa și sa îți pui panouri, nu are sens 530e.Tot citesc și eu întrucât vreau sa trec la benzina, cică ar fi ok 530i.
    1 point
  15. Nu exista masina fara probleme ! Daca vrei F10, cauta una bine intretinuta, TINE 1000-2000 euro pentru consumabile: anvelope, tampoane motor, senzor presiune motorina, flansa cardan, planetare fata si altecateva nimicuri si aia e. Am f11 de peste 2 ani in care nu am avut nici o problema majora cu ea, egr schimbat de 2 ori pe rechemare, in rest motorina si drumuri lungi...
    1 point
  16. Confirm. A devenit atat de comun, incat tind sa cred ca sunt mai multe F10 in trafic decat Dacia Logan.
    1 point
  17. Myx la ce pompa de referi? Pompa de inalta presiune de motorina sau de ulei. Nu am auzi b47 sa pice pompa de ulei, la n57 e problema si nu e numai pompa problema aici. Cea de inalta presiune de motorina pica doarece marii mecanici nu amorseaza din tester dupa ce schimba filtru de motorina si romanii schimba inutil de des f de motorina, care ar trebui schimbat la 2-3 schimburi de ulei. Planetarele fata pica pe f10 si la bmw in general din cauza ca se sparg burdufii si nu sunt schimbati la timp, sare vaselina din ei, mai bine iei fara xdrive daca vrei fiabilitate.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.