Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/27/24 in all areas

  1. @CatalinG31 Rolul AdBlue este de a reduce prezenta oxizilor de azot (NOx) din gazele evacuate. El este absolut necesar pentru ca un motor Diesel sa fie conform cu standardul de emisie specific masinii respective (Euro 6 + subclase ale acestuia). Da, la o inspectie ITP efectuata corect, o masina fara AdBlue ar trebui sa pice testul de noxe. Ce pot sa te rog este sa nu ingrosi si tu randul celor multi care si-au transformat masinile Diesel in bombe biologice, prin tot felul de modificari la sistemele anti-poluare, sub scuza penibila ca reparatia este prea scumpa. A avea un BMW inseamna totodata a-l si intretine la standardul BMW. Iar un G31 este inca prea recent fabricat pentru a-l transforma intr-o insailatura de improvizatii românesti, cu sigla BMW pe capota.
    5 points
  2. cand te decizi, te pot ajuta cu orice masina din reteaua gebrauchtwagen bmw: putem afla orice despre masina in timp real, comunicare facila, detalii, adus masina in tara, negociere pret+ garantia premium selection, etc...
    5 points
  3. De departe 45e-ul e mai pe gustul meu.Pe langa ca e super silentios fata de m50d care are evacuare sport activa nu are nici vibratia aia specifica dizelui.Ca demaraj sunt cam pe acolo nu imi dau seama.Acum l-as vinde si mi-as cumpara un 50e dar parca nu as da diferenta vreo 30000 euro doar pentru asta.Facelift-ul din punctul meu de vedere e spectacol.
    3 points
  4. Eu in situatia de mai sus as lua un hibrid, in principiu. Dar la bugetul de 55k depinde foarte tare ce rulaj are masina. N-as lua un hibrid care a fost masina de firma si are 150k km, pentru ca cel mai probabil a fost exploatat gresit. Daca gasesti unul cu 50k, e probabil ok. Altfel, si motorul 30d e foarte reusit si se potriveste bine pe X5.
    2 points
  5. Tehnologia hibrid e "imprumutata" de la Toyota care din punctul meu de vedere e top.La consumul de autostrada e mai economic diesel-ul?Putem face un mic pariu ca la 130-140km/h consuma la fel 10-11l/100km?Vrei sa-mi spui ca la o masina gen X5 30d e mai bun 30 benzina?Cine zice asta?Vezi ca b58 sterge pe jos si cu 30d si cu 40d si in varianta facelift 50e si cu m50d.In ce sens e mai confortabil la drum diesel-ul vs benzina?Ca la putere nu e,la consum nu e si nici la zgomot.Ca sa nu mai vb ca nu ai adblue,senzori,galerii admisie infundata,egr-uri,filtre particule si multeeee altele.Poate singura chestie e faza cu revanzarea care doar in Romania e valabila. Nu vorbesc de costuri intretinere care sunt mai mari la diesel,impozit care pentru unii e important (351lei la hibrid) si probabil multe altele.
    2 points
  6. Salutare! De aprox 1-2 săptămâni am sesizat un zgomot care se aude de sub mașină cumva în spate. Zgomotul se manifestă tare și bine cat mașina este rece, dacă ai mers 20-30 km cu ea, nu se mai aude. Zgomotul este ca de planetară aproximativ când pleci de pe loc. O să pun niște înregistrări cu zgomotul. Fac acest topic ca poate o să mai ajute pe cineva care are sau o să aibă problema asta. Mașina a fost ridicată și pornită pe elevator (calda),nu se aude nimic. Varianta este să o duc la cineva de seară să o vadă dimineață, am luat în calcul înlocuirea flansei/rulmentului de cardan, înlocuirea grupului cu tot cu planetare și eventual recondiționarea cardanului, adică cam tot, acum vreau să văd ce zice și respectivul la care o duc. Astazi voi verifica nivelul de ulei din grup deși este schimbat acum 1-2 ani,ăla original de când era mașina era vreo 900 ml in grup deși se vedeau urme de pierderi la simeringuri planetare dintotdeauna, nu cred să fie asta, însă verific. Mai jos aveți și înregistrările, zgomotul apare în accelerare ușoară cat să intre turbina în treapta 1 și 2, în rest nu se aude sub nici o altă formă. Strada Belgrad 2.m4a Strada Belgrad 4.m4a
    1 point
  7. De 2 zile m-am lovit de o problema care m-a panicat rau. la schimbarea din D in R pe sub masina se auzea o lovitura metalica ca si cum ai da cu cionanul in cardan. Am Urcat masina pe elevator crezand ca este ceva rapid de depistat. Eh nu a fost chiar asa. Lovitura se auzea in spate, am crezut ca este grupul dus sau flansa, ceva. Nimic. Zgomotul se auzea la imbinarea dintre cardan si grup spate… Am fost la un alt service poate au ei ureche muzicala mai buna si aud de unde vine zgomotul, a tinut de cardan in timp ce eu schimbam din D in R…este de la cardan… Revin cu masina inapoi la service, Ma apuc de demontat tot pana la cutia de transfer, la cutia de transfer gasesc flansa(crucea care iese din cutia de transfer) cu dintii tociti. Am inlocuit crucea, simeringul de la cutia transfer, oringul si un distantier de metal si totul a disparut, inclusiv un zumzait pe care il aveam la o anumita turatie care datorita lui am schimbat si kitul de accesorii degeaba.
    1 point
  8. Ca o paranteza, right to repair înseamnă altceva și nu se aplica aici. Poți să-l repari și singur, dacă ai cunoștințele și sculele necesare.
    1 point
  9. In cautarile mele, dpdv. al kilometrilor, hibridele incepe de la 50.000 km si merg pana la peste 100.000. In mod cert si asta e un factor decizional, incerc sa ma limitez la o masina in jurul cifrei de 60.000 km, cu aproximatie. Indiferent de motorizarea aleasa, masina o sa fie achizitionata de la un dealer autorizat BMW, cu un pachet care contine si 24 de luni garantie.
    1 point
  10. Deci nu stiu cine a ''inventat acest B58'', dar stiu ca a facut o treaba minunata si pacat ca se cam termina era acestor motoare.....si in combinatie cu sistemul hybrid au facut o adevarata capodopera de care ma bucur zi de zi
    1 point
  11. @Alexandru07@ Din cele de mai sus, ai dreptate, este foarte dificil sa decizi. Daca as fi in locul tau, probabil ca as alege Diesel. Principalele argumente: tehnologia Hybird este atat mai complexa cat si mai noua, deci pe termen lung ma astept sa ai mai putine batai de cap cu un Diesel - mai ales ca vei cumpara o masina deja rulata; mergi suficient de mult pe autostrada astfel incat sa te incadrezi in intr-un regim de utilizare OK pentru Diesel; la excursiile acelea lungi pe autostrada un Diesel se va dovedi sensibil mai economic decat un Hybrid, in timp ce la utilizarea zilnica probabil ca Hybrid-ul iti va oferi un oarece avantaj. Per total, vei fi cam tot pe acolo, poate chiar ceva mai ieftin cu un Diesel, iar bonus te scuteste de grija cablurilor, prizelor si incarcarilor; la o masina de volumul si greutatea lui X5, motorul termic mai confortabil la condus este Diesel, nu pe benzina; la revanzare, dupa un numar de ani si un rulaj semnificativ, s-ar putea ca Diesel-ul sa aibe o valoare de piata mai mare decat un Hybrid (cu conditia ca, intre timp, sa nu o ia municipiile razna cu restrictiile). Este o opinie personala, care s-ar putea sa nu se potriveasca profilului si necesitatilor tale. Succes.
    1 point
  12. Pun 2 poze si cu spatiul "in plus"
    1 point
  13. @Cristi0809 sa nu crezi ca daca pui softul original si faci schimbul de ulei ai rezolvat problema. Daca ai pilitura in ulei treaba e clara, raul a fost deja facut, ca sa ne intelegem. A explicat 535 foarte bine ce s-a intamplat, eu completez cu urmatorul lucru, "softul" pe care l-ai pus a facut ca motorul sa porneasca instant la o turatie si presiune mult mai mare decat stock...ceea ce a dus la aceasta uzura prematura. Nu te mai amagi, du masina la un specialist BMW cat mai curand, poate scapi doar cu niste cuzineti.
    1 point
  14. Verdele asta mi se pare frumos tare la E. Cu black package care include si oglinzile negre. Si fara grila iluminata Eu nu sunt cu jantele negre, mai exista fix la fel ca astea din video, diamond cut si in rest gri inchis. Interiorul alb...se vede mai bine la minutul 5:10. Displayul pt pasager nu mi-ar fi de folos, insa altfel displayul central vine atasat de bord si nu integrat. Se vede mai bine la 4:30. Iar restul bordului nu mai este din sticla. Trebuie bifat si displayul pt pasager astfel incat cockpitul sa arate la maximul din ce poate. Si seria 5 arata bine de tot (trebuie vazut live pt a putea aprecia), insa in continuare plasez sub E, mai ales la interior. Au si ei un verde interesant cat si un visiniu. Ambele culori apar in video. Ce sa le fac daca ei se adreseaza doar celor 20-30% din piata, consumatori de electric sau hibrid?! Fix la 7.15 plec intr-o delegatie la Constanta cu shafu'. E italian. O sa il intreb daca firma poate plati rate si intretinere la Purosangue. Ma voi amuza.
    1 point
  15. F11 - 2016 - B47 - xDrive - automat - 205k km. Pentru modelul asta de masina am gasit piesa separat. Cod de pesa 27107593440. Piesa OEM- (asa scria in descriere). SP01682 costurile totale. 465+ tva (Vine impreuna cu distantier, oring si siguranta), am ales piesa asta pentru ca venea repede, OE venea in cateva zile. Asta a fost costul total pentru ca lucrez in domeniul auto.
    1 point
  16. Astia fac niste teste interesante de consum, mers incet, mers normal, mers balana...
    1 point
  17. Avand in vedere ca am primit mii de raspunsuri la problema mea, am sa povestesc ce problema a fost si cum s-a rezolvat, poate cineva (nu ii doresc una ca asta) va avea cumva aceeasi problema (sper sa nu mai fie nimeni). Cumva a intrat apa la calculator si s-a ars procesorul, deci dauna totala, s-a incercat sa zicem repararea lui. Am fost la un service, nu.i dau numele decat in privat, mari jepcari, solutia fiid inlocuirea acestui calculator cu unul nou. In fine, am luat masina si am mers la alt service, care mi.au spus acelasi lucru, trebuie inlocuit cu unul nou. Mi.au comunicat pretul, acesta fiind cu 30% mai mic decat la ceilalti, am fost de acord, au comandat piesa, s-a rezolvat problema. Totodata m.au sfatuit sa montez un capac de protectie pt calculator impotriva apei, 130 lei, si mi.au comunicat ca lipsa acestuia a dus la arderea calculatorului, capac care nu a fost montat din fabrica, asta am inteles, desi BMW ar recomanda montarea lui, inca nu gasesc informatii despre acest lucru. Cam asta e povestea, multumesc celor care mi.au dat un sfat sau nu, sper ca ceilalti sa nu pateasca acelasi lucru pt 130 sa platesti…… Iar celor de la primul service le doresc multa, multa…….sanatate P.S. Apa din dreapta spate pasager e ceva comun am citit si pe la alte masini ce s.a intamplat, se rezolva usor
    1 point
  18. din pacate in Ro nu au aparatura necesara impusa prin lege pentru masurarea normelor de la euro4 in sus, de aceea toate respingerile pentru eliminare/golire DPF si anulare AdBlue EGR si altele este facut doar vizual si putin fortat. Pentru verificarea Euro 5/6/6d temp, pe langa opacimentru este nevoie si de alt echipament care sa ruleze simultan cu acesta si este scump, neimpus si inexsitent in statiile ITP. Nici in sediul RAR nu cred ca exista.
    0 points
  19. 2000 ron 275/35/22 pirelli pz4 non rtf
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.