Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/28/24 in all areas

  1. Daca tot m-am apucat am schimbat in final si pompa de apa, rolele si curelele, un furtun de la racire pe care se scursese ulei de servo si il deteriorase, toate piesele erau cele originale cu care iesise masina din fabrica. A avut insa vasul de expansiune schimbat si radiatorul de racire, alea pica relativ relativ repede la E46. Deocamdata doar am schimbat lichidul de frana dar va urma curand si revizia completa a sistemului de franare, vreau sa reconditionez etrierii si sa schimb furtunele de frana pe spate, pe fata par a fi noi. Asa arata cu style 51 acum.
    3 points
  2. @CatalinG31 Rolul AdBlue este de a reduce prezenta oxizilor de azot (NOx) din gazele evacuate. El este absolut necesar pentru ca un motor Diesel sa fie conform cu standardul de emisie specific masinii respective (Euro 6 + subclase ale acestuia). Da, la o inspectie ITP efectuata corect, o masina fara AdBlue ar trebui sa pice testul de noxe. Ce pot sa te rog este sa nu ingrosi si tu randul celor multi care si-au transformat masinile Diesel in bombe biologice, prin tot felul de modificari la sistemele anti-poluare, sub scuza penibila ca reparatia este prea scumpa. A avea un BMW inseamna totodata a-l si intretine la standardul BMW. Iar un G31 este inca prea recent fabricat pentru a-l transforma intr-o insailatura de improvizatii românesti, cu sigla BMW pe capota.
    3 points
  3. Pasul 5:o impachetezi frumos și îi dai patină.
    2 points
  4. 2 points
  5. Dupa ani de zile in care am avut-o wallpaper, am avut oportunitatea (noroc chior de fapt) sa gasesc / cumpar masina visurilor mele, un M3 E92 coupe manual cu doar 86.000 km. Masina a fost tot a unui pasionat, un om de nota 20, ce nu a avut limita la bugetul de intretinere si care i-a adus urmatoarele inbunatatiri: -cuzineti schimbati la 76.000 km cu unii ACL Race si prezoane ARP -evacuare schimbata (finala) cu una Miltek -capace oglinizi + eleron + grile fata carbon. -suspensie Eibach Eu doar i-am facut o revizie completa (ulei + filtre + bujii ) la reprezentanta BMW Ploiesti ( au departament de M si am vrut sa stau linistit). Urmeaza in viitorul apropiat revopsirea jantelor in culoarea originala (gri) si poate ceva rezonatoare de scos... Va las cu pozele
    1 point
  6. Io zic ca băiatul nu s a plâns de bani, a întrebat și el ca să își facă o idee ce are de făcut. Poate l au și ajutat unele sfaturi.Io zic sa i uram succes în alegerile ce urmează sa le faca și un dram de noroc...! S auzim de bine!
    1 point
  7. 1 point
  8. Am mai patit asa odata cu fosta mea din VAG, la schimbarea de roti, au atins/dat peste/ceva pe senzorul de ABS, miscand roata cu contactul pornit cu mana, pe elevator. Cand am pus contactul tot bordul rosu, mai rau ca un brad de raciun, Nu era martor sa nu fie aprins, pe diagnoza toate eru cu erori. Tot asa dupa un on/off si sters toate erorile totul normal. Probabil detecteaza acea miscare si nu considera ca e normal ...
    1 point
  9. Ce sa mai simti la 360 cai boss :)) Simti indeajuns. O fi fost la a lu' tata un EGR prost
    1 point
  10. Și așa scapi tu de emoții? Eu scăpam după 2-3 săptămâni dacă nu mai apărea :))
    1 point
  11. Am facut si rechemarea la BMW, acum cateva zile m-au anuntat ca a venit racitorul si au facut masina in cateva ore. Nici o schimbare ca performanta.
    1 point
  12. @Cristi0809 si asa tre sa schimbi uleiu, nu e mare filozofie sa dea baia de ulei jos si sa scoata un cuzinet de palier si unul de biela. Se vede imediat uzura,
    1 point
  13. Vezi ca este un cablu de la rezervorul de adblue, care se freaca pe acolo si se intrerupe. Sunt cativa pe alte grupuri care au avut problema asta si au rezolvat-o doar cu putina banda izoliera. Verifica bine cablajele inainte sa schimbi rezervorul.
    1 point
  14. si eu am cautat sa fie silber asta, mi se pare clasica culoarea pentru E46, si in prezentarile de la vremea respectiva majoritatea asa aratau :). Intamplarea face ca masina asta chiar a fost de prezentare la vremea ei.
    1 point
  15. Fum albastru din cate stiu eu inseamna consum de ulei Nu il baga in seamna le bimmer, e transant si ii place sa scrie mult.
    1 point
  16. Un vis devenit realitate. Felicitări, mi-aș dori și eu cândva sa imi iau și eu un M3 pentru plăcerile mele. Până atunci mergem cu Fake M3 . 8e832979-5097-4235-8ca5-d675c822a360.mp4
    1 point
  17. Ai o masina superba, sa o stăpânești sănătos! Este ceva rar si deosebit, iar prețul consider ca a fost unul foarte bun. Felicitări!
    1 point
  18. Baietii dupa spusele voastre tre sa revin la softul original si sa o tin sub observatie, ceea ce am sa si fac. Revin catre voi la urmatoarea verificare. Motorul merge bine trage bine singura problema este pilitura. Alte simptome nu are. Bine ca mai da cu fum cand o tin nepornita cateva zile la prima cheie scoate un smoc de fum si apoi nu mai scoate deloc. Dar asta face de dinainte de soft si nu m-am agitat prea tare in aceasta privinta mai ales ca am mai auzit de problema asta la mai multe hibride. Va multumesc pentru raspuns tuturor!!!
    1 point
  19. A schimbat motoare din cauza softului prost, sau foarte prost. Toti boschetarii sunt mai nou tuneri... cand ii aud ca fac la "vericu", si dau 200eur... eu am peste 300k km cu masini resoftate la acelasi tuner, unele impinse spre limita Stage 1, si n am avut probleme cu niciun motor.
    1 point
  20. Pe margine: Nu am un hybrid, dar am avut ocazia sa parcurg cateva sute de Km cu doua 330e, un F30 si un G20. Pornesc dimineata, masina merge in mod electric. La o situatie de trafic in care am avut nevoie de o accelerare mai puternica, ma surprinde motorul termic care se trezeste brusc si urca direct pe a vreo 2000 RPM, cu uleiul rece bocna si scurs complet in baie de peste noapte. WTF?! Ma asteptam ca ulterior motorul termic sa functioneze macar cateva minute, sa incalzeasca putin uleiul. Nu, el se opreste dupa nici 10 secunde (cand nevoia de a accelera a disparut) iar masina continua sa mearga electric. Ca, evident, cativa Km mai departe sa ii traga din nou motorului termic o sesiune de forja la rece. La subiect: Nu stiu daca nu cumva sunt eu un idiot care habar n-are sa utilizeze corect masini hybrid, sau chiar asa sunt ele proiectate sa functioneze. M-as fi asteptat ca motoarele termice de pe hybride sa aibe - suplimentar - un sistem electric de pre-incalzire a uleiului care sa-l urce macar la un 50 gr. C, precum si o pompa care sa faca o pre-ungere, inainte de a-l freca pornit - oprit la rece. Intrucat nu stiu sa existe asa ceva (poate am ramas in urma cu informatiile), trag concluzia ca este absolut de asteptat ca motorul termic al unui hybrid sa sufere o uzura semnificativ mai mare din cauza pornirilor la rece, frecvente si de scurta durata. Recte, un motiv plauzibil pentru straluciri metalice in filtrul de ulei. Intrucat (1) B48 si celelalte motoare din familie, B58 si B38, s-au dovedit pana acum a fi motoare foarte bine proiectate - o surpriza placuta dupa generatia N de la BMW, si (2) nu ai gasit in fitrul de ulei chip-uri maricele de metal, m-as astepta ca pilitura aceea microscopica sa nu indice o problema grava. Atat timp cat nu ai observat alte simptome (in principal zgomote noi / modificate) ti-as sugera sa folosesti un ulei din cele recomandate de catre BMW, dar cu o vascozitate cat mai redusa la rece. Sunt de parere ca un 0W30 ar fi mai potrivit decat 5W30, pentru regimul de functionare al motorului termic de pe 530e. Si sa tii situatia sub atenta observatie, la urmatorul schimb. De asemenea, fara sa existe neaparat o legatura directa, cred ca ar fi bine sa renunti la stage-uri si sa revii la software-ul original BMW. Masinile sunt, in prezent, mult prea complexe pentru ca un tuner sa poata avea sub control toate consecintele modificarilor pe care le face. Si oricum, 530e este suficient de puternic in configuratia "stock".
    1 point
  21. a mai fost discutata masina pe alt thread - eu nu inteleg cum e petarda. scaunele sunt petarde, adevarat, dar in rest e rezonabila, mai ales pusa in contextul pretului. ai dotarile de bun simt. una e sa dai 20k + eventuale scaune de 2k, alta e sa dai 30k si eventual sa o si aduci de afara.
    1 point
  22. Bara fata avea puncte de pietricele de la autostrada, bara spate o parcare nereusita + aripa un defect de la urcatul pe limitatoare de viteza. + o mica curatare la motor
    1 point
  23. Am peste 600.000km la activ si inca nu am spart nici o guma in vreo groapa.La fiecare masina schimb instant runflaturile cu gume normale cand o cumpar...alta treaba.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.