Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/16/24 in all areas

  1. @WIN60 In primul rand, este necesar sa specific ca prin rulment intermediar eu inteleg rulmentul de la mijlocul cardanului, care se fixeaza de caroserie. Nu cunosc cum e la E60, dar la modelele mai vechi de BMW rulmentul intermediar trebuie "preloaded" (adica, montat intr-o pozitie in care sa existe o forta axiala asupra lui). Spre exemplu, la E34/ E32 aceasta se realiza impingand rulmentul 4-6mm catre cutia de viteze, si strangand suruburile in aceasta pozitie. La E28 / E24 erau 2mm. Trebuie sa gasesti specificatia pentru E60. Evident, daca mecanicul care a schimbat rulmentul a efectuat corect operatiunea de "preload", informatia de mai sus iti este inutila. In caz contrar, merita sa verifici preload-ul; un rulment intermediar instalat fara preload este o cauza foarte probabila a vibratiilor pe care le reclami.
    2 points
  2. Asta e in link-ul de mai sus, nu stiu de ce nu poți vedea: This is the plastic part I mean, which prevents the wiper from lifting: https://photos.app.goo.gl/NVRx8s8N3a772zbc9 When you turn the wiper upside down, this is the little pen/pin you have to push out: https://photos.app.goo.gl/jByzpzj6vmqyHEen9 (in order to get it out completely, you will have to use a small amount of force and some wiggling) This is our little bully thingy: https://photos.app.goo.gl/KQqPsxYRBaZq7WdZ9 After that it will be empty over there: https://photos.app.goo.gl/LNs9YSjckv29sMEh7 And it wil lift (as it should in my opinion): https://photos.app.goo.gl/iWYDtfp1Be9qPJg2A Hope it helps out.
    1 point
  3. Nu, vorbeam de pozele de aici, era ceva mai jos, de aia am zis sa citești tot: https://g30.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=30827151&postcount=31
    1 point
  4. In opinia mea, conteaza doua aspecte: preload-ul sa se realizeze conform cu specificatia BMW (vezi exemplele de mai sus privind distanta pe care trebuie impins rulmentul; aceasta difera de la model la model, deci trebuie sa gasesti valoarea specifica pentru E60); rulmentul sa nu faca unghi fata de cardan.
    1 point
  5. Dupa 922 km cu uleiul de rodaj, am facut astazi primul schimb cu un semisintetic 5W40 pe care il voi schimba dupa 3500-4000 km. Masina a consumat cam 250 ml de ulei, dar un consun normal avand in vedere ca suprafata dintre cilindru si segmenti nu era perfect pasuita. Am gasit span foarte fin de fonta, ca o pastă, ceea ce inseamna ca uleiul si-a facut treaba. Am mers in regim de turatii de pana in 3200 RPM cu multa frana de motor si am incercat pe cat posibil sa ajung de fiecare data cu temperatura uleiului la cel putin 90 grade. Uleiul era intr-o stare foarte mare de degradare, foarte negru si curgea precum apa. Cu uleiul nou voi merge cateva drumuri lungi, pentru a permite si catalizatoarelor sa isi faca desulfurizare. Momentan masina merge foarte bine, dar are nevoie de drumuri lungi.
    1 point
  6. N-am scris nimic de mentenanta, sa nu credeti ca am neglijat-o Am facut pana la momentul actual 3 schimburi de ulei / filtre, la 34.400km, 43.240km si 51.640km. La 46.750km am schimbat bujiile, am mers pe NGK 94201. La 56.600km am schimbat placutele de frana fata-spate, am pus furtunase de frana metalice (HEL) si tampoane Powerflex la toba finala. Am mers pe placute de frana originale. La 57.300km, odata cu arcurile H&R am montat si flanse noi, originale, fata-spate. Cand va veni timpul pentru discuri noi, sunt tentat ori sa pun discuri de G20 M-Performance pe dimensiunile mele stock (374mm fata, 345mm spate) ori sa fac upgrade la kitul de franare M-Performance de G30 (395mm fata, 370mm spate). Ramane de vazut In viitorul apropiat urmeaza sa schimb uleiul in diferentiale si cutia de transfer. La cutia de viteze inca sunt in dubii daca sa fac revizia la 60 sau 80k. Masina fiind modificata, tind sa o fac mai devreme. Bag si 2 sound check-uri
    1 point
  7. @raduron10 @WIN60 va multumesc! Fiind obisnuit cu masini joase, G30-ul mi s-a parut de la inceput foarte inalt. Am zis ca nu ma ating, insa n-am avut abtinere si am montat un set de arcuri H&R. Spre surprinderea mea, nu am pierdut foarte mult din confort. E pe Comfort cam cum era pe Sport cu arcurile originale, aprox. Nu mi-au placut de la bun inceput trimurile interioare Piano Black si am cautat sa le schimb. Nu credeam ca o sa pun vreodata in viata asta, de bunavoie, lemn in masina, but here we are Am gasit, cumparat si montat un set de trimuri de G30 LCI, mai exact trimuri Fine Wood open-pored Ash Grain (sau ceva de genul). Am luat si alt panou de butoane pentru memoriile scaunului de la sofer si in felul acesta am bifat optiunea "gentleman switch". Cam asta a fost. Pe masura ce mai fac ceva voi updata aici. Daca intereseaza pe cineva, trimurile Piano Black sunt de vanzare Alte planuri? Cred ca anul viitor voi face pasul la jante pe 20". Cel mai probabil voi merge pe jante Wheelforce HE.1-FF ODO la momentul actual: 58.248km
    1 point
  8. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
    1 point
  9. @mada_linn multumesc! Nu as putea sa zic ce putere are acum pentru ca nu am mers la dyno. MHD zice "up to 500hp 720nm" pentru setup-ul acesta, insa pe benzina noastra de 100 e mai jos, probabil ~450. Jonglez cu ideea de a da o tura pana la Kotte Performance in Germania pentru turbo hibrid si soft, dar nu sunt hotarat. E timp La inceputul verii 2023 am mers la o intretinere a tratamentului ceramic. A aparut in peisaj un eleron M-Performance style, care cel mai probabil nu e pe gustul tuturor. Initial si mie mi s-a parut too much, dar m-am obisnuit cu el si acum imi place Am colantat cromul de pe manere negru lucios. Acum incepe partea de retrofit-uri Am mers cu 540i-ul unui prieten care avea optiunea de ceramic controls si mi-a placut, asa ca m-am apucat sa caut. A mea neavand clima pentru locurile din spate a venit cu climatronicul monocrom. Stiam ca cel color cu touch e plug&play asa ca am inceput sa caut. Am luat un modul de G11, l-am facut puzzle si l-am montat. All good Difera spatele si trebuie schimbata carcasa cu cea de pe clima de G30. A urmat schimbatorul + controller-ul iDrive ceramic
    1 point
  10. hai sa taiem putin aberatiile cu un anume gen de persoane , daca nu ar conta impozitul am conduce multi V8 si motoare mari . DIn contra, money management inseamna gestionarea banilor si nu aruncarea lor nesocotit . Asa am putea spune ca putea lua o masina nonhybrid daca tot a cheltuit 100 k si sigur erau variante Orice scutire de taxe directioneaza banii in alta parte si anume persoana fizica in defavoarea statului si cam atat . Avantajele trebuiesc explorate si folosite nicidecum ignorate si "mistocarite " . Succes la vanzare .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.