Pe scurt fara sa intram in prea multe polemici:
-sa nu cauti sa scoti mai mult de 270 cai din el, sincer as opta undeva spre 250 sa dormi linistit noaptea, nu te duc pistoanele
-tinut cont ca 20i nu are racire la fel de buna ca la 30i asa ca la mers sportiv as sta cu ochii pe temperaturi, mai ales ca putere mai mare -> mai multa caldura generata de motor.
In rest, sa nu faci rabat la ulei, schimbat la maxim 10k km, personal la al meu 330i am redus intervalul de schimb la bujii de la 60k la 40-50. La al meu 330i stage 1 la ultimul schimb, bujiile de 40k km aratau super ok, acum o sa schimb la 50k sa vad cum se prezinta.
Am ~210k km cu b48b20b, soft de 40k km. Singura problema intampinata a fost furtun retur antigel, care este o problema cunoscuta la codul asta motor si bubuie si la motoarele stock. Am soft OTS de la MG Flasher, harta de benzina de 100, masina merge impecabil. Am scris mai in detaliu aici: