Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

xJohn

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3 330i F31

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

xJohn's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later

Recent Badges

22

Reputation

  1. Mai este nevoie de FSC repair kit pentru update de harti? Am ID6 pe masina. Vreau sa pun Europe Evo 2025-2
  2. Singurul regret la F31-le actual e ca nu l-am luat direct 40i. Acum ma uit dupa un m340i g21. Am mers cu unul recent si chiar am ramas impresionat.
  3. Da, odata cu soft ideal e sa scoti si limitarile de NM de pe cutia de viteze. Eu am soft la cutie de la xhp stage3, cu setari costum facute de mine. Cel mai mare avantaj este plecarea cu a 2 a de pe loc, cel putin in traficul din bucuresti e superb. Am facut soft la cutie inainte sa il fac pe cel la motor, iar ca experienta de condus, nu exista comparatie intre stock si soft xhp.
  4. Pe scurt fara sa intram in prea multe polemici: -sa nu cauti sa scoti mai mult de 270 cai din el, sincer as opta undeva spre 250 sa dormi linistit noaptea, nu te duc pistoanele -tinut cont ca 20i nu are racire la fel de buna ca la 30i asa ca la mers sportiv as sta cu ochii pe temperaturi, mai ales ca putere mai mare -> mai multa caldura generata de motor. In rest, sa nu faci rabat la ulei, schimbat la maxim 10k km, personal la al meu 330i am redus intervalul de schimb la bujii de la 60k la 40-50. La al meu 330i stage 1 la ultimul schimb, bujiile de 40k km aratau super ok, acum o sa schimb la 50k sa vad cum se prezinta. Am ~210k km cu b48b20b, soft de 40k km. Singura problema intampinata a fost furtun retur antigel, care este o problema cunoscuta la codul asta motor si bubuie si la motoarele stock. Am soft OTS de la MG Flasher, harta de benzina de 100, masina merge impecabil. Am scris mai in detaliu aici:
  5. Dupa parerea mea treaba sta cam in felul urmator: -daca stai la casa sau ai posibilitatea sa incarci masina zilnic -> clar 330e. Da, este posibil sa ai un consum ceva mai mare la drum lung odata ce se descarca bateria dar nu e un capat de lume. Iti asumi un eventual consum cu 1-2 litri mai mare la drum lung fata de o benzinara pur termic, dar compenseaza cu mersul prin oras cu consum f mic. -daca nu stai la casa/nu ai posibilitatea sa incarci masina zilnic, nu vad de ce ai alege phev. Toata "smecheria" e sa le incarci zilnic si sa te folosesti cat mai mult de baterie. Eu am cumparat 330i ul meu cu 150k km (f31) si mari probleme nu am avut probleme cu el. Doar un furtun de antigel, problema comuna la motorizarea asta. In rest masina a ajung la 210k, cu soft si la motor si la cutie si merge perfect. Pe g20 ai generatia a 2 a de B48, mai rezistenta ca prima. Sa te uiti atent daca iti cumperi 330e si vrei sa ii faci soft, sa cauti sa fie cod motor B48B20B. Pe 330e s-au pus atat motoare de 320i cat si de 330i detunate la 190 cai. Cele de pe 330i sunt mult mai rezistente si scot mai multi cai. Personal nu as face rabat la drivers asistence pro (il vezi dupa ledurile pe volan) si sistem audio h&k. In rest fiecare dupa gust/preferinte.
  6. Stiu pe cineva care are o experienta similara cu un x5 45e. Cand ia maxim de volan masina vibreaza ca si cum ar trece peste acele avertizari pe asfalt. La fel cand franeaza si ajunge la viteze mici/aproape sa se opreasca/accelerari bruste. La reprezentanta i au zis ca e cutia de transfer vinovata. Au schimbat ulei + resetat adaptari dar a revenit problema dupa cateva mii de km. Masina are tot in jur de 100k km . Nu stiu ce a mai facut de atunci.
  7. Salutare ! Din pacate masina este de vanzare. Este nevoie de ceva mai mare in familie, altfel nu renuntam la masina asta prea curand . Pret pentru forum : 23.000 Neg. Las anuntul de pe olx aici : https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-330i-f31-alpine-white-IDj3sHf.html?bs=olx_pro_listing
  8. xJohn

    F36 430i

    Salut! Am același motor pe un F31 din 2019 și, personal, sunt foarte mulțumit. Mașina are 192.000 km, este folosită predominant pe distanțe lungi, merge excelent și nu consumă ulei între schimburi (8-10.000 km). Am avut o problemă comună la acest motor, legată de furtunul de antigel, dar în rest nu am nimic de reproșat. Dacă este întreținut corespunzător, rezista multi km . Am văzut motoare B48 în US cu peste 400.000 km, cu distribuția originală și fără intervenții majore la motor, care încă funcționează foarte bine. Poți găsi mai multe informații aici.
  9. Am intebat specific de filtru de benzina la prima intrare in service cand am luat masina si asta a fost raspunsul . Nu am cercetat mai mult .
  10. Nu se schimba filtru combustibil la B48 . E integrat in pompa de benzina in rezervor .
  11. Furtun retur antigel din vasul mare , corp filtru si vas expansiune . Din cate stiu corp filtru a primit update si nu mai are carton tratat pe interior(dar e tot din plastic ) . Furtunul a primit si el update-uri in timp . Eu in 183k km am avut probleme doar cu furtunul retur .
  12. Aliexpres/amazon https://vi.aliexpress.com/item/1005001714833072.html?gatewayAdapt=glo2vnm https://www.amazon.com/MITZONE-Aluminium-Compatible-2016-2022-11428596283/dp/B0C5H23PM8
  13. Aveam de schimbat in luna martie lichid de frana asa ca am profitat de ocazie si am schimbat si ulei + toate filtrele si brate superioare pe fata . Am ajuns la 182k km , fara nici o problema dupa schimbul furtunului de retur antigel (sunt hotarat sa dau comanda de furtun de silicon , si corp filtru de aluminiu pentru a evita problemele de genul pe viitor , am vazut ca sunt un punct destul de sensibil la b48). https://imgur.com/a/cLravJ1 Am constatat ca amortizorul dreapta fata incepe sa curga incet (ma asteptam la nr asta de km sa se intample mai devreme sau mai tarziu ) . https://imgur.com/a/FLkVfql Vin la voi pentru sfaturi? Ce îmi recomandați? Amortizoarele sunt cele originale cu care a venit mașina și sunt adaptive. Mașina este folosită zilnic, dar aș face un compromis pentru un setup mai rigid și sportiv (dacă nu acum când sunt tânăr, mai târziu cu siguranță nu). Sunt deschis și la un upgrade, am văzut pe Bimmerpost că B16 Damptronic este cam singura variantă pentru seria F, care sunt și adaptive. Ca preț, am observat că sunt similare cu cele OE. Din ce am intrebat , doar pentru puntea fata pe OE , ajung undeva la 4500-5000 lei . Daca mai este cineva aici pe forum cu B48/58 cu multi km , sunt curios daca a schimbat cineva distributia la motorul asta ?
  14. Ai facut ceva log-uri in mers/pe dyno si verificat daca totul e in parametri dupa soft sau doar "a scris" softu pe masina si pa ? B48 sunt foarte rezistente, cu un potențial mare de tuning, de la un simplu stage 1 corect nu ar trebui să se întâmple nimic. Sunt B48 uri in afara cu 360 whp pe interne si turbo stock , folosite ca daily si nu au absolut nici o problema . Al meu b48 cu aproape 190k(stage 1 motor si xhp stage 3 la cutie de 30k ) in afara de furtunul de retur care este problema si la cele stock nu am nimic de reprosat . 400 cai e o valoare normala pentru un 30e stage 1. Încearcă să revii la harta originală, să faci câteva schimburi la fiecare 1-2.000 km și vezi dacă problema persistă.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.