Jump to content

xJohn

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3 330i F31

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

xJohn's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later

Recent Badges

22

Reputation

  1. Foarte posibil sa fie exact asta. Am dat un search pe youtube si am gasit un video cu un f30 care suna identic. O sa urc pe elevator sa verific. Mersi mult !
  2. A aparut acest sunet la al meu 330i f31. Un scartait foarte pronuntat din zona dreapta spate prezent doar in accelerari brutale la viteze sub 100 kph, dupa nu se mai aude. Am scos tot din masina/buzunare la usi in speranta ca sunetul vine de acolo dar inca e prezent. A mai avut cineva ceva asemanator? Macar sa stiu la ce ma astept inainte sa ajung cu ea la "doctor". Video:
  3. Mie mi se pare ca se aude normal. E sunetul de injectie directa specific motorului. Poate nu aud eu ce trebuie. Am b48 de 3 ani, cumparat cu 150k km si schimburi la 20k km. In prezent are ~220k km are stage 1 si merge perfect, nu mananca ulei intre schimburi ( 10k km) si nu am avut nici un fel de problema. Singurul sunet atipic, este wastegate rattle ul de la turbina, dar ala nu are rezolvare, cel putin fara sa schimbi turbina. Peste tot unde am vorbit mi-au spus sa merg linistit ca nu are ce sa se intample. Poate asta se aude si la tine, dar nu sunt sigur ca problema asta e prezenta si pe b38.
  4. Mai este nevoie de FSC repair kit pentru update de harti? Am ID6 pe masina. Vreau sa pun Europe Evo 2025-2
  5. Singurul regret la F31-le actual e ca nu l-am luat direct 40i. Acum ma uit dupa un m340i g21. Am mers cu unul recent si chiar am ramas impresionat.
  6. Da, odata cu soft ideal e sa scoti si limitarile de NM de pe cutia de viteze. Eu am soft la cutie de la xhp stage3, cu setari costum facute de mine. Cel mai mare avantaj este plecarea cu a 2 a de pe loc, cel putin in traficul din bucuresti e superb. Am facut soft la cutie inainte sa il fac pe cel la motor, iar ca experienta de condus, nu exista comparatie intre stock si soft xhp.
  7. Pe scurt fara sa intram in prea multe polemici: -sa nu cauti sa scoti mai mult de 270 cai din el, sincer as opta undeva spre 250 sa dormi linistit noaptea, nu te duc pistoanele -tinut cont ca 20i nu are racire la fel de buna ca la 30i asa ca la mers sportiv as sta cu ochii pe temperaturi, mai ales ca putere mai mare -> mai multa caldura generata de motor. In rest, sa nu faci rabat la ulei, schimbat la maxim 10k km, personal la al meu 330i am redus intervalul de schimb la bujii de la 60k la 40-50. La al meu 330i stage 1 la ultimul schimb, bujiile de 40k km aratau super ok, acum o sa schimb la 50k sa vad cum se prezinta. Am ~210k km cu b48b20b, soft de 40k km. Singura problema intampinata a fost furtun retur antigel, care este o problema cunoscuta la codul asta motor si bubuie si la motoarele stock. Am soft OTS de la MG Flasher, harta de benzina de 100, masina merge impecabil. Am scris mai in detaliu aici:
  8. Dupa parerea mea treaba sta cam in felul urmator: -daca stai la casa sau ai posibilitatea sa incarci masina zilnic -> clar 330e. Da, este posibil sa ai un consum ceva mai mare la drum lung odata ce se descarca bateria dar nu e un capat de lume. Iti asumi un eventual consum cu 1-2 litri mai mare la drum lung fata de o benzinara pur termic, dar compenseaza cu mersul prin oras cu consum f mic. -daca nu stai la casa/nu ai posibilitatea sa incarci masina zilnic, nu vad de ce ai alege phev. Toata "smecheria" e sa le incarci zilnic si sa te folosesti cat mai mult de baterie. Eu am cumparat 330i ul meu cu 150k km (f31) si mari probleme nu am avut probleme cu el. Doar un furtun de antigel, problema comuna la motorizarea asta. In rest masina a ajung la 210k, cu soft si la motor si la cutie si merge perfect. Pe g20 ai generatia a 2 a de B48, mai rezistenta ca prima. Sa te uiti atent daca iti cumperi 330e si vrei sa ii faci soft, sa cauti sa fie cod motor B48B20B. Pe 330e s-au pus atat motoare de 320i cat si de 330i detunate la 190 cai. Cele de pe 330i sunt mult mai rezistente si scot mai multi cai. Personal nu as face rabat la drivers asistence pro (il vezi dupa ledurile pe volan) si sistem audio h&k. In rest fiecare dupa gust/preferinte.
  9. Stiu pe cineva care are o experienta similara cu un x5 45e. Cand ia maxim de volan masina vibreaza ca si cum ar trece peste acele avertizari pe asfalt. La fel cand franeaza si ajunge la viteze mici/aproape sa se opreasca/accelerari bruste. La reprezentanta i au zis ca e cutia de transfer vinovata. Au schimbat ulei + resetat adaptari dar a revenit problema dupa cateva mii de km. Masina are tot in jur de 100k km . Nu stiu ce a mai facut de atunci.
  10. Salutare ! Din pacate masina este de vanzare. Este nevoie de ceva mai mare in familie, altfel nu renuntam la masina asta prea curand . Pret pentru forum : 23.000 Neg. Las anuntul de pe olx aici : https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-330i-f31-alpine-white-IDj3sHf.html?bs=olx_pro_listing
  11. xJohn

    F36 430i

    Salut! Am același motor pe un F31 din 2019 și, personal, sunt foarte mulțumit. Mașina are 192.000 km, este folosită predominant pe distanțe lungi, merge excelent și nu consumă ulei între schimburi (8-10.000 km). Am avut o problemă comună la acest motor, legată de furtunul de antigel, dar în rest nu am nimic de reproșat. Dacă este întreținut corespunzător, rezista multi km . Am văzut motoare B48 în US cu peste 400.000 km, cu distribuția originală și fără intervenții majore la motor, care încă funcționează foarte bine. Poți găsi mai multe informații aici.
  12. Am intebat specific de filtru de benzina la prima intrare in service cand am luat masina si asta a fost raspunsul . Nu am cercetat mai mult .
  13. Nu se schimba filtru combustibil la B48 . E integrat in pompa de benzina in rezervor .
  14. Furtun retur antigel din vasul mare , corp filtru si vas expansiune . Din cate stiu corp filtru a primit update si nu mai are carton tratat pe interior(dar e tot din plastic ) . Furtunul a primit si el update-uri in timp . Eu in 183k km am avut probleme doar cu furtunul retur .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.