Jump to content

mase

Members
  • Posts

    907
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

mase last won the day on August 26

mase had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bistrita

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10

Recent Profile Visitors

13661 profile views

mase's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

300

Reputation

  1. Pe lângă injectoare, simptomele descrise de tine mai pot fi date și de clapeta de bypass de la racitorul de gaze blocata, galerie de admisie cu probleme sau supapa EGR care agata.
  2. Nu sunt motive sa demontezi chiulasa. Dacă mai erau resturi de clapete în zona supapelor le vedea mecanicul când a inspectat zona, ca se vede foarte bine spațiul din jurul supapelor, ca nu e Groapa Marianelor acolo. Si nu, nu sunt motive sa le anulezi când ai posibilitatea de a le putea înlocui cu unele noi (bănuiesc ca ai F10). P. S. ca să te liniștești, am întâlnit zeci de cazuri ca al tau, cu clapete lipsa, măcinate parțial sau blocate în canalele de admisie ale chiulasei și s-a rezolvat prin extragerea resturilor și înlocuirea clapetelor cu un set nou.
  3. Stai liniștit! Dacă nu ai mai găsit claptele lipsa în canalele de admisie ale chiulasei înseamnă că au fost măcinate și aspirate în cilindru, iar ce a mai rămas apoi din ele a fost scos pe evacuare. Dacă nu a patit nimic motorul pana în faza asta, nu o sa mai ai probleme nici de acum înainte.
  4. La reprezentanta nu scoate nimeni power reduction. Din ce zona ești? Poate găsim pe cineva să-ți rezolve "problema".
  5. Teoretic se poate repara. Înlocuiești pistonul+biela defecte, păstrezi cuzineții tai, dacă nu sunt afectați, și aia este.
  6. Sigur ca merge, însă nu în parametri normali. Prin îndoirea bielei, cilindrul respectiv are un raport de compresie mai mic decât cel nominal, iar calculatorul de motor încearcă sa compenseze prin modificarea parametrilor de injecție, aspect evidențiat și de rezultatele afișate în poza postata de tine.
  7. Foarte probabil biela indoita la pistonul 4.
  8. Pompa de înaltă presiune își asigura lubrifierea exclusiv prin motorina care trece prin ea. Dacă pornești motorul cu goluri de aer pe instalatia de alimentare, pompa nu va mai avea lubrifierea asigurata și exista șanse ca frecarea metal pe metal dintre cama axului pompei și pistonas sa genereze șpan care se propaga prin tot sistemul de injecție, și știm cu toții ce urmează. În ISTA exista procedura de aerisire a sistemului de injecție, se numește BLEEDING FUEL SYSTEM.
  9. Si iti platesc ei masina daca iti ia foc?
  10. Fa un test de contrapresiune și dacă filtrul este încă în parametri poți să-i dai o resetare din ISTA.
  11. Elaborata teoria, dar nu asta este cauza. Cauza poate fi blocarea clapetei de bypass de la racitorul de gaze -> gazele recirculate ajung în stare superfierbinte (ără a mai exista posibilitatea de răcire pentru ca este blocat racitorul) prin conducta de bypass direct în admisie -> se gaureste admisia sau răcitor gaze fisurat-> glicol+depunerile de carbon din admisie-> amestec combustibil-> galeria se topește sau chiar ia foc.
  12. Verifica nivelul de ulei din cutie.
  13. E mai bine sa pui poze aici, sa beneficieze și comunitatea de soluția pentru problema ta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.