Jump to content

mase

Members
  • Posts

    895
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

mase last won the day on July 1

mase had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bistrita

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10

Recent Profile Visitors

13542 profile views

mase's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

289

Reputation

  1. E mai bine sa pui poze aici, sa beneficieze și comunitatea de soluția pentru problema ta.
  2. Da jos capacul de culbutori, pune motorul la punct și fa o poza la poziția pinionului de la axele cu came și una de deasupra, sa vad exact care este poziția axelor.
  3. De obicei, când se sparg culbutorii, se indoaie și axele iar în unele cazuri se crapa și suportul de axe. Sunt cazuri mai rare când se învârt lobii de pe axele cu came (sunt montați prin presare, nu sunt prelucrati din corpul axeler).
  4. Probabil volant montat incorect. L. E. Verifica și corecțiile injectoarelor.
  5. Foarte probabil sa ai nevoie de un nou kit de injecție (pompa înaltă presiune, rampa injecție completa, 4 injectoare) și de curățarea instalatiei de alimentare (rezervor, pompa din rezervor, conducte și înlocuirea filtrului de motorina).
  6. Ce motor are N47 sau B47?
  7. Din ce zici tu acolo, pare a fi problema la cutia de transfer. Du-te la service pentru constatare, ca dacă te iei după forumuri schimbi jumătate de masina și tot nu rezolvi problema.
  8. Probabil s-a bulit hard disk-ul din head unit.
  9. Pai nu prea are legătură cu cutia, e normal sa sara în N când se oprește motorul forțat. Posibil supapa EGR. Trebuie făcută diagnoza.
  10. După cum bănuiam. Mecanicul care ți-a schimbat flansa de la cardan, de PROfesioST ce este, a lăsat cutia de viteze sa atârne cu toată greutatea în cablul care face legătura dintre maneta schimbătorului de viteze din habitaclu și pârghia de la cutia de viteze de sub mașina. Ca urmare cablul respectiv s-a deformat/și-a modificat poziția normala de lucru, de aici și problemele tale. Ca și rezolvare, trebuie verificat dacă se mai poate readuce la starea inițială sistemul de actionare a pârghiei de la cutia de viteze. Dacă nu, înlocuit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.