Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Eugen B

Members
  • Posts

    1523
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Eugen B last won the day on June 7

Eugen B had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    undeva

Previous Fields

  • Masina
    E46 316ti

Recent Profile Visitors

22929 profile views

Eugen B's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. Eu cred ca a facut o treaba buna initiatorul ca a facut plangere la ANPC, deoarece in acest mod poate va genera schimbari in proces/flux de piese la vanzatorul respectiv; ca ii vor rambursa suma platita, ii vor inlocui produsele cu unele conforme, astea sunt detalii; Daca ar fi primit injectoare de Audi, Renault, etc, da, puteai vorbi de o eroare, dar atata timp cat a cumparat injectoare noi, sau nicaieri nu era indicat ca vorbim de posibilitatea de a primi piese reconditionate, ....mai au si nesimtirea sa ii mentioneze chestii legate de desfacerea coletului, etc. Poate nu este eroarea lor, ci eroarea/intentia furnizorilor , insa avand niste reclamatii la activ, poate isi vor imbunatati procesele de receptie/control inainte de livrare, si nu il vor mai pune pe client in fata unor situatii enervante.
  2. Pe masina din semnatura care ruleaza din an in pasti am montat acum vreo 9 ani prima oara crossclimate, pentru a scapa de corvoada schimbarii roti, si a fost una dintre cele mai intelepte alegeri, in cazul meu. La un stil de condus normal si legal nu am avut absolut nici o problema nici vara, nici iarna. Poate sunt mai moi pentru vara, la temperaturi peste 35 C, insa nimic de speriat; idem iarna, zapada, gheata, nu am avut probleme. Pe passat-ul socrului care are o varsta si nu mai poate manipula cu usurinta roti vara/iarna i-am montat kleber quadraxer 3 anul trecut; fata de crossclimate le simt mai zgomotoase, si acceasi observatie cu temperaturile foarte ridicate, poate mai moi ca michelin, dar repet, la condus normal/legal, nu sport si alte acrobatii isi fac treaba foarte bine (am facut vara asta 1500 km fara nici cel mai mic disconfort sau problema de siguranta). In weekend am facut un drive test mai prelungit si lipsit de limite intr-o zona slab circulata/dedicata cu o octavia rs (noul model); chiar daca are "doar" 275 cp, condusa in mod sportiv este evident ca ii trebuiesc anvelope performante, dar pentru cineva care conduce legal si normal, nu vad un mare impediment o anvelopa all season premium; mai nou si in configuratoare la multe marci se poate opta pentru anvelope all season.
  3. Este posibil ca simeringurile supapelor sa fie uzate/imbatranite, si uleiul sa se scurga in camera de ardere; legat de segmentare, un test de compresie ar trebui sa fie relevant. Acum mai mult de 10 ani am schimbat simeringurile la un motor N42 la un mecanic Florin, era pe vremea respectiva o referinta in materie , habar nu am daca mai are acelasi numar de telefon sau mai activeaza in domeniu(sper sa nu se considere reclama: 0728444108). Tin minte ca mi-a facut o impresie foarte buna, un om serios si parolist.
  4. Anvelopele ca anvelopele, dar aia e masina pe viata, pentru ca nu va mai cumpara nimeni asa ceva; un model nu foarte fiabil, o motorizare "exotica", taxe mari....combinatia ideala :)
  5. Nu stiu ce venituri lunare ai, si cat timp ai sa dedici pasiunii, dar un bmw vechi nu este exact ce trebuie; la varsta ta, foloseste banii pentru educatie/studii, sanatate (fa-ti abonament la o sala de sport), plimba-te, mergi in vacante,distreaza-te, un 525 in mintile lui costa vreo 10.000 euro, iar daca tu vei cumpara unul la un buget de 4000 euro, in mod sigur vei mai cheltui dublu suma de achizitie, sa ai o masina in stare buna de functionare.
  6. Nu vreau sa il judec pe respectivul youtuber, asa cum nu vreau sa emit judecati de valoare la adresa celor ce comenteaza la videoclipurile lui, insa dupa mine reflecta o imagine fidela a Romaniei: cu improviatii, cu tot felul de inovatii empririce. Nu vreau sa fiu arogant, pai respectivul este profesor universitar fata de ce gasesti in Emiratele Arabe Unite, sau chiar si in tari occidentale, insa nu pot remarca, din calitatea de inginer politehnica, cu cinci ani de profesat in domeniul productiei de scule de precizie, si utilizare masini cnc in uzinarea metalelor, el face niste potriveli si improvizatii (m-a durut capul si am inchis in momentul in care el , manual, freza scaunul supapelor). Dar repet, el e de apreciat ca e transparent si explica ce face, si are curaj sa incerce, pacat ca majoritatea urmaritorilor viseaza masini premium la bani de vacanta in destinatii ieftine. Macar asta nu e arogant ca atelierul de detailing, care tine lectii de morala, invata pe rost comentarii( pentru cei mai in varsta ce au prins scoala mai demult), si mine cu gratie/sterge sistematic comentarii ce il contrazic.
  7. Daca eti pregatit sa investesti constant intr-un motor oarecum complex si destul de sensibil, consumul va fi ultima ta grija: motorul respectiv se numeste N42, cauta pe forum cu functia search detalii despre motorizare, probleme si consum. Nu cred ca vei gasi usor ceva intertinut si functional 100%. Urban este relativ, intre 9 si 15, in exterior intre 5.8 si 9, depinde de trafic, viteza si stil de condus.In stare buna, functional 100% motorul consuma putin fata de motoarele de 1.8 litri aspirate de putere similara, insa vorbim de un motor conceput la sfarsitul anilor 90.
  8. Eu as incepe prin a schimba mecanicii pe care ii frecventezi; suspectez ca datorita varstei, cel mai probabil sondele lambda sunt "obosite", de unde probabil amestecul carburant/aer nu mai este corect, rezultant o ardere incompleta, sau probleme de amestec(la ITP ar trebui sa iti ofere acel tichet cu valorile, sa vezi despre ce e vorba).De asemenea, convertizorul catalitic nu mai este in parametri, ceea ce poate duce la depasirea unor valori. Ideal ar fi sa identifici pe cineva cu experienta si tester pentru modelul tau (care ae deja o varsta), inainte sa te gandesti la segmentare motor (as zice la varsta lui ca si simeringurile supape sunt uzate si apar scurgeri de ulei in camera de ardere, de unde fum/noxe marite). Succes!
  9. Fara sa se supere initiatorul topicului, dar eu citind topicul intelesesem ca locuieste in Austria si a achizitionat masina de la un dealer local BMW....pana la urma e treaba lui de la cine a cumparat, ca nu i-am finantat noi achizitia. Ce mi se pare surprinzator este cum pompa de ulei se poate bloca, iar toata multitudinea de senzori sa nu poata detecta o asemenea problema fatala, sau cum nu apare un martor de presiune scazuta, aici mi se pare ca dpdv conceptie noile modele au lipsuri evidente.
  10. Reviziile la 30k sunt ceva absolut normal in Franta, eu mi-as pune intrebari si daca au fost efectuate in realitate (in mod evident vorbim de o masina ce a fost in regim "leasing")- de multe ori firma de leasing (ca e arval,ald, etc) cauta sa isi scada cheltuirlile, asa incat reviziile ajung sa fie facute in diverse retele (speedy, norauto, etc), si nu in reprezentante, unde de multe ori se schimba ulei , dar nu si filtru, si alte inginerii. Masina murdara, pai Tiriac Auto nu poate sa gaseasca o firma colaboratare sa igienizeze masinile inainte de a fi prezentate clientilor? Eu i-as intreba daca li se pare respect fata de client sa prezinte masina in starea in care a lasat-o Rachid cand i s-a terminat contractul de leasing? Daca nici atat lucru nu fac, ce sa mai vorbim de inspectii tehnice.
  11. Din ce informatii gasim pe internet existat o perioada in care dezactivare airbag pasager (existenta mufei respective) era conditionata de achizitia pachetului isofix, deci s-ar putea sa nu ai posibilitatea sa dezactivezi acel airbag, atunci singura solutie e montarea scoicii in spate: https://www.babybmw.net/threads/passenger-air-bag-no-switch-possible-to-turn-off.29703/
  12. Exemple sunt in UE, cred ca sunt tari ce nu au nici un fel de taxa, asa cum sunt tari care taxeaza serios: https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F35947?lang=en apoi mai exista si zone in care nu mai poti circula cu Euro 3 sau mai jos(zonele respective se extind in fiecare an): https://www.certificat-air.gouv.fr/ Mi se pare aberant ca directorul unei companii private vine el impaciuitor si propune proiecte de legi ministrului, intr-un stat normal ar fi trimis la plimbare :https://www.constitutiaromaniei.ro/art-74-initiativa-legislativa/
  13. Cauzele multiple, probabil soferul se uita in telefon, neatent, etc, venise si el ca turist la Brasov si se plimba cu masina, asa cum fac zilnc mii de cocalari ce freaca centrul cu masina. Bine ca nu se afla nimeni pe trotuar in momentul respectiv. Vina este si a primariei, care nu are tupeu sa reglementeze traficul in zonele aglomerate, sa impuna gradual restrictii, sa mai tina in afara orasului toate rablele poluante, sa faca un centru vechi accesibil doar cu transport in comun si taxi.
  14. Se vand in Europa, reprezentanta asta este de vreo 6 luni: https://www.cadillaceurope.com/fr-fr/locations
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.