Jump to content

bmw e46 320d 110kw 2004 - fum negru


Recommended Posts

  • 1 month later...

post-9843-0-43251600-1383941128_thumb.jpg

O intrebare am si eu ,am schimbat un injector(sh) la masina mea e46 320d 150cp, am incercat sa rescriu codul de pe el dar nu ma lasa DIS zice ca nu poate si sa reincerc sau sa bag codul generic AAAAAE. Mentionez ca masina merge in schimb mi-au crescut valorile pe injectoarele 2 si 3. Acum nu stiu daca e de la asta dar am rescris cu ocazia asta si restul injectoarelor care evident cand le-am pus nu le-am rescris. Poate nu inteleg eu literele si cifrele de pe injector care oricum au un format ciudat o sa atasez si poza cu injectorul respectiv poate imi spuneti voi ce intelegeti de pe el. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Si mi imi scoate masina fum negru. In plus si consumul este destul de mare aprox 8,6 afara fara sarit de 140 km/h si in jur de 12-13 in oras. Mentionez ca am spalat galerie admisie,egr,epurator, verificat furtune aer. Am pus masina pe un tester la care nu imi da nici o eroare dar cand am turat motorul cu masina pe loc am constatat ca nu se tureaza mai mult de 4000 rpm si in plus la turatia ei maxima avea un mers galopat. Atunci mi s-a zis ca e posibil ca motorul sa fie prost resoftat si ca mototul nu este capabil sa preia debitul mare furnizat de turbina. Va solicit un punct de vedere fata de cele mai sus prezentate. Multumesc.

 

Bmw e46/2003/150hp/cutie automata.

Edited by Redcobra30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ce treaba are debitmetru de pe motorizare de 2,5 cu parametrii debitmetrului de 2,0? Ai fost la o diagnoza sa vezi exact daca e debitmetru? Daca masina inainte de soft functiona normal iar dupa soft, fumega, softul e prost. Nu este suficient sa umbli in harta de injectie si sa modifici cantitatea injectata in motor. Daca softul era facut ca lumea nu trebuia sa pui debitmetru de 2,5 astfel incat cantitatea de aer citita de DDE sa fie cat de cat corecta.
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are debitmetru de pe motorizare de 2,5 cu parametrii debitmetrului de 2,0? Ai fost la o diagnoza sa vezi exact daca e debitmetru? Daca masina inainte de soft functiona normal iar dupa soft, fumega, softul e prost. Nu este suficient sa umbli in harta de injectie si sa modifici cantitatea injectata in motor. Daca softul era facut ca lumea nu trebuia sa pui debitmetru de 2,5 astfel incat cantitatea de aer citita de DDE sa fie cat de cat corecta.
Link to comment
Share on other sites

Bun si când ai facut softul nu ai verificat daca in live data daca parametri sunt ok?

Vii si pui o intrebare, dar nu dai toate datele. Fumul negru când e vorba de soft, mai ales unul copy-paste cam de acolo este. Si cum la fiecare "colĂâş de strada" dai de cate un tuner, era posibil ca asta sĂŁ fie cauza.

 

Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat debitmetre atât la diesel cât si la benzinã pe E34, E39 si E46. Pe niciunul nu am facut reprogramari sau rescrieri de parametri.

 

Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

resoftarea am facuto acum 1 an de zile totul a fost OK

fumul negru a aparut de cateva zile am schimbat debitmetru si a disparut acel fum negru ... la e46 136 cai trebuie reprogramat debitmetrul ?

Salut!La E 46-136HP Se recomanda reset la ECU.Obligatoriu.Deoarece debitmetrul pe care il schimbi este fabricat dupa anul 2002.Pentru debitmetrul fabricat inainte de 2002 nu se recomanda aceasta operatiune.Am schiumbat si eu la un 136hp debitmetrul si a trebuit resetat ECU.Dupa reset masina tragea bine.

 

P.S.In cutia debitmetrului era o hartie in care era specificat clar ca la debitmetrul fabricat dupa 2002 se da reset la ECU.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut

Am si eu o problema la un bmw 320d fl 150 cp Euro3

Am schimbat decurand injectoarele la masina, iar cand o pornesc merge aiurea motoru (trepideaza), plus ca am variatii la relantiu.

Am pus masina pe tester si pe injectoarele 2 si 4 nu imi da nici o valoarea iar la 1 si 3 corectiile sunt foarte mari.

Mentionez ca am schimbat injectoarele si am aceiasi problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Am avut si eu problema asta, cu fumul negru + consum marit + putere scazuta (putin) + zgomot. La masina mea a fost furtunul care iese din intercooler si urca spre teava metalica spre EGR. Avea o fisura de cca 3 cm. Initial l-am bandajat cu banda adeziva argintie (sau gri), apoi l-am inlocuit cu un tub nou after market (115 lei). Codul 11617799397. Dupa schimbare => alta masina. Ies la fuga toti cei 150 CP. :) Edited by Old Guy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Am avut si eu problema asta, cu fumul negru + consum marit + putere scazuta (putin) + zgomot. La masina mea a fost furtunul care iese din intercooler si urca spre teava metalica spre EGR. Avea o fisura de cca 3 cm. Initial l-am bandajat cu banda adeziva argintie (sau gri), apoi l-am inlocuit cu un tub nou after market (115 lei). Codul 11617799397. Dupa schimbare => alta masina. Ies la fuga toti cei 150 CP. :)

 

Salut poti sa dai ceva detalii despre furtunul ala? e cel subtire imbracat in captuseala textila? sau cel cu 3 capete care merge de la debitmetru la turbina?

Am si eu aceeasi problema cu un 318d 2004 scoate fum si am impresia ca sta masina pe loc cand accelerez ... turbina am impresia ca porneste foarte tarziu.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.