Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Tocmai in Pipera? :rolleyes:

Mi-a fost in drum,nu e asa departe totusi :wink:

 

:) Misto rau pachetul M! :heart:

Mersi ! Pentru mine a fost primul criteriu cand am ales masina.

 

te-am vazut asta vara in pipera - jolie ville

Trec destul de des pe Iancu Nicolae,chiar si de 3 ori pe zi :LMAO: Salutari

Link to comment
Share on other sites

Trafic normal,dimineata destul de lejer insa compeseaza cu dupa amiaza cand este mai aglomerat,in rest fataiala prin oras. Masina are start/stop .

 

 

Consumul asta este obtinut cu start/stop activat, banuiesc :) , nu? Daca da, ai incercat un consum si cu el dezactivat?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Eram curios sa aflu un consum de oras fara el de tot. Eu l-am folosit 150 km in 2008, din pura curiozitate, iar de atunci niciodata:)

Ma gandesc la tampoane motor/esapament, electromotor, baterie s.a. Multi imi spun ca este gandita sa functioneze asa, dar eu tot pe e mea o tin. Este o gaselnita care nu isi are utilitatea decat in timpul stationarilor indelungate. In coloanele din Bucuresti unde faci un metru - stai/ doi metri - stai si pe mine ma enerveaza.

Altii zic ca se reduce considerabil numarul orelor de functionare la turatii scazute si de aici creste durata de viata a motorului. Parerile sunt impartite, de asta eram curios sa aflu si ce spui tu.

La mine sunt 2l/100 km diferenta consum intre "cu" si "fara" ( e82 2.0d 177cp )

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am stat sa vad ce si cum,el fiind activ la fiecare pornire,stiu ca este posibilitatea codarii cu remember last setting,dar nu m-a interesat.Sper ca macar 5 ani si aproximativ 120.000 km cat intentionez eu sa pastrez masina,sa functioneze in parametri,dupa..... Oricum dupa expirarea garantiei initiale,imi voi face extindere,asa ca sunt acoperit ( gandire pur teoretica )
Link to comment
Share on other sites

start/stop-ul e doar un artificiu folosit pentru a reduce emisiile de carbon si consumul pentru a se incadra in norme, altfel personal mi se pare enervant in trafic bara la bara. Pe de alta parte, masina e foarte frumoasa :thumbsup:, nicio remapare la orizont?
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de aprecieri ! Am avut o tentativa de la Hartge,dar am renuntat in perioada de gratie,deoarece partea cu garantia era destul de neclara,iar eu traind in Romania,in caz de probleme majore nu imi permiteam ( ca si timp,nu neaparat ca bani ) sa merg pentru constatari/teste la ei in Germania....Ma rog,astept upgrade-ul de la M Performance,nu este semnificativ,insa este safe,dar vad ca dureaza,trebuie sa apara intai pe 428i si probabil atunci voi face modificarea.
Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur voi cumpara setul de jante pe 18" Turbine cu anvelope RFT Pirelli Sottozero ( in configuratia asta vin la reprezentanta ).Ma gandeam sa imi cumpar doar un set de anvelope Michelin Alpin,insa pe 19" sunt destul de dificil de jantat si dejantat mai ales RFT in fiecare primavara/toamna si oricum sunt cam mari pentru iarna.La tine e putin diferit avand jante mai mici,se lucreaza altfel in cazul in care vrei sa iti cumperi doar anvelope ( eu aleg RFT fiindca nu vreau sa am batai de cap in caz de pana,insa parerile sunt impartite aici.....)
Link to comment
Share on other sites

Ieri m-am apucat sa imi schimb filtrul de polen.....nu stiu cum era la E90,insa la F30 trebuie sa desfaci doua suruburi pentru a da jos plasticul de sub torpedou ( am ramas placut surprins sa constat ca in acel plastic mai am o priza de 12V de care nu stiam ) apoi mai desfaci inca doua de la capacul corpului in care sta filtrul infipt,precum si doua cleme de plastic suplimentar fata de suruburi. Sta infipt acolo pe semicerc datorita formei corpului filtrului si nu drept cum ar fi normal.Ca si diferente intre cel pus din fabrica si cel nou cumparat de la reprezentanta,se observa clar ca cel initial are marginile pe semicerc rigide,iar cel nou este ca si unul normal,dar flexibil pentru a putea lua aceea forma / ambele sunt Valeo.
Link to comment
Share on other sites

Ieri m-am apucat sa imi schimb filtrul de polen.....nu stiu cum era la E90,insa la F30 trebuie sa desfaci doua suruburi pentru a da jos plasticul de sub torpedou ( am ramas placut surprins sa constat ca in acel plastic mai am o priza de 12V de care nu stiam ) apoi mai desfaci inca doua de la capacul corpului in care sta filtrul infipt,precum si doua cleme de plastic suplimentar fata de suruburi. Sta infipt acolo pe semicerc datorita formei corpului filtrului si nu drept cum ar fi normal.Ca si diferente intre cel pus din fabrica si cel nou cumparat de la reprezentanta,se observa clar ca cel initial are marginile pe semicerc rigide,iar cel nou este ca si unul normal,dar flexibil pentru a putea lua aceea forma / ambele sunt Valeo.

 

 

aaaa...filtrul de polen(LE :) , e prea de dimineata) nu mai este in fata sub parbriz? adica il montezi ridicand capota nu prin interior...

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Da,este in habitaclu sub torpedou,de asta intrebam cum era inainte.

 

 

La fel este pe la Renault Clio cel putin! Pe vremea cand aveam Logan, evident ca nu vine cu filtru de polen, dar era un loc sub torpedou unde unde trebuia sa tai un plastic, era chiar delimitata zona in plastic, unde puteai sa montezi un filtru de polen de la Renault Clio! Pracitc dupa ce decupai respectiva fereastra aveai acces la traseul de ventilatie, si-l "blocai" oarecum cu acest filtru!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.