Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Ok, si-a luat numerele de pe masina pentru ce? vrea sa o repare si sa o vanda mai departe, wtf, care e logica? oricum individul sau asigurarea lui ar trebui sa plateasca toate cheltuielile legate de reparatie stalp, deplasari, ecologizare, indepartare epava de pe domeniul public, iar masina ar trebui inclusa la rar pe o lista de epave neinmatriculabile

Link to comment
Share on other sites

Ok, si-a luat numerele de pe masina pentru ce? vrea sa o repare si sa o vanda mai departe, wtf, care e logica? oricum individul sau asigurarea lui ar trebui sa plateasca toate cheltuielile legate de reparatie stalp, deplasari, ecologizare, indepartare epava de pe domeniul public, iar masina ar trebui inclusa la rar pe o lista de epave neinmatriculabile

 

Ca sa castige timp sa musamalizeze cu cat mai putine urme - poate are ce ascunde - baut, drogat,fara carnet .

Link to comment
Share on other sites

La unghiul ala probabil i-a trecut capul pe langa airbag, o miscare destul de lunga, centura pretensionata...e usor sa iti rupi gatul.

Sau centura pe burta, nu sub burta si facut organele interne praf.

Iar masinile mici de la Porsche niciodata nu au fost foarte sigure,"The Widowmaker", nu le-a testat vreodata la EuroNcap, daca n-au avut vreo una la testare, ridica semne de intrebare.

Iar daca ne luam dupa rezultatul lui Taycan, 85%, iar banalul Clio 5 are 96%, strict de protectia pasagerilor, nu siguranta electronica.

Probabil si-a pastrat forma din cauza lui 6in linie, v8 sau ce motor mare are in fata. Motor mare, spatiu putin de absorbit impactul, soferul incaseaza impactul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bun, da' si daca ar fi derapat, vectorul de viteza tot e paralel cu bariera. Coliziunea cu asa o bariera trebuie sa fie la un unghi extrem de mic si consecintele sa fie mult mai mici. Parerea mea. Asta e ideea la autostrazi? Nu exista impact frontal, unde vectorul de viteza e la un unghi de 90 de grade fata de obstacol.
Link to comment
Share on other sites

Daca circula tare pe banda 2 si a pierdut controlul spre banda 1, a corectat prea mult spre 2, o fi luat vreun hop sau a fugit masina inainte de un hop, e posibil ca asta sa il fi accelerat in parapet.

Corespunde orarecum si unghiul.

Link to comment
Share on other sites

Din cate vad in poza de sus, pare ca a ras parapetul dintre sensuri pe ceva distanta. Ma gandesc ca ori o fi prins cumva un capat de parapet si a intrat in el frontal (lucrari sau cine stie ce), ori a intrat lateral in parapet, l-a rupt pentru ca e facut prost si dupa aia a continuat cu botul prin parapet.

 

Edit: nu cred ca are nicio legatura cu asfaltul. Pur si simplu mergea prea tare. Am mers de multe ori pe autostrada aia, si nu neaparat cu viteza legala, si n-am avut niciun moment vreun stres cu pierdutul controlului. Nu ma dau cu 200 la ora, totusi..

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

E dreptul lui sa raporteze accidentul in termenul prevazut legal, daca nu sunt victime. Dar asta ca a luat numerele, ar trebui sincer tratata ca si cum asa a circulat cu masina. O lasi acolo? Foarte bine, dar nu iei numerele acasa!

Dar cu VIN-ul ce a facut?

L-a luat si pe ala?

 

O masina nu poate fi gasita si dupa VIN, a cui propietar este?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eram curios, credeam ca e electrica cu greutate mai mare, ca un tir, nu sta la povesti cu barierele... Nu are importanta.

 

Panaramera turbo are cam 2 tone. Taycan-ul are cu 10% mai mult. Nu ar fi facut nicio diferenta daca gigelul mergea atat de tare cat sa scape masina de pe sosea.

Link to comment
Share on other sites

Concluzia ultimelor posturi ar fi ca

> Porsche e sub Reno la siguranta pasagerilor

> Daca era stratul de asfalt mai gros (nu se fura), nu murea un biet cetatean posesor de Panamera alba pe autostrada

> Se poate afla dupa VIN “a cui” proprietar este autoturismul (adica masina detine pe cineva/ceva - poti afla dupa seria de caroserie)

> In 2020, viteza mare nu inseamna 200, totusi. 2020, cand un Polo ajunge la 200 lejer, nechinuit.

 

Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare. E luni, cu totii am inceput mai greu.

 

LE: “Ontopic”, as incepe cu verificarea informatiei; in lead se anunta moartea unui om si ranirea altor 2, iar din textul stirii, care cuprinde comunicatul Politiei Rutiere, aflam ca ar fi 3 persoane ranite carora li se acorda ingrijiri la fata locului.

Trecand peste acest aspect, sunt multe feluri in care putea muri soferul; pare ca a intrat cu laterala dreapta in parapetii care aveau toate sansele sa intre in masina...pana la sofer. Sau, pur si simplu, soferul avea covid si a apucat sa moara inaintea accidentului, asta fiind cauza evenimentului rutier.

E luni :).

 

PS: Scuze, am jignit Reno, era vorba de Clio; Clio e mai sigur ca Porsche. /s

Edited by MikeOnline!
  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.