Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

Alex, depinde foarte mult ce fel de VW.

 

Compresoarele de pe Golf,Octavia de exemplu nu au ambreiaj, ci o supapa ce controleaza presiunea (compresorul se invarte tot timpul). 65 de pagini de lectura despre problema lor aici.

 

feitosak1: chiar daca difera tipul de compresor si instalatie, as recomanda macar sa dai un ochi pe acel topic si sa vezi pe la ce diverse ateliere s-au invartit oamenii si ce au rezolvat.

Edited by iwolffy
Link to comment
Share on other sites

Merci pentru sfaturi. Mai astept si altele :)

 

Cred ca primul pas ar fi o constatare, sa vad daca e pilitura in instalatie sau nu. Apoi e clar ce trebuie sau nu trebuie facut.

 

Totusi, as fi curios, care e motivul pentru care cedeaza compresorul>? Pur si simplu, din cauze mecanice? Caldura de azi poate sa fi influentat in vreun fel? Mergeam prin soare bara la bara si imi arata 48 de grade CB-ul, n-am vazut in viata mea asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai scriu si altceva, daca tot am revenit :)

 

Acum vreo 2 luni am fost in vacanta, in Corfu. Vreo 3000km dus-intors, cu tot cu plimbari p-acolo. Am facut revizia la BES inainte de plecare.

 

Vreau sa spun ca a fost primul drum atat de lung cu masinuta asta, si mi-am dat seama cat de perfecta (scuzati exprimarea) este pentru drum intins si cat de chinuita este in oras. Am mers asa cum mi-a permis soseaua, chiar cu 250 pe unde am putut. De la 150 la 220 are zvac atat cat este necesar sa poti depasi aproape orice. La intoarcere am venit impreuna cu o un amic care are un S AMG si am mers pe autostrada la greci vreo 300 km pe pilot automat cu 220-230, zici ca rulam cu 90 pe drum national.

 

Ce am mai constatat: dupa ce am facut revizia am observat ca masina se comporta mai bine, mai mult ca sigur datorita faptului ca am schimbat filtrul de aer, in general merg pe drumuri prafuite si era cam varza. O sa-l schimb la 6 luni, nu mai astept un an.

Link to comment
Share on other sites

La VAG, am schimbat toata instalatia. M-a lasat compresorul si a trebuit sa schimb totul.

Ma rog, a fost pe garantie insa se punea problema de span in ea.

Nu stiu cum vei iesi mai ieftin in acest caz, este destul scumpa treaba asta.

Chiar azi, la MHS, era un X1 18D cu o astfel de problema, iar proforma era undeva in jurul sumei de 1800 EUR.

Poti sa o repari si altfel, insa cred ca o reparatie ca la carte implica schimb total.

De fapt si fabrica spune la fel.

Sorry!

 

BTW, nice car! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai scriu si altceva, daca tot am revenit :)

 

Acum vreo 2 luni am fost in vacanta, in Corfu. Vreo 3000km dus-intors, cu tot cu plimbari p-acolo. Am facut revizia la BES inainte de plecare.

 

Vreau sa spun ca a fost primul drum atat de lung cu masinuta asta, si mi-am dat seama cat de perfecta (scuzati exprimarea) este pentru drum intins si cat de chinuita este in oras. Am mers asa cum mi-a permis soseaua, chiar cu 250 pe unde am putut. De la 150 la 220 are zvac atat cat este necesar sa poti depasi aproape orice. La intoarcere am venit impreuna cu o un amic care are un S AMG si am mers pe autostrada la greci vreo 300 km pe pilot automat cu 220-230, zici ca rulam cu 90 pe drum national.

 

Ce am mai constatat: dupa ce am facut revizia am observat ca masina se comporta mai bine, mai mult ca sigur datorita faptului ca am schimbat filtrul de aer, in general merg pe drumuri prafuite si era cam varza. O sa-l schimb la 6 luni, nu mai astept un an.

 

 

De cateva zile am venit si eu din Grecia, mi-au placut la nebunie autostrazile lor si mai ales ca nu am vazut politie la ei, poti sa mergi cat duce masina lejer.

Ce am observat la ei o chestie ciudata nu stiu daca ai prins sa mergi pe aceea autostrada pe langa mare plina de curbe si limite de 80 si 100 mi sa parut foarte ciudat pentru o autostrada.

 

Apropo de problema ta incearca sa vezi daca ai span in instalatie prima data si dupa cauta compresor sh, chiar nu se merita sa faci o investitie asa mare in masina sa pui compresor nou, presupun ca nu vrei sa o mai ti 2-3 ani.

Cauta pe situl: http://www.dezmembrarimasini.ro/

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar nu e politie la greci, sunt mai ocupati cu anarhistii si protestatarii. Au doar camere care nu functioneaza :) Stiu de la un prieten grec, mi-a spus ca pot merge cum vreau ca sansele sa ma prinda vreun radar sunt aproape zero :) n-am mers pe autostrada aia.

 

Nu stiu cat o sa mai tin masina, posibil sa o mai tin ceva vreme pentru ca imi place foarte mult. Am gasit un baiat care mi-a spus ca daca nu am span in instalatie imi repara compresorul 99%. Oricum, chiar daca se poate repara ma gandesc sa imi caut unul SH sa il am de rezerva.

Link to comment
Share on other sites

Merci Adi. Am vorbit cu Teo, se pare ca il sunasera si cei de la BES cand am fost eu la ei. El e plecat in vacanta, dar voi merge luni la serviceul lui pentru constatare si baietii lui il vor anunta despre ce e vorba si rezolvam problema. Avand mai multe recomandari, voi merge la Teo, prefer asa decat sa merg la un service gasit pe google.
Link to comment
Share on other sites

Am vorbit sambata cu Teo. El e plecat in vacanta asa ca am fost la el la service si am discutat cu un alt baiat, Dan. Mi-a explicat cum sta treaba si am ajuns la concluzia ca cea mai buna solutie este schimbarea intregii instalatii (compresor, radiator si filtru de nustiucare). Se vede ca s-a topit ce era in compresor, ambreiajul, pur si simplu a curs afara. Nu imi dau garantie decat daca schimb toata instalatia. Mi-a explicat ca daca schimb doar compresorul de exemplu este posibil sa cada iar dupa o luna, sau sa nu cada, in functie de ce e pe instalatie. Deci schimb toate piesele si spala si instalatia.

Pretul e de 3.000 ron (2.400 piesele si 600 manopera). Rezolvam miercuri.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

Da, e un pret ok. Compresorul este Denso, radiatorul am uitat, aftermarket oricum. Am mai contactat 2 serviceuri, pentru aceeasi treaba (aceleasi piese si manopera) unii mi-au cerut 3.900 si ceilalti 4.700 ron. Cei cu 4.700 mi-au spus ca manopera e 1.700 ron, "Domne e Bemve domne nu-i matiz".
Link to comment
Share on other sites

Zice ca nu. Ca cel mai probabil e contaminat cu mizeria aia de ambreiaj topit. Si ca asta poate afecta compresorul in scurt timp. Oricum radiatorul AM este vreo 600 ron, nu ma mai complic sa nu-l schimb. Compresorul e cel mai scump in tot angrenajul, si ala e clar ca trebuie schimbat. Si manopera e f scumpa ca e Bemve :)))))

 

Mi-a spus baiatul ca undeva lana radiator este un filtru care contine nush ce particule de silicat nu stiu de care, si ar trebui schimbat o data la 3 ani (silicatul ala). Ca un consumabil gen antigel. Daca nu il schimbi, se poate intampla ce mi s-a intamplat mie. Acum nu stiu cat e de adevarat, asta mi-a spus.

Link to comment
Share on other sites

Zice ca nu. Ca cel mai probabil e contaminat cu mizeria aia de ambreiaj topit. Si ca asta poate afecta compresorul in scurt timp. Oricum radiatorul AM este vreo 600 ron, nu ma mai complic sa nu-l schimb. Compresorul e cel mai scump in tot angrenajul, si ala e clar ca trebuie schimbat. Si manopera e f scumpa ca e Bemve :)))))

 

Mi-a spus baiatul ca undeva lana radiator este un filtru care contine nush ce particule de silicat nu stiu de care, si ar trebui schimbat o data la 3 ani (silicatul ala). Ca un consumabil gen antigel. Daca nu il schimbi, se poate intampla ce mi s-a intamplat mie. Acum nu stiu cat e de adevarat, asta mi-a spus.

Eu stiam de 2 ani.Filtrul asta care este vro'80 lei este una din cauzele pentru care i-ti moare compresorul.

Toate compresoarele de pe masinile moderne(cu multa electronica) sunt subdimensionate d-aia si pica pe capete.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

`Gata, am rezolvat. Schimbat compresor, radiator si filtru, curatat instalatia, 3000 ron. Baga acum un aer rece de nu-mi vine sa cred :p In ultima vreme parca mi s-a parut ca aerul nu e foarte rece, asa cum era vara trecuta, dar am zis ca mi se pare.

Aaaa.......compresorul era crapat, spart, pur si simplu avea o gaura cat o moneda de 50bani in partea de jos. Ca si cum a explodat. N-am simtit nimic in mers, in ziua cand si-a dat duhul. Mi-a zis Dan, cred ca e frate cu Teo, ca am avut mare noroc ca nu a sarit cureaua de pe el sa-mi provoace alte daune p-acolo.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul este in radiator, in partea aia cilindrica. Arata ca un tub. Se numeste filtru uscator. Zice-se ca se schimba la 2-3 ani. Eu iti spun ce mi-au spus si mie cei de la service, nici eu nu aveam habar de asa ceva. Au parut baieti foarte seriosi, recomandati din toate directiile, nu cred ca inventeaza.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.