Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Eu pot sa-ti compar 18" cu RFT (vara) vs 17" nonRFT (iarna) ambele cu anvelope Continental. Diferenta chiar si intre astea 2 este atat de mare incat nici in cele mai erotice vise n-as trece pe 19" !!!

Nu am condus cu cele de 17 la fel de sportiv ca si cu cele pe 18 ca sa observ diferenta (sunt sigur ca este) insa ca si confort sunt net superioare...nu mai troncane toata masina la gropi, linii de tramvai sau chiar la crapaturi in asfalt. Pe toate le simteam cu cele de 18. La "speed bumps" aproape ca opream de tot...cu cele de 17 nu se mai simt asa "ascutite".

 

Sunt convins ca o parte din disconfort este si din cauza RFT-urilor si cu siguranta cand se vor uza cele de 18" voi trece la nonRFT.

 

Daca tii la masina, daca nu ai de gand sa o schimbi prea repede si daca te deranjeaza zgomotele in masina nu-ti recomand peste 19" in Romania.

Nici nu am pus problema de PESTE 19. Si eu cred ca ai "probleme" si din cauza RFT ului. Oricum ..inclin si eu spre 18. Cel mai bine ar fi fost sa pot vedea doua masini cu modelul pe care il vreau..una pe 18 si una pe 19 :))

Link to comment
Share on other sites

Nici nu am pus problema de PESTE 19. Si eu cred ca ai "probleme" si din cauza RFT ului. Oricum ..inclin si eu spre 18. Cel mai bine ar fi fost sa pot vedea doua masini cu modelul pe care il vreau..una pe 18 si una pe 19 :))

 

Eu am crezut ca citim tot, nu doar ultimele 5 cuvinte. Evident ca ma refeream la peste 18. Probabil m-am grabit si am gresit cand am scris.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare pe la voi: la ce interval faceti voi schimbul de ulei si filtre (F10 N47)? La E60 N47 il faceam la 10k-12k km (KM 70% erau urban facuti),iar la F10 am 12k km facuti de la ultimul schimb (tot cam 70% urban), uleiul pus a fost BMW 5W30 Twin Power Turbo,vreu sa merg sa fac schimbul si sper ca nu am depasit pragul de kilometri recomandat intre schimburi. Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Salut! Sunt nou pe aici. Ma poate ajuta cineva sa-mi trimita o poza in privat cu interiorul unui f.10 care are interiorul din lemn fin, volan sport si padele. Ma intereseaza poza sa fie facuta de pe bancheta din spate ca sa cuprinda bordul tot si parbrizul. Multumesc anticipat!

P.S:nu sunt posesor de bmw doar pasionat...imi trebuie poza pt. un album...daca scaaunele sunt negre cu atat mai bine...

Link to comment
Share on other sites

O intrebare pe la voi: la ce interval faceti voi schimbul de ulei si filtre (F10 N47)? La E60 N47 il faceam la 10k-12k km (KM 70% erau urban facuti),iar la F10 am 12k km facuti de la ultimul schimb (tot cam 70% urban), uleiul pus a fost BMW 5W30 Twin Power Turbo,vreu sa merg sa fac schimbul si sper ca nu am depasit pragul de kilometri recomandat intre schimburi.

 

Pragul recomandat este de 30.000Km. Depinde cine vrei sa ti-l recomande...

 

Eu fac doar schimbul de ulei la ~15.000Km si la 30.000 schimb si restul filtrelor.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara,am achizitionat in urma cu 6 luni un bmw seria 525d f10 de la bmw mhs,provenienta germania iar uleiul cu care a venit masina a fost 0w-30,dupa ce am facut schimbul de ulei am pus 5w30 bmw twin power turbo,sunetul motorului s-a schimbat,masina vibreaza mai tare si motorul este mai zgomotos la rece si accelerari peste 2300rpm se simt vibratiile fata de schimbul anterior,ce ulei ma sfatuiti sa pun? Precizez ca masina are 112000 km si garantie 2 ani
Link to comment
Share on other sites

Buna seara,am achizitionat in urma cu 6 luni un bmw seria 525d f10 de la bmw mhs,provenienta germania iar uleiul cu care a venit masina a fost 0w-30,dupa ce am facut schimbul de ulei am pus 5w30 bmw twin power turbo,sunetul motorului s-a schimbat,masina vibreaza mai tare si motorul este mai zgomotos la rece si accelerari peste 2300rpm se simt vibratiile fata de schimbul anterior,ce ulei ma sfatuiti sa pun? Precizez ca masina are 112000 km si garantie 2 ani

am si eu prima iarna cu 525u meu si deja fluiera turbina mica la pornire si am vibratii la greu. Mai faceam misto de 2.2`u de la mercedes ca e tractor...

Edited by PrideR21
Link to comment
Share on other sites

N-o ca am prima problema cu mașina , este vorba de seria 5 din semnĂŁtura , nu de seria 1 si poate este cineva specializat in suspensii pneumatice si m-a dumirește si pe mine. Am fost cu mașina la BMW Sibiu pentru un control total unde mi s-a fĂŁcut si un update la soft. Adevarul este ca mașina s-a lĂŁsat 2-3 cm pe spate dreapta si asta era un motiv pentru care am fost la ei si garanția fiind pe sfârșite, mi-am zis ca acum trebuie sa vĂŁd dacĂŁ are motorul probleme sau cutia, astfel ĂŽncât sa ĂŽmi fie reparate in garanție . La testare mașina nu are nici o problema, iar cu suspensia rĂŁspunsul lor a fost "perna defecta." Ănainte sa dau 1500 RON pe o perna,

ĂŽmi pun si eu ĂŽntrebĂŁri ca orice om si anume, nu ar trebui sa fie lĂŁsatĂŁ de tot mașina pe partea respectiva dacĂŁ este perna defecta? Nu ar trebui sa aud aerul ieșind dacĂŁ ar fi perna sparta ( nu aud nimic)? Nu ar trebui sa aud compresorul ca bagĂŁ aer ĂŽncercând tot timpul sa compenseze diferența de ĂŽnĂŁlțime ( nu ĂŽl aud). A pĂŁțit cineva așa ceva, sa fie lĂŁsatĂŁ mașina pe o parte, dar nu pe burta? Scuze ca am scris mult, dar am vrut sa m-a fac cât mai ĂŽnțeles. Merci

Link to comment
Share on other sites

Nu merge chiar asa...nu merge niciodata incontinu compresorul si niciodata nu se aude cum iese aer incontinu, doar observi ca merge mai des compresorul si baga aer ca sa regleze diferenta, dar nu sa bage incontinu sau treburi de genu si nu..nu se lasa de tot masina.

Exact asa avea un prieten cu E class, era putin mai lasata masina tot pe o parte din spate putin, dar niciun alt simptom in rest..totusi pe el la costat 6000 lei o perna si imediat dupa la 2-3 luni a mai picat inca una in partea opusa tot pe spate (ele ar fi trebuit schimbate ambele de prima data conform manualului tehnic)

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Am sa merg la un prieten in service si am sa le inversez, mi-a zis ca dureazĂŁ maxim 30min. toatĂŁ treaba si am sa vĂŁd dacĂŁ se lasĂŁ pe cealaltĂŁ parte, pentru ca el ĂŽmi zice si ca este posibil si sa fie o problema la nu stiu ce bloc de valve si sa nu bage aer destul pe partea respectiva din cauza asta. Va anunț cum se rezolva pana la urma. Merci
Link to comment
Share on other sites

Am mers ani de zile cu cutii manuale si crede-ma ca in doar jumate de an de automata, nu mi-as mai lua masina noua fara cutie automata, oriunde as circula.

 

Intre variantele propuse de dinte mi-e greu sa aleg oricum pt ca mi se pare ca motorul de pe 520 e un pic ca slabut pt caroseria de F10...dar asta tine de "gust".

Edited by IronM
Link to comment
Share on other sites

Pt verificat dotari pe baza de VIN: http://bimmer.work/

 

Daca vrei sa verifici interventiile in service BMW at trebuie sa mergi la o reprezentanta BMW.

 

Diferenta de pret o mai fac si dotarile masinii. Poti sa pui VIN-ul fiecareia dar de obicei daca are navi mica nu prea are multe dotari...

Tu stii ce cauti la o masina...

Edited by IronM
Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea . Sunt nou pe aici si sunt si mai nou in problema masinilor bmw. De curand am cumparat in F10 DIN 2013 MOTOR 2 L. Am si eu o intrebare . Stie cineva cum se activeaza alarma la ea. presupun ca are , deoarece cand o inched dupa aproape in minut incepe sa licare beculetul rosu. Am lasat si geamurile jos , am armat-o si dupa aceea am intrat pe geam si nu a pornit alarma. Stie cineva cum se armeaza alarma.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.