Jump to content

Montare trapa e60


Bmw 530d

Recommended Posts

credeti ca un seria 5 fara probleme se descurca spectaculos mai bine in accidentulde la Barlad_ sper sa nu fiti unii dintre cei foarte increzatori ca masina lor cu 8 airbaguri si zeci de sisteme electronice de protectie ii va salva de la orice. peste 100 la ora cam orice incident are mari sanse sa fie fatal
Link to comment
Share on other sites

Sincer acum, oare nu se poate face o reclamatie la RAR sau ceva? Sa inregistreze masina in baza de date si sa nu mai primeasca in veci inspectie tehnica sau sa poata fi inmatriculata?

 

Nu am nimic cu proprietarul, insa cand ma gandesc ca asa ceva va circula pe sosele punand in pericol alti participanti la trafic...no comment.

 

Dupa parerea mea e un pic si greseala firmelor de asigurari, care au clauza aia idioata ca iti platesc 70-80% din valoarea masinii si iti dau si epava (asta evident sa iasa ei mai bine financiar). Apoi toate acele epave ajung la "baetii priceputi" care pun flexu si aparatul de sudura pe ele, iar ulterior in targ...si la cumparatorii de buna credinta. Din pct meu de vedere asta e inselatorie si ar trebui pedepsita prin lege.

 

Offtopic...mai bine o lasai fara "cupola" si aveai primul e60 cabrio din lume ;)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exista o gramada de epave aduse si din America pe strazile Romaniei.

Chestiile astea nu se rezolva prin reclamatii la RAR pentru ca e prea mare coruptia si dezinteresul.

Se rezolva prin educatie si astfel de exemple vor fi mai rare odata cu cresterea nivelului de trai.

 

O masina nu are cum sa nu mai primeasca in veci inspectia tehnica.

Si o dauna totala poate primi inspectia tehnica daca o trece.

 

Problema e ca aici e vorba de lipsa unui cadru legal si lipsa posibilitatii de a testa rezistenta masinii fara sa o lovesti.

Cum poti proba ca masina respectiva ar face fata unui accident? Caci la ITP nu se verifica rezistenta sasiului sau caroseriei.

 

Singura chestie desteapta pe care o poti face e sa nu cumperi masini sh cu origine dubioasa sau la sub pretul pietii.

O masina nu are cum sa fie ieftina degeaba. Aici intervine toata vorbaraia asta pe care multi o repetam pe forumuri. Verifica masina inainte s-o cumperi. Mergi cu ea la un service. Bla bla bla. Multi tot ochiometric o verifica si asa isi iau teapa.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe masini care au fost facute si circula pe strazi...multi fac asta iau masini lovite rau le taie si le fac la loc doar ca nu fac asta public..

 

multi sunt si aia care s-au aruncat de la etaju´ paispe...

 

La masina lui oricum trebuia schimbat plafonul.

 

aia trebuia aruncata, nu reparata..

Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca are voie, nu prea intereseaza pe nimeni. Firma de asigurari nu poate decide cand o masina devine nesigura daca e reparata.

 

Gandeste-te ca iti faci casco la o masina mai veche, asigurata la o valoare relativ mica...dar care are piese extrem de scumpe afectate (poate nu de rezistenta). Firma de asigurari doar face un calcul matematic si vede cum iese mai ieftin: dauna totala sau o repara.

 

Ideal ar fi ca un inspector ceva sa decida (pe bune) sau chiar service-ul sa decida daca o masina mai e ok pentru reparat dupa un accident grav sau nu. Care nu corespunde, o stampila sau ceva pe cartea de identitate ca poate fi folosita doar pentru dezmembrare.

Link to comment
Share on other sites

ce aiurea, in tarile civilizate, dupa un accident mai serios, nu mai ai voie sa inmatriculezi masina, se gasesc la vanzare masini reparate unde precizeaza ca sunt doar pentru export pt ca in tara lor sunt inregistrate ca epave. asa ar trebui si la noi, ti-a dat dauna totala, la revedere, poti sa iei piese de pe ea dar nu o mai inmatriculezi.
Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca ar fi tras astia scaunul mai in fata, doar sa demonstreze un punct de vedere, care oricum e valid.

 

Masina aia a avut sudat sasiul, clar ca era dauna totala la un moment dat. Se intampla si in tari de prima mana, daramite in tara second-hand cum e Romania.

 

Ce sa ne mai miram...

Link to comment
Share on other sites

@mihai Normal ca am vazut-o. Spune la un moment dat ca bordul e mai in spate cu 9 cm fata de cealalta.

 

Sau ti se pare ca ei ar minti si de fapt masinile reparate pe genunchi cum zice Dan mai sus, sunt bune si mai ales sigure intr-un accident?

 

@Dan Sunt full-hd amandoua, cred ca redau destul de bine detaliile. :)

 

 

LE: Ma uit si pare dat scaunul mai in spate, sau poate la una din masini e rezultatul deformarii (in fata sau in spate), dar cei 9 cm nu sunt neglijabili.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.