Jump to content

ce motor mai puternic sa pun pe un 316i ?


secadan

Recommended Posts

daca pui altceva decat m43 b18 va trebui sa modifici in primul rand frane fata+spate,plus suspensii fata si spate.Iar costurile nu se justifica.Mai bine o vinzi si cumperi ce iti doresti.

Dar de ce vrei ceva mai puternic?

1 multumesc de raspuns !

2 mare parte din timpul petrecut la volan sunt singur in masina sau cel mult impreuna cu nevasta-mea (<50 kg), dar daca mai iau in masina trei prieteni (aprox. 180 kg)trebuie sa schimb

frane si suspensii fata-spate ?! cam cu cat e mai greu un motor de 2.5 fata de 1.6 ? stiu ca se schimba si frane , suspensii ,dar este oare valabil si in cazul meu ? asa cum e cu 1.6 merg cu ea pana la 190 km/h (in anumite circumstante)si tin franele foarte bine . eu ma astept sa schimb cardan , grup , planetare ..

3 imi place mult cum e si nu o vand . mai nou de 2005 nu-mi permit , older n-am nevoie, asa ca .....

4 De ce vreau mai puternic ? in parte de 95 % conduc linistit si regulamentar (sau poate doar eu cred asta :) ) dar am cateodata momente de tulburari de comportament si nebunie temporara cand vreau sa scot fum din roti

sa iasa urlete din toba si sa alunec pe asfalt ca pe gheata ! [ pe itelesul tuturor ,, sa ma dau mare '' ] Poate cineva sa ma condamne pentru asta ?!

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

1 multumesc de raspuns !

2 mare parte din timpul petrecut la volan sunt singur in masina sau cel mult impreuna cu nevasta-mea (<50 kg), dar daca mai iau in masina trei prieteni (aprox. 180 kg)trebuie sa schimb

frane si suspensii fata-spate ?! cam cu cat e mai greu un motor de 2.5 fata de 1.6 ? stiu ca se schimba si frane , suspensii ,dar este oare valabil si in cazul meu ? asa cum e cu 1.6 merg cu ea pana la 190 km/h (in anumite circumstante)si tin franele foarte bine . eu ma astept sa schimb cardan , grup , planetare ..

3 imi place mult cum e si nu o vand . mai nou de 2005 nu-mi permit , older n-am nevoie, asa ca .....

4 De ce vreau mai puternic ? in parte de 95 % conduc linistit si regulamentar (sau poate doar eu cred asta :) ) dar am cateodata momente de tulburari de comportament si nebunie temporara cand vreau sa scot fum din roti

sa iasa urlete din toba si sa alunec pe asfalt ca pe gheata ! [ pe itelesul tuturor ,, sa ma dau mare '' ] Poate cineva sa ma condamne pentru asta ?!

Nu e vorba de greutate e vorba ca masina ajunge foarte repede la viteze mari si de aia ai nevoie de frane mai puternice.Oricum sistemul de franare de pe 316 e o gluma proasta si ar trebui schimbat oricum .De exemplu franare puternica de la 160-180 km/ora si la revedere frane de 316.

 

Poti pune teoretic si motor de m3 dar ce faci cu itp-ul?

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

ca tot e vorba de schimbat motoare,merge montat fara nici o problema motoru de pe e36 an 97 cod motor m43 pe un e46 motor 1,9 cod motor m43?cel de e36 are 118CP,ma refer internele ,dela chiulasa in jos Edited by 1983
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de greutate e vorba ca masina ajunge foarte repede la viteze mari si de aia ai nevoie de frane mai puternice.Oricum sistemul de franare de pe 316 e o gluma proasta si ar trebui schimbat oricum .De exemplu franare puternica de la 160-180 km/ora si la revedere frane de 316.

 

Poti pune teoretic si motor de m3 dar ce faci cu itp-ul?

 

personal nu vreau putere pt viteza ci pt distractia "mai in scurt" iar cu legalitatea .... vreau sa schimb motorul imediat dupa ce-i fac itp-ul si doi ani circul asa cu ea (stiu eu de ce), dupa care dau reset 316 s.a.m.d.

Edited by secadan
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

in loc de un motor mai mare,de ce nu incerci un flacon de diazepam ,sa-l tii tot timpul in masina undeva accesibil ? Iesi mult mai ieftin,si e mult mai sigur si pentru ceilalti participanti la traficul rutier.... :console:

 

Vrei sa il ia somnul, mai rau. Mai repede un Distonocalm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut ! am un compact 316i din 95 e36 motor M43b16 75kw/102cp si vreau un motor cat mai puternic cu putinta DAR , cu cat mai putine modificari. Sa fie cel de 325 cel mai potrivit ?! Cam la ce sa ma astept..(ce ar trebui schimbat fata de config. actuala ?

 

multumesc !

Fara lipsa de respect...de ce nu te muti pe o planeta nepopulata?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

in loc de un motor mai mare,de ce nu incerci un flacon de diazepam ,sa-l tii tot timpul in masina undeva accesibil ? Iesi mult mai ieftin,si e mult mai sigur si pentru ceilalti participanti la traficul rutier.... :console:

multam de sfat Dr. Mitica , dar cine pomenea de distractii in trafic ??? aaaaaaaaaaaa acolo iti arati tu skill-ul ?? eu ma dau prin parcari de supermarket si doar cand e ud asfaltul sau zapada ca altfel 316-ul moare ca e mic

pe sosele ii las pe cocalari sa faca cinste marcii BMW....

 

Fara lipsa de respect...de ce nu te muti pe o planeta nepopulata?

 

pentru ca acolo nu o sa aflu niciodata raspunsul la intrebarea la care care ai comentat.....

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

salutare colegu. in principiu sursa mistourilor de aici are de-a face cu faptul ca ne-au trecut prin fata ochilor multe topicuri da la tot felu de pusti teribilisti care au facut rost de o rapciuga de BMW pe bulgaria si se viseaza drifteri. te rugam sa ne intelegi, astfel, aceasta intoleranta.

in principiu, ce vrei tu este o masina puternica si o sa te coste. daca schimbi motorul, ca sa faci ce vrei tu iti trebuie un 2.5 adica 170 de cai. Franele nu au de-a face cu vitezele atinse ci cu accelerarea si mai ales decelerarea. Nu vrem sa-ti facem legi de dinamica, insa ca idee o masina care merge cu viteza constanta de 100km/h si una care este in plina accelerare in treapta a 3-a la 100km/h nu franeza la fel chiar daca au aceleasi frane.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

multam de sfat Dr. Mitica , dar cine pomenea de distractii in trafic ??? aaaaaaaaaaaa acolo iti arati tu skill-ul ?? eu ma dau prin parcari de supermarket si doar cand e ud asfaltul sau zapada ca altfel 316-ul moare ca e mic

pe sosele ii las pe cocalari sa faca cinste marcii BMW....

 

 

 

pentru ca acolo nu o sa aflu niciodata raspunsul la intrebarea la care care ai comentat.....

Am inteles...romanul are sete de sange

Link to comment
Share on other sites

Franele nu au de-a face cu vitezele atinse ci cu accelerarea si mai ales decelerarea. Nu vrem sa-ti facem legi de dinamica, insa ca idee o masina care merge cu viteza constanta de 100km/h si una care este in plina accelerare in treapta a 3-a la 100km/h nu franeza la fel chiar daca au aceleasi frane.

 

Total gresit. Intr-adevar nu as vrea "legi de dinamica" din partea ta. :D

Accelerarea este o stare in care se afla un corp caruia i se aplica o forta pentru a i se mari viteza. In momentul in care franezi cand ajungi la 100 km/h iei piciorul de pe acceleratie si apesi frana. In momentul in care ai luat piciorul de pe acceleratie masina nu mai este in accelerare, nu ? Deci masina decelereaza la fel cu alta care se afla deja la viteza de 100 km/h. ;)

In concluzie decelerarea (franarea) se produce la fel pentru o masina indiferent daca mergea cu 100 km/h de o ora sau a ajuns la 100 km/h in cateva secunde inainte de franare. Conteaza doar viteza de la care se franeaza, nu ce facea masina inainte.

Edited by october
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.