Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

Nu prea se leaga chestia asta cu bujiile care nu sunt stranse suficient.

 

Luat logic: Ai un diesel care porneste greu. Pai primul lucru la care te gandesti e reprezentat de bujii si releu. Ce treaba au injectoarele cu pornirea la rece? Mai ales daca masina merge bine in rest.

Cel mai probabil masina mai mult a stat in astea 2 saptamani, nu s-a ocupat nimeni de ea.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La bavaria? Sa vezi scoruri acolo. Plus ca treaba fac olae. Sunt hoti la drumul mare. Testat.

 

E aiurea generalizarea asta. Sunt multi lucratori de la Bavaria OK. Cu mult bun simt si experienta. Or fi si unii hoti dar cu siguranta nu sunt toti asa.

Link to comment
Share on other sites

E aiurea generalizarea asta. Sunt multi lucratori de la Bavaria OK. Cu mult bun simt si experienta. Or fi si unii hoti dar cu siguranta nu sunt toti asa.

Cu siguranta nu am nimerit la aia care trebuie :). Mi-au facut proforma de 13,900 Ron . Inlocuire vibrochen, ulei de motor, garnituri injectoare,4 bujii, alte garnituri de vreo 5000 Ron etc..... si asta pentru povestea cu bujia rupta :).

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu am nimerit la aia care trebuie :). Mi-au facut proforma de 13,900 Ron . Inlocuire vibrochen, ulei de motor, garnituri injectoare,4 bujii, alte garnituri de vreo 5000 Ron etc..... si asta pentru povestea cu bujia rupta :).

 

Pentru ce ti-au inlocuit vibrochenul ?

 

De banii astia vindeai masina si faceai upgrade.

 

Nu are legatura cu bujia ...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu am nimerit la aia care trebuie :). Mi-au facut proforma de 13,900 Ron . Inlocuire vibrochen, ulei de motor, garnituri injectoare,4 bujii, alte garnituri de vreo 5000 Ron etc..... si asta pentru povestea cu bujia rupta :).

 

In banii astia ti-au schimbat si distributia? :frantics:

 

On topic : In locul tau, ma tineam de capul lor pana imi faceau masina, mai ales pentru ca au review-uri bunicele pe acest forum. Shit happens, degeaba e AF 2009 daca e alergata. Uzura fizica a masinii nu sta intotdeauna in varsta ci in km rulati, conditiile in care au fost facuti km, reviziile facute la timp (sau nu).

 

Greu imi vine a crede ca de la o bujie rupta, care in cel mai rau caz presupunea sa mai platesti 1000lei pentru garnitura de chiulasa, ai ajuns la 13.900lei.

 

LE: De ce nu ai incercat sa lasi masina sa porneasca in 3 bujii daca nu ai vrut sa platesti garnitura de chiulasa? Macar stiai daca porneste greu in 3, daca merita sa iti asumi riscul?

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

In banii astia ti-au schimbat si distributia? :frantics:

 

On topic : In locul tau, ma tineam de capul lor pana imi faceau masina, mai ales pentru ca au review-uri bunicele pe acest forum. Shit happens, degeaba e AF 2009 daca e alergata. Uzura fizica a masinii nu sta intotdeauna in varsta ci in km rulati, conditiile in care au fost facuti km, reviziile facute la timp (sau nu).

 

Greu imi vine a crede ca de la o bujie rupta, care in cel mai rau caz presupunea sa mai platesti 1000lei pentru garnitura de chiulasa, ai ajuns la 13.900lei.

 

Eu le-am dus masina pe roti si am avut rugamintea sa pot sa o iau de acolo tot pe roti. Ea pornea greu la rece dar in rest mergea bine. Ei spun ca bujia sare de acolo si ca nu sta in vibrochen. Eu cand am dus-o la ei si a stat 2 saptamani nu sarea nici o bujie. Nu sunt genul care sa vand o masina cu probleme dupa cum am scris si mai sus ca nu imi place sa traiesc "romaneste". O sa o rezolv dar nu cred ca se pune problema sa schimb vibrochenul cred ca se poate face filet ca initial asta au propus doar ca daca eu nu am spus nimic s-au gandit sa incerce sa il schimbe :). Daca eram dispus sa dau 1000 de euro au plusat la 3000 euro :).

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu le-am dus masina pe roti si am avut rugamintea sa pot sa o iau de acolo tot pe roti. Ea pornea greu la rece dar in rest mergea bine. Ei spun ca bujia sare de acolo si ca nu sta in vibrochen. Eu cand am dus-o la ei si a stat 2 saptamani nu sarea nici o bujie. Nu sunt genul care sa vand o masina cu probleme dupa cum am scris si mai sus ca nu imi place sa traiesc "romaneste". O sa o rezolv dar nu cred ca se pune problema sa schimb vibrochenul cred ca se poate face filet ca initial asta au propus doar ca daca eu nu am spus nimic s-au gandit sa incerce sa il schimbe :). Daca eram dispus sa dau 1000 de euro au plusat la 3000 euro :).

 

De unde 13.900lei totusi? Ca nu-s tocmai bani de inghetata...

Link to comment
Share on other sites

Eu le-am dus masina pe roti si am avut rugamintea sa pot sa o iau de acolo tot pe roti. Ea pornea greu la rece dar in rest mergea bine. Ei spun ca bujia sare de acolo si ca nu sta in vibrochen. Eu cand am dus-o la ei si a stat 2 saptamani nu sarea nici o bujie. Nu sunt genul care sa vand o masina cu probleme dupa cum am scris si mai sus ca nu imi place sa traiesc "romaneste". O sa o rezolv dar nu cred ca se pune problema sa schimb vibrochenul cred ca se poate face filet ca initial asta au propus doar ca daca eu nu am spus nimic s-au gandit sa incerce sa il schimbe :). Daca eram dispus sa dau 1000 de euro au plusat la 3000 euro :).

 

 

mama ce pot citi aici

bujia sare de acolo si ca nu sta in vibrochen

:lol2:

 

vilbrochenul este in partea inferioara a blocului motor; iar bujia in chiulasa

logic ca nu sta sta in vilbrochen :D

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Deci tu acuma vei schimba chiulasa + garnitura aferenta? Si puteai scapa doar cu garnitura de chiulasa + manopera dupa cum a mentionat Service Premium cand s-a apucat de schimbat bujiile?

Eu nu am fost la Premium Service sa schimb garnitura la _chiulasa_ :) si sa nu revenim la discutie ca nu are rost.

 

Atasez si proforma cand ajung acasa. Nu pot de la birou :D.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am fost la Premium Service sa schimb garnitura la _chiulasa_ :) si sa nu revenim la discutie ca nu are rost.

Pai ai fost pentru bujii, ti-a zis ca exista sanse mari sa schimbi si garnitura de chiulasa din cauza bujiei problematice. Ai mai fost la 2 mecanici, apoi la 2 reprezentante si ajungi sa schimbi chiulasa.

 

De ce trebuie sa iti schimbe chiulasa, asta nu pricep? Filetul se poate reface in cele mai multe cazuri, acuma tu nu stii cine l-a stricat, ca ti-au umblat prea multi la ea.

 

De abia astept sa vad proforma.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt convins ca au remediat problema initiala (pornirea la rece)

 

Din pacate nu mai pot verifica daca au remediat sau nu problema decat la anul :). Masina facea problema doar daca erau temperaturi sub -5 Grade in rest pornea si mergea normal. Nu cred ca vor mai fi anul asta asemenea temperaturi.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu mai pot verifica daca au remediat sau nu problema decat la anul :). Masina facea problema doar daca erau temperaturi sub -5 Grade in rest pornea si mergea normal. Nu cred ca vor mai fi anul asta asemenea temperaturi.

ai luat legatura cu Florin ?

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am referit la asta ca si eu am avut ceva probleme si am preferat sa le remediez.

 

Daca era mai chibzuit, pastra banii si facea altceva cu ei

Daca ei mi-au dat o proforma nu inseamna neaparat ca am acceptat ce au pus ei acolo. O sa atasez sa vedeti despre ce este vorba :). Nu cred ca ramane masina cu garnitura neschimbata daca accept. Toate garniturile din Lume au apela la AB.

Link to comment
Share on other sites

Daca ei mi-au dat o proforma nu inseamna neaparat ca am acceptat ce au pus ei acolo. O sa atasez sa vedeti despre ce este vorba :). Nu cred ca ramane masina cu garnitura neschimbata daca accept. Toate garniturile din Lume au apela la AB.

 

Atasaza proforma ca sa-ti mai spunem si noi una alta sa nu te puna aia sa platesti si pe mama si pe tata

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu am nimerit la aia care trebuie :). Mi-au facut proforma de 13,900 Ron . Inlocuire vibrochen, ulei de motor, garnituri injectoare,4 bujii, alte garnituri de vreo 5000 Ron etc..... si asta pentru povestea cu bujia rupta :).

 

Sincer, dupa cum vad eu lucrurile si dupa ce am citit proforma te-au facut aia de la bavaria urat de tot

Ti-au pus alta chiulasa, nu asa cum ai spus tu alt vibrochen, in loc s-o repare pe a ta.

 

Daca stiai ca nu prea le ai cu mecanica puteai sa rogi un coleg de pe forum care se pricepe cat de cat sa vina cu tine decat sa scoti 3000 de euro acum.

 

Nu ai ce sa le zici din ce se vede in proforma.

Singuru lucru poti sa le zici ca nu te-au intrebat daca vrei chiulasa noua.

 

Urata situatie. Presimteam ca asa o sa iasa. Toata lumea ti-a spus sa nu te duci la ei.

Edited by razzzzvan
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.