Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

a crapat telefonul si s-au mai dus cateva poze,in rest sincer nu prea am cu ce sa pun e o coaja cu geamuri.mai am de curatat diverse treburi si zilele astea incerc sa pun si aeroterma si tevile pentru de AC.M-a ajutat mult faptul ca sta in service dar practic doar sambata si duminica se lucreaza la ea.planul ar fi ca luna asta sa ajunga si motorul la locul lui,dar sunt o gramada de prostii care apar si care mananca timp/bani/nervi .

PS:si cand ma gandesc ca dupa urs trebuie sa ma ocup si de E46 simt ca intru in depresie.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Intrebarea mea e cat refolosesti din piesele ei si cat schimbi? Asa estimativ. Piesele schimbate sunt doar noi sau si din dezmembrari? Ce pui nou e original sau AM?

Motorul suferĂŁ ceva operatiuni? Il refaci sau doar curĂŁtat?

Scuze daca ai raspuns deja ĂŽntrebĂŁrilor, inca nu am avut timp sa iti iau tot tipicul la mana :D

Link to comment
Share on other sites

Pai aveam asa la tinichigerie:

-panou spate - nou original

-praguri si set reparatie pasaje - nou aftermarket

-pasaje interioare- nouroata original

-capota fata - sh

-usi fata sh

-trapa - sh

-lonjeron+oala amortizor dreapta + contraaripa(practic jumatate de jata) - sh

- podea+"buzunare" spate refacute din tabla

-praguri interioare nou original

-vopsea si lac Glasurit parca?

-parbriz fata - nou aftermarket nu mai stiu marca

-macarale si geamuri - sh

-garnitura trapa+ chedere usi+cheder portbagaj+cheder geam - cel exterior pe care vine geamul - nou original

-conducte frana + conducte benzina + furtun alimentare - nou original

-stopuri+faruri - sh

-pivoti Meyle+Febi

-kit bucse bascula+punte spate Lemforder

-bucse bascula fata-Lemforder

-kit protectie amortizor fata - Sachs

-flansa amortizor fata - Sachs

-flanse amortizor spate - Lemforder

-"palariile" de cauciuc pe care vin arcurile- in spate si in fata - nou original

-furtune frana - Febi parca? sau Brembo?

-sistem AC- sh - aici ar mai trebui sa iau noi garniturile de la aeroterma de AC

-bara fata+bara spate - sh

-arcuri(-40) si amortizoare Koni - sh

-jambe amortizoare mari - sh

-punte spate- sh

-protectie firewall - noua

La motor am o scurgere ulei la capacul distributie ,ar trebui sa mai iau un set de garnituri ,primul a fost Ajusa,acum o sa iau pe original.mai un tampon ,probabil si cateva furtune,a o patina de la distributie e pe duca.Apoi o sa am un M20B25,din ce am inteles motorul ar fi fost refacut si ambreiajul e nou,cand pun mana pe el vedem daca mai e nevoie de ceva.Mai am discuri frana fata si placute fata si kit reparatie etrieri- aftermarket probabil.

-coaja bord - sh

-volan M tech 1 sh (2 buc)

-manson + nuca schimbator - noi par aftermarket?

-eleron Mtech 1 - sh

-instalatii electrice 2 bucati(touring+coupe) sh

-diferential autoblocant raport 4,10 carcasa mare - capac de E36(pentru asta s-a mai sudat o prindere pe caroserie) -sh

-caseta servo directie de E36 - sh

-kit relocare baterie in portbagaj - sh

-ansamblu stergatoare+motoras - sh

-actuatoare inchidere centralizata - sh

cat ata imi vine in minte acum.

Ahh am mai gasit de cand am luat masina:

Discuri frana spate BREMBO sau ATE?

Set placute frana spate WAGNER sau ATE?

Senzor uzura placute spate TEXTAR

Racord frana fata DELPHI

Racord frana spate DELPHI

Ulei grup diferential CASTROL

Bucsa grupa spate MOOG

Burduf planetara st spate SPIDAN

Cap de bara MOOG

Bieleta de directie DELPHI

Garnitura baie ulei(mica) REINZ

So nu am refolosit multe piese,ce am pus a fost aftermarket cat de cat ok unde s-a putut si oem unde nu am avut alternativa(garmituri chedere .)Nu am pus praguri oem deoarece dura foarte mult sa ajunga,regret un pic asta dar poate o sa o remediez la un moment dat :D

2,5-ul mai vedem erau planuri de stroker la un moment dat

Motorul de 1,8is nu o sa sufere modificari majore poate un cip si un pic umblat la distributie

edit:am mai adaugat inca una alta

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

chedere de la usi le-am luat de la userul beemveu sincer nu mai stiu cat sunt ,trebuie sa ma uit pe mailuri ca nu au ajuns inca :) la unele piese termenul de livrare a fost/este destul de mare 2-3 luni am asteptat cel mai mult cred .

la piesele 1 si 2 te referi nu http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/318is-M42/apr1989/browse/vehicle_trim/edge_protection_coverings_rockers/

edit:chederele alea de vin pe usi ca niste lamele au fost 35/40 lei bucata parca .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu am sunat direct la Bavaria. Nu au zis nimic de disponibilitate. Cel de haion e mai ieftin, dar usile fata, mi-au picat plombele, 1450 lei bucata. O alta problema e ca pe bmwfans diagrama pentru chederele spate arata un sedan, chiar daca eu am dat ultimele 7 de la al meu - touring.
Link to comment
Share on other sites

Cel mai ieftin vazusem la 500 lei dar acum de curiozitate m-am uitat pe net,se pare ca sunt 1000 lei bucata nu mai exista nimic :( Pretul primit de mine a fost extrem de bun,dar am intrebat azi sa vad statusul si se pare ca nu are data de livrare (si probabil ca daca va exista si pretul va fi mare) din motive care imi scapa preturile aproape s-au dublat la chedere.
Link to comment
Share on other sites

Gata,si izolatia e pe masina,greu,au trebuit demontate cam toate conductele existente pe acolo si pompa de frana.Noroc cu prietenul meu altfel eu eram pierdut complet .

Astazi zicea ca scoate si motorul sa il desfaca :).intre timp la piese putem pune si cilindrul receptor ambreiaj.incerc diseara daca ajung sa fac si poze,multe nu sunt de vazut,aceasi coaja doar ca are izolatia pusa pe ea .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Gata,si izolatia e pe masina,greu,au trebuit demontate cam toate conductele existente pe acolo si pompa de frana.Noroc cu prietenul meu altfel eu eram pierdut complet .

Astazi zicea ca scoate si motorul sa il desfaca :).intre timp la piese putem pune si cilindrul receptor ambreiaj.incerc diseara daca ajung sa fac si poze,multe nu sunt de vazut,aceasi coaja doar ca are izolatia pusa pe ea .

ce izolatie ai pus pe ea? si unde?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

so conductele frana benzina, sunt puse,ieri a stat in ploaie si avem:

-apa in portbagaj pe la stopuri- strans stopurile ca nu erau stranse ca lumea,ramane de urmarit ce si cum.

-apa podea fata stanga dreapta aici e de urmarit ca nu imi e clar pe unde vine,pare sa vina pe la gaura de la calulator la pasager,la sofer nu imi e clar posibil sa vina pe la garnitura de la instalatia electrica sau garnitura cablu capota.

am scos apa ,si o sa pun furtunul zilele astea pe zonele mentionate

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pai alea sunt furtunele de frana,nu stiu ce sa zic alea clasice sunt usor de schimbat si tin lejer 10 ani. Eu am schimbat:

 

http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/318is-M42/L-M/jan1990/browse/brakes/brake_pipe_rear/

 

tot :) ma rog mai putin 3/5/7

s-au indoit la mana,nu par obturate,vedem cand facem proba ce si cum. de fapt mint,a fost o combinatie intre mana si tool special,unghiurile de 90 grade la tool ce a fost mai "simplu" usor la mana.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.