Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

cred ca da,M20-ul e alta treaba fata de M42,binenteles M42 e mai avansat tehnologic are 4 supape pe cilidru ,bobina individuala pt fiecare cilindru, dar in continuare sunt 4 cil vs 6 cil si 1800cm vs 2500cm.

PS:da am seria in acte.

 

la ce te referi cand zici ca e alta treaba m20?

Link to comment
Share on other sites

mai simplu,mai fiabil ca M42,ceva mai usor de modificat.cuplu jos ,ca dezavantaje mai greu cu 17kg fata de M42 consum mai mare cu vreo 2 litri impozite si asigurare cu vreo 250-300 eur mai mult pe an.in ceea ce priveste piesele M20 e mai ieftin la inretinere de ex un tampon motor M42 e cam 300 lei si vine pe original,ala de M20 cred a se gaseste si la 50-80 lei pe producator,o distriburie facuta ca la carte la M42 e cam 400 eur la M20 o faci si cu 40 eur si exemplele pot continua.M42 raspunde ceva mai bine la chip-tuning am vazut 8-10 cai castigati,M20 ia cam 5-8 cai maxim.putem sa discutam zile intregi pe tema asta :)

 

ca sa iti faci o idee

 

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/E30_Dyno_Graphs

 

intra pe un dyno M42 si apoi pe unul de M20,stock de preferat,si apoi vezi curbele de cuplu/putere.

Link to comment
Share on other sites

mai simplu,mai fiabil ca M42,ceva mai usor de modificat.cuplu jos ,ca dezavantaje mai greu cu 17kg fata de M42 consum mai mare cu vreo 2 litri impozite si asigurare cu vreo 250-300 eur mai mult pe an.in ceea ce priveste piesele M20 e mai ieftin la inretinere de ex un tampon motor M42 e cam 300 lei si vine pe original,ala de M20 cred a se gaseste si la 50-80 lei pe producator,o distriburie facuta ca la carte la M42 e cam 400 eur la M20 o faci si cu 40 eur si exemplele pot continua.M42 raspunde ceva mai bine la chip-tuning am vazut 8-10 cai castigati,M20 ia cam 5-8 cai maxim.putem sa discutam zile intregi pe tema asta :)

 

ca sa iti faci o idee

 

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/E30_Dyno_Graphs

 

intra pe un dyno M42 si apoi pe unul de M20,stock de preferat,si apoi vezi curbele de cuplu/putere.

 

 

o sa ma uit.... acum am si eu un m20 b20 pe e34...si sfostu proprietar nu prea a avut grija de el si sincer ma cam chinui.. de exemplu un capac de delcou pe beru e 300 plus luleaua care si aia mie dusa... fishe de buji e 100 bucata....... acum le pun sa vad daca merge ca e praf motoru... dereglat la maxim...

 

oricum e simplu motoru.. cu cat mai vechi cu atat mai bine... si modificari? ce modificari poti face unui motor de genu asta?

 

si putem discuta zile intregi pe tema asta... is interesat

Link to comment
Share on other sites

Buna intrebare,la plecare am vrut sa fie ceva de weekend/daily cu motorul de 1,8is nu puteam emite pretentii de fuga ,acum ca am oportunitaea de a pune M20 as vrea sa fac o combinatie intre cele zise de tine cu mentiunea ca in continuare nu pot spune ca va fi o masina de fuga in adevaratul sens al cuvantului,targetul meu fiind undeva la 200 maxim 220 cai aspirat.Sa zicem ca as vrea un all rounder.De altfel pt asta as vrea sa pun arcuri cu coborare de max -35 amortizoare kyb si articulatiile sa le tin stock(adica nu pun bucse poliuretan sau alte treburi) poate cel mult sa fac upgrade la 5 prezone daca ma apropii de 220 cai,dar realist vorbind 200 cai cred ca ar fi suficienti.Oricum mai am destul de mult pana la motor si ca si data de finalizare a masinii probabil ca voi ajunge undeva in iunie anul viitor(initial speram martie anul viitor) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Buna intrebare,la plecare am vrut sa fie ceva de weekend/daily cu motorul de 1,8is nu puteam emite pretentii de fuga ,acum ca am oportunitaea de a pune M20 as vrea sa fac o combinatie intre cele zise de tine cu mentiunea ca in continuare nu pot spune ca va fi o masina de fuga in adevaratul sens al cuvantului,targetul meu fiind undeva la 200 maxim 220 cai aspirat.Sa zicem ca as vrea un all rounder.De altfel pt asta as vrea sa pun arcuri cu coborare de max -35 amortizoare kyb si articulatiile sa le tin stock(adica nu pun bucse poliuretan sau alte treburi) poate cel mult sa fac upgrade la 5 prezone daca ma apropii de 220 cai,dar realist vorbind 200 cai cred ca ar fi suficienti.Oricum mai am destul de mult pana la motor si ca si data de finalizare a masinii probabil ca voi ajunge undeva in iunie anul viitor(initial speram martie anul viitor)

de ce nu te bagi la motor prima data?

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca pana la motor am:

-suspensii

-conducte benzina

-conducte frana

-discuri placute

-instalatie electrica+bord

-diverse chedere

Motorul va fi ultimul,de fapt ultima va fi taxa de prima inmatriculare.

 

 

da asa de praf era masina incat trebuie schimbate toate??

Link to comment
Share on other sites

E o masina veche de 20 + ani iar unele piese sunt cele originale,sa zicem ca vreau sa o fac "ca noua" .Si da,masina din punctul meu de vedere a fost cam praf

no lasa ca incet incet se face masina... la final o sa fie mega brici...pana acu arata super bine

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stie cineva un atelier unde se vopsesc electrostatic cateva piese?preferebil sa lucreze si sambata.

Altfel masina are instalatia electrica pusa pe ea,urmeaza suspensie interior si motor,daca merge bine in decembre sau inceput de ianuarie e gata.

 

incerc sa bag si ceva poze,cu telefonul facute sorry,precum se vede mai are un fratior care ai tine de urat

post-29-0-49253300-1416217657_thumb.jpg

post-29-0-68004700-1416217658_thumb.jpg

post-29-0-44168600-1416217659_thumb.jpg

post-29-0-99845300-1416217659_thumb.jpg

post-29-0-66827000-1416217660_thumb.jpg

post-29-0-07625000-1416217661_thumb.jpg

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Foarte frumos ce ai facut pana acum cu ursul, jos palaria.

 

Am si eu un urs alb, tot coupe, m40b18, viitor m20b25...

M-a mirat topicul tau un pic, sunt exact in aceeasi dilema: sa-l las alb sau sa-l vopsesc Marakesh Brown. :)

 

 

Succes iti doresc si sper ca o sa ne vedem la E30 Fest.

post-69822-0-72463000-1416228354_thumb.jpg

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

Prinde pe dracu,au vopsit aia tot acolo,acum caut garnituri,cica tre sa fac cont de farcebook ca sa pot sa vad ofertele la dezmembrari :))

Am primit de la un amic ceva amortizoare + arcuri Koni sa vezi diseara distractie la demontare :).Trebuie sa iau si niste stopuri spate ca ale mele s-au facut bucati la demontare,sa dea dracu daca raman multe lucruri din masina care am luat-o initial.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers pe alb si tot nu a iesit 100% cum as fi vrut,nu vreau sa ma gandesc daca as fi ales altceva cum iesea :)

Arata destul de bine masina ta,parca am vazut un topic pr 4t de prezentare.

 

Da, are si pe 4t topic, merci frumos.

Acum chiar m-ai facut sa stau pe ganduri in legatura cu vopseaua, daca zici ca ai mers pe alb si nici aia nu e 100% cum ai vrut...

Edited by Winnetou
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
intr-un final glorios s-a facut si refresh-ul pe suspensie,schimbate :pivoti bucse flanse amortizor noi-amortizoare si arcuri sh Koni,s-au mai schimbat conductele si furtunele frana spate,rezervorul pus inapoi pe masina,puntea spate schimbata.am facut rost de un AC sper ca sapt viitoare sa montez aeroterma si conductele.s-a montat si motorasul stergator parbriz.puse faruri si stopuri

post-29-0-20921000-1420403051_thumb.jpg

post-29-0-78578800-1420403060_thumb.jpg

post-29-0-66272900-1420403205_thumb.jpg

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Da,acolo un prieten bun se ocupa de el,de fapt el a schimbat cam tot pe la masina eu decat cu ajutatul :)

Mersi de urari,sper zilele astea sa vedem ce si cum cu motorul,astept sa vad in cat timp ajunge protectia de pe firewall.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.