Jump to content

2004 325i SMG-6 sedan


amne

Recommended Posts

E neagra. Cam atat.

 

Mai adaug eu, daca nu vrei sa te lauzi :), m-pack 1 (pe facelift, probabil pus dupa ce a iesit din fabrica, oricum buna alegere!), 2.5l (adica toti cilindrii, nu-i lipsesc doi), SMG (the shit!), trapa (hell ye!), navi 16:9 (uuuu..), clima auto, HK sau perdeluta (dupa butoanele din consola) etc

Nice one! :goodjob:

Edited by serjul
Link to comment
Share on other sites

O am de 2 saptamani si nu prea am apucat sa ma dau jos din ea :) Asa ca tot ce stiam era ca e neagra. Am lasat pozele sa va spuna mai multe.

Am gasit si threadul de intalniri saptamanale asa ca vineri o sa vin la o vorba (daca nu ma tine ploaia in casa).

 

Ce-am mai descoperit intre timp:

- sistem audio HK

- in loc de CD-changer am un DVD player montat aftermarket legat la AV (deci se aude prost ca intrarea AV e mono, trebuie pus un dension/xcarlink/etc; ceva cu bluetooth oricum)

- banchete rabatabile + trapa ski

- cotiera (utila)

- NU ARE SUPORT DE PAHARE (mai bine asa)

 

Multumesc pentru urari si aprecieri si spor la treaba ca e luni,

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Ai luat masina de la un baiat din Calarasi? Daca da, eu trebuia sa o cumpar dar mi-a fost frica de cutie SMG. Conform info de la Bavaria masina a avut schimbata cutia la 300 de km .

Oftica-ma si spune-mi cum merge masina...

 

PS : Mi-a fost frica de probleme cu cutia si am luat un 325 cu steptronic cu problemute la cutie LOOOOL.

Edited by Mircea-Si
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai blocul de supape imi dadea un mic soc la retrogradare din 5 in 4, plus smuceala cand cuplai pe loc D sau R, dar nu facea tot timpul.

 

Masina asta cu SMG are km reali, adica vreo 160.000 parca, in toamna lui 2013.

Oricum e ff frumoasa.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Pai blocul de supape imi dadea un mic soc la retrogradare din 5 in 4, plus smuceala cand cuplai pe loc D sau R, dar nu facea tot timpul.

 

Masina asta cu SMG are km reali, adica vreo 160.000 parca, in toamna lui 2013.

Oricum e ff frumoasa.

 

 

is cuiros cat costa masina cand ai vrut tu sa o iei? ai facut test cu ea? e tare cutia SMG... nush de ce ai fi fugit de ea

Link to comment
Share on other sites

In orice caz nu pretul de pe autovit. Oricum un pret mic pt masina in cauza.

Am fugit pt ca m-au speriat si aia de la Bavaria, spre ex daca functia LAUNCH CONTROL a fost folosita de mai mult de 3 ori deja cutia poate avea probleme care sunt foarte scump de remediat.

 

Oricum vanzatorul un baiat de nota 10 ,venea la CT cu masina sa o vad si testez.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Nici n-am vazut ca s-a mai postat aici (ma asteptam sa-mi apara ceva notificari intr-un colt al paginii).

 

Hai sa raspund pe rand sau la gramada ca oricum ati intrebat cam acelasi lucru:

- Da, masina e luata de la Dan din Calarasi. Foarte (insist pe foarte) de treaba.

 

- Masina am cumparat-o cu ~169000km. In afara de verificarea seriei la BMW Filaret printr-o cunostinta nu am mai verificat nimic la ea. Am mers intr-un drive test pana la A2 si inapoi, m-am mai plimbat un pic cu ea prin Calarasi sa vad ce face la gropi si am luat-o. Daca ziceti ca sunt nebun nu sunteti departe de adevar. Dar pentru ca eu caut un 325i E46 de vreo 2 ani m-am pregatit sufleteste pentru majoritatea problemelor pe care le are o astfel de masina la 10 ani vechime (indiferent de km). In momentul asta (conform unei diagnoze de la BMW Filaret) are o corectie un pic mai mare pe cilindru 6 (0.7 fata de 0.1-0.2 cat e la restul). N-au fost in stare sa afle de ce dar nici nu i-am lasat sa se chinuie foarte tare cand i-am intrebat cat costa diagnoza in plus: manopera e 10.5 lei ora dar se ia flat rate 12 ore. Asa ca le-am zis pas ca mi s-a parut aiurea.

- m-am apucat deja sa reconditionez admisie, aprindere, racire (problemele arhicunoscute care "POT" sa apara dar pe care nu am de gand sa le astept). Inca mai cumpar piese si apoi le schimb pe toate o data ca tot sunt in acelasi loc, adica sub capota). Apoi o sa trec la cele de sub masina.

 

- Momentan cutia merge bine. Inca sunt in procesul de obisnuire (mai degraba ea sa se obisnuiasca virgula cu mine). Am incercat sa merg cateva zile pe D dar nu-mi place programul ei asa ca schimb eu (recunosc mai mult din schimbator decat din padele; poate la vara pe vreun drum virajat o sa le folosesc).

 

Legat de LAUNCH CONTROL: tot ce se strica este ambreiajul si cilindrul "sclav" (slave cylinder). Discul de ambreiaj intentionez sa-l schimb pentru ca e unul normal de cutie manuala in sase trepte care se uzeaza la fel de normal iar acel slave cylinder nu este foarte scump. Mai sunt 2 o-ringuri la niste furtune din cutie pe care vreau sa le schimb pentru ca sunt "consumabile" si cam atat. Ca orice sistem hidraulic, daca ai grija de el si nu lasi pompa aia sa mearga in gol si sa se arda, nu vei avea probleme.

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ce ai de gand sa mai schimbi pe sub capota si de ce? is curios ca si eu am motoru asta....si sa stiu la ce sa ma astept... deocamndata am in plan sa schimb valva de la relant plus valva disa si toate furtunele de vacum aferente, semeringuri la supape ca papa un pic de ulei si probabil de acolo ca motoru nu e murdar cu ulei deloc si oringuri si ce mai tre la vanos... pe comanda din state ... si cam astea imi vin in mite... poate garnitura de la capac de acolo de sus... nush...
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nici n-am vazut ca s-a mai postat aici (ma asteptam sa-mi apara ceva notificari intr-un colt al paginii).

 

Hai sa raspund pe rand sau la gramada ca oricum ati intrebat cam acelasi lucru:

- Da, masina e luata de la Dan din Calarasi. Foarte (insist pe foarte) de treaba.

 

- Masina am cumparat-o cu ~169000km. In afara de verificarea seriei la BMW Filaret printr-o cunostinta nu am mai verificat nimic la ea. Am mers intr-un drive test pana la A2 si inapoi, m-am mai plimbat un pic cu ea prin Calarasi sa vad ce face la gropi si am luat-o. Daca ziceti ca sunt nebun nu sunteti departe de adevar. Dar pentru ca eu caut un 325i E46 de vreo 2 ani m-am pregatit sufleteste pentru majoritatea problemelor pe care le are o astfel de masina la 10 ani vechime (indiferent de km). In momentul asta (conform unei diagnoze de la BMW Filaret) are o corectie un pic mai mare pe cilindru 6 (0.7 fata de 0.1-0.2 cat e la restul). N-au fost in stare sa afle de ce dar nici nu i-am lasat sa se chinuie foarte tare cand i-am intrebat cat costa diagnoza in plus: manopera e 10.5 lei ora dar se ia flat rate 12 ore. Asa ca le-am zis pas ca mi s-a parut aiurea.

- m-am apucat deja sa reconditionez admisie, aprindere, racire (problemele arhicunoscute care "POT" sa apara dar pe care nu am de gand sa le astept). Inca mai cumpar piese si apoi le schimb pe toate o data ca tot sunt in acelasi loc, adica sub capota). Apoi o sa trec la cele de sub masina.

 

- Momentan cutia merge bine. Inca sunt in procesul de obisnuire (mai degraba ea sa se obisnuiasca virgula cu mine). Am incercat sa merg cateva zile pe D dar nu-mi place programul ei asa ca schimb eu (recunosc mai mult din schimbator decat din padele; poate la vara pe vreun drum virajat o sa le folosesc).

 

Legat de LAUNCH CONTROL: tot ce se strica este ambreiajul si cilindrul "sclav" (slave cylinder). Discul de ambreiaj intentionez sa-l schimb pentru ca e unul normal de cutie manuala in sase trepte care se uzeaza la fel de normal iar acel slave cylinder nu este foarte scump. Mai sunt 2 o-ringuri la niste furtune din cutie pe care vreau sa le schimb pentru ca sunt "consumabile" si cam atat. Ca orice sistem hidraulic, daca ai grija de el si nu lasi pompa aia sa mearga in gol si sa se arda, nu vei avea probleme.

ce sa reconditionezi la admisie?!te referi la PCV? sau DISA?

Link to comment
Share on other sites

Ninie46 , asa e...mai functioneaza si o alta zicala ..graba strica treaba...eu eram disperat sa-mi iau un 325 cat mai repede.

Important e ca mi-am facut nebunia, chiar si cu problemele avute m-am distrat cu masina..mi-a placut. Fiind proaspat tatic nu am mai avut timp sa ma ocup de masina sa o bibilesc sa o pun la punct, in consecinta am preferat o masina noua. Acum caut un E90 touring pt sotie.

 

Anne , felicitari pt masina, sper sa nu ai probleme cu ea, oricum repet, este foarte frumoasa si plina de optionale.

 

Spor la treaba.

Link to comment
Share on other sites

mersi Mircea.

 

Pai am ceva de lucru. N-am observat inca simptome dar nu-mi place mie sa umblu cu o bomba cu ceas, mai ales ca nu stiu cate secunde mai sunt ;). Asa ca schimb eu totul, resetez ceasul si din momentul ala o sa ma simt mai bine:

De schimbat ar fi multe daca stai sa le enumeri: oringuri vanos (beisan systems pe care se pare ca toti de afara ii recomanda), DISA de inlocuit cu totul, separator ulei

furtunele vacuum sunt schimbate de vechiul proprietar la Filaret (si multe altele conform facturilor pe care le am acasa), eu doar o sa schimb furtunele de admisie (cele 2 intre debitmetru si corp clapeta accel). apoi curatat ICV( valva control relanti), curatat clapeta. Pierderi ulei inca n-am observat (dar in 1000km nici n-ai ce sa observi).

La racire a inceput cand inca era frig sa nu mai bage caldura cum trebuie, am aerisit sistemul, a bagat caldura iar o perioada si apoi iar n-a mai bagat cum trebuie. Asa ca schimb tot fara sa ma mai complic (vas exp, buson, furtune, termostat, pompa apa, etc.).

@poope e pe un forum de afara un thread cu toate problemele comune pe e46 325/330 cu partsnumbers la tot ce trebuie schimbat pentru fiecare sistem (racire, admisie, etc.).

Link to comment
Share on other sites

mersi Mircea.

 

Pai am ceva de lucru. N-am observat inca simptome dar nu-mi place mie sa umblu cu o bomba cu ceas, mai ales ca nu stiu cate secunde mai sunt ;). Asa ca schimb eu totul, resetez ceasul si din momentul ala o sa ma simt mai bine:

De schimbat ar fi multe daca stai sa le enumeri: oringuri vanos (beisan systems pe care se pare ca toti de afara ii recomanda), DISA de inlocuit cu totul, separator ulei

furtunele vacuum sunt schimbate de vechiul proprietar la Filaret (si multe altele conform facturilor pe care le am acasa), eu doar o sa schimb furtunele de admisie (cele 2 intre debitmetru si corp clapeta accel). apoi curatat ICV( valva control relanti), curatat clapeta. Pierderi ulei inca n-am observat (dar in 1000km nici n-ai ce sa observi).

La racire a inceput cand inca era frig sa nu mai bage caldura cum trebuie, am aerisit sistemul, a bagat caldura iar o perioada si apoi iar n-a mai bagat cum trebuie. Asa ca schimb tot fara sa ma mai complic (vas exp, buson, furtune, termostat, pompa apa, etc.).

@poope e pe un forum de afara un thread cu toate problemele comune pe e46 325/330 cu partsnumbers la tot ce trebuie schimbat pentru fiecare sistem (racire, admisie, etc.).

 

pune si tu linku cu topicu ala ca dcaa e mura in gura e super.... hahaha....

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

@poope: ti-am trimis PM pentru ca nu stiu care e politica despre link-uri externe pe forum, si cum mai mereu intru de la birou nici n-am timpul si rabdarea sa caut prin regulament.

 

Revin cu detalii despre cutie la drum lung.

Am fost in weekend pana la Brasov. Dus-intors in aceeasi zi. Cutia s-a comportat excelent. Pe serpentinele de langa Predeal am mers cu ea pe manual si in modul sport. Timpii de schimbare nu cred ca i-as fi putut bate. Si chiar daca as fi eu schimbat mai repede, mi-a placut mai mult senzatia de a fi cu ambele maini pe volan tot timpul in acele de par. La retrogradare sincronizeaza singura turatiile, ceea ce mie nu pot sa spun ca-mi iese tot timpul la manuala, de heel&toe nici nu poate fi vorba la skill-ul meu inexistent. In rest tot drumul pe D, sa schimbe ea. M-a surprins placut ca tine cont de inclinatia drumului si la deal a schimbat tot timpul in treapta de care aveam nevoie.

 

Despre consum: 8.1L/100. La dus: DN1, la limita legii, 119 in afara, 79 in localitati, drum destul de liber, cruise control, tot drumu la dus cu A/C. La intors: DN1 + A3. Pe A3 130 cruise control + o sesiune de top speed, tot drumul fara A/C

 

Mai multe detalii la alte drumuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.