Jump to content

Ce amortizor sa aleg?!


Tochi

Recommended Posts

Nu bãga mâna În foc cã te arzi sigur!

Flanșele de pe spate se potrivesc (pentru cĂŁ sunt identice) pe toate variantele de caroserie E36, E46 și Z3.

DacĂŁ este cineva (și sigur existĂŁ) care nu poate procesa ce ĂŽnseamnĂŁ "toate variantele de caroserie": Sedan, Coupe, Compact, Touring și Roadster (doar Z3).

Anumite amortizoare de Coupe se potrivesc și pe Sedan.

Un exemplu ar fi cazul de fațĂŁ: pe E46 320d Sedan s-au pus aceleași amortizoare ca și pe E46 316 și 318 Coupe.

 

 

da , amortizoarele de pe spate da se potrivesc.chiar eu am amortizoare de m3 originale pe spate si s-au potrivit perfect pe flansele oem.pe fata insa u fost probleme.nu am reusit sa le montez din cauza ca tija era prea groasa si am pus b4 m-tech pana la urma.amortizoarele de m3 fata mi le-a cumparat cineva care avea coupe si i s-au potrivit

 

 

 

o sa fii super multumit de ele ai sa vezi.ai si comfort , ai si stabilitate.este compromisul perfect pentru strazile din Romnia.eu initial am avut bilstein b8 dar erau prea dure.am renuntat si am pus bilstein b4-mtech.vezi ca mai este si userul ,, dani3lll,, care aduce pe comanda aceste amortizoare.poate iti face un pret mai bun decat pe ebay.eu de la el le-m comandat.este serios omul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
salutare colegilor. am si eu o problema la un bmw 318d touring, an 2004, 1995cmc, 115cp. azi din nefericire mi sa rupt un amortizor pe dreapta spate. stiu de unde se trage: masina o am din luna noiembrie si cand am schimbat jantele cu anvelopele de iarna am vazut ca arcul pe acea parte era rupt si l-am schimbat. cred ca din cauza arcului care cine stie cat timp a stat rupt si a batut acolo sa dus draq si amortizorul. acum vine si intrebarea : ce tipuri de amortizoare sa cumpar pentru ca pe arcurile din fata am vazut un punct de vopsea rosie. oare sa fie suspensie pentru drumuri rele???? oare sa fac un efort financiar sa schimb si arcul spate stanga daca tot pun ceva nou pe puntea spate????

post-69698-0-84811100-1422034011_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa faci un efort si sa schimbi ambele arcuri si ambele amortizoare pe spate, stanga cu dreapta trebuie sa fie identice. Altfel, risti sa pierzi stabilitatea masinii, in special in curbe.

ambele arcuri sunt schimbate. Nu mai sunt alea de fabrica. Am pus Sachs. Si daca tot am arcurile de la Sachs si ambele cred eu ca sunt standard ma gandeam ca si amortizoarele sa fie standard.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu deschid alt topic:

 

care amortizoare sunt mai rigide sachs cu eticheta albastra sau sachs cu eticheta rosie?

cele albastre sunt standard si cele rosii sunt pentru drumuri grele. Dar parerile sunt impartite in legatura cu duritatea lor. Adica unii zic ca alea cu eticheta rosie sunt mai moi decat cele standard. Eu recomand pe cele standard.

Edited by Cosmin Andrei
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

o sa fii super multumit de ele ai sa vezi.ai si comfort , ai si stabilitate.este compromisul perfect pentru strazile din Romnia.eu initial am avut bilstein b8 dar erau prea dure.am renuntat si am pus bilstein b4-mtech.vezi ca mai este si userul ,, dani3lll,, care aduce pe comanda aceste amortizoare.poate iti face un pret mai bun decat pe ebay.eu de la el le-m comandat.este serios omul.

 

Daca nu ai suspensie Mtech, poti sa treci direct la bilstein B4 Mtech? Nu mai implica alte modificari?

Am tot citit ca o combinatie buna ar fi arcuri eibach PRO-Kit + bilstein B4 Mtech.. merg direct puse in locul unei suspensii standard?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eu am schimbat toata suspensia standard cu arcuri Pro-kit si amortizoare Sacks Touring.

- super multumit de arcuri

- extrem de dezamagit de amortizoare. Nu mai cumpar Sacks niciodata.

 

 

In aceeasi configuratie, un prieten are amortizoare Bilstein B4. Mult mai bine fata de Touring insa ambele sunt pentru suspensie standrd.

Ce parere aveti, Pro-kit si Bilstein B6 nu se cam bat cap in cap?

B6 nu ar trebui pus pe Eibach SportLine ce boboara 50mm fata de ProKit care coboara numai 30? Oare o fac prea rigida?

Edited by ovidiutm
Link to comment
Share on other sites

In aceeasi configuratie, un prieten are amortizoare Bilstein B4. Mult mai bine fata de Touring insa ambele sunt pentru suspensie standrd.

Ce parere aveti, Pro-kit si Bilstein B6 nu se cam bat cap in cap?

B6 nu ar trebui pus pe Eibach SportLine ce boboara 50mm fata de ProKit care coboara numai 30? Oare o fac prea rigida?

Eu am pus pe fata Bilstein B6 cu arcurile originale de M-tech, super feeling.

Pe spate urmeaza sa pun Bilstein B4 M-tech tot cu arcurile OE.

 

B6 fata de B8 are tija putin mai lunga, 3cm la e36, iar fortele de comprimare/destindere sunt aproximativ la fel.

 

Ca si pont sigur de la sursa, B6 si B8 sunt facute in germany. De sachs ma abtin, ca sunt sucks.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus de curand (pentru ca am avut arc rupt..) pe fata, arcuri Bilstein B3 cu amortizoare Bilstein B4, acestea fiind versiunea standard al originalului, care nu stiu unde sunt facute.

Acum nu mi se par mai tari.. dar tin sa mentionez ca masina s-a ridicat cel putin 1cm fata de pozitia anterioara. Nu prea am citit nicaieri despre acest "aspect".. Am inteles ca v-a cobori in timp.. Si asta se intampla in fapt si cu suspensia originala, coaboara dupa cam 50k km.. (cam mult! ) :turned:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Sa numai deschid alt topic ĂŽntreb și eu aici. Amortizoarele pe fata s au dus și a venit timpul sa le schimb, pe mașinĂŁ cred ca sunt de fabrica delphi 31316759095 cu inscripția bmw. Scrie pe ele ca sunt cu gas. Sunt și amortizoare pe ulei? Sunt mai bune? Ca firma cred ca o sa merg pe Sachs, am gĂŁsit cu 270RON și sunt pe gas. Sunt bune? Merg cam 20-30k km pe An. Ăn mare parte ĂŽn Germania dar și ĂŽn România.

 

Mașina este bmw e46 318i 2003 sedan

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...

Un sfat am nevoie si eu - se pare ca trebuie sa schimb si amortizoarele pe fata (e91 2010, 205k km, suspensie standard); nu cred ca au fost schimbate pana acum; pe spate le-am schimbat acum 1 an, am pus OE; se impaca bine amortizoare diferite intre punti (vreu bilstein pe fata)? arcurile sunt cele originale

 

Ce sa aleg intre bilstein b4 si bilstein b6? Mi-as dori ca masina sa fie o idee mai asezata, fara sa pierd la confort.

Link to comment
Share on other sites

am facut ceva research, poate ajuta si pe alti - optiuni amortizoare punte fata e91 320xdrive 2010 suspensie standard

 

BMW OE ~440-460 euro setul

Bilstein B4 OE (22-214287, 22-214294) - cica cu 10% mai rigide decat cele OE standard; comparabile cu cele OE sport la fermitate; ~300-350 euro setul, coduri diferite stanga-dreapta

Bilstein B6 - cica cu 20% mai rigide decat cele OE standard; se regasesc si in kiturile B8 impreuna cu arcuri; ~480-500 euro setul, coduri diferite stanga-dreapta

Koni 8750 orange (8750-1084L, 8750-1084R) - comparabile cu suspensia sport OE; ~150-170 euro setul, coduri diferite stanga-dreapta; nu stiu daca merg ok pe arcurile standard

Koni 8741 Sport yellow - considerate comparabile cu bilstein b6; ajustabile pe masina; ~400-450 euro setul; nu stiu daca merg ok pe arcurile standard

 

Kayaba - nu am gasit in catalogul lor pt puntea fata la E9x xdrive; nu stiu daca se potrivesc cele de pe modelele cu tractiune spate; sunt cam 200-250 euro setul

Sachs - nu am gasit in catalogul lor pt puntea fata la E9x xdrive; nu stiu daca se potrivesc cele de pe modelele cu tractiune spate; sunt cam 200-250 euro setul

 

am cerut niste oferte pt B4, inca nu am primit raspuns...sper sa fie cineva care aduce in Ro.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

 

 

am cerut niste oferte pt B4, inca nu am primit raspuns...sper sa fie cineva care aduce in Ro.

eu am pus de curand amortizoare Bistein B4 19-135052 pe un E91

Cross Reference Part Numbers :

- BMW 6775376 SACHS HANDEL 311410 BMW 33526775376 BMW 33526771729 BMW 6771729 BMW 33526772927 BMW 6772927 SACHS HANDEL 311411

 

Si mai este o varianta 19-135021

Cross Reference Part Numbers :

- BMW 6775375 SACHS HANDEL 311409 BMW 33526775375 BMW 33526771725 BMW 6771725 BMW 33526772926 BMW 6772926 BOGE 32-L41-A

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.