Jump to content

BMW 325Xi vs Audi 2.0tfsi quattro


Cumnatu

Recommended Posts

3. Motor placut, dar in ture inalte;

4. Consum...hoho fara numar, daca vrei ceva de la motor sau pui jante mai mari de 17 pe ea;

3. Nu chiar inalte...de pe la 3500 in sus. Si la audi e la fel pe 2.0 tfsi.

4. Hoho si ce consum mic are tfsi....daca te dai la el te sparge in doua, la fel ca bmw.

Personal recomand daca omul vrea ceva sportiv sa se gandeasca la un Golf 6 GTI, consuma mai putin si are demaraj mai bun decat audi a4 2.0tfsi.

Sau daca vrea bmw sa fie 325i, fara X.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca pana la urma toate sunt ”cazane”?...Nu stiu ca BMW sa fie vreo marca foarte renumita pentru fiabilitatea ei...lasa-ti-o moale...sunt proprietar de BMW de 7-8 ani de zile asa ca nu-mi povestiti asa ca la un copil de clasa a II-a despre niste aspecte prin care am trecut si nu cred ca fost de vina doar vanzatorul sau cumparatorul...mai calcati ambreiajul domnilor profesori pentru ca pana la urma toti ati trecut prin clipe urate datorate nefiabilitatii BMW...Si eu iubesc BMW, dar asta nu ma impiedica sa spun lucurilor pe nume.Cu stima!
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mda? Si daca stiu oameni care se plang la fel de tare de halul in care pleaca aceste masina de pe linia de productie ce zici, cel putin cele produse in ultimii 8-10 ani? Sa vorbim despre pacientul numit N47 (iti iei masina noua de 55 000 de Euro si in 3 luni arunci motorul la gunoi cu totu ca de, la BMW motoru e consumabil nene) sau despre CCC sau despre cutiile de viteze automate care, cu totate service-arile posibile, tot pica sau despre Valvetronic sau despre modulul Bluetooth...huuu...si ar mai fi: pompe, galerii de admisie sau de evacuare pe la M57 etc...Insemana ca toate ies din fabrica ”cazane”...sa-mi fie scuzat, dar toate acestea insumate se cheama țeapa sau bĂŁtaie de joc la adresa fraierilor care cheltuie zeci sau poate chiar sute de mii de euro pe astfel de masini atat la achizitie cat si de-a lungul duratei de viata a ”cazanului”...O masina care tine fix cat garantia sau poate, in cele mai multe din cazuri, mai putin nu se cheama premium ci asa cum spui tu ”cazan”...

Adica tu dai 55000 Euro pe un BMW nou si ti se pare scump 800-1000 de euro la 150000-200000km sa ii faci distributia? Daca iei o coaja de masina cu 8000 de euro bineinteles ca o sa ti se para o suma imensa 1000 de euro este 12% din pretul masinii.

Si N47 asa cum e el cu probleme la distributie e unul din cele mai bune motoare din gama sa si la consum si la performante.

Nu sunt absurd dar hai sa stam stramb si sa judecam drept.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este un e46,325xi,motoare fiabile+distributie pe lant,foarte accesibile la piese se pot schimba pivoti din bascule fata si sint ieftini noi,4x4 sta foarte bine pe articulatii,la e90 325 xi sint probleme cu motoarele si la cutie automata sub 17 consum in bucuresti sa nu te astepti la mers normal vorbind,un prieten are un audi a4 din 2002 motor de 1.8 sau 2.0 benzina si sta mai mult pe la service tot felul de parti electronice de la motor pica si are consum de ulei.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mergi cu ambele si vezi care iti place , eu am avut A4 quattro si presimt ca tot pe BMW vei merge .Audi cu tractiune fata chiar e degeaba , 325i e chiar misto cu tractiune spate , nu vad de ce ai vrea Xi dar fiecare cu dorintele lui...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa incercam sa pastram discutia strict referitor la cele doua masini / echipari va rog.

Nu au ce sa caute aici discutii despre motoarele tdi si nici nu ma intereseaza masina cu tractiune doar spate asa cum nu ma intereseaza sa pun 200+ cai doar pe fata.

Sa nu il transformam in topil BMW vs Audi ci sa vorbim strict de 325xi vs A3 2.0tfsi quatto.

Multumesc !

 

Ce ma uimeste e ca fff multi useri de peste tot ajung pana la urma la Audi, dupa ce trec prin BMW , subaru sau alte variante, din diverse motive, ba de consum, ba de consumabile.

Am avut A3 2.0 tdi dgs si da, e o masina buna dar nu mi-a dat acel feeling ce imi dadea Chryslerul 300m 3.5L aspirat.

Nu am pretentii de la o masina veche de 7-10 ani sa mearga ca noua din prima, la stadiul de nou o sa o aduc eu, dupa aceea insa intrebarea e cat o sa manance, dupa ce nivelul ei de calitate tehnica se reseteaza ca sa zicem asa, adica toate partile mecanice in parametrii cat mai apropiati de cei din fabrica.

Edited by Cumnatu
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Asta mi-a placut si mie dar nu prea se incadreaza in bugetul tau. Km putini, exterior M , doar ca nu are display http://home.mobile.de/AUTOLADENDRESDENDEKG#des_202818822

Sau mai ieftin http://home.mobile.de/AUTO-MEISER#des_201272532

Mai observ ca multe pe mobile sunt touring.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Adica tu dai 55000 Euro pe un BMW nou si ti se pare scump 800-1000 de euro la 150000-200000km sa ii faci distributia? Daca iei o coaja de masina cu 8000 de euro bineinteles ca o sa ti se para o suma imensa 1000 de euro este 12% din pretul masinii.

Si N47 asa cum e el cu probleme la distributie e unul din cele mai bune motoare din gama sa si la consum si la performante.

Nu sunt absurd dar hai sa stam stramb si sa judecam drept.

 

la un cacat de masina noua pe care dai sa zicem 10 mii de euro schimbi cureaua de ditributie la 90-120 mii km

la un cacat mai mare numit BMW pe care dau minim 50 de mii de euro, eu am pretentia sa nu se rupa lantul sau sa il schimb la 150-200 mii.

 

este cel mai bun motor pana se rupe lantul, si atat

am ramas eu fan bmw dar cu gainariile astea nu sunt de acord, sa ajunga toata masina un CONSUMABIL

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Taxa de mediu e unul din cele mai mari minusuri la achizitionarea unui e9x cu motor de 2.5

Cand imi cautam masina anul trecut eram pornit chiar pe un e92 325i doar ca taxa de aprox 2500 m-a linistit.

 

 

Am avut A3 2.0 tdi dgs si da, e o masina buna dar nu mi-a dat acel feeling ce imi dadea Chryslerul 300m 3.5L aspirat.

 

Ti-ai raspuns singur.

Link to comment
Share on other sites

Eee nu chiar mi-am raspuns caci nah, 2.5i nu e 3.5i si nici 2.0tdi nu e 2.0tfsi.

Oricum asa cum am zis si in posturile de mai sus, ramane sa le probez pe amandoua sa vad in care ma simt mai bine over all. Ca si motor sunt convins ca 2.0tfsi e mai ok 9 intelegand si problemele lui dupa ce am mai citit ) ca si feeling over all, ramane de vazut.

Oricum, multumesc tuturor pentru implicare !

Link to comment
Share on other sites

Am eu 325 Xi - e92 - si este si de vanzare dar este 14.000.

Il poti testa oricand.

 

Nu are sens sa aducem in discutie A3 aici - nu este aceeasi clasa de masina.

 

UN A4 2.0 TFSI Quattro vs 325Xi este o comparatie corecta. Performantele sunt foarte apropiate si costruile de intretinere aceleasi.

Aici - din punctul meu de vedere - un Seria 3 generatie 2008 este mult peste un A4 2008 - la fel cum un A6 2008 este mult peste un Seria 5 2008.

Cumva un 3-ul meu Coupe inca nu pare invechit comparativ cu un A4 dinv 2008 care arata pur si simplu vechi.

 

Erai ingrijorat de articulatii dar nu este cazul. Cu jante pe 18 si anvelope RunFlat in 135.000 de km am schimat foarte putine piese si sunt foarte surprins de cat de bine este inchegata masina. Nu trancane absolut nimic.

 

Ca fiabilitate - de prin 2004 nu se mai fac masini fiabile - in afara de cele Japoneze - si Logan nu ai ce sa cumperi sa fie fiabil. Toate au probleme - diverse.

 

Zicea cineva ca masina lui are fiabilitate sub Logan - CORECT. Doar ca Loganul este cea mai fiabila masina pe care o poti cumpara astazi - si comparam mere cu rachete. Am si eu o piatra care nu se strica niciodata - comparativ cu un Iphone 6.

 

Consumul in Bucuresti este intre 13 si 17 - iar in afara intre 8 si 11.

 

Audi si BMW fac masini foarte bune - diferenta intre cele 2 este la cum se conduc ..... si este uriasa.

 

Personal nu pot sa-mi iau niciodata Audi - fac masini foarte bune si au si motoare bune dar am ramas blocat pe BMW si urmatoare mea masina va fi tot BMW. Nu imi place directia prea usuoara - nu imi place pozitia la volan - nu imi place suspensia prea rigida dar in acelasi timp NU sportiva - nu imi place motorul ala turbo care nu trage liniar .. nu imi place ca sunt foarte multe Audi A4 pe drumuri - etc.

 

Este o chestie de gusturi - si trebuie sa mergi cu amandoua.

 

Masina mea este aici :

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/154853-vand-bmw-325xi-e92-automat/page__p__2205936__fromsearch__1?do=findComment&comment=2205936

Edited by MoFo
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Adica tu dai 55000 Euro pe un BMW nou si ti se pare scump 800-1000 de euro la 150000-200000km sa ii faci distributia? Daca iei o coaja de masina cu 8000 de euro bineinteles ca o sa ti se para o suma imensa 1000 de euro este 12% din pretul masinii.

Si N47 asa cum e el cu probleme la distributie e unul din cele mai bune motoare din gama sa si la consum si la performante.

Nu sunt absurd dar hai sa stam stramb si sa judecam drept.

 

Baiatu, mare atentie: nu e cazul meu in ceea ce priveste cei 55 000 de euro irositi pe o masina ci al altora de pe aici. Ce zici 5400 de Euro(cu facturi de la BMW) in 2 ani si 3 luni (de când e la mine) investitie in masina ti se pare putin? Hm...nu vreau sa ma hazardez in discutii despre cheltuieli cu masina, dar am un feeling ca tu nu esti cel mai in masura sa-mi povestesteasca despre a cheltui cu o masina sau nu. Imi pare ca ai o gandire directa conectat la teava bisnitarilor de masini din Ro care si-ar da țeapa si parintilor si copiilor lor pentru 4-500 de Euro caștig (”1000 de euro este 12% din pretul masinii”). No offense, dar masina pe care o am eu acum a fost chiar mai sus un pic decat pretul pietei la achizitie...

 

P.S. Sunt piese care cad pe aceste masini fara nici un fel de scuza;

P.S.S Am vazut acum vreo luna de zile când am schimbat CCC-ul masinii, la un service BMW, un tip care tocmai ce investise o gramada de bani intr-un seria 1 F20 (cu N47 bineinteles pe el) caruia ii cazuse distributia dupa 1 luna si jumatate de utilizare si a avut paguba aproape tot motoru...Eram de fata si am vazut si eu cum arata desfacut un N47 cu distributia rupta...Masina avea foarte foarte putini km la bord...Asa ca lasa vraja marii cu N47 care e sau nu e fiabil...Pe multi ii incanta la consum baiete acest motor, pentru ca e mic dar in rest? Nu conteaza ca te poate lasa in drum la un drum de cateva mii de km de exemplu? Numai bine!

 

la un cacat de masina noua pe care dai sa zicem 10 mii de euro schimbi cureaua de ditributie la 90-120 mii km

la un cacat mai mare numit BMW pe care dau minim 50 de mii de euro, eu am pretentia sa nu se rupa lantul sau sa il schimb la 150-200 mii.

 

este cel mai bun motor pana se rupe lantul, si atat

am ramas eu fan bmw dar cu gainariile astea nu sunt de acord, sa ajunga toata masina un CONSUMABIL

Asta incerca sa le explic si eu colegilor de suferinta de pe aici, dar nu-mi iese...Cred ca motivele nu tin de mine ci de ei...

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A4 B7 din 2008 e de fapt modelul B6 lansat la sfarsit de 2001 si usor resitilizat, dar si E90 cu o plansa de bord fara Navi e boring si spartan, cel putin la B7 se poate face usor upgrade la sistemul de navigatie chiar daca din fabrica a venit fara. In final oricum totul se reduce la gusturi si dotari, daca se uita la un E90 cu M-pack si suficiente optiuni si un A4 S-line la fel de bine dotat e dificila alegerea pentru cineva care nu a mai avut niciuna din ele, dar daca vrei o masina mai sportiva cu o dinamica superioara mergi pe BMW, desi Xi nu-i chiar pur BMW asa cum Audi fara Quattro nu e un Audi pur si ca sa le intelegi bine marcile astea trebuie sa le ai asa cum au ajuns ele renumite, adica RWD si respectiv Quattro.
Link to comment
Share on other sites

Ca fiabilitate - de prin 2004 nu se mai fac masini fiabile - in afara de cele Japoneze - si Logan nu ai ce sa cumperi sa fie fiabil. Toate au probleme - diverse.

Zicea cineva ca masina lui are fiabilitate sub Logan - CORECT.

Nu doar masina mea are probleme de fiabilitate ci in general aceste masini ”PREMIUM”...Se pare deci ca am un pic de dreptate in ceea ce priveste fiabilitatea BMW...BMW s-a oprit din a mai construi masini fiabile când s-a incetat productia lui E39 si a lui E46. Scurt...si nu e doar parerea mea!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

prietene, daca ai venit cu atitudinea asta ostila si tot o dai cu audi, du-te frate pe forum la audi care ti-au dat jet din mers si explica-le lor ce prost este motorul la bmw

 

lasa fiabilitatea lui n47 ca nu are logica in contextul de fata, tu de fapt nu stii ce vrei, nu poti sa compari a3 sportback cu 3-ar coupe

 

si la bmw sunt motoare aspirate si turbo, v8 samd...... te cramponezi aiurea de n47, si audi-vw are o gramada de motoare copate

 

ai pus o intrebare , ai primit cateva raspunsuri mai mult sau mai putin avizate....:pardon:

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ionut COsmin, forumul e mare, fa un topic si spune acolo tot ce ai pe suflet..acest topic are o intrebare, nu o dam iar in N47 si alte cacaturi.

Mi se pare ca ma iei in stoul caracterisitc doar unora dintre voi...Am gresit ca am spus ca as lua Audi in loc de BMW din motive de fiabilitate scazuta si ca am argumentat asta asa cum imi cerea un coleg? Tu intelegi ceva din ce am scris eu pe acest topic? Intreb si eu, dar ma indoiesc!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.