Jump to content

Trepidatii volan ciudate la frânare BMW e60


Recommended Posts

Daca vi in Alba,am 3 seturi de jante de schimb,oe e60,discuri si placute de schimb,rulmenti fata de schimb,amortizare fata de schimb,toate bune,platesti manopera si ti le dau sa le probezi fara probleme,mergem acolo la Mercedes si nu prea ai cum sa pleci acasĂŁ cu problema Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Pai decat sa cheltui o gramada de bani pe aici mai bine vin la Alba.Oricum trebuie sa ajung in Deva/Prislop asa ca nu se stie:-):-):-)

VB va anunt ce am mai facut cu "specialistii".

P.S.poti sa-mi dai adresa ta de mail sa te mai consult din cand in cand?

Promit ca nu o sa te stresez cu multe mailuri:-):-):-)

 

Imi iau patul si stau cateva zile ca scaunelul e cam incomod:-)

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca traiesc aceleasi senzatii "tari" ca si voi, trepidatii, vibratii nici nu stiu cum sa le mai spun, in momentul in care franez cu o anumita intensitate.

Mentionez ca am schimbat discurile in decembrie cu unele ATE si placute ATE, tremuratul a disparut si a reaparut dupa cam 4-5 mii de km treptat. Acum e la fel cum era inainte sa le schimb. La fel ca si colegii de mai sus, am impresia ca ceva imi ovalizeaza discurile. Problema mea este ca nu stau in Romania :(

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca traiesc aceleasi senzatii "tari" ca si voi, trepidatii, vibratii nici nu stiu cum sa le mai spun, in momentul in care franez cu o anumita intensitate.

Mentionez ca am schimbat discurile in decembrie cu unele ATE si placute ATE, tremuratul a disparut si a reaparut dupa cam 4-5 mii de km treptat. Acum e la fel cum era inainte sa le schimb. La fel ca si colegii de mai sus, am impresia ca ceva imi ovalizeaza discurile. Problema mea este ca nu stau in Romania :(

 

Depinde si de calitatea soselei, daca soseaua prezinta usoare ondulari acestea se resimt foarte bine pe franare in volan la e60

 

Ate sunt calitativ bune, nu cred ca au cedat asa repede

Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi ovalizeaza discurile.Vibratiile nu au disparut nici dupa ce am schimbat discurile si placutele.Azi le-am verificat si inca sunt bune dar vibreaza la fel ca inainte.Maine ma duc sa schimb garniturile la etriere si dupa ...nu mai stiu..Oricum e o situatie tare neplacuta "specifica bmw"))))fac si eu haz de necaz.....
Link to comment
Share on other sites

la mine dupa ce am pus discurile si placutele-ate-nu s-simtit nici o diferenta....aceleasi vibratii enervante.Sincer sunt cam la capatul rabdarii noroc cu colegul Dragos care imi ridica moralul si imi da idei foarte bune.Dar din pacate sunt drparte de a rezolva problema.

Daca o s-o rezolv bineanteles ca o sa scriu aici...

Dar mai e drum lung.....

Link to comment
Share on other sites

Sper sa rezolvi si sa scapi de nervi.

Incerc sa inteleg ca e o problema cu o piesa si nu cu intreaga masina, de asta inca nu as spune ca sunt dezamagit de BMW dar vedem. Desi voi aveti E60, eu aceeasi problema o am pe E90 LCI. Mentionez ca atunci cand am facut geometria, cei de la service mi-au spus ca roata din stanga este mai in spate cu vreo 5 mm decat cealalta. Asta inseamna ca ori proprietarul dinainte a luag o groapa zdravana, ori a fost lovita pe partea stanga, implicit in roata. Deja m-am grabit odata sa schimb discurile si placutele fara sa verific celelalte piese, acum mi-am invata lectia si, precum a spus si Dragos mai sus, voi verifica celelalte piese sa vad unde ar putea fi problema.

Cat despre calitatea soselei, vibratia este mereu cand franez, indiferent de drum si la viteze de peste 50 - 60 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Citeste tot ce a scris Dragos.Nu te arunca sa schimbi piese de dragul de a le schimba

Eu am schimbat cam tot ce inseamna articulatie pe fata am facut geometria a iesit f ok dar....inca vibreaza.Azi o sa rectific discurile sa vad daca mai vibreaza.Doar ptr test ca daca nu mai vibreaza imediat cumpar altele originale de data asta.Dezamagit???sunt foarte dezamagit dar asta e alta problema nu are rost sa ocup spatiu asta aici.Succes rabdare,tutun,si sa ai bafta de mecanici priceputi.Inca odata documenteaza-te din ce a scris Dragos imainte de a arunca bani aiurea

Succes si sa ne informezi ce ai facut....

Link to comment
Share on other sites

Oricum BMW in general sunt niște masini foarte sensibile si predispuse la problema asta cu trepidatia volanului,am cunostinte cu e39,f10,f01,au aceeași problema.

Eu mai am 2 mercedesuri,ii spuneam lui Horia ca pe ML am avut jantele si anvelopele PRAF cand l-am luat,masina mergea fara nici o vibratie/trepidatie.

Mi se par niște masini mult mai "inchegate" decat BMW-urile la capitolul asta.

Eu ti-am spus Horia,rectifica discurile la strung,verifica sa nu aiba joc placutele si etrierele,dupa rectificare daca nu mai face,iei un set de discuri noi,originale si aia e,nu are rost sa dai banii aiurea. Anvelopele si jantele au un rol crucial in rezolvarea problemei,mai ales daca ai suspensie sport,orice trepidatie sau dezechilibru al rotii automat se transmite in volan. Ele sunt primul lucru pe care il verifici in cazul unei probleme de genu,chiar daca se echilibreazĂŁ o anvelopa pe aparat,ea poate sa nu mearga regulat,si majoritatea baietiilor din vulcanizari nu se uita,daca s-a echilibrat o pune pe masina si salut. Mie imi bĂŁtea volanul cu jante si anvelope noi,dar una era deformatĂŁ din fabrica,chiar daca s-a echilibrat pe janta mergea in valuri,de aici si problema,degeaba iti spun baietii de la Vulcanizare ca e ok,tre sa vezi cu ochii tai ca e ok,abia apoi le poti exclude.

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Și eu am avut aceasta problema,când puneam frana simțeam o vibratie ĂŽn volan.Aveam discuri si placute ATE,schimbate de fostul proprietar chiar ĂŽnainte sa iau mașinĂŁ de la el.Am schimbat discurile cu unele Zimmerman perforate și placutele Textar,iar vibrația a dispĂŁrut complet.Repet,dupĂŁ ce am dat discurile vechi jos am curĂŁțat cu o perie de sarma prinsa ĂŽn bormașina pana la luciu metalic,apoi am uns cu vaselina pe toatĂŁ suprafața de contact dintre butuc și disc,pe interior.Majoritatea mecanicilor dau asa,ĂŽn scârbĂŁ cu o perie de sarma și elimina doar o parte din acel strat de rugina,iar aceste mici detalii fac diferența.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deasta ii spuneam si lui Horia sa stea langa ei sa vada ce ii fac,cum ii curata discurile si butucii si orice altceva lucreaza la masina,ei pot sa zica,ca au facut ok,dar pana nu vezi tu cum au lucrat,nu poti sa fi sigur.

Asta cu vaselina nu e o solutie rea,dar trebuie folosită vaselina rezistenta la temperatura,ceva ceramica,daca nu risti datorită încălzirii ansamblului sa devina lichida si sa ajungă pe etrieri/discuri/placute

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Deasta ii spuneam si lui Horia sa stea langa ei sa vada ce ii fac,cum ii curata discurile si butucii si orice altceva lucreaza la masina,ei pot sa zice ca au facut ok,dar pana nu vezi tu cum au lucrat,nu poti sa fi sigur.

Asta cu vaselina nu e o solutie rea,dar trebuie folositĂŁ vaselina rezistenta la temperatura,ceva ceramica,daca nu risti datoritĂŁ ĂŽncĂŁlzirii ansamblului sa devina lichida si sa ajungĂŁ pe etrieri/discuri/placute

 

Am uns doar cat sa facĂŁ contact cele doua piese și am folosit una pe baza de lithium,ca un fel de ulei..practic,o cantitate foarte,foarte mica,apoi sters cu o cârpĂŁ sa se ia surplusul,dupĂŁ care am atașat discul pe butuc.Nicidecum sa ajungĂŁ pe suprafețele de contact ale frânei.

Ar trebui sa dea jos discul (operațiune usoara) și sa curețe la luciu metalic ambele suprafete dintre butuc și disc (interior) și sa vadĂŁ dacĂŁ mai are acea vibratie..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am urmat/urmez sfaturile voastre.Multumesc tuturor care vin cu o idee, doua,etc.Tin cont de ele si le aplic(ii pun pe mecanici sa faca ce spuneti voi).Inca nu am rezolvat dar nu abandonez desi cum i-am spus si lui Dragos am mai cedat ce cateva ori(spre rusinea mea)...

Probabil si de la caldura:)))))

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am incercat ptr ca nu am de la cine sa iau.Am pus alte cauciucuri sh si la fel vibreaza.Am pus rotile spate pe fata si la fel vibreaza.Jantele le-am indreptat super echilibrat,etc.Ca sa fiu sigur trebuie sa cumpar 4jante noi si 4 cauciucuri dar mi se pare prea costisitor si nu o s-o fac.Poate sa-mi vibreze la fel si eu ce fac?depozit de jante si roti?
Link to comment
Share on other sites

salutare.Se pare ca am rezolvat problema.Cine mi a schimbat discurile si placutele nu au curatat butucul deloc.Am demontat azi discurile si era mizerie la greu acolo

Era si rugina si vopsea si mizerie.

S-a curatat foarte bine cu peria rotativa de sarma s-au rectificat discurile pe strung si se pare ca am rezolvat problema.La 140,150km /h nu vibreaza mai mult nu am avut unde.Maine fac un drum mai lung si o sa vad cu se aseaza.Daca mecanicii lui peste faceau cum trebuie treaba nu mao ajungeam aici.

strungarul mi a zis sa nu schimb discurile ca o mai duc mult.....eu vreau sa pun originale.vad cum se comporta maine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da ai spus f bine Montblanc "inca nu as spune ca sunt dezamagit de bmw"

Din pacate mai devreme sau mai tarziu o sa fii fff dezamagit.Crede-ma si aici nu vorbim despre chestia cu franele.Sunt o multime de belele"specifice bmw" cel putin la modelul asa de rahat.Poate alte modele de bmw nu sunt asa proaste dar E60 e o mizerie.Documenteaza-te de pe net(gen youtube sivalte siteuri)sa vezi ce este acolo despre aceste masini"premium".o sa vezi o lista imensa cu probleme specifice bmw:)))

Spor la citit:))))

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Asa este, din pacate, daca o mai nimeresti si de la unul care nu a avut grija de ea, e cel mai rau scenariu posibil. Eu mi-am dorit-o mult, a fost masina visurilor mele, un E60 525d, dar dupa un an si 3.000 de euro investiti iar problemele nu se mai terminau am decis sa ne despartim amiabil :( inca o visez noaptea, recunosc dar din pacate, foarte pacatoasa masina.
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum se vede si in titlu,am o problema ciudata la un BMW e60 fabricatie 2003

Volanul trepideaza foarte usor la franare sa ziceam de la 120 la 60,repet foarte usor si doar la franare ușoarĂŁ,daca franez mai puternic nu se simte deloc

Am schimbat:

-discuri + plĂŁcute

-suspensie completa

-kit directie complet

-flanse amortizoare

- rulmenți roti

-lichid frana+curatat etrieri

-jante,anvelope

Au mai rĂŁmas caseta de directie si coloana volan de schimbat

Nu am probleme de stabilitate,daca nu franez,masina merge perfect,fara vibratii indiferent de viteza

Imi cer scuze daca s-a mai discutat undeva,nu am gĂŁsit topic cu probleme similare

Orice pĂŁrere e binevenita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.