Jump to content

De ce sunt mașinile BMW Seria 5 F10 atât de ieftine?


UnuLAltuL

Recommended Posts

Eu nu cred ca sunt lovite si manarite cele din Belgia de pe leasing operational. Am intrat pe site_uri de licitatii si chiar atat costa masinile alea.

Adevarul este ca portul din Hamburg e plin de masini noi, se produc mult mai multe decat se cumpara, probabil de aceea pretul mic la revanzare.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La 525d(218cp) schimb ulei plus toate filtrele la autotransilvania e in jur de 1800 ron. La o suma asemanatoare ajungeam si cu e90-le.

 

Probabil la 3.0d (cred ca la asta facea referire colegul pig), e cu vreo 3-400 lei mai mult, in special din cauza uleiului care intra mai mult...Oricum, e extrem de mare pretul cerut de reprezentante. Cu niste filtre de calitate gen mahle, la un service normal, nu cred sa fie mai mult de 1000-1200 lei la 3.0d.

Link to comment
Share on other sites

la ora actuala cea mai ieftina piata din europa la bmw F10 este in romania...deci e cel mai bun loc sa-ti cumperi F10,am vazut un cumparator din Austria care a cumparat masina de la noi si a zis ca la el fara 22000 nu cumpara masina de la noi care a fost 16000

 

P.S.Nu te du in Germania sa-ti cumperi F10 ca pierzi banii de drum,nu gasesti nimic nici pe apoape de preturile din Ro

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

la ora actuala cea mai ieftina piata din europa la bmw F10 este in romania...deci e cel mai bun loc sa-ti cumperi F10,am vazut un cumparator din Austria care a cumparat masina de la noi si a zis ca la el fara 22000 nu cumpara masina de la noi care a fost 16000

 

P.S.Nu te du in Germania sa-ti cumperi F10 ca pierzi banii de drum,nu gasesti nimic nici pe apoape de preturile din Ro

 

seems legit

Link to comment
Share on other sites

Opa.Avem un inpatimit Audi printre noi, sau cel putin asa pare.Pig de ce scrii din auzite,coboara cu picioarele pe pamant.

Eu mi-am facut revizia acum citeva saptamini la f10 si ma costat revizia 2.200 lei scimbat urmatoarele :

Revizie uleiuri plus filtre absolut toate

brat inferior ( cel mare Lenforder ).

Placute fata plus senzor ATE.

inlocuit lichid frana.

Oring spate grup cel de iesire.

ulei grup 1l.

si asta nu la un servis la colt de strada si la Subaru unde am garantie si revizia trecuta in cartea service.

Nu pot zice ca Audi este o masina rea dar fiecare isi ia ce i se potriveste, am facut test drive cu A6 motor 2,0d si nu pot afirma ca ma dat pe spate.vanzarile pentru f10 in Germania confirma multe.

Acum revenind la topic, aseara am venit din Stuttgard de la o expizitie , am fost cu aceasta ocazie la 3 autohousuri si pot sa zic ca peste 60% erau BMW si anume multe f10 majoritatea break si cu pina in 100000 km, personal f10 sub 23.000 eu nu am vazut.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la ora actuala cea mai ieftina piata din europa la bmw F10 este in romania...deci e cel mai bun loc sa-ti cumperi F10,am vazut un cumparator din Austria care a cumparat masina de la noi si a zis ca la el fara 22000 nu cumpara masina de la noi care a fost 16000

 

P.S.Nu te du in Germania sa-ti cumperi F10 ca pierzi banii de drum,nu gasesti nimic nici pe apoape de preturile din Ro

Rar am citit un post mai amuzant. Ar trebui sa te angajezi la Cafe Deko. Le dai clasa alora.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

personal am fost un pic prin europa vara trecuta, prin Germania deasemenea si vreau sa spun ca, cat am traversat Germania 7-800 km am vazut 2 E46, in rest doar E60 E90 F30 F10, iar F30 F10 mult mai multe decat e60 e90, probabil e60 si e90 ajung in Romania de asta dispar de acolo :D

 

Cu E46 ma simteam parca avem vreun E30 :))

 

Intradevar sunt mai putine, dar nu pe cale de disparitie. Mie mi s-a parut ca sunt foarte multe seria 1.

Cand am luat eu masina am fost placut surprins sa intalnesc pe autostrada e36 318is si e30 touring

Link to comment
Share on other sites

F10 sunt ieftine pentru ca :

1.Sunt luate fara TVA.

2. Masini de flote cu dotari medii si km peste 150k km.

Mai departe tot ce se scrie ca sunt tzepe la Cj sau Zalau..sau GL.. Pai cat de dobitoc poti fi sa ai in buzunar peste 17 000 euro si sa nu o verfici la reprezentantza din orasul respectiv de unde o cumperi si eventual tehnic la un alt service la care mergi fiind ales de tine...nu la unul ales de vanzator !?!

Mai departe...asta ca-s cu doua masini in una...ca sunt din bucatzi...La ce linii fine au..si daca stii sa te uiti .. ce dreq..

Lasa sa fie ieftine si sa ramana scumpe Eklasse (masini ptr cei de peste 50de ani) si A6 care apropo ..modelul nou e full de probleme pe cutiile automate, lasand la o parte bordul ala taiat si batjocorit.

De aia 80% din utilizatorii bmwclub nu au F10..ca-s prea ieftine ?!?!

Luati F10...si facetile mentenanta corespunzatoate + casco ..si mai vb cat de ieftin e sa ai un F10 si dupa ce dai banii la samsar.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

F10 sunt ieftine pentru ca :

1.Sunt luate fara TVA.

2. Masini de flote cu dotari medii si km peste 150k km.

Mai departe tot ce se scrie ca sunt tzepe la Cj sau Zalau..sau GL.. Pai cat de dobitoc poti fi sa ai in buzunar peste 17 000 euro si sa nu o verfici la reprezentantza din orasul respectiv de unde o cumperi si eventual tehnic la un alt service la care mergi fiind ales de tine...nu la unul ales de vanzator !?!

Mai departe...asta ca-s cu doua masini in una...ca sunt din bucatzi...La ce linii fine au..si daca stii sa te uiti .. ce dreq..

Lasa sa fie ieftine si sa ramana scumpe Eklasse (masini ptr cei de peste 50de ani) si A6 care apropo ..modelul nou e full de probleme pe cutiile automate, lasand la o parte bordul ala taiat si batjocorit.

De aia 80% din utilizatorii bmwclub nu au F10..ca-s prea ieftine ?!?!

Luati F10...si facetile mentenanta corespunzatoate + casco ..si mai vb cat de ieftin e sa ai un F10 si dupa ce dai banii la samsar.

 

Ai perfecta dreptate.

Nu cum fac unii, isi iau f10 pe ultimii bani,dupa care nu pot nici macar sa il intretina corespunzator, isi pulverizeaza filtrul de aer, iau masini lovite cu probleme sau km dati inapoi uneori stiind de asta, dar in schimb madina are xenoane si multe alte brizbrizuri sa vada lumea cit de tare este. Morala este ca masina o poti cumpara, dar tre sa o mai ai poti intretine.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai cat de dobitoc poti fi sa ai in buzunar peste 17 000 euro si sa nu o verfici la reprezentantza din orasul respectiv de unde o cumperi si eventual tehnic la un alt service la care mergi fiind ales de tine...nu la unul ales de vanzator !?!

 

Nu e vorba de prostie. Problema e ca atunci cand te duci sa vezi o masina si respectiva masina iti place, gandirea rationala te cam paraseste.

Daca masina arata foarte bine si pare sa mearga bine, chestia asta te face sa o cumperi asa.

D-aia e bine sa mergi cu altcineva sa vada masina. Cineva care va gandi rational pentru ca nu va fii viitorul proprietar, deci poate privi totul la rece.

Cand te duci sa-ti iei o masina si pare misto, automat te va lua entuziasmul.

 

Mai departe...asta ca-s cu doua masini in una...ca sunt din bucatzi...La ce linii fine au..si daca stii sa te uiti .. ce dreq..

Toti cred ca se pricep la masini, fotbal si femei. Problema e ca majoritatea nu se pricep.

 

Una e sa lucrezi in domeniu si sa ai ochiul antrenat si alta e sa crezi ca te pricepi.

 

Oricine isi poate lua teapa.

Edited by Service Premium
  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea, repet : vezi - verifici (si de 3 ori daca e nevoie) - dai banu.

Nu dai gres daca o iei in ordinea asta. Poa sa fie si de la reprezentanta si de la cel mai infect obor plin de noroi.Niciun samsar nu te obliga sa cumperi. Au piata destula.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte interesant acest topic. Dar eu am o problema, aici vad multi membrii care sustin clar ca un f10 bun la noi este foarte greu de gasit mai ales la preturi de nimic gen 16-18.000 de euro. Partea amuzanta vine cand pe celalalt topic despre achizitii de masini sh din Romania oricine care vrea sa sara de 10.000 de euro pentru un e60 clar e urmat de replica:"esti prost, un f10 e 15.000 (frate...)". Eu tot timpul am sustinut ca masinile astea sunt niste gunoaie pe roti si asa cum zice si colegul Service Premium, problema nu o reprezinta faptul ca au dati km inapoi ca daca masina e intretinuta ok si nu e facuta din mai multe pana la urma treci cu vederea acest fapt. Problema este ca lumea se raporteaza la aceasta piata, au aparut foarte mutle anunturi false menite sa scada pretul masinilor mergand pe premiza:"uite domne cat e un f10 pe autovit, tu vrei 13.000 de euro pe un e60? Esti prost?"

De asemenea eu nu inteleg, unde s-a uitat colegul nostrul de a ajuns la concluzia ca f10 se devalorizeaza cel mai repede. Un Mercedes E klasse w212(2010 gen.) incepe de la 11.000 de euro iar la 14-15.000 deja avem cele in dotare avantgarde cu ceva optiuni pe ele. E klasse-ul din totdeauna a fost masina cea mai ieftina la sh din cele trei (a6,E, 5) deoarece acolo se aduc taxi-uri in prostie din Germania cu 1 mil. de km, se revopsesc si se pun la vanzare. Este din ce in ce mai greu sa gasesti o masina buna la noi in Romania dar aici este si vina cumparatorului care ii place sa fie mintit. Eu alta chestie pe care personal nu o inteleg la noi este partea cand cumparatorul este imbecil de a dreptul si am sa dau un exemplu: avem la vanzare o masina care are zgarieturi dar vopseaua este originala. Replica clasica:"domneee e zgariata toata parca e de la tara, e de cacat masina". Cazul 2: se intampla sa iti loveasca/zgarie un bou masina in parcare, evident ca revopsesti elementul respectiv, replica cumparatorului?:"domnee e repvopsita aripa si capota, nu se poate asa ceva". Deci oricum o dai nu este bine, situaita de samsarie in ultimul hal la care noi am ajuns se datoreaza numai cumparatorilor care viseaza cai verzi pe pereti.

Edited by AlexChris
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa stai linistit.. exista cumparator pt fiecare masina..

unul ca tine, va sti ce sa aprecieze la o masina.. ca nu sunt foarte multi e alta treaba..

 

ce fabulatii am citit pe aici.. 3000 revizia. :hyper:

de curiozitate ai fost vreodata intr-o reprezenta bmw?? sau iti e ca te taxeaza la intrare? sau ca iti fura de pe masina?? :laugh:

 

revizie la f10 530d(filtre si ulei) in noimebrie 2014 aprox 1200 ron, la MHS.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Daca tot vorbim de revizii, eu la F30, cu toate filtrele si ulei, nu am depasit 1390 RON la MHS. Nu stiu de unde 3000 RON.

Cat priveste F10, majoritatea masinilor de pe Autovit sunt dotate mediu spre chel line, cu o motorizare modesta, cea de 184 CP.

2.0 D este ok pentru F30, insa pentru F10, eu nu as lua fara 3.0 D minim.

Un F10 dotat spre FULL, cu un motor de min 3.0, costa spre 70-80 K EUR.

De unde si pretul mic de pe Autovit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate ca motorul de 2.0 este mic pe un f10 dar se comporta extraordinar de bine. Am mers personal cu un f10 de 184cp si spun sincer ca merge mai bine ca un 320i(2009) din toate punctele de vedere, inclusiv sprint iar consumul este mai mult decat ok. Si totusi e90-ul este clar mai mic. Nu se simte absolut deloc caroseria mai grea la F10, eu am ramas foarte impresionat. Edited by LUCPO
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Va salut

 

As dori sa stiu daca e cineva din Timisoara pe-aici si a facut reviziile oriunde altundeva decat la Banat Car. Mi se pare ca au niste exagerari de preturi in ultima vreme si sunt tot mai tentat sa nu mai calc pe la ei ever. Mi-au cerut 3400 RON pe schimb ulei si filtre, plus schimb placute frana spate, ceea ce mi se pare exagerat. Are cineva alte idei?

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Eu unu fac revizia la un service de cartier...nu e mare inginerie sa schimbi filtrele si uleiu..am platit cam 1100lei pt un F10 ...ulei original...au trecut 15000 de km de atunci si nu am nici cel mai mic regret

 

Din pacate nu sunt din Timisoara si nu iti pot recomanda service-ul

Link to comment
Share on other sites

Mi-am facut recent revizia de ulei + toate filtrele in Timisoara, la un mecanic Samy, prin Freidorf (spre Utvin). Mi-a placut foarte mult de tip, a fost foarte ok. Piesele m-au costat 827 RON (de la Ciclop) iar manopera 100 de lei. Iti poate aduce si el piesele, iar uleiurile le aduce din Germania. Eu nu am luat de la el, nu il cunosteam.

 

Placutele le-am schimbat la Targu Jiu, Kilometrul 0. Fata + spate brembo si senzori m-au costat 930 de lei + 90 de lei manopera.

Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.