Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

nu am stat sa citesc chiar toate paginile, dar de anul trecut cand am vazut threadul pe seria 1 m'am documentat -

 

oficial sunt toate motoarele cu capacitate cilindrica 1995 fabricate intre finalul lui 2006 si martie 2009 - am studiat un pic problema anul trecut si ce am observat pe realoem.com codul de arbore cotit e acelasi parca, insa am observat ca sunt diferite 2 pinioane pe la distributie pe acolo... scrie pe realoem ... pinionul x s'a facut pana in data de, apoi pinionul cu alt cod ...

 

oficial.... neoficial, daca cititi pe forumuri de afara o sa vedeti ca se plange lumea si pe motoarele de 184cp :((

Link to comment
Share on other sites

2006 si martie 2009

tu acum vorbesti de 2 tipuri de motoare,daca luam perioada mentionata de tine.arborele cotit are 2 coduri in cazul asta...esti sigur ca la ambele variante sunt probleme?eu cred ca te inseli in privinta lui M42N2 deoarece are o varsta,km fara numar la foarte multe masinii...si nu s-a plans nimeni....deci?

 

de N47 nu stiu ce sa zic,las posesorii sa vorbeasca.

 

edit:

eu unul sunt mai mult decat multumit de motorul de 2.0d si are deja 150.000km.dintre care 90.000 de romania.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

n47 s'a pus pe masini din februarie-martie 2007 ( cu ocazia aparitiei seria 1 facelift ) - eu am comandat masina in februarie si mi'a venit in iunie ( productie prin ultima saptamana a lunii mai ) ...

 

si ma gandesc ca daca motorul s'a pus din februarie /martie sigur nu au inceput sa le faca din februarie si au fost facute mai inainte ... logic, nu ?

 

 

uite nu am talonul la seria 1 la mine si'ti spuneam tipul complet al motorului ....in talonul tip nou, cum am la seria 3 nu mai este trecut tipul motorului sau nu'mi dau eu seama !

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Tie nu ti-e frica de lant Bala?

 

Sincer nu. Bag ulei original, nu trec pe nimic altceva, il las asa cum cere neamtul si gata.

 

La cate motoare sunt, problema se manifesta extrem de rar. Intr-adevar te rupe la buzunar daca se intampla insa probabilitatea este extrem de mica. Si din ce am inteles eu, ai semne inainte.

 

Cunosc insa un nene cu E46 caruia i s-a rupt parca din injector in motor. NU mai tin minte exact dar parca o bucata de injector. A schimbat motorul... Daca este sa se intample, ce pot sa-i fac?!

 

Cu prima ocazie cand trec pe la reprezentanta din Timisoara, o sa-i intreb daca au intalnit lant rupt.

 

Tuturor ne e frica de lant! Mai ales barbatilor, inainte de insuratoare!:laugh:

 

La mine e prea tarziu :p

Link to comment
Share on other sites

Ce frumos se aude hârºâitul ala in primul film :popcorn:

 

 

pe langa harsait..si rontaitul ala de diesel se aude frumos..credeam ca de la e46 pana la e90 LCI ..au mai rafinat si ei sunetul dar nu..au mutat doar distributia in spate..:pinch: ..misto inovatie

Link to comment
Share on other sites

Ptiiii drace, in sfarsit stiu de la ce vine zgomotul ce l-am auzit de cand am luat masina (e primul diesel cu distributie pe lant din istoria mea, poate de-asta l-am sesizat rapid).

E cel din clipul postat de initiatorul topicului, dar mult mai slab.

Dar se aude doar cu usa deschisa si daca ai ureche ce stie ce sa auda. In clip e chiar foarte greu de distins.

Nici nu s-a amplificat, nici nu s-a diminuat de cand am masina. Si sper sa nici n-o faca...

 

Am citit cu maaare atentie fiecare parere.

Distributia in spate... :blink: Prost sistem, in orice caz... Era ultimul lucru la care m-as fi gandit.

 

Motor rece:

http://www.youtube.com/watch?v=nkZBSmAeTCc&feature=youtu.be

 

- pozitie filtru de aer => zgomot in trafic (3 drumuri la reprezentanta incheiate cu remontarea carcasei filtrului de aer)

- soft motor => clantanea actuatorul de la turbina fara sa fi pornit motorul :wacko:

Aia cu filtrul... idem si la mine.

Iar clantanitul ala periodic al actuatorului turbinei dupa ce opresti motorul, de la soft e?

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Vreo 12.000... Eu nu-l sesizez ca pe-o bataie. Mai degraba un harsait ritmat.

Pe mine nu m-a stresat pana acum. Si nici acum nu prea ma streseaza. Poate daca s-ar accentua.

Inca n-am ascultat nici un alt N47 live, ca sa-mi dau seama daca e mai accentuat sau mai diminuat decat la mine.

 

Cert e ca probleme sunt. Chiar daca deocamdata prea putine N47 au multi km sa ne putem face o idee despre fiabilitate.

Eu am si Metabond in ulei, de cum am cumparat masina. Si o sa folosesc in continuare. Poate am mai mult noroc.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

PAi nu s-a plans in topicul indicat. Dar din topicul acesta reiese ca arborele si pinioanele sunt aceleasi.

 

Cred ca trecerea asta de la motorul M47 la N47 a fost ca si trecerea de la motorul 1.9TDI PD la 2.0TDI PD pe VAG-uri. Cea mai proasta schimbare din istoria lor.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.