Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

V-am spus ca am verificat si masina mea si nu este pe "lista" motoarelor cu posibile probleme de distributie, deci problema exista! Nu stiu cum e in Germania sau Austria, de exemplu, dar, la noi, nu a fost chemata nicio masina!

Nu a fost nicio rechemare in service (recall) pt problema asta, nicaieri in lume. Daca se plange clientul, atunci se inlocuieste. Daca la tine au verificat daca are vreun recall masina, atunci e normal sa nu fi aparut acolo.

 

@mgi - cred ca ruperea efectiva a lantului apare la un procent mic, ca problema in sine cred ca e prezenta la toate.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

costul pieselor ce ar trebui schimbate in acest caz este urmatorul:patine 4buc,lanturi 3buc.intinzatoare hidraulice 2buc cca 1000-1100 ron toate originale(sper)arbore corit + cuzineti cca 3000-3200 ron.manopera separat depinde de mecanic pe mine nu ma costat nimic fiind facuta de cumnatul meu .100 ron freonul dar cred ca motorul putea fi dat jos si fara a scoate tot freonul din instalatie si acum depinde de fiecare cu schimbul de ulei.eu l-am facut chiar daca cel vechi avea doar 300 km si antigelul la fel .deci piesele ar fi cam 4000-4300 ron plus manopera.motorul trebuie dat jos dar cu toate astea lucrarea nu dureaza mai mult de 2 zile.cineva care stie ce are de facut o va rezolva sigur intr-o zi.se mai adauga la acestea si dispozitivul de blocat motorul 400 ron si un lipici albastru pentu garnitura baii de ulei 70 ron.deci pentru colegul care spunea de reprezentanta cu acel ''god will'' tot va trebui sa plateasca mai mult decat si-ar rezolva problema in alta parte.eu cand am umblat in motor am avut la indemana cartea service unde e explicat foarte bine cum se face schimbul arborelui.acum e ca si inainte nu da o lacrima de ulei iar zgomotul acela e putin diminuat.ce nu am schimbat e lantul cu pricina si arborele dar cred ca in curand le schimb.ma mai documentez nu as vrea sa reapara problema dupa un anumit nr. de km.orice sfat e bine venit.
Link to comment
Share on other sites

Maine voi trece pe la MHS sa fac schimb de ulei si voi intreba de aceasta problema, adaca poae aparea si la masina mea. Sincer si eu cred ca este de la intervalul de revizie mult prea mare dat de BMW. In .de poate ca merge, pentru ca acolo nu este nici macar 10% din praful de aici dar la noi e o ruleta si 20k km sa tii uleiul pentru un diesel. Nu vreti sa stiti cum arata acest ulei la 30k :).
Link to comment
Share on other sites

Exista cateva sesizari de lanturi rupte raportate si la motorizari 3.0, dar mult mai razlete. Chiar aseara vazusem un caz, stai sa vad daca il mai gasesc......

 

http://translate.goo...ucion-631903%2F

Am gasit un altul, desi ati putea spune ca a rezistat ceva vreme la 180.000 km sau poate fi un caz razlet.

 

Nu stiu daca ati observat ieri, insa pe mine m-a pus pe ganduri uzura arborilor de echilibrare. Daca vibratiile sunt atat de mari incat produc asemenea uzuri, nu e de mirare ca lantul rezista cat rezista...

http://s14.postimage.org/a9e7f36m5/dsc00906o.jpg http://s14.postimage.org/mzifs6ekd/dsc00905hp.jpg

 

+ un 335d

http://translate.google.ro/translate?sl=es&tl=en&js=n&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.bmwfaq.com%2Ff7%2Frotura-cadena-distribucion-335d-579104%2F

Link to comment
Share on other sites

@mgi dar daca nu mai este uns din cauza unei probleme de lubrifiere? Sa zicem ca uleiul nu mai are aceleasi proprietati sau ceva similar? Spune-i unui motociclist sa isi unga lantul cu ulei de masline ca este tot una. :)

Am fost la MHS in aceasta dimineata si nu am schimbat uleiul ( apare ca fiind schimbat in august la dealerul Autotransilvania ) dar mi-au "recomandat" sa fac revizia la maxim 1 an sau 20k km ceea cemi se pare de bun simt.

Link to comment
Share on other sites

@mgi dar daca nu mai este uns din cauza unei probleme de lubrifiere? Sa zicem ca uleiul nu mai are aceleasi proprietati sau ceva similar? Spune-i unui motociclist sa isi unga lantul cu ulei de masline ca este tot una. :)

 

Dumi, necesitatile de ungere ale lantului sunt mult mai 'grosiere' decat cele ale motorului. Atata timp cat uleiul ala unge motorul intr-un mod relativ acceptabil, o sa unga si lantul foarte bine.

 

La motociclete e cu totul alta mancare de peste: in primul rand la majoritatea modelelor lantul nu se unge permanent (cu exceptia cazului cand iti pui un ungator aftermarket, dar asta e altceva). In al doilea rand, lantul la motociclete e expus si 'incaseaza' mult mai mult ca cel de la masini. Si in al treilea rand lantul la motociclete se unge cu uleiuri cu teflon, care au cu totul alte proprietati decat uleiurile de motor.

 

 

Si mai adauga si uleiul de motor, ca banuiesc ca nu-l mai pui inapoi pe cel vechi..

Link to comment
Share on other sites

Care anume e filmul horor aici? Hai sa facem un sumar:

 

- problema apare la tipurile de motoare enumerate mai sus, dar aparent la un procent mic din utilizatori. Si asta e valabil si la noi, unde motorizarea asta e de departe cea mai vanduta, iar problemele (lant rupt) au fost relativ putine. Iar parcul de la noi e probabil 70% SH si multe masini sunt intretinute vai mama lor

 

- costul reparatiei (daca masina a fost intretinuta ok) e cca 3000 de lei - restul fiind suportat de bmw, la masinile sub 4 ani si 150k km

 

Una peste alta, mie nu mi se pare o mare tragedie..

Link to comment
Share on other sites

Dai 3000 lei (desi devizul mentiona 3.000 EUR :D, probabil mgi nu schimba decat lant, patine si ulei ), dar stii ca-i pierzi ....

Atat timp cat BMW nu a rezolvat problema materialului ce se uzeaza, platesti degeaba. Nenumarate sunt cazurile in care operatiunea de inlocuire s-a produs, ulterior zgomotul specific reaparand... pentru ca sunt aceleasi piese !

Link to comment
Share on other sites

pai si atunci ce e de facut ?

 

Stai si astepti... decesul complet :).

 

Oare nu merge schimbat motorul cu alt motor, mai mare eventual ? :D

...nush poate zic si eu o prostie :)

 

Apare si la 3.0 si la 3.5... mai rar sau nu.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__1602159

Link to comment
Share on other sites

Care anume e filmul horor aici? Hai sa facem un sumar:

 

- problema apare la tipurile de motoare enumerate mai sus, dar aparent la un procent mic din utilizatori. Si asta e valabil si la noi, unde motorizarea asta e de departe cea mai vanduta, iar problemele (lant rupt) au fost relativ putine. Iar parcul de la noi e probabil 70% SH si multe masini sunt intretinute vai mama lor

 

- costul reparatiei (daca masina a fost intretinuta ok) e cca 3000 de lei - restul fiind suportat de bmw, la masinile sub 4 ani si 150k km

 

Una peste alta, mie nu mi se pare o mare tragedie..

Din punctul meu de vedere problema sta in felul urmator :

este o defectiune majora , de neconceput pt. Uzina de Motoare din Bayern , proiectare defectuasa care prin inlocuirea pieselor nu inlatura problema ,o amana pana la un nou ciclu;

eu , personal am avut 2 episoade negre cu MHS , primul cand am luat masina "premium selection " la 29000km cu revizia facuta la ei , dar fara sa-i schimbe decat f.polen si anul trecut cand m-au chemat sa-mi schimbe injectoarele {aparea actiune pe seria mea de sasiu }si care le-au schimbat dar nu au pus bine un retur de motorina si picura , un surub de la carcasa f.aer in aer{ cei care au desfacut stiu despre ce este vorba }si un manunchi de fire care vin in spatele motorului era pozitionat gresit.

In concluzie , pe mine nu ma sperie costul unei astfel de reparatii , ci faptul ca sunt sigur ca la complexitatea lucrarii vor aparea o multime de vicii, pe care nu le poti vedea si indrepta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dai 3000 lei (desi devizul mentiona 3.000 EUR :D, probabil mgi nu schimba decat lant, patine si ulei ), dar stii ca-i pierzi ....

Atat timp cat BMW nu a rezolvat problema materialului ce se uzeaza, platesti degeaba. Nenumarate sunt cazurile in care operatiunea de inlocuire s-a produs, ulterior zgomotul specific reaparand... pentru ca sunt aceleasi piese !

 

Citeste inca o data ce am scris, si o sa vezi de ce e 3000 de lei si nu 3000 de euro.

 

Iar in legatura cu cazurile 'nenumarate' - cate sunt exact? ce procent din masinile vandute cu motorizarea asta sunt afectate? Si din cele care prezinta zgomotul, la cate s-a rupt lantul? Cati au pe forumul asta motor N47 si la cati s-a rupt lantul?

 

Inca o data - nu vad unde e tragedia. E intr-adevar o problema, dar nu una pentru care sa se panicheze lumea si sa nu-si ia bmw..

 

3000 de lei ce mare tragedie...vorbiti de parca ii faceti stranutand :)

 

Ma deranjeaza sa platesc pentru prostia altora ;)

 

Fane, wake up - nu mai exista masini care sa se compare cu mercedesul cobra, oricat am vrea noi asta. Si nu platesti pentru prostia altora, platesti pentru o situatie cauzata de o gramada de factori economici.

Iar 3000 de lei nu e o suma de speriat la masina asta: cat costa o revizie? casco pe un an? un set de cauciucuri?

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Procentul afectat de problema e simplu, 100% adica toate. La cati se aude, probabil la toti dupa 60-70000km, sunt convins ca multi au schimbat deja pe garantie, cazuri de lant rupt erau vreo 3 aici pe forum, eu n-am de unde sti o evidenta exacta, insa in Spania, Italia si UK erau zeci, destule zic eu.
Link to comment
Share on other sites

cati dintre cei care posteaza pe topicul asta aveti tipul asta de motor cu probleme?

sincer nu cred ca sunt mai mult de 30% ...restul decat comentarii aiurea,ca au auzit ei si etc...........

bagati frica in lume

am vazut 320d de 177cp cu 430 000 km fara probleme asa ca....singur proprietar

Link to comment
Share on other sites

Bun, deci nu exista date pe baza carora sa tragi o concluzie (o sa ignor partea cu 'toate fac asa', fiindca nu cred ca se califica drept analiza pertinenta :) )

 

Si atunci de ce sa sperii lumea legat de problema? Ca sa ajungem la reactii de genul 'nu imi mai iau bmw', 'e o tragedie', 'sa schimb motorul', si altele asemenea ?

 

In romania sunt undeva la 100,000 bmw-uri inmatriculate. Sa zicem ca 10%, adica 10,000 au o varianta din motorul asta. Daca pica 100 de motoare asta inseamna 1% din utilizatori..si tot asta inseamna ca 99% n-au picat. Mie mie se pare un procent destul de bun. Tie?

 

Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca din cate am inteles eu numarul de motoare picate e mult mai mic de atata .

Link to comment
Share on other sites

hehe, in wiesbaden statea si socru...pe langa gara :) bine mie mi se parea mai misto pe partea cealalta de apa..Mainz

 

unde ai vazut tu e90 177cai cu 400+ mii ?! si de unde sti ,daca avea sau nu vreo reparatie ?! :)

 

 

 

 

mgi , ce n-ai inteles, toate dieselurile noi sunt pasibile ..esecului :)

:))

exact in spatele garii e un polonez care repara numai bmw-uri...acolo l-am intalnit pe ala ,venise sa ii puna rotile de iarna

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.