Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Spune ceva de genul, ca se simte vibratie in ambreiaj si recomanda a nu se schimba ambreiajul pentru ca problema vine din motor. Iar in cealalalta pagina e vorba de fapt de pinionul ala mare care angreneaza arborii de balans si care probabil transmit vibratia in ambreiaj. Teoretic nu la lant e problema.
Link to comment
Share on other sites

https://www.farcebook.com/pages/Afectados-rotura-de-cadena-distribuc%C3%ADon-BMW-motor-N47/247083082023809 :)

 

Unii sustin ca si functia Start/Stop ar contribui la uzura pinioanelor, mai multe porniri ale motorului decat in mod obisnuit ar tensiona lantul la fiecare pornire, angrenand uzura celorlalte componente samd...

Oricum, pinionul si celelalte componente din capatul vilbrochenului nu sunt turnate, sunt sudate la rece sau ceva de genul, am impresia. Materialul celor doua/trei componente difera clar (arbore/pinion/flansa volant)....

Link to comment
Share on other sites

pai este foarte simplu...

 

au facut rahatul ala de pinioane , ca si in cutie..adica , vin turnate/sudate la un unghi si asezare stas..pt ca , nu se poate face reglaj in acea pozitie si deci nu puteau sa le faca demontabile..atunci tu , trebuie sa le iei gata aranjate de fabrica..si sa te usture..

 

 

in plus , au mai si bagat lantul ala in curu masinii...sa fie nevoie sa dai motorul jos ca sa schimbi ceva la distributie...lant langa volanta ?! pai ..nu este afectat si de ambreiaj , batai ,chestii...in fine..prost motor..inginerie nemteasca :rolleyes:

 

 

nu mai era bun sistemul de la e46 M47N..cu lantul frumusel in fata si toate cele..le-au bagat ei in spate dry.gif trist.

 

 

 

p.s. motoarele astea, sunt de evitat clar.

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

nu mai era bun sistemul de la e46 M47N..cu lantul frumusel in fata si toate cele..le-au bagat ei in spate dry.gif trist.

 

 

 

p.s. motoarele astea, sunt de evitat clar.

:) eu sfatuiesc posesorii 118d sa vanda masinile sa mai puna ceva diferenta si sa-si cumpere E46 318/320D :p

eu la 320-ul meu nu am schimbat nimic la motor decat curelele+role si filtrul epurator(am 180k din care 100k sunt facuti de mine in 4,5 ani).

Link to comment
Share on other sites

:) eu sfatuiesc posesorii 118d sa vanda masinile

 

 

problema nu se manifesta doar la 118d :)..si la tot ce e cu vilbrochen d-asta..adica si la seria 3 si seria 5 ..a pus Bogdan lista cu toate ...deci ,o mare gama bmw diesel , motoare noi( N47 2.0d 143cp, 177cp, 204cp si mai nou 184cp)si ceva 2.5d

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

oare nu merge schimbat lantul ala cu un lant mai rezistent ? :-?

 

 

Nu, Doamne feri ! Nu ma impac prea bine cu dieselul, personal :).

Fane, nu auzi ca nu e de lant ? Ruperea lantului e doar efectul, nu si cauza. Dar am putea pune unul de la Shimano.... :D

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

da WLF si la e46 pompa de ulei este pe lant...cam acelasi sistem

 

pana si vilbrochenul seamana...doar ca are distributia in fata..si pinioanele separat de vilbrochen

 

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/f/o/142.png

 

 

 

pompa ulei

 

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/v/138.png

 

 

 

si axe

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/b/133.png

 

 

 

cert e ca tot ce vine in mod normal separat au inceput sa le faca piese intregi..

 

 

exemplu , la e46 320d 150cai pana in 2003 furtunul egr -intrecooler se strica in partea de sus, la modelul pana in 2003 se poate schimba separat doar partea aia ,care se strica cost 200ron , dupa 2003 l-au facut doar dintr-o bucata cost final 700ron..

 

la X5 nou, daca ti se arde un bec la stopul de pe luneta , nu vine separat si vine doar cu totul undeva la 1000ron

 

cam asa si la ML daca ti se arde un bec pe stop ,ei bine, stopul cu totul..:pinch:

 

 

probabil ca asta se urmareste..ti se strica ceva la motor si ..motorul cu totul

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

comparativ cu acest topic..cam da..:rolleyes:

 

 

tu ti-ai lua o masina ..premium, noua, o caruta de bani..si sa nu sti cand te lasa in drum ?! :) adica sa n-ai nici o baza pe ea, stiind ca oricand se poate rupe lantul ?!

 

Cred ca se exagereaza putin..e plin netul de 320d/520d/318d cu minim 200.000km la bord. Tatal unui coleg de facultate cu un e220 cumparat anul trecut tocmai a schimbat cutia de viteze pe garantie. Asta inseamna ca Mercedes "e de kkt si trei sa moara"? :rolleyes:

 

Eu unul nu as cumpara masina diesel..pur si simplu nu imi place :rolleyes:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

eu sper doar ca vor face motoare mai bune pe F30 ..mie imi place foarte mult 320d , ca si masina per ansamblu si pt ROmania..daca nu ,o sa iau probabil un 320i cu turbo

 

Motoarele pe benzina au evoluat foarte mult, A6 3.0tfsi quattro automat consuma 10-11l in oras (Hamburg, consum real obtinut de autobuild parca). Prin urmare, eu unul nu mai vad rostul motorului diesel. Singurul avantaj il reprezinta consumul din punctul meu de vedere, daca si acest avantaj dispare..motorul diesel devine inutil. Ramane bun pt taxiuri, camioane etc

Link to comment
Share on other sites

Sistemul start&stop este un bullshit total. E bun doar in anumite situatii si mai ales in cele in care vrei sa demonstrezi presei cat de economica e masina ta.

Vara ai nevoie de AC non-stop, iarna de caldura, asta considerand ca motorul a reusit sa atinga temperatura optima de functionare. Asa ca, la mine de exemplu, nu as putea folosi niciodata sistemul lui peste.

 

Am vazut ca majoritatea care au masini cu asa ceva, l-au dezactivat :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Trebuie vazut cam cate motoare de felul ala s-au vandut si cate din ele au picat.

Cred totusi ca procentul e foarte mic si de asta nu-si fac astia prea multe griji.

 

Nu prea am inteles eu utilitatea montarii distributiei in acea zona. Oricum motorul e mic si incape fara probleme la orice serie. La X3, seria5 ramane juma de metru liber in fata motorului, pentru ce a trebuit sa-l inghesuie asa tare, nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

Cand am vorbit cu cei de la MHS am adus in discutie si problema start&stop, spunand ca eu dupa logica mea consider ca uzeaza ansamblul distributiei si tipul de-acolo mi-a confirmat ca ei recomanda tuturor clientilor evitarea pe cat posibil a folosirii sistemului. Ca in mod cert problemele la arbore apar si de la start&stop. Problema asta a motoarelor BMW poate deveni o mina de aur pentru mecanicii nostri. Daca e un mecanic bun care vrea sa se incumete in a schimba arbore, lant, patine, cuzineti, intinzatoare alte lanturi si ce mai e pe-acolo, la cele cateva zeci de mii de astfel de motoare, e jackpot.

 

Chiar, poate cineva estima cat ar costa de fapt o astfel de reparatie? Piesele adunate cat ar ajunge? Sa zicem ca incercam sa rezolvam problema asta noi, fara BMW.

FlorinCosta, cat te-au ajuns pe tine?

Fane320d, ce-ai facut la Bavaria Motors in CT?

 

Nu credeam ca va trezi atat interes topicul asta, si ma bucura ca in final avem si noi, o discutie la obiect pe tema asta. Asa venim si in ajutorul BMW, sa depistam exact cauza. Cu siguranta si uleiul are o vina, de-asta ar trebui sa ne educam unii pe ceilalti sa evitam a folosi uleiurile OEM, si nu e cazul numai al BMW-ului. Toate marcile recomanda uleiurile proprii, interesele fiind evidente.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa venim si in ajutorul BMW, sa depistam exact cauza. Cu siguranta si uleiul are o vina, de-asta ar trebui sa ne educam unii pe ceilalti sa evitam a folosi uleiurile OEM, si nu e cazul numai al BMW-ului. Toate marcile recomanda uleiurile proprii, interesele fiind evidente.

Cred ca ai exagerat cu toate afirmatiile astea.

 

BMW stie foarte bine unde e buba, nu suntem noi in stare sa depistam EXACT cauza.

Uleiul nu are nicio vina in intinderea lantului distributiei. Probabil sunt niste socuri mecanice repetate care duc la intinderea lui.

 

Uleiurile OEM sa fii sigur ca sunt super ok. Problema e sa nu iei contrafacut.

Parerea mea e ca toate marcile de ulei recomandate de producator sunt absolut in regula, cu conditia sa fie originale.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum au verificat, dar - banuiesc - dupa serie. Cred ca de la seria .... la seria , din cauza ....., s-a semnalat aceasta problema a ruperii lantului de distributie! Nimic complicat.

Interesant. Masinile noastre sunt fabricate in acelasi an, chiar si luna, parca (02/2010). Am fost si eu la MHS si mie mi-au spus ca toate motoarele N47 au aceasta posibila problema, nu doar anumite serii. Chiar am intrebat de 2 ori.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.