Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

buna seara ,

am cumparat si eu de curand un 318 d din 2012 care are 230k km ...si nu stiu ce sa fac in legatura cu distributia ..toti ma sperie ca se poate rupe ca nu stiu ce .

masina merge foarte bine nu se aude nici un zgomot la RECE ..in schimb la cald am sesizat un mic zgomot ca si cum ceva ar freca dar e foarte finut. nici mecanicii nu stiu ce sa imi spuna ...dar din ce citesc aici cam toti spun ca zgomotul distributiei se aude la RECE si nu la cald ?

Eu am cam renuntat sa mai citesc pe farcebook si alte parti despre problema asta ...

La fel si eu, un F31 din 2013, nu se aude nimic, nu face deloc figuri. La ultima revizie la reprezentanta mi-au spus ca nu se aude nimic si vedem la urmatoarea revizie.

 

Dar cu toate astea cand vedeam cate postari si cate schimburi de distributii se postau pe farcebook imi ieseau peri albi. Am inceput sa intreb cand vedeam o astfel de postare daca chiar era nevoie de schimbare si mereu aceiasi placa ... "e distributia proasta si mai bine dai banii si dormi linistit" :))

 

Cam asta e strategia de marketing pe care vad ca o aplica aceste service-uri (ex Lucian Pop si Service Scream (Tezparii) BMW), posteaza in disperare si omu cand vede asa de multe se sperie ... dar daca ii intrebi cate din ele aveau o problema reala si trebuiau schimbate ... pauza :)

 

Am sa o schimb si eu dar in momentul de fata este foarte jos pe lista prioritatilor.

Edited by Tavicu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

buna seara ,

am cumparat si eu de curand un 318 d din 2012 care are 230k km ...si nu stiu ce sa fac in legatura cu distributia ..toti ma sperie ca se poate rupe ca nu stiu ce .

masina merge foarte bine nu se aude nici un zgomot la RECE ..in schimb la cald am sesizat un mic zgomot ca si cum ceva ar freca dar e foarte finut. nici mecanicii nu stiu ce sa imi spuna ...dar din ce citesc aici cam toti spun ca zgomotul distributiei se aude la RECE si nu la cald ?

 

Problema asta am auzit-o si la exemplarul meu! La rece se aude mai bine motorul decat la cald!

 

Totul e silentios si in regula la rece, iar dupa ce s-a incalzit motorul se aude ceva ... usor metalic, ceva in plus ce la rece nu este.

 

S-au mai confruntat colegii cu chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

Si la mine la fel , e normal ca scade presiunea de ulei pt ca se subtiaza , iar intinzatorul de jos e hidraulic ,cel de sus e mecanic cu arc , doar lubrefiat pe interior .

Eu am un zgomot metallic ff fin la relantiu cand e calda , l am auzit la foarte multe F10 , cum o accelerez putin la 1ooorpm dispare

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat distributia la 180.000 tot la Service Scream (Tezparii) bmw,am fost multumit si tin sa precizez ca nu se vedea nici o urma de uzura la componente doar ei au zis ca e o usoara uzura la lant....din punct de vedere al zgomotului motorul este la fel.Este o problema de natura psihica ce se poate remedia prin schimb preventiv.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Corect. Exact asa se aude si al meu n47, Razvan.

 

Si sa intelegem ca pentru colegii carora motorul la cald e mai zgomotos decat la rece, distributia e slabita / "atinge" si trebuie schimbata?

nu atinge , daca ar atinge s ar auzi grav , se intinde lantul si zalele capata joc , joc care la rece este luat de uleiul gros.Din ce am vazut , nu spun din auzite sau citite , lantul de mijloc se slabeste cel mai mult , probabil si intinzatorul se slabeste.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut bĂŁieți! Intenționez sa achiziționez un seria 3 F30, an 2013 , motorizarea de 163 CP, va rog frumos sa-mi Spuneti dacĂŁ și aceasta versiune e cunoscuta cu problema cu distribuția. Are 185.000 km , am sfĂŁtuiți sa schimb ceva la ea dacĂŁ o cumpĂŁr ? Off topic: cutia automata necesita schimb de ulei? Uleiul la motor si filtrele la cât ar trebuie schimbate ? Pot verifica istoricul autoturismului fara sa plĂŁtesc ce 5 mil la reezentanta ? Mulțumesc anticipat !
Link to comment
Share on other sites

Da, cutia automata necesita schimb de ulei. Uleiul la motor si filtrele Bmw spune ca trebuie schimbate la 30k, dar daca tii la masina le schimbi la 15k. Nu cred ca e chiar 500 lei sa faci o verificare a istoricului la Bmw. Costa 500 lei impreuna cu o verificare destul de amanuntita a masinii, iar la o masina care banuiesc ca se apropie de 15 000 euro eu zic ca ar merita. Din cate stiu modelul de 163 cai este un N47 EfficientDynamics si are probleme la distributie. Va trebui dupa achizitie sa dai 3000-3500 lei sa schimbi distributia.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut bĂŁieți! Intenționez sa achiziționez un seria 3 F30, an 2013 , motorizarea de 163 CP, va rog frumos sa-mi Spuneti dacĂŁ și aceasta versiune e cunoscuta cu problema cu distribuția. Are 185.000 km , am sfĂŁtuiți sa schimb ceva la ea dacĂŁ o cumpĂŁr ? Off topic: cutia automata necesita schimb de ulei? Uleiul la motor si filtrele la cât ar trebuie schimbate ? Pot verifica istoricul autoturismului fara sa plĂŁtesc ce 5 mil la reezentanta ? Mulțumesc anticipat !

Eu am F30 320d si nu mai exista probleme la distributie din anul 2010.Uleiul trebuie schimbat la 15.000 .Uleiul la cutie teoretic BMW nu spune ca trebuie schimbat in schimb ZF care este producatorul cutiilor spune ca trebuie schimbat.

Poti sa schimbi uleiul la cutie dar numai la bmw sau reprezentanta ZF.

Cumpara linistit masina ca sunt foarte bune nu o sa ai probleme cu nimic ,km se verifica foarte usor cu orice tester deoarece km sunt tinuti si in cas si fem.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu modelul de 163 cai este un N47 EfficientDynamics si are probleme la distributie. Va trebui dupa achizitie sa dai 3000-3500 lei sa schimbi distributia.

indiferent ca are 163 177 sau 184 cp,la n47 exista posibilitatea sa aiba probleme cu distributia in timp, dar nu este si obligatoriu.

asa ca nu va trebui sa schimbi daca nu are probleme sau daca nu vrei tu neaparat.

o verificare a istoricului costa apr 50 lei la reprezentanta, vorbesc de istoricul din baza de date bmw, nu verificare masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu am F30 320d si nu mai exista probleme la distributie din anul 2010.Uleiul trebuie schimbat la 15.000 .Uleiul la cutie teoretic BMW nu spune ca trebuie schimbat in schimb ZF care este producatorul cutiilor spune ca trebuie schimbat.

Poti sa schimbi uleiul la cutie dar numai la bmw sau reprezentanta ZF.

Cumpara linistit masina ca sunt foarte bune nu o sa ai probleme cu nimic ,km se verifica foarte usor cu orice tester deoarece km sunt tinuti si in cas si fem.

Cine ti-a zis tie ca n47 din 2010 nu mai are bube pe distributie?nu mai vorbi prostii...

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am F30 320d si nu mai exista probleme la distributie din anul 2010.Uleiul trebuie schimbat la 15.000 .Uleiul la cutie teoretic BMW nu spune ca trebuie schimbat in schimb ZF care este producatorul cutiilor spune ca trebuie schimbat.Poti sa schimbi uleiul la cutie dar numai la bmw sau reprezentanta ZF.Cumpara linistit masina ca sunt foarte bune nu o sa ai probleme cu nimic ,km se verifica foarte usor cu orice tester deoarece km sunt tinuti si in cas si fem.

 

Eu am un prieten cu N47 de 163 cai din 2011 si a avut probleme cu distributia. Masina fabricata in 2011, cumparata din Germania in 2012-2013 si au inceput problemele la mai putin de 150k km. Toate motoarele N47 necesita schimbarea distributiei.

 

indiferent ca are 163 177 sau 184 cp,la n47 exista posibilitatea sa aiba probleme cu distributia in timp, dar nu este si obligatoriu.asa ca nu va trebui sa schimbi daca nu are probleme sau daca nu vrei tu neaparat.o verificare a istoricului costa apr 50 lei la reprezentanta, vorbesc de istoricul din baza de date bmw, nu verificare masina.

 

Stiu ca problemele apar la toate versiunile. Eu nu mi-as lua N47 si sa ii las distributia asa, tu ai idee cat costa sa repari un N47 cu distributia rupta? Si alt motor costa foarte mult. Nu vad de ce ar risca cineva sa isi distruga motorul, iar din ce proprietari de N47 cunosc toti au avut probleme.

 

Chiar sunt curios de ce mi-am luat 2 minusuri. De acum promit sa spun toti viitorilor posesori ca N47 este cel mai fiabil motor de pe planeta si ca nu are probleme cu distributia, ca uleiul din cutie nu trebuie schimbat niciodata si uleiul din motor merge lasat 30 000km cum zice Bmw. Pana la urma nu sunt banii mei, de ce sa nu ramana omul cu masina in drum peste 6 luni?

Edited by All
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat distributia la 155k (cred ca am mai scris pe aici), si oarecum regret ca m-am apucat sa umblu la un motor care nu avea absolut nimic. La mine totul era in stare foarte buna, lantul nu are pic de joc, patinele parca erau noi. Nefiind in tara a mers un prieten cu masina, dar daca eram de fata cred ca ii puneam sa puna motorul la loc si o lasam asa. Am mari indoieli ca reperele inlocuite chiar cu piese OE vor avea o durata de viata similara cu ce-a fost pus initial pe masina.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu nu mi-as lua N47 si sa ii las distributia asa, tu ai idee cat costa sa repari un N47 cu distributia rupta? Si alt motor costa foarte mult. Nu vad de ce ar risca cineva sa isi distruga motorul, iar din ce proprietari de N47 cunosc toti au avut probleme.

 

pe linia asta, ca are 100 k, 150k sau 200k oricum trebuie schimbata distributia, indiferent daca se aude ceva suspect ori ba. si da, stiu cat costa.

ciudat, eu din toti pe care ii stiu niciunul nu are probleme si nici nu isi face.

sunt total de acord oricum ca trebuie schimbata de la 200 k in sus.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum iti explici ca toate n47 pe care le cunosc maximum 310.000 km nu au probleme cu distributia ,un prieten a schimbat-o asa de nebun si ce sa vezi la 200.000 km distributia era perfecta.Eu sunt la cel de-al doilea n47 si stau super linistit ,daca la E91 nu au fost probleme cum sa fie la F30.Cunosti un caz concret de masina intretinuta si cu lant rupt ?
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu știu care e faza cu minusul și de ce conteazĂŁ așa mult pt tine minusurile, dar cred ca rațiunea unui forum este ca fiecare sa și dea du pĂŁrerea despre subiectul in discuție . O sa am in vedere și ce ai spus tu . ĂncĂŁ deliberez dacĂŁ se impune schimbarea Distribuției . Ăntrebarea inițialĂŁ era dacĂŁ au fost reclamate probleme cu distribuția și la f30 din 2013, rĂŁspunsurile nu au fost prea clare ... in esența am ĂŽnțeles ca e același motor n47 și ca ar fi același probleme..
Link to comment
Share on other sites

I-ati linistit N47 Efficient Dynamics. Daca nu ai sunet de lant nu-i schimba distributia decat dupa 200K km. Revizia la cutie te costa 2200 de ron la ZF cu ulei original si baie de ulei schimbata cu totul. Eu atat am platit la ei pt BMW F30. Du-te neaparat cu masina la reprezentanta pt un control amanuntit. Poate regreti dupa aia ca nu ai verificat-o.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.