Jump to content

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare


bimmer90f30

Recommended Posts

Teoria e un pic prea trasa de par.

Ii doare in cur pe americani ca Germania primeste refugiati.

Atata timp cat pe ei nu-i afecteaza chestia asta, probabil ca sunt chiar multumiti de deznodamant.

Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra.

De ce crezi ca BMW nu a vandut diesel-uri in SUA atatia ani? Tocmai pentru ca nu puteau face masini care sa polueze sub limitele extrem de stricte din America.

Plus ca e in avantajul lor sa-si protejeze propria industrie auto.

Viziunea asta e de genul am pierdut meciul pentru ca nu a tinut arbitrul cu noi.

Piata de diesel din America reprezinta cam 1%.

E o furtuna intr-un pahat de apa.

cat de informat esti in privinta progresului facut pana in momentul scandalului VW, ca EU si USA sa tranzactioneze pe o piata (noua) fara taxe si in care un rol foarte important avandul cel al pietii auto!?

Mai jos articol scris in The Wall Street Journal in martie 2015:

Why Auto Makers Are Building New Factories in Mexico, not the U.S.

 

Ceva nu se "leaga" in logica ta cu evenimentele anului..

 

iata cu, cine tranzactioneaza in general americanii:

http://www.cfr.org/trade/naftas-economic-impact/p15790

 

(probabil de aceea intentioneaza/au nemtii sa ridice fabrici noi in Mexic.. forta de munca ieftina si tranzactii re/prestabilite SUA-Mexic)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Iata cat de "poluante" sunt motoarele diesel; normal prin comparatie cu benzina (site oficial):

http://www.air-quality.org.uk/26.php

 

Citat:

"Despite much debate over which car, petrol or diesel, is cleaner, weighing up the advantages and disadvantages is not easy. For example, diesel cars have been promoted, as they produce less CO and HC on average when compared to petrol cars, and they have greater fuel economy producing less CO2 per km. However recent health concerns about particulate matter have given diesels a less environmentally-friendly image, as have the higher emissions of nitrogen oxides compared with petrol cars. As a comparison, petrol cars produce virtually no particulate matter, take longer to warm up, produce more carbon dioxide per mile on average, and emissions of the regulated pollutants are higher. "

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

cat de informat esti in privinta progresului facut pana in momentul scandalului VW, ca EU si USA sa tranzactioneze pe o piata (noua) fara taxe si in care un rol foarte important avandul cel al pietii auto!?

Mai jos articol scris in The Wall Street Journal in martie 2015:

Why Auto Makers Are Building New Factories in Mexico, not the U.S.

 

Ceva nu se "leaga" in logica ta cu evenimentele anului..

Pai, dupa cum vezi, unii fabrica acolo deja (de ex: BMW), iar altii vor alege in mod logic alte tari mai sarace.

 

http://www.bbc.com/news/business-32691589

 

Chiar si cu free trade, pentru SUA tot ar fi mai bine ca UE sa nu existe. Iar chestia asta cu free trade e din nou mai ales in avantajul corporatiilor, nu al statelor.

 

Ramane de vazut daca se va concretiza.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Chiar si cu free trade, pentru SUA tot ar fi mai bine ca UE sa nu existe.

Dupa cum gandesti tu pt.SUA ar fi mai bine sa nu existe UE,sa nu existe Rusia deci in concluzie sa nu existe Europa.Dar ea exista si trebuie tratata ca atare.Partea aia cu heZbollah a fost mai buna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

petrol cars produce virtually no particulate matter, take longer to warm up,

 

asta e maxima,daca si benzina se incalzeste greu...

 

 

Asta e problema topicului?

(probabil cei care au scris articolul le-a scapat ceea ce tie nu :scratchchin: ei (poate) sunt specialisti doar in mediu/poluare. E probabil 1% gresit din tot articolul gresit; scuza-i ;)

Altceva despre poluare.. motoare diesel?) :frantics:

Linkul l-ai vizitat sa revii cu o concluzie mai pe topic?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Zacamintele de petrol si gaze din marea mediterana si marea neagra, astea sunt cauzele

 

Au vrut sa exploateze in ucraina si a fost razboi, in siria,libia la fel, cel mai mare zacamant de hidrocarburi din mediterana, americanii, rusii, israelul, sauditii blabla

 

Asta este adevarul adevarat.Pentru rusia a aparut un nou competitor (jidanii) in ce priveste exporturile de petrol si gaze naturale.

 

Legat de topicul nostru:

http://www.automarket.ro/stiri/italia-elvetia-si-belgia-interzic-vanzarea-masinilor-cu-motoare-16-si-20-66243.html#comment_post

Edited by GABIVVX1
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum gandesti tu pt.SUA ar fi mai bine sa nu existe UE,sa nu existe Rusia deci in concluzie sa nu existe Europa.Dar ea exista si trebuie tratata ca atare.Partea aia cu heZbollah a fost mai buna.

Nu stiu cum reusesti sa fii intotdeauna prins pe picior gresit.

Aici era vorba despre logica aparitiei acestui scandal, trecand un pic peste ceea ce este evident si cunoscut.

Link to comment
Share on other sites

Motoarele dizel sunt odioase din toate punctele de vedere. Personal, astept rabdator sa dispara din ofertele producatorilor. E normal sa existe clienti daca aceste masini au fost oferite la vanzare,dar eu am mers cu cateva motoare dizel care, in opinia mea,nu ar trebui sa fie omologate pe masini de strada, atat de prost livreaza puterea, fiind periculoase si in sensul ca nu misca masina atunci cand i se cere. Tot ce e poluant ar trebui sa fie interzis in orase si e adevarat ca zece mii de masini mici dizel fac mai mult rau decat 2-3 basculante fara nici un filtru care sa micsoreze noxele. Edited by mojorisin
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Motoarele dizel sunt odioase din toate punctele de vedere. Personal, astept rabdator sa dispara din ofertele producatorilor. E normal sa existe clienti daca aceste masini au fost oferite la vanzare,dar eu am mers cu cateva motoare dizel care, in opinia mea,nu ar trebui sa fie omologate pe masini de strada, atat de prost livreaza puterea, fiind periculoase si in sensul ca nu misca masina atunci cand i se cere. Tot ce e poluant ar trebui sa fie interzis in orase si e adevarat ca zece mii de masini mici dizel fac mai mult rau decat 2-3 basculante fara nici un filtru care sa micsoreze noxele.

 

Ce sa mai vorbum de filtrul de particule si altele. Toti spun ca astia de la VW uite ce fac si tot asa cand pe acesti forul sunt foarte multi care au scos filtrul de particule. Ca ei mai sunt si mai multi si e Romania plina de oameni care nu isi permit sa inlocuiasca filtrul la cazanele lor.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Exact la lucrul asta ma gandeam in concediu cand am auzit stirea: cum e obligatoriu sa scoti filtru de particule imediat dupa ce iti aduci troaca din germania si apoi sa vii pe forum sa intrebi cum se descurca cutia cu atata putere. Plus fumul care nu prea deranjeaza pe nimeni atunci cand provine de la masina proprie insa majoritatea parintilor nu si-ar lasa copiii sa se joace in parcurile din aproprierea arterelor circulate, sau cum trecem toti pe recirculare cand stam la semafor. Mama ce polueaza astia, toti in afara de noi. Imi zboara ideile acuma, trec de la una la alta - ce ticalosi francejii ca vor sa interzica dizelurile in Paris, ce rautaciosi sunt americanii ca blocheaza expansiunea motoarelor dizel pe o piata dominata de benzina cu gaselnite de genul asta. Eu cred ca singurii care isi freaca mainile de bucurie cand se mai vinde o masina dizel sunt mecanicii. Rafinariile n-or sa moara daca in loc de dizel or sa produca benzina. Sau plastic. Nu conteaza ca toti vesticii care tin la sanatatea lor au de 60 de ori mai multa verdeata in oras si nu admit euro3 in zonele urbane, noi suntem supermen si ne hranim cu aer ars in motor si vom trai o vesnicie.
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ce sa faca cu dpf-ul? Sunt prosti aia de la Bmw, ei nu stiu cat de performant e un 2.0d resoftat cu dpf+egr anulate, o adevarata torpila.

Eu inca nu inteleg de unde dragostea romanilor pentru diesel, in conditiile in care cei mai multi dintre ei merg maxim 1000km pe luna.

Edited by B-490-RZV
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce sa faca cu dpf-ul? Sunt prosti aia de la Bmw, ei nu stiu cat de performant e un 2.0d resoftat cu dpf+egr anulate, o adevarata torpila.

Eu inca nu inteleg de unde dragostea romanilor pentru diesel, in conditiile in care cei mai multi dintre ei merg maxim 1000km pe luna.

 

dragostea vine din UITE CUM TRAGE, FRATE !!!

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

depinde de gusturile fiecaruia

 

Normal ca depinde de gusturi,dar suntem intr-un punct pivotant cand gusturile nu se vor mai putea manifesta intre benzina si dizel. Pt ca niste oameni mai destepti ca noi vor decide ca dizelul e rau pentru noi. Apoi, vom avea de alege intre electric si electric si va fi si mai bine. Faptul ca dizelul a fost legal si oamenii si l-au cumparat nu este reprobabil,dar felul in care acest dizel a fost construit si folosit pur si simplu nu s-a mai potrivit cu cerintele create pentru a avea un viitor mai bun. It is nothing personal.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Aveti un stil de a posta pe langa...

 

Testele! Ca despre asta e vorba.

 

Renault a facut masini de 5 stele la euroncap. Problema nasoala era daca le pocneai pe partea cealalta. Nu s-a prea scandalizat nimeni.

 

Daca isi permit sa pacaleasca astfel de teste, cum ramane cu clientul?

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fi fost pasul care o sa aduca mai multa inovatie la motoarele pe benzina ( consum mai mic si cuplu mare), deci no sa mai renteze diesel.

 

Parerea mea personala este ca adoptarea cutiei automate la toate modelele pe benzina va rezolva toate problemele legate de eficienta miscarii unei masini. De acolo incolo, producatorul impreuna cu organismul regulator vor decide cat sa consume/polueze o masina.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce sa faca cu dpf-ul? Sunt prosti aia de la Bmw, ei nu stiu cat de performant e un 2.0d resoftat cu dpf+egr anulate, o adevarata torpila.

Eu inca nu inteleg de unde dragostea romanilor pentru diesel, in conditiile in care cei mai multi dintre ei merg maxim 1000km pe luna.

cuplul ,la reprize se misca decent,consuma 8/10 in oras si 5/7 si aia a fost.sa nu uitam ca daca zici 2,5 deja 80% din interlocutori vor zice asa mare motorul?si nu consuma mult?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.