Jump to content

BMW 520 N47


silviuxx

Recommended Posts

Buna ziua stimati colegi sunt nou pe acest forum dar si in lumea acestei marci prestigioase. Am achzitonat in luna noiembrie a anului trecut un 520 din germania cu data de fabricatie 10/11 2008 cu cod motor N47D20C 163cp manuala 146000 km din care is 100% sigur ca is reali.Eram in cautare de o masina mare si la momentul respectiv oscilam intre un mercedes c class si 520 dar am ales bmw pentru ca mercedesurile erau mai scumpe fata de bmw avand in vedere ca e si o masina mai mica si interiorul e mai urat.Sunt un om destul de modest si am acceptat masina fara scaune de piele si navigatie, m-am axat pe premisa ca masina sa aiba km putini si sa fie in stare tehnica foarte buna ceea ce si este cel putine din ceea ce deduc eu.

Am venit cu masina personal din germania,masina a mers ireprosabil (220 km/h pe autostrada in germania si inca mai putea dar nu am vrut ca totusi e motor de 2L), nu bate ,nu zdrangane ,trage bine e foarte stabila, totul functioneaza pe partea electrica.Soarta a facut ca atunci cand am cautat pe internet de ce fel de probleme sufera acest model nu am gasit nimica legat de distributie , am aflat de aceasta problema dupa 1 luna de la achizitie si de atunci is cam paranoia rau pentru ca nu am gasit nimica concret pe nici un forum la cati km exact trebuie schimbata.De atunci am ciulit urechile la motor disting o fasaiala de la 2000 de ture in sus (desigur cu muzica oprita) din masina in mers, acuma nu stiu exact daca e uzata sau asa e normal sa se auda, mentionez ca la realti nu se aude absolut nimica nici un zgomot metalic/zdranganit etc...

Pana acuma am fost in impas,sa vand sau sa nu vand masina,de aceea m-am hotarat sa cer o parere cunoscatorilor pe acest forum.

 

Intrebarile mele sunt urmatoarele:

 

1.Merita sa tin masina si daca schimb distributia de ce fel de probleme pot sa ma mai lovesc?

2.Trebuie schimbata distributia(acum/urgent?)?

3.Daca ma duc la BMW sa verificie distributia cam cat ma costa (estimativ)?

 

Rog seriozitate si fara caterinca.

Imi cer scuze daca am postat pe sectia gresita.

 

Va mutumesc pentru intelegere!

Edited by silviuxx
Link to comment
Share on other sites

Distributia de regula face un zgomot specific de lant, eu zic sa nu dai in paranoia si sa iti vezi de treaba ta :) O verificare amanuntita la BMW te costa cam 200-350 ron, depinde cat de jepcari vor sa fie cu tine si ce fac de banii aia. Distributia pe lant se schimba pe la 200K -250K km daca da semne de uzura si face urat. Am vazut 320 cu motor N47 ca al tau din 2008 si avea 395K km in bord si mergea fara probleme. In RO e o obsesie generala legata de acea distributie, dar nu stiu sincer la cati le-a picat lantul in mers. Eu zic sa nu te legi la cap daca nu te doare si sa te bucuri de masina!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mergi la reprezentanta pt o verificare amanuntita, daca ai motive sa crezi ca e ceva in neregula cu masina. Nu interveni la motor/cutie daca nu e strict necesar. Daca masina a fost intretinuta corect teoretic nu o sa ai probleme.

Schimbatul "preventiv" al distributiei e un trend alimentat de paranoia, o mina de aur pentru "mecanicii" crescuti pe farcebook

Fasaitul respectiv poate fi de la cureaua pt accesorii; cureaua se schimba preventiv la 100-120k km. Trebuie verificat in ce stare e si daca a fost schimbata.

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Mergi la reprezentanta pt o verificare amanuntita, daca ai motive sa crezi ca e ceva in neregula cu masina. Nu interveni la motor/cutie daca nu e strict necesar. Daca masina a fost intretinuta corect teoretic nu o sa ai probleme.

Schimbatul "preventiv" al distributiei e un trend alimentat de paranoia, o mina de aur pentru "mecanicii" crescuti pe farcebook

Fasaitul respectiv poate fi de la cureaua pt accesorii; cureaua se schimba preventiv la 100-120k km. Trebuie verificat in ce stare e si daca a fost schimbata.

Se poate sa fie si de la curea pentru ca cureaua nu a fost niciodata schimbata si trebe schimbata, atunci cand cuplez compresorul de clima incepe sa scartie(patineaza cureaua doar la relati) mi-a fost facut deja und deviz pentru curea da inca nu am ajuns sa duc masina.In principiu din cartea de service si facturi service-ul a fost facut o data pe an cam la 15 20 de mii de km nu la 30000 cum au fost majoritatea facute(si presupun ca si asta conteaza foarte mult).

Edited by silviuxx
Link to comment
Share on other sites

Clar e cureaua in situatia asta. Cauciucul îmbătrânește in timp, chiar daca nu e uzat si isi pierde propietatile. Mai bine o schimbi decat sa se rupa in mers.

Odata cu cureaua se schimba si rolele intinzatoare; daca fulia de la vilbrochen este uzata se schimba si ea.

Iti recomand sa folosești piese OE indiferent de service-ul la care apelezi pt manopera

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Buna ziua stimati colegi sunt nou pe acest forum dar si in lumea acestei marci prestigioase. Am achzitonat in luna noiembrie a anului trecut un 520 din germania cu data de fabricatie 10/11 2008 cu cod motor N47D20C 163cp manuala 146000 km din care is 100% sigur ca is reali.Eram in cautare de o masina mare si la momentul respectiv oscilam intre un mercedes c class si 520 dar am ales bmw pentru ca mercedesurile erau mai scumpe fata de bmw avand in vedere ca e si o masina mai mica si interiorul e mai urat.Sunt un om destul de modest si am acceptat masina fara scaune de piele si navigatie, m-am axat pe premisa ca masina sa aiba km putini si sa fie in stare tehnica foarte buna ceea ce si este cel putine din ceea ce deduc eu.

Am venit cu masina personal din germania,masina a mers ireprosabil (220 km/h pe autostrada in germania si inca mai putea dar nu am vrut ca totusi e motor de 2L), nu bate ,nu zdrangane ,trage bine e foarte stabila, totul functioneaza pe partea electrica.Soarta a facut ca atunci cand am cautat pe internet de ce fel de probleme sufera acest model nu am gasit nimica legat de distributie , am aflat de aceasta problema dupa 1 luna de la achizitie si de atunci is cam paranoia rau pentru ca nu am gasit nimica concret pe nici un forum la cati km exact trebuie schimbata.De atunci am ciulit urechile la motor disting o fasaiala de la 2000 de ture in sus (desigur cu muzica oprita) din masina in mers, acuma nu stiu exact daca e uzata sau asa e normal sa se auda, mentionez ca la realti nu se aude absolut nimica nici un zgomot metalic/zdranganit etc...

Pana acuma am fost in impas,sa vand sau sa nu vand masina,de aceea m-am hotarat sa cer o parere cunoscatorilor pe acest forum.

 

Intrebarile mele sunt urmatoarele:

 

1.Merita sa tin masina si daca schimb distributia de ce fel de probleme pot sa ma mai lovesc?

2.Trebuie schimbata distributia(acum/urgent?)?

3.Daca ma duc la BMW sa verificie distributia cam cat ma costa (estimativ)?

 

Rog seriozitate si fara caterinca.

Imi cer scuze daca am postat pe sectia gresita.

 

Va mutumesc pentru intelegere!

 

salut, legat de distributia de la N47...eu am schimbat-o la 220.000 km (REALI) la sfatul mai multor mecanici (unii care lucreaza in service-urile BMW, altii in service-uri multi-marca)care i-mi spuneau ca o sa se rupa direct, fara alte simptome... cu toate ca motorul nu facea nici un zgomot si nu consuma ulei. De ce ? "CICA" inginerii de la BMW (care ar fi mai slab pregatiti fata de ai nostrii din Romania :rolleyes: ) ar fi proiectat gresit patinele care intind lantul de distributie, se tocesc foarte repede si se sparg...ceea ce duce la ruperea lantului.--B A L I V E R N E-- Motive sa va scoata banii din buzunar si nu putini...in jur de 1500-1800 E. Eu am un prieten foarte bun care lucreaza in Germania si cand a fost in vacanta anul acesta in tara, i-am pus "la pachet" distributia data jos de pe masina sa mearga cu ea acolo sa-si dea cu parerea si un inginer auto dedicat pe marca BMW. Surpriza...distributia a fost schimbata degeaba, dupa gradul de uzura care il aveau patinele, lantul si toate cele masina mai putea rula fara probleme inca 200.000 km...Asa ca aveti grija la "praduitori" :blink:

Edited by enginu77
Link to comment
Share on other sites

Daca tot s-a redeschis topicul dupa 2 ani, poate sa intre in discutie mai multa lume sa ne spuna din proprie experienta ce e cu distributia asta?

 

Eu am un F10 din 2013 cu 190.000 km si ma bate gandul sa o schimb (paranoia).

Masina nu are niciun zgomot specific distributiei momentan dar am tot fost sfatuit sa o schimb la maxim 215.000 km inclusiv de catre BMW Pitesti.

 

Stiu o persoana careia i s-a rupt la un 320D din 2006 sau 2007.

Mai stiu ca sunt cativa pe forum carora li s-a rupt.

 

Practic intrebarea e urmatoarea: E vorba de paranoia sau chiar exista un defect? Intreb in special pentru 2.0 facute dupa martie 2013, data la care BMW zice ca a rezolvat problema.

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Am avut multiple programari pentru a schimba distributia si fix in ultimul moment anulam pentru ca ma gandeam ca nu are rost sa dau motorul jos acesta ne avand o problema.

Stiam inca de cand am luat masina de distributie dar am zis ca o schimb cand face un zgomot.

 

Cativa km mai tarziu (in jur de 202.000km) si s-a rupt fara sa scoata nici un semn. BMW F31 din 10/2013

 

In acelasi timp am prieteni cu 300.000km+ ce au distributia originala si merg fara probleme ...

 

Mai tine si de noroc :) Altora li s-a rupt pana in 200.000km

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

Am avut multiple programari pentru a schimba distributia si fix in ultimul moment anulam pentru ca ma gandeam ca nu are rost sa dau motorul jos acesta ne avand o problema.

Stiam inca de cand am luat masina de distributie dar am zis ca o schimb cand face un zgomot.

 

Cativa km mai tarziu (in jur de 202.000km) si s-a rupt fara sa scoata nici un semn. BMW F31 din 10/2013

 

In acelasi timp am prieteni cu 300.000km+ ce au distributia originala si merg fara probleme ...

 

Mai tine si de noroc :) Altora li s-a rupt pana in 200.000km

 

Si costul total al reparatiei? Ai rezolvat-o in reprezentanta? :)

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Si costul total al reparatiei? Ai rezolvat-o in reprezentanta? :)

 

Am rezolvat-o intr-un service. La reprezentanta nu prea repara si daca repara te costa mai mult decat un motor nou.

 

Cand am reparat motoru am profitat ca e jos si am schimbat curea cu accessorii, tampoane motor, revizie si alte balarii.

 

Cu tot m-a dus la 12.000 RON! 9000 a fost refacerea motorului si restul ce am platit pe langa. O distractie ...

 

Dar se poate face si mai ieftin. Cei unde am facut eu clar m-au ars ... atat la bani cat si la piese.

Ulterior vazand ca mi-au pus si piese SH. Cum ar fi axul cu came (pe factura 4500 RON, din dezmembrari am vazut ca se gaseste si la 1000 RON).

 

Dar sunt dependent de masina (stand in afara Bucurestiului) si la momentul respectiv era singurul service pe care il stiam.

 

Ca un sfat ... este decizia ta ce alegi sa faci. Poate nu stai in cei ~10.000RON si il poti repara in caz de probleme.

Dar oricati bani ai investi dupa aceea cand vei iesi intr-un concediu vei sta cu griji ca daca se rupe dinou ...

Cu greu iti vei recastiga increderea in masina!

Edited by Tavicu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Fa o verificare amanuntita motorului si asculta dupa sunet metalic aritmic, de obicei lantul se largeste din cauza (unei patine rupte/crapate, intinzatorul nu mai face fata, condus agresiv in timp si ulei LongLife schimbat la 30000km de fostii proprietari).

 

In afara de distributie sper ca majoritatea stiu ca mai este o problema la aceste motoare si anume: cuzinetii de palier. Ca urmare a largirii lantului, urmeaza daune la cuzineti daca distributia nu este schimbata la timp. Schimbi distributia la 2 ani dupa ce ai sesizat pentru ca nu ai avut bani sa o faci atunci, apoi dupa distributie noua pica cuzinetii pentru ca nu ai schimbat distributia la timp etc.

 

O simpla cedare temporara a pompei de ulei sau lipsa presiune de ulei in timp provoaca daune ireversibile motorului cu urmare cuzinetii de palier. Un ulei necorespunzator si anume 5w 40 in loc de 5w 30 poate provoca aceleasi daune motorului si turbinei. Pentru ca spun unii, baga dinala gros sa fii sigur ca nu consuma gram de ulei.

 

De obicei cei care isi cumpara N47 sau motorul de 2L diesel stiu la ce se asteapta si multi schimba distributia preventiv. Altii nu > si revin pe forumuri dupa ce motoarele au picat.

 

Daca totul este ok, schimba uleiul si filtrele la cel mult 8000km, fitru motorina la 2 schimburi, nu merge subturat si nu porni masina si la 30 secunde sa ii dai talpa cu turatii mari.

 

Daca ai bani faci o diagnoza completa la service specializat.

 

Sicer, parerea mea este sa nu iti faci o obsesie privind sunetele de lant daca ele nu sunt acolo, mai degraba as avea in vedere filtrul de particule si EGR cat si eliminarea clpetelor din galeria de admisie. Personal am scapat de toate aceste ele fiind eliminate pentru ca cedeaza foarte repede la mersul in oras si distante scurte, provocand daune turbinei/injectoarelor.

Edited by George_12
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu am schimbat distributia la 160.000km pentru ca se auzea zgomotul de lant. Il auzeam doar cand masina statea pe loc. 4000 de lei mai tarziu, zgomotul a disparut. Chiar daca se auzea, tipul de la service a zis ca nu era foarte uzata, dar, a spus ca nu stie cat ar mai fi tinut.

520d 2011.

Link to comment
Share on other sites

Clapetele swirl flaps trebuie scoase primele ca se rup si ajung in motor si oricum sunt prostie de marketing fac ele vartej in aer si ajunge aerul in piston mai bine si astfel e arderea mai eficienta... vrajeala

 

Prosti rau inginerii astia de la BMW! Cum i-au angajat acolo? :bashwall:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai meseriasii de la garajele noastre schimba distributia fara sa dea motorul jos spre deosebire de reprezentante si serice-uri cu prestanta la care lasi masina 2 zile. Vedeti ca e si un kit cu clapete din aluminiu daca vreti voi neaparat sa va intre aerul cu vartej in piston sa aveti consum mai mic cand mergeti cu ele la 1500 ture si va mirati de unde atata mizerie in admisie.

PIERBURG%20APRIL%202012%20PIC%201.jpg

 

clapete-admisie-swirl-flaps-bmw-m47-m57-garantate-bb170f34032d85339f-0-0-0-0-0.jpg

 

Cat despre distributie pot spune ca am am schimbat-o ca sa fiu sigur. Nu se auzea nici un sunet sau zornait suspect la motor dar cumparand masina direct din germania cu 250k la bord imi era frica si am citit o gramada de articole pe net ca e defect de fabricatie la un pinion (defect recunoscut si de bmw dar au refuzat sa faca rechemare in service) Pinionul de pe vibrochen are dintii mai mici decat lantul si astfel lantul se intinde si incepe sa bata in patine. Patinele in timp se tocesc mai repede decat trebuie si se sparg. Patina sparta in motor = 3000-9000 dauna.

Aveam carte service si scria ceva de genul curele schimbate la 210k asa ca sa stau linistit am fost sa schimb distributia. Cost total 3100 lei cu tot cu manopera( 8 ore). In banii astia au intrat urmatoarele:

Kit distributie febi (pinioane, lanturi, patine, intinzator)

furtun epurator gaze

filtru motorina

filtre polen

filtru aer

6l liqui moly

garnitura carcasa filtru ulei

antigel + apa distilata

anulare swirl flaps (rupte cu surubelnita) la sfatul unui client de acolo caruia i se rupsasera aceste clapete la un x3 si reparatia l-a costat 6000 lei.

 

Cand a desfacut motorul si a ajuns la distributie, mecanicul mi-a spus ca nu era distributia originala OEM pe care o are masina din fabrica si ca fusase schimbata si se mai putea folosii cel putin 50k.

 

 

Inteleg ca este un thread de povestit experientele nostre in legatura cu mitul distributiei la acest tip de motor, ca alti cititori sa isi faca o idee sau sa ia o hotarare. Nu cred ca este cineva interesat de sarcasm sau parerile voastre in legatura cu alegerile fiecaruia. Inainte de a mai face remarci ironice veniti si cu explicatii si solutii constructive nu cu replici de duzina ca asa ati facut unii sute de postari si voi nici un schimb de ulei nu stiti sa faceti.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cost total 3100 lei cu tot cu manopera( 8 ore). In banii astia au intrat urmatoarele:

Kit distributie febi (pinioane, lanturi, patine, intinzator)

furtun epurator gaze

filtru motorina

filtre polen

filtru aer

6l liqui moly

garnitura carcasa filtru ulei

antigel + apa distilata

anulare swirl flaps (rupte cu surubelnita) la sfatul unui client de acolo caruia i se rupsasera aceste clapete la un x3 si reparatia l-a costat 6000 lei.

 

Cand a desfacut motorul si a ajuns la distributie, mecanicul mi-a spus ca nu era distributia originala OEM pe care o are masina din fabrica si ca fusase schimbata si se mai putea folosii cel putin 50k.

 

 

Inteleg ca este un thread de povestit experientele nostre in legatura cu mitul distributiei la acest tip de motor, ca alti cititori sa isi faca o idee sau sa ia o hotarare. Nu cred ca este cineva interesat de sarcasm sau parerile voastre in legatura cu alegerile fiecaruia. Inainte de a mai face remarci ironice veniti si cu explicatii si solutii constructive nu cu replici de duzina ca asa ati facut unii sute de postari si voi nici un schimb de ulei nu stiti sa faceti.

Nu stim de unde aduni informatiile, dar cel putin tu parese ca ai schimbat distributia cand nu trebuia (multumim de sinceritate); apoi, sa rupi flapsurile fara sa pui dopuri numai anulare de flapsuri NU se numeste!

Iara daca le-ai rupt sa stii, in caz ca nu ai aflat pana acum, sa stii ca flapsurile rupte de tine PREVIN umplerea prea frecventa a filtrului DPF (daca nu l-ai anulat intre timp si pa ala cu un burghiu de 10mm.. eventual) umplere care evident NU este deloc necesara! (Ce sa ii faci inginerii de la BMW nu au gasit un compromis sa previna ce am zis mai sus; tu in schimb ai gasit solutia si platind pentru o surubelnita bine plasata ;) )

 

Intr-adevar aici ne dam cu parerea, dar cu SOLUTII cat mai valide, reale, si legale... daca se poate.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ok. dezvolta subiectul "flapsurile rupte de tine PREVIN umplerea prea frecventa a filtrului DPF"

la cati mph isi face regenerarea filtrul si cati mph are dupa regenerare ?

 

Nu inteleg intrebarea. Ce sa ..dezvolt?

 

..Nu crezi ca filtru se regenereaza/umple mai des fara flapsuri?

Dar ca swirl flaps-urile lucreaza cu sistemul EGR al masinii stii?

Stii ce face sistemul ala?

E bine sa stii dinainte a face ceva motorului, la ce sa te astepti ulterior.

 

(..Propozitiile ar trebui sa inceapa cu litera mare, pentru mai multe motive (..) ma gandesc daca iti mai raspund daca scrii la fel.)

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt a tot stiutorul ca tine. Am spus si eu ce am facut pentru ca daca ma pricepeam imi faceam masina singur nu ma duceam cu ea in service. SI am zis sa intru pe forumuri unde mi-ai sarit tu in cap pe un ton de profesor si cu afirmatii pe ton de superioritate.

Daca stii explica nu arunca flegmatic niste afirmatii ca nu suntem toti invatati ca tine.

SI vad ca te plimbi si pe topicuri de e90 deci esti pe aici cam de de plictiseala cred.

Explica ce te-am intrebat cu DPF sau lasa-ne si nu te mai baga in seama cu japca te rog. STII SAU NU STII SIMPLU !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt a tot stiutorul ca tine. Am spus si eu ce am facut pentru ca daca ma pricepeam imi faceam masina singur nu ma duceam cu ea in service. SI am zis sa intru pe forumuri unde mi-ai sarit tu in cap pe un ton de profesor si cu afirmatii pe ton de superioritate.

Daca stii explica nu arunca flegmatic niste afirmatii ca nu suntem toti invatati ca tine.

SI vad ca te plimbi si pe topicuri de e90 deci esti pe aici cam de de plictiseala cred.

Explica ce te-am intrebat cu DPF sau lasa-ne si nu te mai baga in seama cu japca te rog. STII SAU NU STII SIMPLU !

Sa iti explic ce ai gresit cand ai rupt flapsurile cu surubelnita (ara sa pui dopuri si sa faci alte alea..) tu la la randul tau incurajand acelasi lucru?? :)) Nu am ce sa iti EXPLIC ti-am spus ce trebuie sa stii.

Nu fac scoala cu tine ca nici nu am timp si nici nu pari persoana sa inteleaga de la inceput.

 

Cred ca glumesti!

Eu am aer de superioritate, cand tu de fapt provoci spunand mai sus, postul #16 ca unii, probabil multi, nu am schimbat nici macar uleiul?? Cine se vrea superior?

 

In nici un post al meu nu am afirmat, sau incurajat, sau macar sugerat ruperea, demontarea a ceva din ce a pus contructorul!

 

Ia aminte, daca vrei, sunt in posesia aceleiasi masini de 8 ani si nici un mecanic, exceptand pe cei care fac geometria rotilor, dar aceia nu sunt mecanici de fapt.. nu s-a apropiat de masina mea de ani de zile.

Asadar, daca intru aici, vin pentru sfatul si ideea corecta, nu arunc vorbe auzite de la mecanici, sau clienti.. :purple:

(Flapsurile sunt la locul lor la peste 400k km)

 

Un sfat de final, daca tu nu te pricepi, cum recunosti mai sus, nu intra aici criticand pe altii, ca nu-i normal, ba e chiar anormal.

 

 

(Urmatorul post cu atac la persoana este pus in atentia adminului)

 

Doua link-uri in care altii explica ce trebuie inteles:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1521817

 

https://forum.bmw5.co.uk/topic/135630-swirl-flaps-are-going-back-in/

 

Sa nu ma certe altii ca nu dau informatii.

Asa le-am aflat si eu la timpul meu..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Deci nu ai stiut sa imi dai un raspuns in legatura cu presiunea DPF = tot ce ai scris mai sus SPAM = Ø (zero barat)

 

Pe admisia mea se pune un sigur dop in locul prin care intra tija de la motras care actioneaza flapsurile.

 

Admisia mea NU arata asta bmwsiwrlflapfitment33mm.jpg

 

Admisia mea ASA arata s-l1600.jpg

 

Si singurul loc unde se pune dop este prin gaura tijei care actioneaza clapetele. Dar eu sunt habarnist si astept sa imi spui tu daca gresesc sau daca se mai pune dop si in alta parte.

 

Fiecare isi face la masina ce vrea. Nu am incurajat nimic, doar am spus ce mi s-a zis si mie (schimb de pareri si experiente cred ca de asta sunt forumurile) nu de critica si atat.

Acceptam critica cu placere dar sa fie si cu argumente si explicatii constructive nu cu propozitii prin care doar se incearca sa se dea o impresie de cunoscator care nu are timp de explicatii la toti necunoscatorii si prin asta rezulta aerul de superioritate si aroganta specifica "expertilor".

 

Daca ai ceva BUN de spus si cu argumente te ascultam ca de criticat toti suntem buni.

Daca nu te rog frumos sa nu iti mai consumi timpul pretios cu explicatii de genul "Sa iti explic ce ai gresit cand ai rupt flapsurile cu surubelnita (ara sa pui dopuri si sa faci alte alea..)" Alte alea eu nu stiu ce inseamna.

O zi buna si ADIO. Nu "la revedere" ca nu am ce sa invat din "alte alea"

Link to comment
Share on other sites

 

Daca ai ceva BUN de spus si cu argumente te ascultam ca de criticat toti suntem buni.

Daca nu te rog frumos sa nu iti mai consumi timpul pretios cu explicatii de genul "Sa iti explic ce ai gresit cand ai rupt flapsurile cu surubelnita (ara sa pui dopuri si sa faci alte alea..)" Alte alea eu nu stiu ce inseamna.

O zi buna si ADIO. Nu "la revedere" ca nu am ce sa invat din "alte alea"

Multumesc pentru informatii.

Nu uita butonul de minus cand se intampla sa intelegi un lucru in plus din ce scriu.

 

Viata e prea scurta ca sa mai continui asa.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pentru admisia de N47 se poate schimba tot ansamblul de clapete si nu este scump. Vine pe original.

La cat costa nu stiu daca merita anulate.

 

InformaÞie parÞial greºitã, ansamblul de clapete se poate schimba la versiunea de 184cp. La N47D20A, de exemplu, de 177cp, nu ai aceastã posibilitate ºi nu-Þi rãmâne decât sã schimbi galeria sau sã anulezi clapetele.

 

Nu stau sã intru În detalii tehnice, dar cel puÞin la N47, anularea clapetelor din admisie NU afecteazã DPF-ul. Pierzi "un gram" de cuplu jos În turaÞie, dar dupã o sãptãmânã de mers, nici nu mai sesizezi diferenÞa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.