Jump to content

Imposibilitate reset service dupa inlocuire placute fata F11 2013


Robert G

Recommended Posts

Salutare, am o mica problema, am schimbat placutele de frana fata, am urmat procedura de reset cea cu tinut apasatul de buton de reset odometru si imi apare eroare de unsuccesfull.

Cineva cu vreo idee ce poate fi sau cum pot face reset?

Mentionez ca nu am schimbat si senzorul, acesta fiind ok, iar placutele vechi erau inca ok.

 

Multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

Mentionez ca nu am schimbat si senzorul, acesta fiind ok, iar placutele vechi erau inca ok.

 

De aici e problema.

 

Incearca sa deconectezi senzorul (nu din placuta, ci de langa amortizor) si dupa aia sa il pui la loc.

Link to comment
Share on other sites

Mentionez ca nu am schimbat si senzorul, acesta fiind ok, iar placutele vechi erau inca ok.

 

De asta nu ti-a mers si nu va merge. Senzorul nu mai e ok pentru resetare dupa primele franari.

 

Poti citi pe forum pt ca s-a dezbatut de nspe ori problema si gasesti si explicatia de ce.

Link to comment
Share on other sites

Am resetat de nenumarate ori fara probleme intervalul de service dupa inlocuirea placutelor, fara a inlocui si senzorul.

Conditia de baza este ca senzorul sa fie intact.

Verifica mai degraba sa nu ai cumva frana de mana actionata in momentul in care faci procedura de resetare.

Edited by mase
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca nu am schimbat senzorul deoarece am schimbat placulete cu aproximativ 3000 - 4000 de km inainte de a fi nevoie ( de a primi avertizarea in bord ) cat despre senzor, nu l-am inlocuit pentru ca era intact ( asta nu inseamana ca nu il avea sau ca ne tragem pe cur pentru 50 de lei ) ... asta ca off topic ... ca on topic ... imediat ce o sa ajung la garaj sa testez cu senzorul deconectat/reconectat va anunt de rezultat. Iar daca nu merge cu cel vechi il pun pe cel nou care a costat fix 49 de lei de la ate :)
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca nu am schimbat senzorul deoarece am schimbat placulete cu aproximativ 3000 - 4000 de km inainte de a fi nevoie ( de a primi avertizarea in bord ) cat despre senzor, nu l-am inlocuit pentru ca era intact ( asta nu inseamana ca nu il avea sau ca ne tragem pe cur pentru 50 de lei ) ... asta ca off topic ... ca on topic ... imediat ce o sa ajung la garaj sa testez cu senzorul deconectat/reconectat va anunt de rezultat. Iar daca nu merge cu cel vechi il pun pe cel nou care a costat fix 49 de lei de la ate :)

 

Obligatoriu frana de mana sa nu fie actionata ! Te asiguri si de acest aspect,apoi repeti procedura de resetare.

Edited by FRE
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

[Pentru cine ma stie pe forum sunt impotriva schimbarii senzorului (E90, 2 litri, 2005) ;). Daca nu este atins sau semnalizat in bord. ]

Spun asta pentru ca am mers cu senzor neschimbat atat de mult timp incat s-a rupt pentru ca izolatia imbatranise(!), intrerupte mai bine spus, firele din interiorul tubului in care stau. Teribil. ;) am desfacut sa verific/compar continuitate cu, cel nou care il am de ani si ani. E destul de greu de ajuns la pinii din conectorul senzorului dar nu imposibil; eu am masurat 0,6 ohmi ceea ce este foarte putin. Iti trebuie un aparat de masura bun, care sa anuleze rezistenta probelor pentru a masura valori atat de mici. Sa fiu in locul tau si al altora nu as baga alte sarme mai groase in conectorul de pe masina pentru ca risti sa largesti clama metalica elastica din conector si o sa trebuiasca sa schimbi conectorul de pe masina, si NU vrei asta crede-ma. Mai bine cu firele unui senzor cu conector bagat acolo pentru a reseta, metoda haiduceasca..

Abia ieri m-am induplecat (avand mai mult timp..) sa il deconectez din cutia lui si cand am tras de fir fooarte putin, am observat ca de fapt firele erau rupte... la jumatatea distantei spre senzor!!! Bine-nteles ca aveam (si am o eroare urata; revin cu detalii pe topicul deschis..) o eroare de DSC de vreo 3 luni.. in bord.

 

Asadar verifica sa nu ai fire intrerupte daca nu inclini sa schimbi senzorul.

 

(Nu incurajez pe nimeni sa faca ce fac eu cand e vorba de frane.)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

[Pentru cine ma stie pe forum sunt impotriva schimbarii senzorului (E90, 2 litri, 2005) ;). Daca nu este atins sau semnalizat in bord. ]

Spun asta pentru ca am mers cu senzor neschimbat atat de mult timp incat s-a rupt pentru ca izolatia imbatranise(!), intrerupte mai bine spus, firele din interiorul tubului in care stau. Teribil. ;) am desfacut sa verific/compar continuitate cu, cel nou care il am de ani si ani. E destul de greu de ajuns la pinii din conectorul senzorului dar nu imposibil; eu am masurat 0,6 ohmi ceea ce este foarte putin. Iti trebuie un aparat de masura bun, care sa anuleze rezistenta probelor pentru a masura valori atat de mici. Sa fiu in locul tau si al altora nu as baga alte sarme mai groase in conectorul de pe masina pentru ca risti sa largesti clama metalica elastica din conector si o sa trebuiasca sa schimbi conectorul de pe masina, si NU vrei asta crede-ma. Mai bine cu firele unui senzor cu conector bagat acolo pentru a reseta, metoda haiduceasca..

Abia ieri m-am induplecat (avand mai mult timp..) sa il deconectez din cutia lui si cand am tras de fir fooarte putin, am observat ca de fapt firele erau rupte... la jumatatea distantei spre senzor!!! Bine-nteles ca aveam (si am o eroare urata; revin cu detalii pe topicul deschis..) o eroare de DSC de vreo 3 luni.. in bord.

 

Asadar verifica sa nu ai fire intrerupte daca nu inclini sa schimbi senzorul.

 

(Nu incurajez pe nimeni sa faca ce fac eu cand e vorba de frane.)

 

Salut, nici nu am de gand sa bag sarme sau alte chestii in conector, daca dupa ce il scot si il pun la loc nu pot face resetare pur si simplu il pun pe cel nou si ii fac resetarea. Nu imi da eroare de senzor ci pur si simplu vreau sa resetez pentru ca am schimbat placutele.

Link to comment
Share on other sites

Ce-mi plac fazele astea: avem masina de 50-60K euro, punem placute de 2-300 ron dar nu schimbam un senzor de 50 de ron GENIAL :goodjob: Sa nu cumva sa pui un senzor nou, fa acolo o improvizatie de 2bani , dar pune-i fire de aluminiu, nu de cupru, e prea scump. Lipeste-i cu leucoplast ieftin, nu cu banda adeziva. Iti sugerez sa incerci sa pui si un sfert apa si 3 sfert motorina, poate mergi si asa si la 100 de plinuri economisesti multi bani. Asa iti vei cumpara inca un F10 in 4 ani :popcorn:
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si mergi in continuare asa?

Nu. Daca nu tin franele! ;)

Evident ca am pus senzor nou acum, numai ca am avut cel de pe spate care este cam lung. Urmeaza sa il iau pe cel oficial de pe fata si sa schimb si pe spate. ;) numai pentru ca i-am pierdut clema aceea micuta metalica, cel tine prins..

 

:offtopic:

Six in line, ca sa mai adaug ceva la surprinderea ta, sa stii ca sunt adeptul ..placebo-ului cu ulei 2T. Merg de vreo 60-70k km cu asa ceva bagat in motorina si iubesc cum ma scoate motorul de 2 litri din situatii in care (prea) ma bag! La doar 380k km in bord.

 

In definitiv si la urma urmei sunt liberi sa comentam aici cum vrem ce vrem in functie de cum stapanim si cunoastem masina/masinile care le conducem.

Imi place sa cred ca ma tine in realitate asa..., daca stiu cat de cat ce se intampla la masina mea!

Daca pe senzori ii bate doar vantul si nu sunt atinsi de disc cu avertizare in bord, de ce sa ii (fi) schimb(at)? Numai pentru ca dealer-ul spune sau TIS-ul? Nu multumesc, vreau sa imi folosesc cunostintele si intelegerea cu toate alea din carti..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Soo ca sa putem inchide acest topic - in final :) am schimbat si senzorul - se para ca atunci cand am scos placutele vechi am reusit sa il trosnesc pe cel vechi. De acolo era problema cu resetarea.

 

Multumesc coligz de raspunsuri !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Va salut,

 

 

ca sa nu mai deschid alt topic.... Pe un F11 din 2015, anul trecut prin octombrie s-au schimbat placutele de frana pe fata, la vremea respectiva in bord indica distanta ramasa 100 000km.

 

A trecut aproape un an, si in bord imi arata ca mai am aprox 12000km.

 

Discurile vechi aveau deja cam 2mm "buza" pe fiecare parte.

 

Buuun, am schimbat ieri placutele + discurile ( pe original toate).

 

Mi s-a parut ciudat, la ochi placutele vechi nu pareau foarte uzate, comparand placutele noi cu cele vechi.... lipsea cam 30-40% din ferodou.

 

Dupa ce am montat tot pe masina, am pus ISTA ca sa fac resetarea, imi spunea ca valoarea curenta de uzura este 56%.

 

Am resetat tot frumos la 100%, doar ca in bord imi arata distanta ramasa 25000 km.

 

Senzorul vechi de pe placute este intact si l-am refolosit.

 

Acum ma gandesc de ce nu s-a resetat distanta in bord la 100 000km :-?

 

A mai intalnit cineva situatia asta?

 

Link to comment
Share on other sites

Cred ca 25000 este normalul vietii placutelor.

 

DE CE conteaza ce s-a intamplat cu restul 88k Km lipsa din estimarea vietii lor?

 

Oricum placutele sunt supervizate de senzorii de pe placute care o data atinsi si avertismemt in bord o sa trebuiasca sa ii schimbi desigur cu tot cu placutele.

 

Nu cred ca 100k km e o estimare realista.

Apoi, cum de s-a intamplat ca tu ai observat dupa un an ca mai ai doar 12k km de parcurs?

Adica ai parcus 88k km pana la 12 mii?

De aceea 25k km e mai realista pentru viata placutelor ..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

La E uri cel puțin când pui plĂŁcute noi ĂŽți aratĂŁ 60.000 km, parca am vĂŁzut si 40k, ĂŽnsĂŁ nu mai puțin.

Nu știu ce legĂŁtura ar avea ĂŽnsĂŁ posibil sa fie de la senzor, de exemplu am vrut sa resetez plĂŁcuțele ĂŽnainte sa fie atins senzorul de plĂŁcute si nu a vrut sa se reseteze, a pus aceeași valoare dupĂŁ resetare.

 

NiciodatĂŁ nu am resetat service urile cu ista sau altceva deoarece se fac foarte usor din butonul de la ceasurile se bord, mi se par cele mai ok resetĂŁri.

Link to comment
Share on other sites

EstimeazĂŁ si atât, teoretic poate sa fie aproape sau departe de adevĂŁr. Probabil poate sa calculeze si in funcție de istoricul trecut al plĂŁcuțelor, cat ai mers sau cat a mers fostul proprietar. Poți atinge 100.000 km cu un set de plĂŁcute, mai greu ĂŽnsĂŁ posibil.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare! 

Pt a nu deschide alt topic, va povestesc patania mea. 

Placute & senzor schimbate de noi, fara vreo avertizare, in urma cu approx. 15k-17k km. 

Acum 2 luni, imi apare avertizare ca as mai avea 2k km pana la schimb placute. 

Ma uit prin janta, placutele cu multa "carne" . 

Resetez interval service, gandindu.ma ca a luat.o razna ceva... 

Dupa reset, imi arata ca mai am 5000 km cu placutele

Dupa o perioada, 1 sapt sa zicem, hop, avertizare din nou, cum ca mai am 1000 si ceva de km. (masina face maxim 50km/saptamana, in traficul din Buc) 

Ma duc la service, elevator, verific placute, "carne" multa

Dau reset, iar dupa reset, 5000 km pana la schimb

A2a zi, cand pornesc, avertizare deja pt placute, sa le schimb in 900 km, apoi dupa 1 zi, 800 km

Ok, cumpar senzor nou, ATE, avand in vedere ca verificasem placutele si aveau "carne" multa si il schimb, reset avertizare, dupa reset 5000km ramasi pana la schimb, doar ca placutele aveau "carne" cam pt inca 30k km (estimare mecanic) 

 

A2a zi, iar, avertizare schimb placute in 900 km, si incerc iar sa dau reset, doar ca de data asta, mesajul a fost Reset Unsuccessful

Urmatorul pas, clar suspectez ceva la placute, cumpar placute originale, si le montez. 

Afiseaza in continuare tot 900 km pana la urmaotrul schimb, nu mai merge reset, am incercat din bord si cu Carly, si acelasi Reset Unsuccessful 

Ce as putea incerca mai departe, lasand ca ultima varianta "manevra" cu sârma in conector. 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Hmm…Discurile ce uzura au?

locasul unde se pune senzorul este ok? Sigur este in regula totul acolo??

Mai ești dispus totuși sa iei 2 senzori originali? Unul fata si unul spate si sa mai încerci inca o data restul?

 

Daca nu merge nici asa, nu pot sa nu ma gândesc decât la un update de soft pe sistemul dsc sau pe sistemul care controlează senzorii respectivi. 

Link to comment
Share on other sites

@WIN60 uzura discurilor este neglijabila.

Merci pt idee, cred ca am sa schimb luna viitoare si placutele spate (care in computer mai au 39k km) tot cu unele originale + senzori fata/spate originali

Pana atunci sper sa ajung pe la cineva priceput sa fac si o diagnoza la masina. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.