Jump to content

DPF OFF = AmendĂŁ?


  

182 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Intr-un fel sau altul, sa scoti DPF (sau catalizatorul in cazul meu) e o mare mare MARE prostie. Regret ca am scos DPF-ul, dar in cazul meu, nu prea am avut de ales. Nu isi mai facea regenerarea deloc si am fost fortat sa il dau jos, si dupa cand deja m-am intins sa scot catalizatorul, a fost o idee tampita. Acum, la ce miros intepator e pe langa masina, incerc sa pun alt catalizator si un DPF. Poate pentru unii li se pare un c*cat, dar fumul de genul il poti inspira si sa dai tot felul de boli pentru ca nu vrei sa ai ,,lag la pedala de acceleratie" ... daca nu vrem lag la pedala de acceleratie, mai bine ne luam direct M-uri si am scapat de o treaba :D
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Citind articolul mi-am mai adus aminte de o variantĂŁ. E posibil sĂŁ fi cumpĂŁrat cineva mașinĂŁ și habar sĂŁ nu aibĂŁ cĂŁ DPF e off. Atunci e puțin problematic. Omul poate chiar nu voia sĂŁ facĂŁ asta, dar n-a știut. Cred cĂŁ deja e greu sĂŁ mai cauți sĂŁ vorbești cu fostul proprietar/samsar...etc

Depinde unde si cum verifici masina

Daca mergi la un service/reprezentanta si acesta constata ca e ok tehnic iar ulterior se constata problemele de genul celor enumerate mai sus atunci raspunderea trece in seama service-ului respectiv

Link to comment
Share on other sites

au mancat rahat ca pun taxe in functie de poluare, bla bla, nu facem ca nemtii, facem ca francezii, e in stadiu de proiect, am discutat, se vor evalua minciunile se va trage Linie si o iesit fix p-a

 

nu facem ca nemtii ai Masina non euro platesti 500, ai euro VI platesti 50 la electrice nimic

 

nu pui interzis in orase la rable

 

nu controlezi importurile de rable

 

nu faci deducere la impozitul anual daca iti montezi filtru de particule nou, ca ne miram de ce altii au filtre pe masini, pai ptr ca li se ofera niste facilitati de aia

 

nu plantezi un pom in mijlocul orasului

 

toata lumea construieste unde i se scoala, nu intereseaza pe nimeni ca infrastructura nu mai face fata, ai apartament in centru dar nu ai nici un loc de parcare, langa tine sunt 3 restaurante care fac nunti in fiecare seara si nu stii ca esti propriuzis in cacat pana in gat ptr ca ai fost legat la un sistem de canalizare comunist care nu era proiectat magistrala si risti sa ramai si nespalat si cu buda infundata……

 

lista scoasa asa sumar….

 

da lasa noi sa fim civilizati, sa nu ne uitam in curtea altuia…. sa ne vedem lungu nasului

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Taxe pe poluare le e frica sa puna. Probabil mai mult de jumatate din masinile de la noi din tara sunt sub euro 4. Si lumea nu le schimba pentru ca e saraca. Deci daca ar pune taxe ar trebui sa loveasca in alegatorii lor, care si asa sunt din ce in ce mai putini. Iar in Bucuresti, panarama are aspiratii mari pentru viitor. Asa ca nu cred ca o sa faca nici ea ceva ce sa supere alegatorii. De-aia a si dat 'pe surse' propunerea aia cu interzis Euro x in centru, sa vada ce reactie primeste.

 

In rest - partea cu importurile de rable e dupa parerea mea un rezultat al incompetentei. Cum, frate, sa dai 4 taxe una dupa alta, si pe toate sa le declare UE ilegale? Pai pe un student la economie daca il luai si reusea sa scoata o varianta acceptabila in toti anii astia. Da' deh, daca ei au cadre cu origini sanatoase..

 

Haiducia din constructii e rost de multa spaga. MULTA. S-au facut niste inginerii in ultimii 20 de ani, de iti sta mintea in loc. Au mai scos la iveala baietii de la rise project, dar mai sunt multe asemenea.

 

Iar cu deducerile, bwahahahaha!! Pai la japca fiscala de la noi (ca nu se cheama sistem), ce deduceri sa ai? Si pomi se pun, daca gasesc sa cumpere de-aia cu 10,000 de lei bucata.

Edited by mgi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Taxe pe poluare le e frica sa puna. Probabil mai mult de jumatate din masinile de la noi din tara sunt sub euro 4. Si lumea nu le schimba pentru ca e saraca. Deci daca ar pune taxe ar trebui sa loveasca in alegatorii lor, care si asa sunt din ce in ce mai putini. Iar in Bucuresti, panarama are aspiratii mari pentru viitor. Asa ca nu cred ca o sa faca nici ea ceva ce sa supere alegatorii. De-aia a si dat 'pe surse' propunerea aia cu interzis Euro x in centru, sa vada ce reactie primeste.

 

In rest - partea cu importurile de rable e dupa parerea mea un rezultat al incompetentei. Cum, frate, sa dai 4 taxe una dupa alta, si pe toate sa le declare UE ilegale? Pai pe un student la economie daca il luai si reusea sa scoata o varianta acceptabila in toti anii astia. Da' deh, daca ei au cadre cu origini sanatoase..

 

Haiducia din constructii e rost de multa spaga. MULTA. S-au facut niste inginerii in ultimii 20 de ani, de iti sta mintea in loc. Au mai scos la iveala baietii de la rise project, dar mai sunt multe asemenea.

 

Iar cu deducerile, bwahahahaha!! Pai la japca fiscala de la noi (ca nu se cheama sistem), ce deduceri sa ai? Si pomi se pun, daca gasesc sa cumpere de-aia cu 10,000 de lei bucata.

 

Macar curve bune daca mai aveam ....dar alea sunt primele care au plecat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In alte tari, DPF off sau fara asigurare pe strada = bye-bye masina. Taxa de drum neplatita? Masina iti este ridicata si dusa la un centru de depozitare unde platesti taxa dw depozitare pentru fiecare zi.., pana platesti taxa de drum si apoi ai voie sa mergi sa iti iei masina..

 

..Atunci sa vezi ce respecti legea!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

[.

 

Eu personal n-aș face DPF Off ĂŽnsĂŁ. Nu, nu sunt nici disperat dupĂŁ salvarea mediului, dar consider cĂŁ e o evoluție normalĂŁ spre civilizație și viațĂŁ mai bunĂŁ pe termen lung.

 

Nu e vorba de "salvarea mediului", nu e vorba ca iti "miroase urat, e vorba ca faci cancer. Incercati sa mergeti pe trotuar prin Bucuresti si apoi printr-o capitala europeana, poate sesizati vreo diferenta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E vb de puterea de cumpĂŁrare și de nivelul de trai al oamenilor.... Despre asta este vorba...lasa ți exemplele celor din vest....unde toatĂŁ lumea face leasing peste leasing și au tot timpul mașini noi. La noi 75% din populatie se ĂŽmprumutĂŁ pt o mașinĂŁ de 5000E.si ĂŽncĂŁ o data faza cu dpf e o porcĂŁrie..... Exact ca sacul de la aspirator.... Aspiri aspiri.... Casa e curata bec... Dar când se umple sacul ce faci cu el? Sau cum vine.... Nu poluam orĂŁșenii... Ii poluam pe cei din mediul rural când ieșim ĂŽn afara orașului și ii dam '' blana'' ca sĂŁ l curat am.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E vb de puterea de cumpĂŁrare și de nivelul de trai al oamenilor.... Despre asta este vorba...lasa ți exemplele celor din vest....unde toatĂŁ lumea face leasing peste leasing și au tot timpul mașini noi. La noi 75% din populatie se ĂŽmprumutĂŁ pt o mașinĂŁ de 5000E.si ĂŽncĂŁ o data faza cu dpf e o porcĂŁrie..... Exact ca sacul de la aspirator.... Aspiri aspiri.... Casa e curata bec... Dar când se umple sacul ce faci cu el? Sau cum vine.... Nu poluam orĂŁșenii... Ii poluam pe cei din mediul rural când ieșim ĂŽn afara orașului și ii dam '' blana'' ca sĂŁ l curat am.

Daca ar fi dupa tine nu ar trebui sa coboram din copaci sau sa iesim din grota...

De unde incepe educatia FunnyMan?

O tara ca afara se incepe din noi insine prin noi insine, nu de la stat...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cam departe una de alta. Nu are treaba aspiratorul cu dfp. Au principii diferite aplicatii diferite

Asta am vrut sa zic si eu.

Unii pun egal cand nu trebuie!

 

Nu dovedesc decat multa superficialitate si ignoranta in ochii celor catorva care stiu ca lucrurile nu stau asa.

 

(..probabil nu s-au intrebat deloc ce o fi regenerare PASIVA... sau ca AdBlue e cea mai performanta cale de a taia poluarea NOx, cea mai daunatoare mediului..)

https://www.rix.co.uk/blog/2016/7/adblue-what-diesel-vehicle-owners-need-to-know/

 

Citat: "NOx is one of the most harmful pollutants emitted by engines, as it reacts with other gases in the atmosphere to form small particles and ozone, both of which can damage sensitive lung tissue in humans and animals."

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Oare se tine un istoric la firmele de "tunning" cu masinile care au DPF off? Asa ar merge pe ceva concret si ar avea o baza de unde sa inceapa verificarea. Eu unu as trimite la RAR linkul catre acest topic. Posibil sa nu ramana chiar indiferenti. In trecut am avut o divergenta cu RAR Cta care a fost rezolvata sunand la Bucuresti. Deci se poate.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca dieselul nu o sa dispara, nu merita sa dispara decat O DATA CU BENZINA..

 

Cand o sa aud/inteleg ca si vapoarele (care sunt cu miile pe marile si oceanele lumii poluand constant cu motoarele lor imense(!), nu ca un biet diesel de oras condus dimineata si seara de la si spre servici.. in proportie de 70-80% fata de alte masini cu diesel.. si sa ia tot blamul..) au filtre cele putin de nivel mediu.. atunci o sa ma declar partizanul electricelor..

 

Doar despre vase de croaziera, iubitori de turism pe mari ca si mediu (!) :

 

https://www.theguardian.com/travel/2017/jul/03/air-on-board-cruise-ships-is-twice-as-bad-as-at-piccadilly-circus

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Exact!

 

Trebuie doar sa vrem sa acceptam ca poluam si noi, dar sa nu nu luam pumni in gura (ca figura de stil) numai pentru ca altii vor si pot.

 

Desigur ca se practica la greu spalarea de/pe creier incepand cu 9/11.. Dar daca raman raspunsuri la intrebari nedate merita sa luptam pentru ele. Pacat, in schimb, ca unele intrebari sunt uitate (pentru ca NU li s-a dat raspunsul de mult!) si pentru ca vin alte generatii care habar nu au sa/se intrebe! Exact ca nationalismul (de manifestare recenta) din Vest care a uitat de Holocaust si jignesc cetateni care vor si considera ca se pot stabili unde vor.. In loc sa avem grija de mediu punem bariem si incepe sa nu ne pese chiar de vecini.. dar sa nu devenim :offtopic: dar indirect are implicatii..

 

Dar asa putem intelege mai bine, de la unul la altul..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.