Jump to content

Distributie BMW X1


AlexandraL

Recommended Posts

Eu din pozele alea nu inteleg mare lucru , daca nu a fost scos intinzatorul as zice ca doar ala a cedat si asa a sarit de la punct , in alta oridine de idei ai platit mult pt un schimb de distributie , atat pe parte de "macinare psihica" cat si financiar , este o reparatie simpla ceea ce ti se face acum si costul nu ar trebui sa sara de 1500-2000 euro la un service ok.. cam cat ai dat pe pompa de inalta ( o alta teapa ) , in fine, macar sa "scapi" .. ce motor are masina N47 sau B47 ( daca masina este f48 ar trebui sa aibe B47 ,daca este e84 are N47 )

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=HU31-EUR-12-2014-F48-BMW-X1_20dX&diagId=11_6447

 

Daca este B47 motorul in cauza , ma bucur , caci d-asta am si eu :frantics:

M-a tinut M47-le 320.000 de km fara sa schimb distributia , avea si soft si mergea beton.. acum dupa toata tevatura cu N47-le si-au bagat picioarele si la B47 sau poate totusi nu a avut reviziile facute ok pe partea de ulei..

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Tot vorbiti pe aici de angajat avocat si mers in instanta, daune, etc.

 

Relatia contractuala in baza careia initiatoarea a achizitionat automobilul este cel mai probabil guvernata de legea germana, in consecinta orice litigii derivand din aceasta vor fi solutionate la instantele (sau tribunalele arbitrale) competente din Germania. Asta presupune angajarea unor avocati cunoscatori ai dreptului german si toate formalitatile/ costurile pe care le implica un proces acolo.

 

Momentan pare ca este o procedura in curs - chiar daca deficitara, urmare a careia firma care acopera garantia isi va da acordul sau nu cu privire la acoperirea cheltuielilor. In functie de raspunsul acestora se poate discuta de pasii urmatori, care in cazul unui refuz nu par a fi deloc usor de digerat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mno, asta e romanismul extrem. In toata splendoarea lui !!!

Orice facem, trebuie sa mergem prin cineva. Oricat de banal dar ba nene, sa ai acolo un mic avantaj bazat pe o pila, o vorba buna, ceva.

Stiu persoana care pt a a-si schimba buletinul a dat nspe telefoane pana a gasit pe cineva care lucreaza la buletine. Pana nu a avut o vorba pusa bine, nu s-a dus sa schimbe buletinul.

De aici pana la a considera spaga ceva normal e doar un fir de par. Si ne miram de clasa politica ca e cladita tot pe cumetrii si mizerii dinastea.

Groaznic. Si trist!

 

Bala, din 6 pagini pana acum, eu am inteles ca Bmw nu sunt in stare / nu vor sa-si faca treaba (ma gandesc ca au mai lucrat cu garantii pana acum).

 

Si da, in cazul de fata ar fi bine sa cunosti pe cineva acolo, care sa insiste pt masina ta, dar si sa te anunte pe tine ce si cum se mai intampla. Parca si tu ai zis ca ai dus i3-ul la vopsit si ai intampinat probleme.

 

Sa nu mai zic ca eu am recall pe un amarat de airbag, pe care dansii nu binevoiesc sa mi-l schimbe din august de cand am fost prima data (umbla vorba ca se acorda discretionar in Romania). De cate ori am intrebat imi zic, n-a ajuns piesa. Incompetenti si chiar rau-voitori.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca eram in locul tau ( AlexandraL ) pana cum eram cu ea in germania ... pe platforma frumos si gata , cost platforma maxim 5-600 euro! , cu hotel cu tot poate 1000 .. 1500 euro dar nu scapau de mine asa usor si la urma ii puneam sa plateasca si costul platformei ... faceam scandal mare ! Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

Bala, din 6 pagini pana acum, eu am inteles ca Bmw nu sunt in stare / nu vor sa-si faca treaba (ma gandesc ca au mai lucrat cu garantii pana acum).

 

Si da, in cazul de fata ar fi bine sa cunosti pe cineva acolo, care sa insiste pt masina ta, dar si sa te anunte pe tine ce si cum se mai intampla. Parca si tu ai zis ca ai dus i3-ul la vopsit si ai intampinat probleme.

 

Sa nu mai zic ca eu am recall pe un amarat de airbag, pe care dansii nu binevoiesc sa mi-l schimbe din august de cand am fost prima data (umbla vorba ca se acorda discretionar in Romania). De cate ori am intrebat imi zic, n-a ajuns piesa. Incompetenti si chiar rau-voitori.

 

 

Exista institutii pt probleme dinastea. Si functioneaza foarte bine.

 

Numai in ultimul an am apelat la astfel de insitutii in cateva cazuri si mi-au fost rezolvate plangerile si rapid si OK. De la bani nerestituiti in timp rezonabil, pana la tepe de la magazine online.

 

E suma prea mare ca sa mergi pe cunostiinte. Si doi, daca s-ar merge doar pe pile, astfel de probleme vor ramane la nesfarsit. Daca se merge pe cale oficiala, nu se vor mai repeta. Sau ar scade frecventa.

 

In cazul meu da, au gresit. Au recunoscut si au rezolvat problema. Fara scandal, Fara pile. Daca nu se rezolva, o dadeam pe ALD pt ca masina e in leasing. Dar nu apelam la pile. Chiar daca (cel putin teoretic) as avea.

Link to comment
Share on other sites

Numai manopera este 8000 lei.. suma pe care, in mare parte daca nu chiar integral, trebuie sa o platesc fie ca repar sau nu masina la ei. Daca o duc in alta parte, sunt bani pierduti.

Intr-adevar, ma cam au la mana acum. Pe bune. Recunosc. Si ma si sperie treaba asta putin pt ca nu am raspunsul de la garantie.. cine stie ce le trece si alora prin minte?! Mai ales ca, da, conform contractului incheiat in Germania, totul se va desfasura acolo in caz de avocati, procese sau alte proceduri legale.

Cu privire la relatia pe care o am cu serviceul, este una aparent buna. Voi ce credeti? Tocmai va spuneam cum cei de la Bavaria din baneasa si otopeni nu mi-au mai raspuns la telefon cand le-am zis ca masina este in garantie (din Germania). Cei de la proleasing au fost receptivi pt ca am mers printr-o cunostinta, cineva din interior, foarte bine pus. Si asa am avut de dus putina munca de convingere, cred ca faptul ca ai garantie este o sperietoare pentru reprezentante.

 

Si repet.. sa o duc in alta parte.. in ce parte? La serviceuri precum bimmer care spun ca sunt autorizati si iti cer 9000 eur din prima? Despre ei am citit pe net, aveau review-uri bune, dar mi-au dat niste dureri de cap!! Nu am idee sau experiente anterioare de acest gen. Si sunt convinsa ca daca intreb, fiecare persoana imi va recomanda un alt loc, o alta persoana. Care ar fi modalitatea corecta de a te decide? Plus ca pierd garantia. In conditiile in care, in cazul de fata, m-a salvat de la a imi da masina la fier vechi. 8000-9000-10000 eur nu reprezinta o suma de care eu dispun cash sa o investesc intr-o reparatie. Sa spunem ca dau 3000 prin absurd... si peste juma de an ma lasa iar pentru ca lucrarea nu a fost facuta chiar ca la carte. Atunci ce? Sunt multe variabile aici...

Ceea ce urmaresc in momentul asta si imi doresc, este sa primesc aprobarea de la garantie (in procent cat mai mare) si chiar sa imi schimbe toate piesele alea, sa imi dea garantie pentru lucrare si sa imi vad masina intreaga! Cred ca un service autorizat bmw este cea mai buna varianta (in situatia mea). Poate gresesc..

 

Motorul este N47

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ia mașina de la hoți,cautĂŁ mecanic care Știe bmw,i a motor second cu facturĂŁ + garanție (sunt si oameni seriosi ,ĂŽți garantez !) ,i-ai kit nou la distribuție și ce o mai fi și cam asta i socoteala cea mai ieftina sĂŁ zic așa.

DacĂŁ ții musai la service autorizat bmw farĂŁ minim 9000 euro nu scapi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mno, asta e romanismul extrem. In toata splendoarea lui !!!

 

Orice facem, trebuie sa mergem prin cineva. Oricat de banal dar ba nene, sa ai acolo un mic avantaj bazat pe o pila, o vorba buna, ceva.

 

Stiu persoana care pt a a-si schimba buletinul a dat nspe telefoane pana a gasit pe cineva care lucreaza la buletine. Pana nu a avut o vorba pusa bine, nu s-a dus sa schimbe buletinul.

 

De aici pana la a considera spaga ceva normal e doar un fir de par. Si ne miram de clasa politica ca e cladita tot pe cumetrii si mizerii dinastea.

 

Groaznic. Si trist!

 

Te ai dus prea departe.

 

Daca nu era vorba de o fata, singura, fara cunostiinte mecanice, etc nu faceam nici o aluzie la colegul nostru.

 

El singur a oferit ajutor aici colegilor fara sa ii ceara nimeni si m am gandit la el ca poate ii da o mana de ajutor, nici decum pile, sfori etc.

 

Si eu am prieteni care procedeaza la fel ca povestea ta cu buletinul insa asta e treaba lor si nu a mea.

 

Iar spaga da este ceva normal la noi, si in general nu dam spaga ca se cere, dam spaga pentru ca avem noi impresia ca daca dam ceva suntem favorizati sau ca primim tratamente mai "speciale" fata de cei care nu dau si tot asa exmplele pot continua dar nu despre asta e vb aici.

 

Imi pare rau daca am fost inteles gresit. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Urmatorul topic pe care il voi posta, va fi: VAND BMW

 

Imi pare rau daca am ofensat sau am jignit pe cineva, nu fac decat sa relatez ceea ce mi se intampla. Si gasesc acest site (forum, club) foarte de ajutor si util in ceea ce ma priveste.

Oamenii sunt tratati preferential in orice domeniu in tara asta, Romania. Si de fapt, nu numai aici. Acum am ajuns si eu intr-unul in care, se pare, nu e locul meu.

E atat de simplu sa cumperi...sa cumperi masina, sa cumperi garantie. Viata e simpla si frumoasa. Pana vine momentul sa folosesti ce ai cumparat... :)))

Edited by AlexandraL
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

 

Si repet.. sa o duc in alta parte.. in ce parte? La serviceuri precum bimmer care spun ca sunt autorizati si iti cer 9000 eur din prima? Despre ei am citit pe net, aveau review-uri bune, dar mi-au dat niste dureri de cap!! Motorul este N47

 

 

spune-ne si noua unde ca peste tot sunt injurati si vezi doar povesti horror de acolo

Link to comment
Share on other sites

spune-ne si noua unde ca peste tot sunt injurati si vezi doar povesti horror de acolo

 

Google. Intri pe google, scrii "Service bmw" si cred ca sunt prima varianta sau printre primii. Apoi vezi o nota si niste recenzii de pe google.

4.4 / 5 pare convingator sa fie un service ok. Apoi citesti si pare in continuare relativ ok. In plus, mi l-a recomandat si cineva care lucreaza la Allianz. Si au spus ca sunt autorizati.

In realitate, sunt mai rau ca un vis urat. Dar cand m-am enervat si am urlat la ei, mi-au lasat impresia ca ma asculta, pareau putin speriati. De evitat

Link to comment
Share on other sites

Nu știu de unde ai dedus ,,cĂŁ aici se pare,nu e locul meu,, ? Fiecare a ĂŽncercat sĂŁ te ajute/sustinĂŁ cu cat ne pricepem fiecare ,unii sunt mai pricepuți alții nu, (cazul meu),dar cel puțin te am sustinut moral si suntem alĂŁturi de tine.

In cazul tĂŁu pentru mine e super clarĂŁ situația : zbate-te cat mai mult sĂŁ beneficiezi de acea garanție parțial sau total altfel vei sta cu mașina mult și bine pe dreapta sau vei bĂŁga mana adanc in buzunar.

Tu doresti totul ,,cu garanție,, si service autorizat bmw,exact cum ai cumpĂŁrat și mașina. Atenție ! NU este un reproș,doar o constatare.

Link to comment
Share on other sites

Alexandra, ai toate sansele sa repari motorul respectiv cu o suma intre 5000-7000 lei.

De obicei se strica axele cu came, inclusiv suportul acestora si ceva culbutori.

In cel mai rau caz se indoaie cateva supape si este afectata si chiulasa, dar nu am intalnit inca asemenea cazuri.

Pui un kit de distributie nou si te poti bucura inca 250000 km de masinuta.

 

L.E.

In cel mai rau caz pui motor SH cu 2000 euro, nu cu 9000.

Edited by mase
Link to comment
Share on other sites

Intotdeauna sunt si exceptii.

Am intalnit un caz de X1 cu 90000 km identic, cu distributia rupta.

Insa acel motor era negru in interior, avea depuneri ca smoala.

Probabil nu a vazut schimb de ulei niciodata in cei 90000 km.

Edited by mase
Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma reviizile efectuate necorespunzator duc la astfel de probleme , hmm , pai in cazul asta Alexandra trebuie sa fie linistita pt ca si-a achizitionat o masina cu putini km si i s-a dus distributia atat de repede.. :getlost: Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Nu știu de unde ai dedus ,,cĂŁ aici se pare,nu e locul meu,, ? Fiecare a ĂŽncercat sĂŁ te ajute/sustinĂŁ cu cat ne pricepem fiecare ,unii sunt mai pricepuți alții nu, (cazul meu),dar cel puțin te am sustinut moral si suntem alĂŁturi de tine.

In cazul tĂŁu pentru mine e super clarĂŁ situația : zbate-te cat mai mult sĂŁ beneficiezi de acea garanție parțial sau total altfel vei sta cu mașina mult și bine pe dreapta sau vei bĂŁga mana adanc in buzunar.

Tu doresti totul ,,cu garanție,, si service autorizat bmw,exact cum ai cumpĂŁrat și mașina. Atenție ! NU este un reproș,doar o constatare.

 

Nunununuuuu!!!

Ai inteles gresit!!! Imi cer scuze!!!

Eu de mine spuneam ca nu e locul meu. Nu e locul meu in lumea asta cu serviceuri, reparatii, cunostinte despre masini sau sa ma impun si sa fac scandal cat sa ma fac inteleasa si sa fiu luata in serios. Despre asta era vorba. Si de faptul ca spun lucruri de rau despre reprezentante. Cu mine se poarta urat, experienta mea este de toata jena, oribila. Poate altii sunt multumiti si au relatari mai bune. Eu am zis ca nu e locul meu in lumea asta a automobilelor si d-aia nu ma ia nimeni in serios.

 

Imi cer scuze inca o data, dar ai inteles foarte gresit

Link to comment
Share on other sites

Important este sa-ti rezolvi problema cat mai convenabil pt tine , deoarece si cei ce ti-au vandut masina si cei cu care ai vorbit in Romania si-au cam batut joc , asta este lumea in care traim din pacate , e vina noastra ca le cumparam produsele , iar ei ca producatori le testeaza pe noi..
Link to comment
Share on other sites

Ok,no problem,mea culpa.nu avea impresia ca ție ti au zis un pret mai mare ca esti de sex feminin,e o masina model mai nou care ,,cere,, :) ,alte preturi la monopera,piese,etc etc .tu ai făcut implozie :)cand ti au zis cat te ajunge reparatia,ai facut șoc efectiv și e normal cand auzi de o sumă asa mare.barem ți au dat diagnostic corect din prima. Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Haideti sa nu fim atat de negativisti, in mod normal garantia ar trebui sa acopere reparatia, sau in fine, o mare parte din valoarea ei, ca de aceea este garantie. Cat despre atitudinea unora sau altora , mai bine sau mai putin bine cotati prin review-uri (si alea se pot cumpara), cine sta si discerne si va cauta un pic pe net, si va interactiona cu respectivii, va reusi sa isi creeze o imagine obiectiva. Ca si la mercedes, audi, volvo, etc, sunt si acolo probleme, tot timpul traim cu impresia ca in curtea vecinului fructele sunt mai zemoase....iar pana la urma masina e doar un obiect.

 

Iar in timp ce noi criticam una si alta, se pare ca overall lucrurile merg foarte bine (aici china inclina balanta), asa ca nu ar trebui sa ne iluzionam ca se va schimba ceva curand:

 

https://www.cnbc.com/2019/01/08/bmw-says-sold-2point49-million-bmw-mini-and-rolls-royce-vehicles-in-2018.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.