Jump to content

Stage 3 bmw f10 2012 520d


Recommended Posts

Salut.

Am un bmw f10 520d 2012 stock 184 cai si vreau sa o duc la stage 3 undeva la 260 de cai mi'a zis cineva.

O singura intrebare am , daca o duc la stage 3 din calculator trebuie sa ii modific neaparat filtre aport turbina admisie si etc? Sau pot sa merg cu ea asa pur si simplu cum e stock doar ca are mai multa putere.

Orice sugestie e bine venita cu ce ar trebui sa schimb , Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut! Stage 1 se poate face daca motorul este fara modificari, Stage 2 numai daca ai modificari pe evacuare si / sau admisie iar Stage 3 numai cu modificari pe admisie / evacuare / turbina si intercooler mai mari / etc

 

Un Stage 1 corect scoate undeva la 220cp pe motorul tau fiind sigur si suficient :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa te complici cu modificari pt un motoras de 2.0 Cel mai bine o vinzi si iei un motor de 3.0 si gata. Daca chiar vrei sa o modifici pana la 260 cp o sa te devii prieten cu foarte multi mecanici :D + timp pierdut sa nu mai zic de investie. Edited by crazyboy
Link to comment
Share on other sites

Plus ca o turbina hibrida are lag mai mare decat cea originala, nu o sa mearga niciodata ca un bi-turbo sau ca un 3.0d. E greu de calibrat softul dupa ce schimbi turbina, o sa platesti multi bani pentru un tuner ok si o sa fie nevoie de 5-6 versiuni de soft pana o sa mearga una cat de cat ok.
Link to comment
Share on other sites

No offence, dar acel cineva care ti- a recomandat cresterea in putere,este vreun guru bmw? Nu de alta, dar 520 d e versiunea economica a seriei5, deci utilizare in regim de naveta, eventual taxi....nu vad unde e sportivitatea in aceasta versiune, exceptand bangla tuning si alte variatii pe aceasta tema?Masina respectiva se va simti in largul ei la 130 km/h pe autostrada, nu la eventuale probe sportive.....
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa imi dau seama cum e posibil sa fii dispus sa investesti peste 5000 euro( mai degraba spre 10k la stage 3) intr-un 2.0D ca sa il duci la stage 3 plin de riscuri cu o fiabilitate foarte incerta si cu semnu' intrebarii dar fugi de un impozit de 500 de euro la un motor 3.0 care o sa mature pe jos cu 2.0D ala stage 3 la orice ora din zi, noapte, fara probleme de fiabilitate si riscuri. Mind = blown. Sa nu mai zic ca nu o sa se compare niciodata un 4 cil cu un 6 cand e vorba de rafinament. Edited by Cloud92
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Am un bmw f10 520d 2012 stock 184 cai si vreau sa o duc la stage 3 undeva la 260 de cai mi'a zis cineva.

O singura intrebare am , daca o duc la stage 3 din calculator trebuie sa ii modific neaparat filtre aport turbina admisie si etc? Sau pot sa merg cu ea asa pur si simplu cum e stock doar ca are mai multa putere.

Orice sugestie e bine venita cu ce ar trebui sa schimb , Multumesc

Vinzi 520 iei 525 faci soft și aia e. 525 e 2 litri biturbo 215 cai de fabrica. Daca vrei 400 cai 535 și soft posibil și ceva mici modificĂŁri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.