Jump to content

318i sau318d?


miki

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:blink:

80% merg in oras,fac putini km pe an si merg destul de linistit,ajutati-ma sa aleg.....318i sau 318d-(2003-2004)ma intereseaza costuri intretinere si consum.multumesc anticipat.

258385[/snapback]

citeste alte topicuri si ai sa aflii deja consacrata lupta benzina vs. diesel...

si ai sa te lamuresti ca tot diesel o sa iti iei caci consuma mai putin :)

Link to comment
Share on other sites

dar am inteles ca pt oras nu prea ai unde sa o duci la turatie cea diesel si poti sa bulesti turbo.....in plus cea pe benzina ar fi mai silentioasa......

258391[/snapback]

 

eu mi-as lua fara discutie benzina...mai ales ca faci si km putini...

diesel mi-as lua doar motor de 2500 sau 3000cmc...parerea mea :blink:

Link to comment
Share on other sites

asta doar tu trebue sa stii ce vrei-trebue sa iei in calcul ca pretul de achizitie la unul diesel este mai mare decat la benzina,in schimb faci economie la carburant-la diesel e mai scumpa intretinerea iar motorina in romania este de proasta calitate,daca te uiti si la modelele noi cand pleaca de la semafor iese fum negru pe teava de esapament-la benzina la 318i ai sa consumi 12l la 100km local si 8 in afara-motorul diesel e un pic mai complicat decat cel pe benzina,cel pe benzina are si el defectele lui,se duc debitmetrele,valve,senzori-eu mias lua pe benzina,nu imi plac vibratiile si zgomotele-ramane sa hotarasti tu.
Link to comment
Share on other sites

va multumesc la totii si in special lu ovy 318 pt pt parerii obiective,desigur mai sunt si carcotasi pe aici,asta e...padure fara uscaturi......sunt din ce in ce mai aproape spre benzina.....

258759[/snapback]

 

benzinarele au si piesele de schimb mai ieftine si sunt mai OK pentru ceea ce ai tu nevoie (kilometrii relativ putini)... diesel merita la putere foarte mare... un alt aspect este zgomotul interior si plajele de turatii care te ajuta sa faci depasiri foarte usor in oras... succes

Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa mai intrebi asa ceva "benzina sau diesel"???Ai vazut tu vreo motocicleta pe motorina?Ai vazut tu vreun Ferrari pe motorina?Dar tractor pe benzina???Analizeaza intrebarile astea si apoi veti ce iti iei.Si in plus un "sound" clar si frumos al oricarei masinii ii pe benzina nu pe motorina.
Link to comment
Share on other sites

asta doar tu trebue sa stii ce vrei-trebue sa iei in calcul ca pretul de achizitie la unul diesel este mai mare decat la benzina,in schimb faci economie la carburant-la diesel e mai scumpa intretinerea iar motorina in romania este de proasta calitate,daca te uiti si la modelele noi cand pleaca de la semafor iese fum negru pe teava de esapament-la benzina la 318i ai sa consumi 12l la 100km local si 8 in afara-motorul diesel e un pic mai complicat decat cel pe benzina,cel pe benzina are si el defectele lui,se duc debitmetrele,valve,senzori-eu mias lua pe benzina,nu imi plac vibratiile si zgomotele-ramane sa hotarasti tu.

258484[/snapback]

 

Perfect de acord!,plus ca dieselul este mai greu,vibratii mai multe si un raspuns al acceleratiei mai greoi(turbo-lag) iar diferenta de consum nu e foarte mare ca sa-ti iei neaparat diesel!

 

P.S.-318i-143cp(benzina) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa mai intrebi asa ceva "benzina sau diesel"???Ai vazut tu vreo motocicleta pe motorina?Ai vazut tu vreun Ferrari pe motorina?Dar tractor pe benzina???Analizeaza intrebarile astea si apoi veti ce iti iei.Si in plus un "sound" clar si frumos al oricarei masinii ii pe benzina nu pe motorina.

258778[/snapback]

Ce reply de tot c.....!

Link to comment
Share on other sites

asta doar tu trebue sa stii ce vrei-trebue sa iei in calcul ca pretul de achizitie la unul diesel este mai mare decat la benzina,in schimb faci economie la carburant-la diesel e mai scumpa intretinerea iar motorina in romania este de proasta calitate,daca te uiti si la modelele noi cand pleaca de la semafor iese fum negru pe teava de esapament-la benzina la 318i ai sa consumi 12l la 100km local si 8 in afara-motorul diesel e un pic mai complicat decat cel pe benzina,cel pe benzina are si el defectele lui,se duc debitmetrele,valve,senzori-eu mias lua pe benzina,nu imi plac vibratiile si zgomotele-ramane sa hotarasti tu.

258484[/snapback]

Da shi cu toate defectele astea ... tot mai ieftin ieshi cu benzinaru` cand tragi linie.In rest exact cum zicea ovy.E chestie de gusturi.

Link to comment
Share on other sites

am avut 318 d 2003 si am fost foarte multumit de el. Nu am avut probleme tehnice deosebite. Am schimbat doar amortizoarele si bratele.

I-am facut chiptuning si l-am dus la 145 de cai, si pot sa spun ca sunt suficienti pentru depasiri :blink:

Combustibilul oricum este prost in Romania iar benzina nu face exceptie.

Daca vrei o masina economica si fiabila iti recomand 318 d, mai ales ca faci multe drumuri in oras.

Benzinarul este cam la fel in ceea ce priveste puterea dar ai sa vezi ca ai sa te saturi rapid de lucruri precum " sound" silentiozitate sau lipsa darei de de fum :) cand ai sa vezi consumul din oras. Oricum ramane ca tu sa hotarasti in final daca merita sa platesti pentru aceste lucruri.

Apropo de revizie, cat costa o revizie la un benzinar la Filaret, si la ce perioada de timp se face? Asa din curiozitate.

Masini sport pe motorina incep sa apara incet dar sigur daca ne gandim ca la Le Mans v10 tdi face ravagii.

Bmw a lansat cea mai puternica varianta a lui x 3 sd 286 cai si recent 635 d tot de 286 de cai si accelereazã pânã la 100 km/h in 6 secunde.

Fiecare tehnologie cu avantajele si dezavantajele sale, alegerea acum depinde de gusturi.

Top Gear

"X3 3.0sd accelereazĂŁ pânĂŁ la 100 km/h ĂŽn 6,6 secunde Âşi atinge o vitezĂŁ maximĂŁ de 240 km. Asta pentru cĂŁ motorul dezvoltĂŁ 286 CP Âşi un cuplu de 580 de Nm, disponibil ĂŽncĂŁ de la 1.750 rpm. Ceea ce este mai interesant este cĂŁ tehnologia Variable Twin Turbo Âşi acest “stage supercharging” despre care vorbeÂşte toatĂŁ lumea permite ca plaja de cuplu sĂŁ fie ĂŽntinsĂŁ pânĂŁ la 4.400 rpm, fĂŁrĂŁ ca maÂşina sĂŁ dea semne cĂŁ nu-i mai place sĂŁ tragĂŁ. DimpotrivĂŁ. Trage ca “apucata”, fie cĂŁ e vorba de asfalt sau macadam."

Edited by asterix
Link to comment
Share on other sites

Si eu iti recomand tot varianta diesel. Eu am un 318D din 2002, facelift, si sunt foarte multumit de el. Nu stiu ce se plange toata lumea de zgomot la disel, masina e foarte silentioasa, trage destul de bine pentru cei 116 cai pe care ii are. Apropo, cati cai are varianta pe benzina? si in cate secunde ajunge la suta? Daca compari numai aceste doua lucruri vei constata ca cele doua masini sunt aproape echivalelte din punct de vedere al performantelor.

Cat despre revizii, nu vad ce sa fie asa scump, poate o reparatie, dar sa dai 35 RON pe un filtru de motorina, 75 RON pe un filtru de aer, si 25 RON pe un filtru de ulei, hai sa fim seriosi ca nu e scump deloc. Si cand vine vorba de consum, aici chiar ca e mare diferenta, a mea are un coonsum mediu de 6,2 l/100km, asta cu circulat 80% prin oras, si nu sunt dintr-un oras in care se circula chiar lejer, ci din Timisoara. Doar in iarna mi-a luat 8% doar in oras, asta cu circulat bara in bara in perioada sarbatorilor. Afara consuma acum incarcata, 4 persoane si clima pornita 4,5%. Viteza maxima cu care am mers cu ea a fost 200km/h, asa doar de proba, putea si mai mult dar a venit o curba si a trebuit sa incetinesc. La viteza aia consuma cei drept 14%. Eu zic sa mergi pe motorina si o sa iesi mult mai ieftin, mai ales daca circuli mai mult prin oras.

Edited by Benny
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt foarte multimit de 318d, il am de un an jumate si in afara de un senzor care l-am schimbat la inceput, masina a mers excelent si cand ma uit ca fac 500 de km cu jumate de rezervor in oras...Benzina daca as fi in locul tau m-as orienta la un 320i sau 325i.
Link to comment
Share on other sites

Si eu iti recomand tot varianta diesel. Eu am un 318D din 2002, facelift, si sunt foarte multumit de el. Nu stiu ce se plange toata lumea de zgomot la disel, masina e foarte silentioasa, trage destul de bine pentru cei 116 cai pe care ii are. Apropo, cati cai are varianta pe benzina? si in cate secunde ajunge la suta? Daca compari numai aceste doua lucruri vei constata ca cele doua masini sunt aproape echivalelte din punct de vedere al performantelor.

    Cat despre revizii, nu vad ce sa fie asa scump, poate o reparatie, dar sa dai 35 RON pe un filtru de motorina, 75 RON pe un filtru de aer, si 25 RON pe un filtru de ulei, hai sa fim seriosi ca nu e scump deloc.  Si cand vine vorba de consum, aici chiar ca e mare diferenta, a mea are un coonsum mediu de 6,2 l/100km, asta cu circulat 80% prin oras, si nu sunt dintr-un oras in care se circula chiar lejer, ci din Timisoara. Doar in iarna mi-a luat 8% doar in oras, asta cu circulat bara in bara in perioada sarbatorilor.  Afara consuma acum incarcata, 4 persoane si clima pornita 4,5%. Viteza maxima cu care am mers cu ea a fost 200km/h, asa doar de proba, putea si mai mult dar a venit o curba si a trebuit sa incetinesc. La viteza aia consuma cei drept 14%. Eu zic sa mergi pe motorina si o sa iesi mult mai ieftin, mai ales daca circuli mai mult prin oras.

259739[/snapback]

 

 

Depinde ce inseamna aproape :blink:

 

318D-115cp acc.0-100=10,7s vit.max.204km/h

318i -143cp acc.0-100=9,3s vit.max.218km/h

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.