Jump to content

G31 520d XDrive Med Blue - Primul meu BMW


phunctionist

Recommended Posts

30 minutes ago, phunctionist said:

I-am rugat sa imi trimita poza, iata ca si OEM tot Italia. Ramane de vazut ce si cum...

Whats-App-Image-2022-11-03-at-12-16-53-P

 

@edit si eu la fel, la fiecare revizie schimb aer si habitaclu, nu tin cont de recomandarile producatorului ca, dupa cum se vede, nu se aplica la republica bananiera Romanistan.

La cel de combustibil, chiar daca tot mai repede decat zice producatorul, il schimb la fiecare a doua revizie, nu am avut pana acum surprize la motorina, de unde alimentez (desi si aici discutiile tot pot fi lungite).

E Made in Spain, uita-te putin mai sus de randul cu "Manufactured for...".

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da, am vazut acum, sincer inseamna ca m-am uitat gresit, m-am uitat pe lateral unde scrie Italia , mai jos de manufactured.. Am acasa uleiul de la Augsburg, o sa ma uit atent la Manufactured si revin , urmeaza sa-mi fac revizia, cred ca saptamana viitoare si am filtrele + uleiul luate deja .. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Salut,

Frumoasa masina.  Detin si eu pe “sora” ei geamana.

Spune-mi te rog te faruri, vad ca ai led, eu am lupa dar cica cu xenon led.

 

Am avut un f30 cu xenon si cand am trecut pe seria 5, am ramas placut surprins de faruri🤔

 

las o poza sa te convingi😁🏻(glumesc)

56D5F639-2111-4DBC-AD18-963D9AD50845.jpeg

Link to comment
Share on other sites

@Daniels13

Sa o stapanesti sanatos, foarte frumoasa. Cum de ai grila neagra si restul elementelor cromate? 
Imi plac jantele alea pe 17, m-am gandit la ele sa le iau pt vara dar momentan raman la 18.

 

In ceea ce priveste farurile - am cautat cele mai bune care erau la momentul respectiv. Sunt cele adaptive si functioneaza f bine, atat partea de iluminare cat si cea de adaptativitate. Nu pot sa fac comparatie cu cele basic dar isi fac treaba bine.

Asa cum zice si @raduron10, cred ca doar LED sunt pe G30 (chiar si cele laser de pe facelift sunt la baza tot led). 
Totusi, nu stiu daca exista vreo diferenta intre cele adaptive si ICON. Cred ca ICON e denumirea pt cele adaptive pe anumite piete (US, UK), pt ca in brosurile din Europa nu le-am gasit.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, phunctionist said:

@Daniels13

Sa o stapanesti sanatos, foarte frumoasa. Cum de ai grila neagra si restul elementelor cromate? 
Imi plac jantele alea pe 17, m-am gandit la ele sa le iau pt vara dar momentan raman la 18.

 

In ceea ce priveste farurile - am cautat cele mai bune care erau la momentul respectiv. Sunt cele adaptive si functioneaza f bine, atat partea de iluminare cat si cea de adaptativitate. Nu pot sa fac comparatie cu cele basic dar isi fac treaba bine.

Asa cum zice si @raduron10, cred ca doar LED sunt pe G30 (chiar si cele laser de pe facelift sunt la baza tot led). 
Totusi, nu stiu daca exista vreo diferenta intre cele adaptive si ICON. Cred ca ICON e denumirea pt cele adaptive pe anumite piete (US, UK), pt ca in brosurile din Europa nu le-am gasit.

Urmeaza sa le colantez - shadow line.

Negru lucios pe albastru asta- da bine 😁

 

Cu privire la faruri, nu stiu ,dar imi

plac chiar daca sunt cu lupa.

 

jantele astea pe 17 le tin de iarna si caut 18 de vara, dar nu stiu ce model.

 

Edited by Daniels13
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut primii pasi, timizi, catre coding. Momentan doar cu aplicatia Bimmercode (via cablu ENET) dar vreau sa aprofundez subiectul si eventual sa folosesc si alte metode.

Ce am facut, mai mult cu titlu de test:

- "ceasuri" Alpina - aici mai mult de curiozitate, nu mi se par cine stie ce, ba chiar in modul confort mi se pare prea luminos (pe Sport e mai mult negru si mai ok pentru ochi):
ceasuri.jpg

 

- lumini ambientale - am schimbat culoarea alocata "Bronze" - am pus rosu - nu prea se vede in poza, in realitate e rosu-rosu; in standard "bronze" si "orange" sunt foarte apropiate iar rosu nu exista:
lumini.jpg

- am pus start&stop pe "last setting" - practic l-am dezactivat;
- dezactivat claxon cand incui masina (foarte enervant);
- modificat distanta+viteza de la care dispare PDC Top view de pe display central cand mergi inainte;
- umblat pe la temperaturile alocate diferitelor niveluri la incalzirea in scaune (le-am egalizat intre fata si spate).

Mai am cateva pe list pentru cand am mai mult timp sa ma joc cu ea.

  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Poti sa modifici si de cate ori sa mearga  stergatoarele, stezi pe 1 sau 2 parca, sa nu mai stearga fara apa, ca standar sterge de 4x

Modifica stopurile sa fleshuie cand pui frana brusca sa vada bizonu din spate daca e prea aparoape

Vezi ca ai optiune sa iti afiseze si temperatura din roti in meniul cand vrei sa vezi presiunea.

Edited by TKD29
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cum ți se pare garda la sol? Mă bate gândul să iau un G31 facelift dar parcă îmi dă emoții cât de joasă e. Am un E46 acum și mai tot timpul iarna sau prin gropi sunt cu morcovul în fund. Cealaltă chestie care mă îngrijorează e gabaritul mare, cum e să manevrezi așa barcă mai ales pe străzi și locuri de parcare înguste? Ah și cum e cu pielea vara, îți lipsește ventilația? Văd că mai nou nu oferă deloc stofă, sensatec habar n-am cum e.

Edited by ravenlord
Link to comment
Share on other sites

Salut @ravenlord - sa o luam pe puncte:

1) garda la sol - in online am gasit 140mm - sunt f multumit de valoare, doar 10mm mai putin decat octavia cu care m-am bagat in multe locuri nasoale. Cu g31 nu am avut atat de multe ocazii dar in alea putine in care am iesit de pe asfalt, nu am avut emotii sau probleme - nu am dat cu nimic, nu am zgariat - eu zic ca e o garda la sol decenta pt tara noastra.

2) gabaritul - da, aici va trebui sa te obisnuiesti cu ideea - manevrarea in sine se face foarte usor dar trebuie sa fii constient de dimensiuni si, in locuri stramte, sa nu te lasi intimidat de piuitul continuu al senzorilor. Eu am dezactivat franarea automata in astfel de situatii pt ca intr-adevar unde parchez e stramt, tre sa ma strecor pe stradute si printre masini si mi-a dat vreo 2-3 frane pe neasteptatelea.

3) pielea vara - nu am avut probleme dar nici nu am avut scaune cu piele si/sau ventilatie anterior, deci nu pot face comparatie. Parca mai aiurea e iarna dar incalzirea (inclusiv cea stationara) isi fac treaba repede.

 

In alta dezordine de idei, am condus recent G31-ul LCI 530d al unui prieten…nu ca ma mira dar, inca o data pot spune, intr-adevar aia e motorizarea ideala pt dulapiorul asta. O cu totul alta masina…

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru răspunsuri, da și eu cred că motorul de 3L ar fi mai potrivit, să vedem dacă îmi va intra în buget, momentan sub 40000 de euro nu prea se găsesc și parcă îmi e târșă să urc peste, dar până la vară oricum nu fac nimic. De gardă la sol am întrebat că fix ce a nins în Brașov sunt plug cu E46 al meu, ce-i drept suspensie sport...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Cel mai bun consum pe un traseu mai lungut asa l-a scos....sotia :-D (2 pers, fara prea multe bagaje, doar vreo 30 km de autostrada, in rest mers "la campie" fara prea mult trafic, rotile de vara):

IMG-0720.jpg

 

Ce am mai facut pe la masina:

- curatenia interioara de primavara - am tot citit pe forumuri, multa lume a recomandat 303 all surface interior cleaner inclusiv pentru pielea Dakota motiv pentru care i-am dat o sansa - pare ok;

- dupa ceva mai mult condus pe timpul noptii am ajuns la concluzia ca ceasurile alpina, mai ales in modul confort, chiar si cu luminozitatea la minim, tot sunt prea "deschise" - motiv pentru care am facut revert la ceasurile normale;

- am mai codat una-alta, chestii minore, tot cu bimmercode; am reusit si sa codez comfort plus si sport plus insa nu sunt convins ca am codat chiar tot ce trebuia - ele apar in "ceasuri" insa pe headunit nu apar configurabile - momentan inca nu mi-am dat seama de diferente vs modurile normale comfort/sport asa ca si din punctu asta de vedere cred ca nu am codat complet;

comfort-plus.jpg

sport-plus.jpg

In rest...fara evenimente deosebite....motorina si kilometri, sufrageria asta pe roti e minunata la drum lung.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.