Jump to content

Recommended Posts

Nu ar trebui sa fie legala treaba asta, nu se stie cine trece pe acolo si poate pune mana unde nu trebuie. Cea mai buna solutie este in locul de parcare subteran, cum am ales eu chiar daca nu am electrica. Spre mirarea mea nu a trebuit sa platesc nimic, mi-a zis dezvoltatorul ca deja s-au gandit la asta.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Vine un betiv si urineaza de cretin. sau un copil se joaca. Sau un caine musca cablul.

 

Dar aici se ajunge cu "destination charging" la scari cu 40 de apartamente. Si in video de mai sus e un bloc mic, modern de maxim 10 apartamente.

 

Asta vrem pe strazile sau trotuarele noastre? Cine plateste mii si mii de "destination charger"? Pe domeniul public se vor instala? Cate aprobari ai nevoie? Ce firme se vor ocupa de asta?

Link to comment
Share on other sites

Vad ca la noi primarul de la 6 se agita. A luat deja o runda de finantare si zice ca spera sa mai ia una si sa puna destination chargers, daca inteleg eu bine. Deci exista si loc si posibilitate tehnica, daca au deja un proiect.

https://www.wall-street.ro/articol/Social/299334/primaria-sectorului-6-a-obtinut-8-3-milioane-lei-pentru-instalarea-de-statii-de-incarcare-a-masinilor-electrice.html

Link to comment
Share on other sites

Guys am si o eu curiozitate, care oarecum este pe topicul asta. Oare de ce Romania nu incepe sa traga acum tare cat Ungurii sunt cam certati cu europa, de ce nu incercam sa atragem cat mai multe firme in Romania, mai ales cele de baterii, pentru masinile electrice. Va ca Polonia a devenit un hub al tuturor companiilor.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, mgi said:

Vad ca la noi primarul de la 6 se agita. A luat deja o runda de finantare si zice ca spera sa mai ia una si sa puna destination chargers, daca inteleg eu bine. Deci exista si loc si posibilitate tehnica, daca au deja un proiect.

https://www.wall-street.ro/articol/Social/299334/primaria-sectorului-6-a-obtinut-8-3-milioane-lei-pentru-instalarea-de-statii-de-incarcare-a-masinilor-electrice.html

Dar realizezi ca e apa de ploaie, nu?

28 de locatii. Cu 50 si 22 kW. Si probabil ca peste tot, vor face O SINGURA CU 2 STATII ca peste tot, cat sa poata declara ca au facut. Adica rotund, 50. Hai sa spunem 100, nu de puncte, ci de cabluri. Care pariu ca daca sunt 4 cabluri, impart acel 50 kW.  A P A D E P L O A I E!  Pictatura intr-un ocean de nevoi.

Si 

Quote

Primarul a mai dezvăluit că a depus un proiect pentru care așteptă finanțare pentru a monta 150 de stații de încarcare inclusiv între blocuri.

PRINTRE BLOCURILE GRI!

Eu te intreb, daca la tine nu monteaza la bloc, spargi capul la cineva cu bolovanul de invidie?

Nu spun, bravo! E un pas. Dar vad in alte orase care au facut-o. Sunt cate doua cabluri pe locatie, unde sug doi taximetristi gratis cu Dacia Spring. Si la altele sunt doar angajatii de la primarie, desi cica e liber.

Samd.

Si jumatate din ele sunt defecte tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alex3245 said:

Guys am si o eu curiozitate, care oarecum este pe topicul asta. Oare de ce Romania nu incepe sa traga acum tare cat Ungurii sunt cam certati cu europa, de ce nu incercam sa atragem cat mai multe firme in Romania, mai ales cele de baterii, pentru masinile electrice. Va ca Polonia a devenit un hub al tuturor companiilor.

Pentru ca noi nu avem de fapt politicieni. Noi avem niște clanuri la conducere și ei ocupa toate funcțiile din stat. Deci cine sa negocieze ceva cu UE? Unul care n-a făcut un business în viata lui, care are facultatea făcută la mișto (dacă o are) și care e și agramat? Unul a cărui experienta e ca a avut un butic într-un sat? Alții condamnați pentru frauda? Altul care a fost fotbalist? Altul a cărui singura calitate e ca e ruda cuiva? 

Edited by mgi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Romulus said:

 

PRINTRE BLOCURILE GRI!

Eu te intreb, daca la tine nu monteaza la bloc, spargi capul la cineva cu bolovanul de invidie?

Nu spun, bravo! E un pas. Dar vad in alte orase care au facut-o. Sunt cate doua cabluri pe locatie, unde sug doi taximetristi gratis cu Dacia Spring. Si la altele sunt doar angajatii de la primarie, desi cica e liber.

Samd.

Si jumatate din ele sunt defecte tot timpul.

Pai ar trebui făcute cu plata, în primul rand. Cu card de acces eliberat de primărie, pentru cei din sector eventual (dacă nu se poate face unul unic pentru toate sectoarele). 

200 de stații de încărcare sunt un început bun, zic eu. Totul e sa fie făcute inteligent, ca să permită accesul cât mai multor oameni. Adică suprataxa dacă lași mașina 2 zile pe un loc, amenda și ridicat mașina dacă nu e electrica și sta pe un loc cu încărcare, etc. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tipul asta vorbeste de multe lucruri...

  • parcarile subterane si nu doar, posibil sa interzica EV
  • asigurarile pentru EV sunt din ce in ce mai scumpe din cauza ca un simplu accident provoaca dauna totala din cauza bateriei
  • 50x mai repede pompezi energie decat incarci EV cu aceeasi energie
  • stiinta gresita din spatele NET ZERO
  • costurile pentru stocarea masinilor EV dauna totala
  • costurile pentru pompieri
  • Preturile la EV (in scadere) si cele de revanzare fac ca toate firmele de inchiririere sa regrete decizia de a face flota EV
  • si multe altele
Link to comment
Share on other sites

Aici e foarte discutabila, conteaza din ce tabara faci parte ca asa, este si link-ul asta: https://www.epa.gov/greenvehicles/electric-vehicle-myths Care totusi vine de la o institutie avizata, nu de la cei care vor sa faca views pe internet. 

Intradevar o problema este ca un EV devine dauna totala mult mai rapid decat o masina pe combustie. O lovitura in lateral la baterie si gata e dauna totala. Dar asta e cumva si o parte buna pentru noi, primesti baterie noua(o masina noua) :)).

Daca parcarile baneaza masinile electrice pentru greutate e un mare bullshit, un phev are 2 tone, unele chiar 2.2 tone, cam cat o electrica, daca o baga pe aia cu focul: "Despite these incidents, electric vehicle battery fires are rare. Indeed, the available data indicate the fire risk is between 20 and 80 times greater for petrol and diesel vehicles. Fire risks are also greater for electric scooters and electric bikes".

Stiinta net zero nu exista in nimic, pana cand nu o sa ajungem noi ca civilizatie sa producem doar energie regenerabila si apoi toate masiniarile sa fie propulsate de aceeasi energie. Dar cineva trebuie sa faca pasi spre asta, initial prin a face un standard cu ce vrem sa propulsam masinariile, etc.

Oricat ar vrea astia de pe youtube ca masinile traditionale sa fie viitorul, nu o sa fie cazul, prea poluante.

Uite exemplul celor din Suedia: "Stockholm to ban gasoline and diesel cars from downtown commercial area in 2025. STOCKHOLM (AP) — A ban on gasoline and diesel-fueled cars from a commercial district of Stockholm's downtown in 2025 will be the first for a European capital, a city official said Thursday" 

Energia lor este facut de hydro si vant, de ce ai merge cu o masina pe benzina, diesel, cand energia pe care o produci este curata si sa mai si importi petrol. 

Aici si un site unde puteti vedea de unde vine energia in mare parte: https://app.electricitymaps.com/map

Edit: Si transformarea petrolului in benzina/diesel produce iarasi CO2: https://innovationorigins.com/en/producing-gasoline-and-diesel-emits-more-co2-than-we-thought

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.