Jump to content

distribuție motor n57


Recommended Posts

Bună ziua! Am cumpărat acum 2 luni din Germania, un bmw seria 4 f36 430 d cu motorul n57. Mașina funcționează foarte bine, are 226000 km reali (verificați) și am o dilemă, dacă sa schimb sau nu distribuția? Mulțumesc! 

Link to comment
Share on other sites

Si eu am un F10 518d din 2015 cu aproape 250 k. Am pus o intrebare la bmw si mi s-a dat urmatorul sfat : Ai grija sa-i faci reviziile la timp (adica ulei BMW LL04 la 8-10k) + filtre si urmareste dimineata la prima cheie cu capota ridicata, sa se auda mai bine, (cel putin o data la 700-800 km) daca se aude sau nu zgomot metalic (poti sa auzi pe net ceva exemple). In caz ca auzi zgomot metalic nu mai mergi cu masina.

Daca stii ca trebuie sa pleci la un drum de peste 1-1.5 k ii faci distributia mai bine ca platforma e scumpa si preturile pe afara sunt mai mari. 

Fiecare face cum crede ceea ce am scris mai sus e doar parerea mea !

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, lospa alin said:

Sa schimbi și pompa de ulei. Eu nu am vrut sa risc si m am programat pe 11 sa o schimb, în jur de 250k km are mașina și nu da nici un semn. Dar decât sa schimb motoare am zis ca paza bună...

spune-ne si noua unde o faci si la ce bani...

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Am vorbit cu un băiat din Deva și mi-a spus ca ma costa 6500 lei, distribuția și uleiul. L-am întrebat de pompa de ulei, dar mi-a zis ca sunt probleme decât la cele biturbo de 313 cp. 

Edited by Fan12
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Fan12 said:

Cu privire la uleiul în cutie, ce părere aveți? 

Ce anume vrei sa stii? Daca se schimba sau nu? Clar trebuie schimbat la 100k-150k Km. Daca a ta zici ca are 200k, atunci clar trebuie sa-l reimprospatezi cat mai curand cu un altul, la care se mai adauga si baia cu filtrele integrate. 

Link to comment
Share on other sites

Daca schimb kit-ul de distributie la un f10 motor B47 din 2015, sa schimb si pompa de ulei (a fost modificata fata de N47) ?  Din ce m-am interesat pana acum nu am auzit sa fi picat vreuna dar reprezentantele, si nu numai, recomanda si schimbarea pompei. Cat poate sa tina o pompa de ulei...stiu ca la N47 au fost ceva probleme si cu pompe blocate dar si intervalul lui N47 este 2007-2014). In prezent am 250k km.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, în cazul meu, o pompa la n57 este în jur de 500e, am decis ca dacă tot umblu acolo sa o schimb, nu neapărat ca ma dau banii afara din casa dar nici ca e o "avere" nu poți spune,,, în definitiv fiecare face vrea,,, 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, lospa alin said:

Pana la urma, în cazul meu, o pompa la n57 este în jur de 500e, am decis ca dacă tot umblu acolo sa o schimb, nu neapărat ca ma dau banii afara din casa dar nici ca e o "avere" nu poți spune,,, în definitiv fiecare face vrea,,, 

Ok, inteleg punctul tau de vedere dar am aflat ca pompele de ulei au fost schimbate pe B47 si caut sa inteleg cam cat poate sa duca o asemenea pompa ca nr. de km, si daca exista vreun semn care sa indice uzura pompei...

Link to comment
Share on other sites

@lospa alin , germanco isi exprima dubiile strict in privinta pompei fara legatura cu distributia. Cand pica lantul cu roata pompei nu e vina pompei ci e vina felului cum a fost montata roata dintata.

@germanco nu m-as ingrijora. Foarte probabil schimburile frecvente de ulei probabil prelungesc si viata pompei.

Timpul de viata e greu de estimat pentru ca viata ei depinde de lantul si numarul de turatii.. deci totul fiind inca mecanic doar calitatea materialelor folosite ii prelungesc viata.

Nu stiu ce ar putea bloca pompa de ulei daca nu calitatea uleiului.

 

  • Like 1
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut baieti. Si eu sunt in dubii daca sa schimb sau nu pompa de ulei acum la 150k km... 

Intradevar, cum a spus colegul de mai sus, nu ma dai banii afara din casa dar as schimba-o preventiv. 

Masina in cauza F10 535d Xdrive an 2013 luna 11. Motorul de 313 CP 🙂 

Link to comment
Share on other sites

La FRK mi au spus ca pompa de ulei în timp capătă uzura și nu mai face presiune, acum eu sunt convins ca la mine, distribuția, inclusiv pompa, mai mergeau... Chiar dacă ei mi au spus ca era de schimbat dacă vreau sa țin mașina etc, au interes sa le calci pragu... Tu știi cel mai bine, dacă și cat vrei sa ții mașina, pui în balanta riscuri.. . dacă prețul e suportabil etc,,,, 

Am un prieten în provincie cu service auto, de multe ori cred ca ne percep, ca niște halci de carne din care se înfrupta... Vin prostii și baga bani în fiare.... Pe de alta parte am prieteni cu mașini mult mai noi, care au rămas prin Grecia, Ungaria, cautau platforme,,,nubmso zic ca la Mazda (ceva mic, nu mai țin minte modelul) a căzut pompa de benzina la 20k km... 

Acu ca la BMW la 300mii se schimba distribuția...

Intr adevăr la km putini parca nu îți vine să arunci cu banii.... 

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

Interesant ar fi daca are cineva informatia din manualul de service, intervalele de schimb pentru piese pentru F10.

mi-am facut cont pe autodoc si am obtinut de acolo cate ceva (distributia la 240k si pompa de apa la fiecare 90k....pompa de ulei nu apare)....chiar mi-as dori sa stiu cum este intr-un manual de service

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, germanco said:

Interesant ar fi daca are cineva informatia din manualul de service, intervalele de schimb pentru piese pentru F10.

Nu cred ca exista asa ceva.

Piesele la masina se schimba aproape de fiecare data in functie de cum este exploatat si intretinut automobilul, nu marca bmw.

Ca la bmw trebuie schimbata distributia pentru ca asa o spune experienta multora.. asta e alta realitate.

Regula de Aur e sa schimbi lichidele masinii la timp! Adica timpul optim nu cel de prea tarziu..

Au fost puse intrebari si raspunsuri date la genul asta de intretinere aici pe forum.

Cateva exemple: 

Ulei cutie manuala, dupa 150-200k km sau 5-6ani.. automata, la 100k km.

Antigel, la 2-3 ani. Termostatul pica dupa vreo 5 ani, cel original de dealer..

Pompa de antigel electrica pica pe la 100-150k km.

Frane, lichid, la 2 ani.

Ulei in diferential la 250k..

Freon la 2 ani.

Lichid la servo la 100-150k km.

Filtru de ulei sanatos e sa il schimbi la fiecare schimb de ulei.

Filtru de aer motor, anual. Face bine motorului sa primeasca aer cat mai mult, bine filtrat.

Flitrul de polen la 2 ani..

Filtru de motorina garantat de producator in general vreo 40k km. La fel si la bujiile incandescente

Restul pica cand pica.

Cine e inclinat sa continue ideea de mai sus mai bine deschide alt topic.. decat sa ajugem offtopic..

 

 

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, am schimbat distribuția și ce s a mai găsit de schimbat, eu am fost mulțumit, service-ul foarte curat, oamenii amabili, răspund la întrebări etc.

Am preferat sa nu insist cu întrebări multe și sa las mecanicii sa lucreze. 

La schimb distributie am avut schimb ulei din partea lor. A doua oara când am fost, înainte sa plec am vrut sa cumpăr 1l de ulei sa l am în caz ca voi avea nevoie, mi l au dat gratis. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.