Jump to content

325 - Probleme motor - fum si miros de ars


Betmen

Recommended Posts

Buna ziua! Deranj din nou cu un topic de aceasta data legată de motor. Sunt posesor nou de BMW 325d 2013 luna 10 si am sesizat o problema după 2 săptămâni deja mașina este din Germania înmatriculata in Germania dar nu se oferă garanție de la privat dacă pot sa îl dau in judecată pe proprietarul respectiv ma scuzați nu cunosc îndeajuns legile. Deci problema este așa, eu dimineața merg la munca cu mașina ca nu pot altfel am 30Km de mers si astăzi dimineața 5.05.2023 am constatat când am ajuns la munca un fum venind de la motor cu miros de, si precizez nu stiu cum sa o încadrez “cauciuc ars sau asfalt moale” acum nu știu cu exactitate cum sa o descriu . Dacă ati pățit sau știți ce o sa ma aștepte sau care ar putea fi problema as fi foarte recunoscător. Mulțumesc 

Cu stima,

Betmen 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, pai dute si repara masina, nu ai garantie la ea:)) il dai in judecata ca ce? Ca ti a vandut o masina veche de 10 ani si te astepti sa nu ai nici o problema. Problema da, se rezolva in service, nu dand in judecata pe cineva:)).

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Salut, du-te cu masina la service si vezi poate e vreun furtun topit sau ceva. Nu trebuie sa dai in judecata pe nimeni pt ca oricum la vanzari intre persoanele private nu se ofera nici garantie si nici retur. In loc sa platesti avocati cu mii de euro, mai bine bagi 2-300 euro in masina si o faci boboc 🙂 Spor la reparatii

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, branevl said:

Salut, pai dute si repara masina, nu ai garantie la ea:)) il dai in judecata ca ce? Ca ti a vandut o masina veche de 10 ani si te astepti sa nu ai nici o problema. Problema da, se rezolva in service, nu dand in judecata pe cineva:)).

Doar am precizat nu trebui sa îmi Săriți in cap îmi cer scuze dar de problema nu mi-ați spus ce ar putea fi exact ?

1 minute ago, Godini said:

Cel mai probabil ,e miros de galerie de admisie topita . Nu mai merge cu mașina până nu identifici problema .

Am venit de la munca cu ia ușor și nu mi-a mai tras aer de topit sau eu știu ce o fi, doar dimineața când am mers un pic mai tare cu ea pana intr-o 140km/h și am sesizat problema dar când am venit acasă pe naționale pana nici 100km/h nu am sesizat nimic …. Acum ce o gi dumnezo sa ma ierte ca nu știu 

Și apropo de service am dus-o la Neamț și mi-o zis ca ca nu știe nici el am Pornit-o de fata cu el nimic aprins in bord sau ceva doar mi-a zis sa vin luni după munca la cald am sa trag de ea mai tare sa văd dacă la fel procedează. 

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca multe masini (inclusiv aici pe forum), au luat foc fara martori in bord. Avand in vedere ca simptomul tau este efectiv ca miroase a ars, chiar are sens sa o forjezi pana o duci la mecanic?

Cred ca ideea de a nu mai merge cu masina deloc, pana nu identifici cauza, este corecta.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mkdan2004 said:

Vezi ca multe masini (inclusiv aici pe forum), au luat foc fara martori in bord. Avand in vedere ca simptomul tau este efectiv ca miroase a ars, chiar are sens sa o forjezi pana o duci la mecanic?

Cred ca ideea de a nu mai merge cu masina deloc, pana nu identifici cauza, este corecta.

Am sa o duc la service!! 

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fie inspectate doua lucruri in principal. Daca racitorul EGRului este infundat si daca galeria de admisie e deformata in vreun fel anormal datorata caldurii in excess acumulate in admisie din cauza EGRului blocat pe deschis. 

Din ce am inteles gaura aceea mare cat un pix gros (in cazul EGRului ramas deschis) apare deasupra admisie.. Dar cred ca cei care s-au confruntat direct cu problema pot spune mai precis. As inspecta admisia oricum.

 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, bimmer90f30 said:

Trebuie sa fie inspectate doua lucruri in principal. Daca racitorul EGRului este infundat si daca galeria de admisie e deformata in vreun fel anormal datorata caldurii in excess acumulate in admisie din cauza EGRului blocat pe deschis. 

Din ce am inteles gaura aceea mare cat un pix gros (in cazul EGRului ramas deschis) apare deasupra admisie.. Dar cred ca cei care s-au confruntat direct cu problema pot spune mai precis. As inspecta admisia oricum.

 

Mulțumesc mult! Am sa iau sa in calcul sa precizez la service sa o ridice pe elevator sa se uite la admisie și EGR-ul.Apropo legat de EGR nu ar trebui sa îmi apăra in bord eroarea dacă rămâne pe deschis ?

Edited by Betmen
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Betmen said:

Mulțumesc mult! Am sa iau sa in calcul sa precizez la service sa o ridice pe elevator sa se uite la admisie și EGR-ul.Apropo legat de EGR nu ar trebui sa îmi apăra in bord eroarea dacă rămâne pe deschis ?

Admisia e galeria de admisie a motorului. E pe motor, prinsa de motor. Nu e capacul motorului.. se inspecteaza prin demontarea ei cel mai bine.. dar poate iti spun colegii ce parte a admisiei e susceptibila la se topi.. gauri..

Nu, EGR nu este semnalizat in bord. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, bimmer90f30 said:

 

Din ce am inteles gaura aceea mare cat un pix gros (in cazul EGRului ramas deschis) apare deasupra admisie.. Dar cred ca cei care s-au confruntat direct cu problema pot spune mai precis. As inspecta admisia oricum.

 

Da,deasupra se topește ,aproape de clapeta shut off. E mascat locul de protectia aia (antifonare sau ce e ).

Trebuie ridicata protectia ,ca sa vezi daca e sau nu gaura !

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Godini said:

Da,deasupra se topește ,aproape de clapeta shut off. E mascat locul de protectia aia (antifonare sau ce e ).

Trebuie ridicata protectia ,ca sa vezi daca e sau nu gaura !

Asta tot pe elevator se inspectează ??

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Godini said:

Nu, la motor !

Înțeleg ca la motor da mașina trebui ridicată sau la motor de asupra ca nu am observat nimic neobișnuit sus la motor revin cu o poza

2 hours ago, gelu22 said:

Poti sa verifici daca ai scurgeri de ulei pe filtrul de particule. Daca ai, atunci cand isi face regenerarea si opresti masina, sigur iti va scoate fum de ulei ars. 
 

Trebui sa o ridic ca sa văd asta la ca am scut nu am văzut nimic pana acum vreo scurgere.Acum ce sa zic nu știu nimic concret…

On 5/5/2023 at 6:09 PM, six in line said:

Salut, du-te cu masina la service si vezi poate e vreun furtun topit sau ceva. Nu trebuie sa dai in judecata pe nimeni pt ca oricum la vanzari intre persoanele private nu se ofera nici garantie si nici retur. In loc sa platesti avocati cu mii de euro, mai bine bagi 2-300 euro in masina si o faci boboc 🙂 Spor la reparatii

Mersi de răspuns! Toată treaba îmi e și era frica sa nu iau foc dreacu știi ce zic …

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil masina la momentul respectiv a inceput sa-si faca regenerarea la DPF, iar din cauza ca N47-ule are o problema cu capacul culbutori, se deformeaza, iar in felul acesta uleiul ajunge pe corpul filtrului de particule (DPF). Atunci cand se porneste regenerarea, acest ulei incepe sa se incinte si de aici si mirosul, dar si fumul daca deschizi capota. Se rezolva prin inlocuirea capacului culbutori cu un alt capac, OE neaparat aici a.i. sa nu mai ai problema asta dupa scurt timp. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RaYn3 said:

Cel mai probabil masina la momentul respectiv a inceput sa-si faca regenerarea la DPF, iar din cauza ca N47-ule are o problema cu capacul culbutori, se deformeaza, iar in felul acesta uleiul ajunge pe corpul filtrului de particule (DPF). Atunci cand se porneste regenerarea, acest ulei incepe sa se incinte si de aici si mirosul, dar si fumul daca deschizi capota. Se rezolva prin inlocuirea capacului culbutori cu un alt capac, OE neaparat aici a.i. sa nu mai ai problema asta dupa scurt timp. 

Mulțumesc frumos de informație! Dacă se poate și dorești sa îmi lăsați un număr de whatsapp sa discutam mai pe larg daca ati mai întâlnit cazuri. Mulțumesc încă o data o sa țin cont la service, apropo capacul de la culbutori se afla dedesubtul mașinii ??

Link to comment
Share on other sites

Capacul de la culbutori se afla deasupra pe motor.Dar ca sa-l vezi trebuie dat jos placa pe care scrie bmw de pe motor (protectia).Cel mai bine mergi la service.Poate sa fie capacul deformat si atunci uleiul se prelinge pe DPF sau cum au zis colegii probleme la admisie (egr blocat) si ai sanse sa iei foc.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, tzucul said:

Capacul de la culbutori se afla deasupra pe motor.Dar ca sa-l vezi trebuie dat jos placa pe care scrie bmw de pe motor (protectia).Cel mai bine mergi la service.Poate sa fie capacul deformat si atunci uleiul se prelinge pe DPF sau cum au zis colegii probleme la admisie (egr blocat) si ai sanse sa iei foc.

Chiar de ma sunat de la service și am zis ca vorbim când termin munca și am înțeles ceva de pierdere de ulei pe catalizator

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, tzucul said:

Pai ala e...capacul de la culbutori cel mai probabil.

Cât m-ar ajunge o reparație de genul intreb ca chestie nu ca am dat toți banii mei pe mașina dar vreu sa știu la ce preț ajung cu ia, am fost orb și am ales prost mașina după doua săptămâni sa am probleme …. M-am mirat singur 

Link to comment
Share on other sites

Tu esti genul ala de persoana care viseaza sa isi ia masina de 10 ani si sa nu bage nici un ban in ea, trezeste-te la realitate.  Nu stim preturile din service uri din Germania. Daca nu ai bani, ia 2 spray uri de curatat franele si curata uleiul care e pe acolo ca sa nu mai cada pe dpf sa produca fum.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

P

On 5/7/2023 at 8:33 PM, Betmen said:

Mulțumesc frumos de informație! Dacă se poate și dorești sa îmi lăsați un număr de whatsapp sa discutam mai pe larg daca ati mai întâlnit cazuri. Mulțumesc încă o data o sa țin cont la service, apropo capacul de la culbutori se afla dedesubtul mașinii ??

Pai si eu am fost stan patitu' alaturi de multi altii. Mergi la service, n-ai cum sa schimbi capacul ala in spatele blocului...in Germania, mai ales. Capacul ala pe OE costa undeva la 300Euro pret de Romania sau cel putin eu atat am platit pe el acum 2-3ani. In Germania probabil e mai mult, a fost inflatia mare. Mai pune si ceva la manopera ca e ceva de surubarit, curatat, deci nah, posibil sa ai nevoie pana in vreo 1000Euroi pe acolo pe la tine. Sau mai astepti pana ajungi prin tara cu ea si o faci pe aici cu bani mai putini.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.