Jump to content

Fum de sub capota


Recommended Posts

Salutare forum!

VIn cu o problema la voi și sper că poate mă puteți ajuta.

Detin un E90 din anul 2011,motorizarea 2.0 diesel de 184 cai putere.Masina are 253000 de kilometri reali verificați.

Am sesizat acum de aseară încoace că începe să îmi iasă un fel de fum alb sau abur de sub capotă.Acum de dimineață am venit cu mașina la munca și fumul a fost din nou prezent acolo.Mentionez că nu am forjat mașina,nu am turat-o,nu am mers agresiv,am mers prin oraș undeva la 40-60 la ora.Nu știu de la ce poate să fie sincer,am verificat nivelul de ulei și e in regula,cel de antigel e in regula,lichid de parbriz mai am,deci nu e nici asta.

Nu știu de la ce ar putea sa fie că eu chiar merg decent cu mașina și nu ii dau talpa,nu fac liniuțe,nu nimic.

Aveți cumva vreo idee de ce ar putea sa fie cu mașina?

 

Link to comment
Share on other sites

Salut! As tinde sa cred ca e racitorul EGR si te sfatuiesc sa mergi cat mai repede cu ea la un service. Incearca sa mergi cat mai putin cu ea pana rezolvi problema.. poate lua foc in cazul in care e racitorul de vina.

Link to comment
Share on other sites

Salut, verifica capacul de culbutori si garnitura lui, e posibil sa curga de la capac pe DPF si de aceea sa scoata fum. Veriffica si furtunele care intra in turbine si galeria de evacuare daca e etansa. Trebuie pusa pe elevator, e greu de zis de la distanta ce are. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi s a spart radiatorul la un e46, am crezut ca am luat foc, era abur la mine, sunt multi ani de atunci, verifica si radiatorul, desi ar trebui sa ai miros de antigel cand ridici capota. 

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

Capac culbutori deformat, prin urmare se prelinge ulei pe corpul DPF-ului, iar atunci cand asta din urma isi porneste regenerarea, arde acel ulei, de aici si problema cu fumul de cele mai multe ori. Daca fumul vine din spatele motorului, din dreptul DPF-ului atunci de aici provine problema. 

Link to comment
Share on other sites

Teoretic fumul iese din spatele motorului,nu sunt sigur exact de unde.Am făcut programarea la service,dar abia peste o săptămână o poate verifica mecanicul...

Așa ceva,frate...cu cât ai mai multa grija de ea,cu atâta parcă numa de ciuda crapă 

10 hours ago, mgi said:

Ai deschis și tu capota sa vezi de unde iese fumul? 

 

E fum sau abur? Ce culoare are, a ce miroase? 

Da da,e din spatele motorului de undeva,dar nu îmi dau seama exact de unde.Imi e sa nu crape toată până săptămâna care vine,că nu aș vrea ceva bucurie pe cap...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, aveam aceeasi problema ca tine cu fumul la F10. Problema venea de la capacul de culbutori pe care l-am schimbat cu tot cu garnitura. De atunci problema a disparut. La mine problema era ca inainte de schimb, nici temperatura uleiului nu mai urca la 100 de grade din pacate. Acum urca la 100 si acolo sta. M-a costat 1855 ron capacul + 180 ron saibele de foc  + 300 ron manopera. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

Revin cu o informație după ce am fost la reprezentanta,au spus că e capacul culbutor.Am mai fost la un service,același diagnostic,am schimbat capacul,la nici trei ore distanță de mers cu mașina,direct ulei acolo sus pe capac din nou și din nou fum.Nu am ce sa mai spun,încep să mă satur total de mașină asta.

Aveți cumva vreo sugestie?

Capacul e nou,garnitura e noua,șaibele de foc schimbate și am ulei sus din nou.

Link to comment
Share on other sites

Ce capac ai pus? Pe OE(Original)? A curatat si mecanicul in prealabil carcasa DPF-ului de acele depuneri de ulei? Desi nu-i obligatoriu, pt ca daca nu se mai scurge, uleiul ramas se va arde pana la urma si problema va disparea complet in timp. Fii sigur ca e pus capac OE, garnitura noua si e montat corect. N-ar trebuie sa se mai prelinga dupa. 

Link to comment
Share on other sites

Sincer să vă spun nu știu exact ce a făcut intelectualul asta de mecanic.Am fost la un service specializat pe BMW că am spus sa nu o duc la "vericu" știți vorba aia.

Am platit 1830,dar nu am primit o factura,o garanție,nimic,mi-a dat cheia sa iau mașina și să mă duc,am spus că sincer nu e o problema cat timp nu mai am probleme cu ea.

In rest știu sigur sa va spun că nu a curățat deloc nimic de ulei,ba mai mult,m-am trezit că am pete de ulei împroșcat pe alocuri,pe unde nu erau înainte.

Apoi când am plecat la drum,am văzut că scoate fum,posibil sa fie de la cum a spus RaYn3,să ardă ce mai este nears încă de la cum s-a scurs uleiul de-a lungul timpului.

Surpriza a fost sa vad din nou la un injector ulei acolo pe capac,chiar la injector.

In rest nu pare prelins nicăieri,doar acolo sincer,mâine o duc la un prieten sa dam scuturile jos,degresam tot ce se poate și lăsăm motorul cat mai curat să vedem dacă se mai scurge ceva.

As vrea totuși să vă întreb,sunt normale lucrurile astea la BMW?

E prima mașină și primul BMW și nu mă pricep,aș vrea o părere sinceră,sunt într-adevăr problematice pe partea asta cu uleiul și atunci ma pot liniști sau ce sa ii mai fac oare?

 

Distribuția la el am făcut-o în reprezentanta și de atunci am început să am problemele acestea,12000 de lei cu tot cu schimb de ulei ca să facă mașina ca locomotiva.

Am fost pe garanție înapoi,au spus că e capacul,nu l-am mai schimbat la ei pentru că mi-au făcut o impresie proasta,l-am schimbat la alt service de renume din oraș,se întâmplă asta.

Maine vreau sa îl degresez tot și să ii schimb și tubul flexibil.Sper să ajute și chestia asta cu ceva că măcar nu mai împinge și el sus fumul că era puțin copt și avea un loc în care nu era ok,mi-au spus cei de la reprezentanta.

Un alt domn pe care îl știu mi-a spus că pentru uleiul de la injectoare să nu mă stresez că se arde ce e acolo în jurul lor și în timp,se cimentează și "se visează",deci nu o să mai curgă.

Astept și părerea voastră sincer,ca eu sincer cum nu mă prea am cu ele și în mod clar nici cu noroc la mecanici nu mă pot lăuda,mă bazez pe voi🙏🏻

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau, dar cred ca ai nimerit la cofetari si nu mecanici.

La banii aia sigur nu ti-a pus capac chiulasa original si alte cele. Doar capacul OEM in sine ajunge la banii aia.

In plus, se mai schimba saibe injectoare si garnituri. 
 

Nu stiu cum procedati voi pe la service-uri, dar in general, ptr orice operatiune,  eu cer factura si garantie. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am revenit cu o completare,poate mai ajuta pe cineva care are această problema.

E bine că am schimbat capacul,pentru că acum nu mai pierde ulei.

Am dat jos scuturile și m-am băgat sub mașina,am degresat tot ce am putut cu spray și apoi am degresat și scuturile.

Am schimbat și tubul flexibil deoarece nu a fost ok și pierdea noxe,noxele încălzeau scutul și la final,uleiul se încingea și de acolo aburul care a continuat să apară.

Acum,Doamne fi lăudat,in sfârșit e totul ok.Multumesc mult pentru sugestii și ajutor,băieți!Va sunt recunoscător!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.