Jump to content

BMW E46 323i - pentru suflet


mik15

Recommended Posts

33 minutes ago, mik15 said:

, mi se pare o idiotenie sa-ti iei un SUV sa te duci cu el la lucru in oras, e de-a dreptul stupid sincer sa fiu...

in primul rand felicitari pentru masina. e ceva la care ma uit sa eu, de ceva ani dar inca nu am avut curajul sa fac pasul 😂

referitor la suv, cu ce ar trebui sa mergi la lucru in oras sa fie ok? banuiesc ca seria 5 nu e ok avand cam aceleasi dimensiuni ca un x5, fiat 500 🤷‍♂️? bicla ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

fiecare e liber sa mearga cu ce vrea, in cea mai mare a timpului si eu tot cu un F10 merg, dar fac undeva catre 100km zilnic. In niciun caz nu mi-as lua SUV sa ma duc 10-15km la job si inapoi, si km aia prin oras, nu vd rostul...decat sa dau 50k pe SUV ala, mai bine fac split la suma aia si iau una de oras si ramane si de ceva misto de drum lung si concedii. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, praymore said:

Nici eu nu inteleg partea cu trapa. Am avut-o la unele masini, dar pe langa faptul ca adauga multa greutate in plus (la masinile unde chiar conteaza asta), din punct de vedere al confortului, face mai mult rau decat bine. Fonic clar deranjeaza, termic deranjeaza si mai mult vara daca e deschisa, si praful intra in masina in toata splendoarea lui, mai ales la noi in tara unde nu ducem deloc lipsa de praf pe drumuri.

pai hai sa ii intrebam pe inginerii de la BMW....ca poate ei sunt mai ”experti” in inginerie, proiectare, etc....decat ”comsumatorii/cumparatorii”.....apropo...trapa....e o dotare destul de scumpa....oare de ce ?!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Romulus said:

Eu am inteles de trapa problemele. Ce nu inteleg sunt avantajele dorite de unii...

 

 

ca si fumator, pentru mine, trapa e un must have....scoate/elimina fumul de tigare extrem de repede (doar ridicata, nu deschisa)

la e36 trapa era din metal, era ok, ZERO probleme

la e46 am trapa de sticla...excelenta/perfecta....pe langa treaba cu fumul de tigare....aduce multa lumina in masina (aceal capac manual care acopera trapa la interior nu il am si nici nu il vreau, tot timpul am lumina in masina suplimentara)

primavara, vara, toamna , iarna, e o senzatie unica sa mergi cu trapa deschisa/intre deschisa. dupa 7 ani de e46....zero probleme trapa.

treaba cu greutatea mi se pare exagerata, nu toti avem peste 300 cp si ne dam pe circuit, unde avem si anvelope excelente si ultima noastra problema e greutatea trapei ( aici sunt ironic)

majoritatea vor interioare negre....fara o trapa , personal as zice/cred ca ma aflu intro grota (indiferent de masina)

....motiv pentru care, personal e o necesitatea dpmdv .

11 hours ago, wolf20 said:

O porcărie,am avut 14 ani la un e46 touring.

Am deschis o de 2 ori sa vad cum e, după aia curățat periodic de mizerie,o grijă în plus,utilitate zero.

la fel...”o porcarie de inginerie a celor de la BMW”

🥱

Edited by wind-3er
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

acuma imaginati-va asta, SUV cu trapa si se merge cu el la lucru in oras. 😮 

1 hour ago, wind-3er said:

ca si fumator, pentru mine, trapa e un must have....scoate/elimina fumul de tigare extrem de repede (doar ridicata, nu deschisa)

la e36 trapa era din metal, era ok, ZERO probleme

la e46 am trapa de sticla...excelenta/perfecta....pe langa treaba cu fumul de tigare....aduce multa lumina in masina (aceal capac manual care acopera trapa la interior nu il am si nici nu il vreau, tot timpul am lumina in masina suplimentara)

primavara, vara, toamna , iarna, e o senzatie unica sa mergi cu trapa deschisa/intre deschisa. dupa 7 ani de e46....zero probleme trapa.

treaba cu greutatea mi se pare exagerata, nu toti avem peste 300 cp si ne dam pe circuit, unde avem si anvelope excelente si ultima noastra problema e greutatea trapei ( aici sunt ironic)

majoritatea vor interioare negre....fara o trapa , personal as zice/cred ca ma aflu intro grota (indiferent de masina)

....motiv pentru care, personal e o necesitatea dpmdv .

la fel...”o porcarie de inginerie a celor de la BMW”

🥱

si mie imi place, am avut acuma multi multi ani pe e36. pe g21 am vrut trapa panoramica dar nu a fost sa fie

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

intre timp mai punem la punct diferite chestii astfel incat sa-l pastram un gentleman in continuare, binecunoscuta problema la E46 cu dezlipirea materialului textil de pe stalpii A si C...daca la cei A am gasit sa cumpar noi baghetele acelea cu inscriptia airbag, restul sunt totusi prohibitv de scumpe, asa ca tot cautand am reusit in final sa gasesc la Remat o masina de UK in stare foarte buna si sa le recoltez, am insistat sa ma lase se mi le desfac eu, sunt sigur ca altfel le-ar fi mozolit si rupt cei de acolo.

Nu sunt inca hotarat la ce model de jante sa raman, dar cred ca style 32 sunt printre cele care trebuie.

 

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

5.jpeg

Edited by mik15
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

On 10/24/2023 at 8:28 AM, wind-3er said:

ca si fumator, pentru mine, trapa e un must have....scoate/elimina fumul de tigare extrem de repede (doar ridicata, nu deschisa)

la e36 trapa era din metal, era ok, ZERO probleme

la e46 am trapa de sticla...excelenta/perfecta....pe langa treaba cu fumul de tigare....aduce multa lumina in masina (aceal capac manual care acopera trapa la interior nu il am si nici nu il vreau, tot timpul am lumina in masina suplimentara)

primavara, vara, toamna , iarna, e o senzatie unica sa mergi cu trapa deschisa/intre deschisa. dupa 7 ani de e46....zero probleme trapa.

treaba cu greutatea mi se pare exagerata, nu toti avem peste 300 cp si ne dam pe circuit, unde avem si anvelope excelente si ultima noastra problema e greutatea trapei ( aici sunt ironic)

majoritatea vor interioare negre....fara o trapa , personal as zice/cred ca ma aflu intro grota (indiferent de masina)

....motiv pentru care, personal e o necesitatea dpmdv .

la fel...”o porcarie de inginerie a celor de la BMW”

🥱

Intradevar. Esti un adevarat entuziast si pasionat auto. Greutatea mai mica o consideri o treaba exagerata, in timp ce fumezi si contaminezi interiorul masinii. Nota 10

Edited by praymore
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, mik15 said:

intre timp mai punem la punct diferite chestii astfel incat sa-l pastram un gentleman in continuare, binecunoscuta problema la E46 cu dezlipirea materialului textil de pe stalpii A si C...daca la cei A am gasit sa cumpar noi baghetele acelea cu inscriptia airbag, restul sunt totusi prohibitv de scumpe, asa ca tot cautand am reusit in final sa gasesc la Remat o masina de UK in stare foarte buna si sa le recoltez, am insistat sa ma lase se mi le desfac eu, sunt sigur ca altfel le-ar fi mozolit si rupt cei de acolo.

Nu sunt inca hotarat la ce model de jante sa raman, dar cred ca style 32 sunt printre cele care trebuie.

 

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

5.jpeg

Arata bine 32,am avut pe un e90,de iarna.

Pe e46 am avut 73,pe 17,mi au placut si alea.

IMG_0084.jpeg

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, wolf20 said:

Arata bine 32,am avut pe un e90,de iarna.

Pe e46 am avut 73,pe 17,mi au placut si alea.

IMG_0084.jpeg

frumos si 73, acum ca-l vad pe masina mi-ai mai dat o idee...ma gandeam si la 68, dar masina neavand M-pack parca totusi nu as merge pe varianta asta. 32 pe care il am acum este de E90, cu un ET mai agresiv pentru E46.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, mik15 said:

frumos si 73, acum ca-l vad pe masina mi-ai mai dat o idee...ma gandeam si la 68, dar masina neavand M-pack parca totusi nu as merge pe varianta asta. 32 pe care il am acum este de E90, cu un ET mai agresiv pentru E46.

Da,dar sunt mai grele,la mine din fabrica a avut 46 pe 16http://www.bmwstylewheels.com/bmw/46

73 au 9kg, 46 au 7 kg,Si la e 46 se simte la directie,are sistemul ala nenorocit cu o singura bascula pe fata,daca nu ai cauciucuri noi mereu,incepe sa danseze pe sosea.Cu jantele originale parca nu se simtea asa directia…

oricum,arata bine pe masina,e46 a avut modele misto de jante,astea noi zici ca au roti de kia.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ingineru' said:

Bala, XXL unde sunteti ?

@Romulus nu e suficient de bun?

...Cum ar trebui sa fie forumul? Mai macho?

Probabil pe asa topicuri despre masini RESPECTABILE ar trebui taiate scurt intrebari despre alternative, gen SUV.. O masina precum cea din topic nu poate fi comparata decat cu, ceva similar, adica din gama ei, dar si asta ar fi tot o deraiere!

Parerea mea.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Felicitări pentru achiziție, și spor la șurubărit, dețin și eu una de 11 ani, și pot spune ca încă îmi bucura sufletul când o conduc in perioada calda.

Personal i-as pastra originalitate la pachet cu jantele style 32, poate doar cu excepția semnalelor galbene, aici fiind vorba de gusturile fiecăruia, in rest as conserva-o cât mai bine, se pare ca încep sa dispară încet și sigur e46-le cu adevărat ingrijite, ori mai exista varianta in care ca modificari extreme as monta un pachet m-technic 1 pe ea la pachet cu jante style68.

Cât despre stâlpii C plafonului, eu i-am cumpărat noi acum cativa ani, încă se gasesc.

Ma bucur când gasesc persosne ce îndrăgesc aceasta platforma.

Verificați la reprezentanta dacă mai este valabil recall ul pentru airbag uri

Numai bine!

Edited by Sir 10
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

recall-ul e valabil inca, m-am inscris deja, astept sa ma cheme, dar probabil ca mai dura mult si bine...stalpii inca sunt disponibili noi, dar pentru ca i-am gasit sh in stare foarte buna am preferat sa fac asa, am luat noi doar trim-urile stalpilor A, cele cu inscripitia Airbag.

La M-tech 1 ma gandeam si eu insa nu sunt 100% hotarat cum nu sunt nici cu stopurile albe, am luat deja un set OE dar nu sunt convins sa le si montez.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am mai mesterit putin la ea...am schimbat sticla farului de pe partea dreapta intrucat cea de pe stanga a fost la un moment dat schimbata si se vedea o diferenta si nu-mi dadea pace...am incercat mai intai sa o polisez pe cea veche dar tot nu a iesit ok. Am curatat pe acolo si cu ocazia asta am pus si noile garnituri.

 

 

f1.jpeg

f2.jpeg

f3.jpeg

f4.jpeg

  • Like 4
  • Love BMW 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat și eu sticlele și garniturile de pe far, însă sa fie perfect etanșare trebuia sa le cumpărați și pe cele ce etanseaza sticla pe corpul farului.

Și eu am fost reticent cu angel ul însă am montat unul galben pentru un efect cât mai old, efectul fiind unul discret.

Foarte frumoasa mașina.

https://www.imagebam.com/view/MEPYC4Y

Edited by Sir 10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.