Jump to content

unde imi recomandati sa schimb distributia la un F10 diesel, 2000 cmc, cu motor B47, tractiune spate ?


Recommended Posts

Am discutat in seara asta cu un tip ce are un service dedicat BMW din Pitesti si din vorba-n vorba mi-am dat seama ca ar trebui sa incep cu o curatare a admisiei. Omul mi-a zis direct "eu o curat dar daca ulterior iti da eroare in bord inseamna ca s-au slabit flaps-urile si iti cumperi alta admisie"...voi ce parere aveti chiar sunt asa sensibile ? (o sa-l intreb si cum face curatarea, ar trebui din cate stiu facuta cu ultrasunete...chiar nu vreau sa ma curat singur de bani si sa iau alta admisie). Din pacate la B47 nu e ca la N47, practic nu se poate schimba suportul cu flapsuri pentru ca se schimba cu tot cu admisie...

Edited by germanco
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa o discutie cu cei de la Bistrita, am aflat ca nu are nici un efect sa cureti galeria de admisie la un B47....este consumabil...daca iti da mesaj in bord o schimbi ! As incerca totusi o curatare cu ultrasunete...stiti cumva unde o pot face in Bucuresti ? Cu distributia cred ca o sa o fac tot la Bistrita...

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, alex230ro said:

Ai eroare ? sau de ce ai vrea sa o cureti ?

M-am gandit ca eroarea este o problema de timp si daca o curat poate apare mai tarziu... riscul e sa o curat de tot si sa iau alta daca se intampla ceva la clapete...din cauza asta doream curatare cu ultrasunete

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, germanco said:

M-am gandit ca eroarea este o problema de timp si daca o curat poate apare mai tarziu... riscul e sa o curat de tot si sa iau alta daca se intampla ceva la clapete...din cauza asta doream curatare cu ultrasunete

Probabil nu ai inteles ideea principala dat de cel din Bistrita.

Incerc eu o mica presupunere si nu cred ca ma insel. E vorba ca lagarale pe care se misca axul clapetelor la B47 ca si la N47 se largeste in timp. Largindu-se plasticul (gaura) din admisie acel spatiu este inlocuit de depuneri asa cum sunt depunerile pe care tu le vrei inlaturate prin curatare; acele depuneri nu raman acolo pentru ca o baie o fierbere, ceva i se intampla admisie si probabil o curata bec - noua.

Ulterior lagarele fiind prea mari.. admisia va pierde din volum de aer .. sau poate trage aer fals, care duce la e eroare care nu (mai) poate fi staersa decat prin inlocuirea admsie!

Asta se poate intampla si la scurt timp dupa curatare nu imediat.. pentru ca depunerile nu mai pot aparea atat de usor dar gaurile se pot mari incet incet (nefiind suficient de mari).. si aparea eroare.

(Intreaba-ma daca la 490k km am schimbat admsia la E90, M47 😉 )

A, daca nu uit (de acest topic) o sa scriu aici pe topic, folosind Ulei 2T.., cand o sa apara eroarea sa schimb admisia la B47 pentru ca foarte probabil nu e nevoie sa curat nimic..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt unul din nefericitii care am curatat admisia la B47, am zis ca daca masina are 200k sa ii fac o curatare, de ce nu stiu !, era curata si am zis sa curat orice urma de depunere de pe ea, ghinionul este ca acum imi da eraore pe tester, nu in bord, eroarea este intermitenta, dar este o eroare si nu imi place cand vad erori pe tester.

Sfat: nu curatati admisia la B47.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, enders said:

Eu sunt unul din nefericitii care am curatat admisia la B47, am zis ca daca masina are 200k sa ii fac o curatare, de ce nu stiu !, era curata si am zis sa curat orice urma de depunere de pe ea, ghinionul este ca acum imi da eraore pe tester, nu in bord, eroarea este intermitenta, dar este o eroare si nu imi place cand vad erori pe tester.

Sfat: nu curatati admisia la B47.

Mai exact ce eroare e vorba, sa stim toti?

@germanco nu ai intrebat mseriasu?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, bimmer90f30 said:

Mai exact ce eroare e vorba, sa stim toti?

@germanco nu ai intrebat mseriasu?

Eroarea 279000 - swirl-Flap Actuator Position, Long-Term Drift: Deviation Too High(curent/New Condition)
Ma gandesc ca dupa curatare trebuia sa ii resetez adaptarile, chiar nu stiu)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

lasand la o parte toate discutiile in contradictoriu pe o tema care nu are legatura cu intrebarea pentru care a fost deschis acest topic. initiatorul topicului nu a primit cine stie ce raspunsuri doar vreo 2 pagini de vorbe si iar vorbe !!!

"unde imi recomandati sa schimb distributia la un F10 diesel, 2000 cmc, cu motor B47, tractiune spate ?"

deci... pana la urma unde schimbam distributia in conditii civilizate si cu costuri normale ???

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, petreop said:

lasand la o parte toate discutiile in contradictoriu pe o tema care nu are legatura cu intrebarea pentru care a fost deschis acest topic. initiatorul topicului nu a primit cine stie ce raspunsuri doar vreo 2 pagini de vorbe si iar vorbe !!!

"unde imi recomandati sa schimb distributia la un F10 diesel, 2000 cmc, cu motor B47, tractiune spate ?"

deci... pana la urma unde schimbam distributia in conditii civilizate si cu costuri normale ???

Tu ai citit postarile din topic sau scrii sa te aflii in treaba?

I s-a raspuns la toate intrebarile, unde sa schimbe distributia ce efecte poate avea curatarea admisiei....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, petreop said:

lasand la o parte toate discutiile in contradictoriu pe o tema care nu are legatura cu intrebarea pentru care a fost deschis acest topic. initiatorul topicului nu a primit cine stie ce raspunsuri doar vreo 2 pagini de vorbe si iar vorbe !!!

"unde imi recomandati sa schimb distributia la un F10 diesel, 2000 cmc, cu motor B47, tractiune spate ?"

deci... pana la urma unde schimbam distributia in conditii civilizate si cu costuri normale ???

Am inteles ca admisia la B47 este "consumabil" din pacate (flaps-urile sunt cumva in interior fara sa ai acces la ele). Asa cum am citit aici ca cineva a avut deja probleme dupa curatare...m-am linistit, astept pana da eroare in bord si dupa aceea o schimb (intre timp o sa-mi fac rost de piesa). Dupa mai multe telefoane si discutii...am gasit varianta ca atunci cand o sa ma hotarasc cu distributia o sa o fac la AutoBavaria Bistrita...pret decent, garantie , cu demontare motor (cum doream eu)...deocamdata "stau cu urechea" pe zgomotele de dimineata de la prima cheie...si in caz de e nevoie...sper sa mai ajung pana acolo !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa sloganul "Nu e cal precum magarul si masina ca BMW-ul", o sa incerc sa ma obisnuiesc cu noua achizitie F10 2015 cu B47 si sa am in continuare grija sa o intretin asa cum trebuie, sa conduc in limita bunului simt si sa nu mai ma sperii ca o sa se intample tot felul de nenorociri...am citit prea multe recenzii proaste despre N47 - dar acum incep sa cunosc mai bine masina de la o zi la alta 🙂

Link to comment
Share on other sites

pentru @enders... scuza-ma ca te-am ofensat, alta data nu mai fac !!!

eu am citit si nu am vazut vreo recomandare serioasa pentru distributie...

la ciupanezu = nu se stie nimic de el.

brandex = stim cu totii cum lucreaza "manu"

un tip din pitesti = ??? nicio recomandare

Service Scream (Tezparii) (tzeparii) = o data am fost si nu mi-a fost de ajuns

deci... raspunsul la intrebarea din titlul topicului a fost uitata si sa trecut la subiectul curatare admisie.

ce trebuie sa inteleg de aici ?

topicul este despre schimbare distributie sau curatare admisie ?

o zi buna, colegul @enders !

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

eu am ales B47 tocmai pentru ca nu vroiam sa fac distributia, acum am inteles ca mai sunt cazuri si la B47 insa sunt de parere ca atata timp cat nu ai zgomote suspecte nu ai motiv de ingrijorare, nu sunt adeptul idei "mai bine s-o fac preventiv" pe care o propaga mai mult cei care fac operatiunea asta, daca nu e nevoie, de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare? Daca stii ca masina are +300k km sau nu ai idee de rulajul ei, atunci e bine sa o faci, dar altfel daca stii ca ai ceva peste 200k km nu cred ca e nevoie. 

Am prieteni cu N47 cu +300k km fara sa i fi facut distributia si merg brici motoarele alea fara vreun zgomot suspect.

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, germanco said:

Dupa sloganul "Nu e cal precum magarul si masina ca BMW-ul", o sa incerc sa ma obisnuiesc cu noua achizitie F10 2015 cu B47 si sa am in continuare grija sa o intretin asa cum trebuie, sa conduc in limita bunului simt si sa nu mai ma sperii ca o sa se intample tot felul de nenorociri...am citit prea multe recenzii proaste despre N47 - dar acum incep sa cunosc mai bine masina de la o zi la alta 🙂

Btw, rechemare pentru EGR ai? a fost inlocuit? stii ceva de el?

La B47 distributia nu mai este o problema atat de grava, insa EGR, este o MARE problema, de la asta nu se distruge "doar" motorul, poate lua foc masina.

Momentan bucura-te de achizitie 

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ingineru' said:

Te rog da mai multe detalii.

 

Uite, prin comparatie, eu am avut 2 ani garantie si 100.000 km.

Sunt curios ce oferta ai primit 😁

Mi-au spus cam peste tot ca primesc 2 ani garantie....nu mi-au zis de kilometrii, nu am intrebat, dar la mine nu e cazul de km pentru ca nu depasesc 20 000 pe an

2 hours ago, enders said:

Btw, rechemare pentru EGR ai? a fost inlocuit? stii ceva de el?

La B47 distributia nu mai este o problema atat de grava, insa EGR, este o MARE problema, de la asta nu se distruge "doar" motorul, poate lua foc masina.

Momentan bucura-te de achizitie 

da stiu de cand am luat masina ca s-a prezentat la 2 rechemari pe egr...cat despre luat foc masina sa-mi zici te rog daca ai un exemplu pentru ca din cate stiu...motorina nu face autoaprindere 😉

1 hour ago, mik15 said:

si galeria se poate schimba tot pe recall daca se constata ca are pierderi de presiune, se face cand se schimba EGR ul acel test.

interesant....de asta nu am auzit....ma interesez

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Un amic si-a vandut masina de curand, un F25 fl din 2014 cu b47, 263k km, masina impecabila, super intretinuta, 90% din mentenanta la Bavaria, motorul mergea foarte fin, nici un zgomot nimic, cu toate astea cand cumparatorul a mers cu masina in service pt verificare inainte de cumparare, ce sa vezi service-ul ii baga pe gat o distributie , ca asa se face la motorul asta... ce sa mai japca pe fata, daca esti gutan si nu stii pui botul.

Acum ce vreti si voi sa moara mecanicii de foame....

  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.