Jump to content

unde imi recomandati sa schimb distributia la un F10 diesel, 2000 cmc, cu motor B47, tractiune spate ?


Recommended Posts

59 minutes ago, germanco said:

cat despre luat foc masina sa-mi zici te rog daca ai un exemplu pentru ca din cate stiu...motorina nu face autoaprindere 😉

Ca fapt divers, si benzina si motorina fac autoaprindere la o anumita temperatura. Iar autoaprinderea e fix felul in care functioneaza un motor diesel. Mai usor cu parerile pe scari.. 😉 Iar exemple de luat foc masina sunt gramezi, e suficient sa cauti pe net.

  • De acord! 1
  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, germanco said:

cat despre luat foc masina sa-mi zici te rog daca ai un exemplu pentru ca din cate stiu...motorina nu face autoaprindere

Motorina nu ia foc prin auto aprindere dar amestecata cu antigel ia foc in galeria de admisie.

Problema este racitorul EGR, poate pierde antigel pentru ca se sparge, crapa.. recall-ul este la sistemul EGR.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Autoaprinderea nu e acelasi lucru cu compresia, acesta din urma fiind principiul de baza al functionarii motorului dizal.

In acest caz compresia determina autoaprinderea, in anumite conditii de temperatura si presiune.

Spre exemplu intr-o galeata cu motorina poti sa arunci o tigara aprinsa....poti sin intr-una cu benzina dar deranjul e mare.

 

Edited by Mircea-Si
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Mircea-Si said:

Autoaprinderea nu e acelasi lucru cu compresia, acesta din urma fiind principiul de baza al functionarii motorului dizal.

Spre exemplu intr-o galeata cu motorina poti sa arunci o tigara aprinsa....poti sin intr-una cu benzina dar deranjul e mare.

@mgi nu vrea sa spuna tot, asta e tot.. 

Se autoaprinde si benzina dar muult mai devreme decat motorina; incomparabil.

Chiar nu stiu de ce a adus vorba..

Ce se intampla cand ia foc in admisie motorina nu are treaba cu auto aprinderea ci, cu amestecul..

De fapt un minim de vapori din motorina - gaze nearse, temperatura inalta rezultata din gazele recirculate impreua cu depozitele de "soot" din gakerie iau foc.. ca sa fim mai precisi..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Mircea-Si said:

Autoaprinderea nu e acelasi lucru cu compresia, acesta din urma fiind principiul de baza al functionarii motorului dizal.

Spre exemplu intr-o galeata cu motorina poti sa arunci o tigara aprinsa....poti sin intr-una cu benzina dar deranjul e mare.

Ce deranj, nici nu atinge flacara benzina si ai si sarit...

Cauta pe YT intamplari in care au vrut sa dea foc cu benzina vara la gunoaie.. sa vezi prapad.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, bimmer90f30 said:

Motorina nu ia foc prin auto aprindere dar amestecata cu antigel ia foc in galeria de admisie.

Problema este racitorul EGR, poate pierde antigel pentru ca se sparge, crapa.. recall-ul este la sistemul EGR.

Nu motorina se aprinde în galeria de admisie pentru ca nici nu are cum, deoarece nu exista motorina în galeria de admisie, doar aer și ceva vapori de ulei.

Motorina este prezenta doar în camera de ardere și ajunge acolo prin injectoare.

Ce se aprinde în galeria de admisie este amestecul format din antigelul pierdut prin racitorul de gaze defect, combinat cu depunerile specifice din galerie, amestec care este inflamabil.

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, mase said:

Nu motorina se aprinde în galeria de admisie pentru ca nici nu are cum, deoarece nu exista motorina în galeria de admisie, doar aer și ceva vapori de ulei.

Motorina este prezenta doar în camera de ardere și ajunge acolo prin injectoare.

Ce se aprinde în galeria de admisie este amestecul format din antigelul pierdut prin racitorul de gaze defect, combinat cu depunerile specifice din galerie, amestec care este inflamabil.

 

 

 

 

 

multumesc pentru precizare !

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mircea-Si said:

Autoaprinderea nu e acelasi lucru cu compresia, acesta din urma fiind principiul de baza al functionarii motorului dizal.

In acest caz compresia determina autoaprinderea, in anumite conditii de temperatura si presiune.

Spre exemplu intr-o galeata cu motorina poti sa arunci o tigara aprinsa....poti sin intr-una cu benzina dar deranjul e mare.

 

In cazul motorului diesel, temperatura cauzeaza autoaprinderea. Asta e principiul de baza al functionarii, de fapt.

Si ai fi surprins sa afli ca poti sa arunci o tigara aprinsa si intr-o galeata de benzina, fara sa ia foc. Atat timp cat nu sunt vapori de benzina in cantitate suficienta.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/30/2023 at 7:48 PM, germanco said:

mai spune-mi ceva de cel din Bistrita. Multumesc !

Daca esti din Bucuresti ai destule optiuni, dar la cei din Bistrita am fost eu si am deja 3 ani. Au lucrat impecabil. A fost gata cam in 6 ore parca. Eu ii recomand fara ezitare, dar hai sa fim seriosi, schimbul distributiei la N47/B47 e deja o rutina pentru multe serviceuri, alege ceva din Bucuresti ca tot aia e.

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, toffefe said:

Daca esti din Bucuresti ai destule optiuni, dar la cei din Bistrita am fost eu si am deja 3 ani. Au lucrat impecabil. A fost gata cam in 6 ore parca. Eu ii recomand fara ezitare, dar hai sa fim seriosi, schimbul distributiei la N47/B47 e deja o rutina pentru multe serviceuri, alege ceva din Bucuresti ca tot aia e.

diferenta intre Bistrita si Bucuresti esre de 1600 lei....tu ce ai face ?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, germanco said:

Mi-au spus cam peste tot ca primesc 2 ani garantie....nu mi-au zis de kilometrii, nu am intrebat, dar la mine nu e cazul de km pentru ca nu depasesc 20 000 pe an

da stiu de cand am luat masina ca s-a prezentat la 2 rechemari pe egr...cat despre luat foc masina sa-mi zici te rog daca ai un exemplu pentru ca din cate stiu...motorina nu face autoaprindere 😉

interesant....de asta nu am auzit....ma interesez

Nu motorina arde.  
Din cauza EGR-ului ia foc, lucrand la temperaturi foarte mari sunt sanse ca depunerile sa ia foc aprinzand mai departe galeria si de la galerie orice piesa de plastic din proximitate si uita asa poate arde toata masina. 
pana am raspuns eu ai primit 100 de explicatii :))

Edited by enders
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, germanco said:

diferenta intre Bistrita si Bucuresti esre de 1600 lei....tu ce ai face ?

Eu îți spun ce am făcut, am fost din Iasi in Bistrița. Ca distanța cred ca e cam cat de la București la Bistrița. Diferența e prea mare si de neînțeles, ținând cont ce recenzii bune au cei din Bistrița. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hello, am schimbat eu distributia la B47, Sdrive, la FRK, acum 1 an. Am primit garantie 2 ani, 100 k km, masina la schimb, s-a dat motorul jos. A costat 5500 lei, uleiul si filtru de ulei incluse. Au mai gasit tampoanele motor uzate, le-am schimbat si pe acelea. Eu aveam 168 k , fara zgomote, dar avand in vedere isteria cu N47 si faptul ca au mai fost si B47, care au picat, am zis sa o schimb. Vezi sa nu ai recall pe EGR. Eu am schimbat o data EGR pe recall siasta vara sau toamna s-a facut un nou recall.  Se pare ca noua piesa ar fi mai buna, dar nu prea o au in stoc reprezentantele, si tre sa astepti . 

Si mai verifica senzorul presiune motorina, crapa dupa un anumit nr de km si se plimba motorina pana in DDE, eu am patit-o ….

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.